Nou gelukkig, schaam je niet hoor, heb ook wel eens zo'n test uit elkaar gesloopt en heb het ook al vaker op dit forum gelezen. Komt gewoon, omdat we zo graag zwanger willen zijn. Maar goed zolang er geen bloed is is er nog hoop. Misschien nu nog te kort hcg en woensdag een knallende test... Ga voor je duimen hoor.. er MOETEN toch zwangeren bij deze ronde?????
@Gelukkig, meid je hoef je daar niet voor te schamen hoor, vind het eigenlijk we logisch wanneer wil je nu weer gaan testen als er geen ongi is? @Krisje, Spannend hoor dat myterie! Ben zo nieuwschierig. Hoe was de bruiloft? Vond het ook een vreemde dag op maandag. @Sabrina, is je ongi alweer wat minder? @Annemoon. ja bijna naar de VK spannend, wat heb je toch een rare droom gehad en hoezo een Duitse??? Hier nog geen ongi, vandaag cyclusdag 28, spannend spannend! Vanmorgen wel wat misselijk en mijn borsten zijn nog steeds gespannen. Ook nog steeds last van die wittige afscheiding... ik word er een beetje zenuwachtig van zeg. Zo heb denk ik niet iederen gehad maar dat komt later wel, moet haasten om 8 uur op 't werk zijn.
@ gelukkig... snap je helemaal... ik lig ook altijd onderhand met mijn neus te zoeken naar een streep.. Ik denk niet zo logisch na om de test te slopen En zoals sab zegt: geen bloed is nog goed.. @ annomoon... nog maar 1 nachtje minder slapen @ manon... spannend voor jou... vanmiddag weet je al wat meer!!! laat je wat weten??? @ sab... succes vandaag (laat je iets weten op hyves??) @ nathalie... was ook een vreemde bruiloftsdag... Denken trouwens dat ze getrouwd zijn omdat zij zwanger is... maar dat is dus afwachten... ze trouwden snel, erg jong, nog geen eigen huis... Het was wel gezellig op de bruiloft.. waren er iets over half 9 en tot half 12... Dus ben redelijk fruitig Heerlijk met mijn vriendinnetje gehad over heel onze situatie.... Eindelijk even van mijn afpraten over de medicijnen, gyna enzo... Nou mijn vriend liet los dat het ook wel negatief kan zijn, maar dat als ik nu er niet over op hield hij het zaterdag niet gezellig kan hebben... :S dusss houd er maar over op denk ik Tot vanavond, zo lekker werken
Pfff JufKrisje wat vervelend dat het ook negatief kan zijn, waarom zou hij hier zo geheimzinnig over doen...echt heel irritant lijkt het mij! Hier nog steeds geen bloed, ben telkens aan het broekloeren om het half uur hahahaha
Gelukkig ik snap dat wel hoor! Stel dat je toch wel een streep ziet staan! Dat er nog geen ongi is, is natuurlijk wel een goed teken!!! Nathalie hou je het niet testen nog vol??? Ik zou gek worden! Helemaal met de kwaaltjes die je benoemd!!! Spannend hoor! Jufkrisje wat vaag zeg... Het kan ook negatief zijn dus, maar als er iets negatiefs is zou het toch wel aardig zijn als hij je dat gewoon verteld... HMMMM Sabrina, succes vandaag op je werk ben benieuwd! Manon hoop dat je een goede uitslag hebt! Duim duim duim! Laat je het weten??? Nou ik ga zo maar eens poetsen. Manlief is ook thuis, maar zit achter de computer dus dan heb ik ff de ruimte om aan de slag te gaan!
