ik doe de sauna ook altijd op een bon dat scheelt veel geld. je kunt idd ook op zwemkledingdagen. Het is wel minder goed voor je. Je kan dan wel beter in bikini dan in badpak. Hoe minder stof hoe beter. je kan nu bijna naar huis toch? Kun je thuis verder broekloeren of alvast een testje doen misschien
manon.. ik kies ervoro dat nathalie en even gaat broekloeren en even test Nee hoor meid, kies zelf je moment als je wilt testen... voor de zaluwhoeve zijn vaker actie.. Ook wel een bij de optimel gekregen, alleen dus nooit gebruikt Hoelaat magje naar de gyna morgen??
jufkrisje.. een zwangerschap en bevalling zou onze preutsheid goeddoen denk ik Om 11 uur morgenochtend.
denk het ook manon dan duim ik gericht die tijd het is ook zo gek om de hele dag met je duim in je mond te zitten
Nou ik weet haast niet meer waar ik moet beginnen, heb wel 30 pag bijgelezen.....Sorry hoor......ik verwaarloos jullie....... FF kijken hoe ver ik kom! Krisje: GEFELICITEERD, eindelijk ongesteld!!! Nu hoop ik dat het snel raak is voor je Gelukkig+Sabrina+Missdevil: geen geluk voor jullie deze maand, balen hoor. Hoop dat oktober dan een reeks zwangeren gaat opleveren!! Super+Nathalie: Genoeg kwaaltjes, dus ik hoop dat het raak is voor jullie allebei. Jullie hebben allebei al ellende achter de rug en verdienen nu die roze wolk! Jojo: wat leuk die kado's voor de komende 9 maanden! Goed idee om iemand kado te geven! Leuk dat je cliënten goed reageerden op jouw zwangerschap! Ik heb ook in de gehandicaptenzorg stage gelopen een aantal jaar geleden op een groep met meervoudig verstandelijk geh. Vond het zwaar, maar heb er wel een mooie tijd gehad. Starfish: Lijkt me heerlijk lekker opruimen in huis en de kinderkamer "ontwerpen". Weten jullie al hoe jullie het willen? Manon: Succes morgen bij de gyn. Kan me voorstellen dat je zenuwachtig bent. Smits: volgende week je eerste echo!! Hoe laat mag je? Spannend hoor. Met mij alles goed. Ben alleen enorm moe en dus niet zo veel op de comp. (.)(.) voelen als meloenen en doen al zeer als ik er naar kijk haha. Soms met vlagen een beetje een wee gevoel........nog niet overgegeven. Aanstaande maandag naar de VK. Verder druk bezig aan de studie. Moet nog 1 jaar, dus zwanger afstuderen. Wordt spannend, maar ik weet waar ik het voor doe!
Zo jeetje mina... wat kletsen jullie veel zeg..ik wil voortaan ook vrij op maandag, kan ik het tenminste gezellig mee kletsen... @ Missdevil..balen he die ongi's..:x sluit je dan maar aan bij Krisje, gelukkig en mij voor oktober... @ Manon... echt suuuuuuuuuuper spannend morgen..hoop dat er goede dingen voor jullie uitkomen en dat je ei klaar staat om te springen..meteen klussen en dan moet het raak zijn hoor, jullie wachten er al lang genoeg op... Hier nog een die niet graag in haar nakie loopt.. En waarom begin je nou over dat uitstrijkje?? Mijn oproep ligt hier ook, wat zeg ik?? Mijn herhalingsoproep..ik durf gewoon niet.. @ Nathalie...RESPECT voor jou.. ik had allang al getest, maar ja die teleurstelling als dat stomme ding wit blijft is ook niet alles.. Ga 2 dagen voor je duimen... @ Super... goed bezig vandaag met je huisje... Bij ons is de werkster vandaag geweest, heerlijk als je thuiskomt en het hele huis is schoon... Jij ook succes met wachten he... Ik gun het je zo... @ Annemoon.. wat vervelend van je (.)(.)... vriendlief zal het vast niet erg vinden.... En als je te moe bent om te reageren dat snappen we best hoor, als je maar wel zo nu en dan even laat weten hoe het met je is.... @ Krisje.. jou heb ik even tot het laatst bewaard.. ik weet wel waarom hij wil wachten... hij gaat je namelijk vragen om te TROUWEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Let maar op volgende week maandag gaat hij je vragen.... Maar trouwen met een dikke buik kan ook hoor.... Hier niet veel bijzonders eigenlijk... heb gewoon bloed, bloed en nog eens bloed, vind dit altijd de saaiste dagen van de cyclus.... Op het werk was het weer feest, maar dat is meer voor hyvers onder ons...