Dames!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Check ff mijn foto's!!!!! Ik zit helemaal te stuiteren hier!!! Is dit nou het beroemde indrooglijntje of zal het toch...............................(kruidvat test 2 voor 5,-) helluupp!!!!!!!!!!!!!! x Bullie
Bullie ik zie een hele lichte streep, hoeveel dagen ben je overtijd want kan niks uit je banner halen
Ha natahlie! Ik zou morgen ongi moeten worden (ongeveer dan, ik schommel tussen 28 en 31 dagen, vandaag 30 dagen.) Vind het zo akelig.......ik lees op het forum vanalles over vals posi testen van kruidvat. Ga voor morgen nog maar ff een digitale halen, denk ik!! En nou heb ik ook nog net deze ronde geen foliumzuur gebruikt en ik moet vrijdag voor een gynaecologische echo (om te kijken of ik last heb van cystes). Weet ff niet waar ik het zoeken moet, pffffff x Bullie
Oh Bullie meid, doe even rustig. Van mij al een voorzichtige felicitatie want een streep is een streep. Als je morgen nou weer een positieve test hebt (digitaal of niet) gelijk foliumzuur gaan slikken he en misschien even bellen naar je Gyn. Ik zit nu op dag 28 en nog steeds geen ongi. Ik schommel tussen de 27 - 31 dagen. Dus wil nog eventjes wachten met testen. Heb wel last van steekjes, meer links dan rechts en ook gevoelig borsten en witte afscheiding, soms ook kokhalzen in de ochtend. Had jij symptomen?
Hé! Nee, net als bij de 1e heb ik weer nergens last van. Alleen iets gevoeligere borsten, maar dat heb ik ook als ik ongesteld moet worden. Hoop dat ik klachten vrij blijf, hihi.... Maar spannend voor jou dus! Nou, ik ga vast voor je duimen, wanneer wil je gaan testen? Ik ga ondertussen ff nieuwe testen halen...... X Bullie
Wat spannend allemaal zeg Bullie! Zo zie je maar je hoeft niet altijd super veel symptomen te hebben Ik weet nog niet wanneer ik ga testen. Ik durf niet zo goed. Misschien vrijdagoachtend.
Eerst even kijken of ik een beetje op iedereen kan reageren, er is weer zoveel bijgekletst. @ gelukkig... hihi.. je test uitelkaar en een vergrootglas erbij......hahaha...Ja die dagen zijn ook om gek van te worden he. geduld is een schone zaak en een wel heeel makkelijk woord als je zo zit te springen he niets om voor te schamen hoor! @ jufkrisj... fijn dat je iemand hebt waar je alles tegen kunt zeggen. het is altijd moeilijk om alles maar voor jezelf te houden. En wat dacht zij ervan over je vriend? Ook negatief? het is niet te hopen...Misschien zijn baan wel..dat zou wel een goede reden zijn om nog even met kinderen te wachten. Ik hoop het niet voor je zal duimen dat het toch iets positiefs is en dat hij dit alleen maar zei om je stil te houden. @ nathalie/ bullie... wat spannend!!!!!!!!!!!!... zou leuk zijn als jullie beide zwanger zijn zeg!!!! het klinkt heel hoopvol in ieder geval. ik lees trouwens juist dat de testen van kruitvat heel betrouwbaar zijn. Zolang je maar de gebruiksaanwijzing goed volgt en niet te laat nog afleest kan het niet van het indrogen zijn toch. kwam de streep direct? @ starfish... Ik ben vorig jaar mei gestopt metr de pil en we zijn toen in augustus ervoor gegaan. Ik wilde eerst ontpillen enzo. Ook heb ik vanaf die tijd geen druppel alcohol meer aangeraakt. Ik lust best een biertje of een martini op een feestje maar ben nu dus altijd de BOB. @ jojo... lekker zo'n dagje samen thuis ook al moet je even werken tussendoor. het is toch gezellig vind ik altijd. Mijn manlief heeft altijd 1 thuiswerkdag in de week. Ik vind dat heerlijk(als ik dan niet werk die dag dan) Mensen die ik vergeet sorry... vandaag kreeg ik te horen dat alle zaadjes goed zwemmen bij manlief dus geen problemen daar. Mijn bloed was helemaal in orde en ik heb idd een eisprong gehad. Mijn volgende eisprong is om en nabij zaterdag!! dus dat wordt klussen Minder leuk nieuws is dat ik nu een kijkoperatie moet ondergaan. ik heb vroeger een blindedarmontsteking gehad en nu denkt ze dat ik een verkleving kan hebben in mijn eierstok. Dus 30 oktober onder het mes. Wordt gas in de buikholte gespoten via mijn navel en dan kleurstof. De kleurstof moet dan via mijn eileiders in mijn baarmoeder uitkomen. Als dat niet het geval is zitten ze dus dicht en kijken ze of ze gelijk iets kunnen weghalen of dat er een grotere operatie moet plaatsvinden. Dus aan de ene kant hoop ik dat dat het is dan is er een euvel en er is wat aan te doen. dan hoeven we niet verder te zoeken. het is afwachtten dus. We gaan eerst maar weer eens aan de klus en hopen dat het raak is zodat het niet nodig is
Meiden reageer even aan op Bullie. Mijn ogen vallen namelijk bijna dicht. Bullie@ Zo'n licht lijntje had ik ook 1 dag voor NOD. De volgende dag heb ik een gewone kruidvat test gebruikt en die gaf een dikke vette plus. Heb je al een nieuwe test gehaald??