Missdevil, klote dat je ongesteld bent geworden! Manon, wens je heel veel succes voor morgen, hoop natuurlijk voor je dat de uitslagen goed zijn! Krisje, Ik denk ook iid. dat hij je ten huwelijk gaat vragen. Was het eerste wat in me opkwam, ben benieuwd! En uhh succes met wachten totdat je het weet! Hier nog geen ongi (voor degene die het niet weten, heb gister nega getest)! Ben al heel de dag beetje misselijk, weeig gevoel in me buik, krampjes rond me baarmoeder. Maar ja, elke maand denk/hoop ik wel wat te voelen en wordt ik gewoon weer ongesteld, dus ga nergens vanuit! Ik ga dus ook niet meer testen, pas als ik zaterdag nog niet ongesteld ben! Is echt iets stoms hoor maar hoop eigenlijk dat me pendels gelijk hebben, ben 2 keer gependeld voor oktober. En aangezien het donderdag alweer 1 oktober is!!!!!! Hhahaha nee hoor, geloof daar niet in......maar stiekem heb ik hoop!!
@Gelukkig; altijd hoop houden meid, wie weet test je zaterdag wel posi en is je HCG gewoon te laag. Alles is mogelijk toch?! @Kristel; Neeeeeeeeee ik ga nog niet testen, heb er wel 2 liggen maar w8 nog ff hoor. Nog steeds geen ongi krampen en mijn borsten zijn gespannen en nog steeds gevoelig. @Manon; Nogmaals succes morgen meid, ik duim voor je dat alles goed is @Sabrina; Ik schakel zo even over naar Hyves Deze dagen zijn idd het vervelends van de cyclus..blehhhh maar jij gaat voor oktober meid @Annemoon; Leuk dat je weer even langs gekomen bent op 't topic. Fijn dat het goed verloopt en je kan bijna naar de VK spannend allemaal. Hou je ons wel op de hoogte. @Super; En is je huisje al lekker schoon?? Ik heb gister veel gedaan. Mijn mams heeft vandaag lekker als gestreken voor me...heerlijk! Er zit nu nog een was in (voetbalkleding van manlief). Daarna plof ik lekker op de bank. Hier nog steeds aan 't broekloeren...maar nog steeds niets. Morgen dan 28 van de cyclus! Ik ben uitgegaan van een cyclus van 29, gemiddelde tot nu toe vandaar.
Manon: jeetje spannend voor je morgen. Kan me voorstellen dat je nerveus bent. Ik zal voor je duimen hoor. Nathalie; goed teken geen bloed enzo.... ohhhhhhhh spannend, zal het????? Duim duim duim ook voor jou duim ik Annemoon; bijna naar de vk spannend hoor allemaal. Sabrina; ja saai de periode van ongesteld zijn en wachten op je eitje. Hadden ze dat nou niet wat korter kunnen maken. JALOERS op jouw schoonmaakster......haha lijkt me heerlijk Krisje/ manon; hier nog zo'n preuts typje hoor. De inwendige echo heeft mij ook weer wat stoerder gemaakt. Hahaha wordt leuk als we moeten bevallen enzo hahahahahaha Heerlijk dagje gehad vandaag. Bijna alle klusjes gedaan die ik wilde doen. Morgen een dagje cursus, als ik maar wakker blijf want ben zo moeeeeee......Morgenavond weer met de hond trainen bij de hondenschool leuk!
Jeetje meiden wat hebben jullie weer veel gekletst! Manon spannend morgen! Hopen dat jullie een goede uitslag krijgen!!! Ik ga voor je duimen! Sabrina en missdevil balen dat jullie ongi zijn geworden!!! Volgende ronde dan maar eens echt raak!!! Gelukkig er is nog hoop!!!! Zou wel kunnen als je eisprong later geweest is!!! Hoop hoop!!! Nathalie! Spannend joh je klachten klinken wel echt heel erg goed! Ga je echt niet even testen??? Aaaahhhh? hahah nee hoor je moet het zelf weten! Annemoon spannend naar de vk!!! Erg he die meloenen van tieten! Ik heb er ook last van. Wilde gister kijken of het lusje van mijn vestje goed zat maar ik kon niet eens mijn zij bekijken!!! Ik heb me rot gelachen!!! Krisje ik dacht ook gelijk oh die gaat je ten huwelijk vragen!!!! Zou wel heeeel erg gaaf zijn!!! Spannend hoor! Super ga je het volhouden niet te testen???? Zou wel heeel knap zijn! Ik gun het je!!!! Starfish hoe rijdt je nieuwe auto eigenlijk???? Hebben we nog helemaal niet gehoord!!!! Schiet het al op met t kamertje??? Ben nog steeds benieuwd naar je buik!!!! Zo ik ben ook lekker vrij vandaag! Heerlijk geshopt met mijn zwangere vriendinnetje. Wat blijkt nou (echt bizal vind ik) de meisjes namen die wij in ons hoofd hebben hebben zijn ook precies het zelfde!!!!!!!!! Dat geloof je toch niet! 27 Oktober hebben wij een pretecho voor de geslachtsbepaling! Ik kan niet meer langer wachten hahahah ben zooo benieuwd! Krijg steeds meer t idee dat t een meisje wordt! T maakt me niks uit! Hoop dat ik niemand ben vergeten??? Oh ja girls check de hyves! Mijn buik is vastgelegd op de foto!
Oké, ik ga een poging doen om een bericht te typen....ik zit hier namelijk OP DE GROND, tussen allerlei rommel, dozen en tassen, in het donker want de lamp staat ergens waar ik niet goed aan kom, jaja..... @ Sabrina: heb jij een werkster?! *is jaloers* Balen dat je ongesteld bent geworden maar van de andere kant is die teleurstelling die je elke keer had na een test ook eventjes voorbij. @ Kris: ben benieuwd waarom je nu 3 weken moet wachten! Dat zou ik echt wel moeilijk vinden hoor! Wat denk jij dat het is? @ Manon: hoelang waren jullie nu ook alweer bezig?
Neeee Jojo ik ga niet testen, nog even geduld. Wat grappig dat jullie beide dezelfde namen leuk vinden. Nou ga ff brood maken voor mijn vriend en ga gtst kijken. tot straks of tot morgen.
Manon: Meid wat spannend morgen. duim duim duim voor je. Krisje: Ik hoop van harte dat het om trouwen gaat. Vind het wel een beetje vaag hoor. Stoppen met klussen voor een week voor een eventuele aanzoek????? Oefenen (en het liefst voor het echi natuurlijk) zeg ik, juist voor het huwelijk. Ooo dat aanzoek is de mijne trouwens vergeten.....................zal het wel ff op de hyves zetten. Meiden die nog nooit in de sauna zijn geweest: Snel boeken dat bezoek. Echt zo eng is het niet. Had dat schaamte gevoel ook altijd, maar als je daar ben, ben je dat snel vergeten en geniet je alleen maar. Echt waar!! Dat perfecte lijf heeft niemand. Nathalie: Bikkel dat je nog gaat testen. Hou ons maar lekker in spanning. Gelukkig: Het kan nog steeds bij je. Zatardag is nog wel erg ver weg. Annemoon: Fijn om weer wat van je te horen. Weet je al wanneer je voor een echo mag komen. Wij zijn hier aan het aftellen. Kan me er nog niet helemaal aan toe geven, het zwanger zijn. Ben nog veelste bang dat het fout gaat. De echo is om 8.50 uur, gelukkig lekker vroeg.
:S:s meiden toch... dat hij mij ten huwelijk ging vragen was ook mijn 1e gedachte... maar straks is het iets helemaal niet zo spannends ofzo en dan sta ik daar met mijn verwachting (al hebben we zaterdag wel 8 jaar verkering ) @ jojo... kan nog een half uur kijken... schiet op met de foto's ze staan er nog niet... @ starfish... lekker impriviserend forumen... haha.. Hoe rijd je panda??? En nog niet helemaal opgeruimd begrijp ik... @ nathalie.. Hier zijn de voetbalspullen gewassen.. Vanavond bruiloft... zo'n vreemde avond... moet me ook klaar gaan maken maar heb nog niet echt zin zijn ook 'maar' kennisen dus dat zal het wel zijn.. Wel zie ik eindelijk mijn net bevallen vriendinnetje (die als enige weet dat we gestopt zijn met de pil) dus lekker even bijkletsen dat is wel leuk.. Sorry als ik sommige ben vergeten, maar volgnsm ij heb ik nu ver iedereen gehad... onee, annomoon... Lekker rustig aan doen.. Lees ons geklep maar af en toe.. dan word je vast relaxt van En zoals sabrin al zei, reageren mag maar hoeft niet... Maar wel zo nu en dan je bijna mama verhalen vertellen
Klussen gaan ze natuurlijk Smits, haha... Wat zou het anders kunnen zijn Krisje?? We kunnen er wel even een poll van maken op de hyves...
haha... ja we hebben plannen.. raden jullie maar lekker op hyves... dan geef ik zaterdag de echte uitslag wel
Hahahah ja we maken er een poll van hahah!!! Jeetje 8jaar alweer! Dat is een romantisch avondje waard vind ik! Smits hoe voel jij je??? Zie dat ik jou net vergeten ben sorry!!!