Manon: Wat een opluchting dat de zwemmers goed zijn en je bloed ook. Succes met klussen, hopelijk kan je dan 30 oktober lekker overslaan.
Nathalie ik testte licht positief op donderdag en mijn NOD was op zondag! vrijdag was het een dikke vette streep! Bullie ik ga zo even je foto bekijken maar het klinkt wel heel goed! Idd alvast een voorzichtige felicitatie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Manon mijn schoonzusje heeft ook een blindedarmontsteking gehad en idd verklevingen... Hoop dat het bij jou niet het geval is! Bij haar was 1 eierstok aangetast en die is verwijderd. Nu zijn ze bezig met IVF en de kansen zijn wel goed voor haar! Ik hoop niet dat ik je nu bang maak met dit bericht, maar bij haar is er zeker heeeeel veel hoop, alleen is het zelf zwanger worden wat lastig. Wel blij dat je gewoon een ei hebt en je vriend goede zwemmers heeft!!!! Smits lekker ff tukkie doen! Knap je van op! Ik ga ff foto van bullie kijken
Bullie van een kleine felicitatie naar een grote!!!! Hij is heel duidelijk hoor!!!! Bij mij was hij veel lichter! Hij kan alleen vals positief geven als je hem na de aangegeven tijd hebt bekeken! Wanneer heb je deze gedaan en afgelezen??? Ben benieuwd naar je andere testen! Alleen ben ik geen fan van de digitale. Hij is duur en kan ook zo ineens een foutmelding geven en dan weet je nog niks! De gewone van kruidvan voor 7 euro vind ik het prettigst en gaf bij mij de dikste streep! (heb ze allemaal geprobeerd!) Spannend hoor! En Nathalie je kwalen klinken precies t zelfde als die ik had, alleen waren mijn borsten nog helemaal niet gevoelig! Hoop t zoooo!!!!!
@Manon, wat een goed nieuws dat de zwemmer van manlief goed zijn en ja die kijkoperatie is wel minder maarja je kan er niets aan doen toch. @Jojo, Ja ik hoop 't ook zoooo maar we wachten eventjes af. heb wel echt het gevoel of mijn borsten groter zijn ook mijn tepels lijken wel donkerder...net ook weer ffies wat misselijk. Zo net lekker bij mijn mamsie gegeten, mijn vader was werken. Heb lekker kipkerrie gegeten...heerlijk hoor. Net even wat gestreken en nu lekker op de bank.
hoi hoi, @ Bullie... dat is geen twijfel test toch.. Ik zie gewoon een vette streep hoor.. Ben er in ieder geval hartstikke jaloers op.. Van harte meis.. en lekker toch dat je (nog) geen klachten hebt... Heb je al een digitale test gedaan. @ Nathalie...SPANNEND......... Hoop voor jou ook op een posi test vrijdag.. (of eerder, hihi) @ Manon...wat fijn dat de zwemmers goed zijn en dat je bloed er goed uitziet.. Deze week maar flink aan de klus..ga duimen dat die kijkoperatie niet nodig is dan de 30e @ Krisje.. Ook negatief??????????? Daar word je toch gek van?? Waarom wil hij er dan niet eerder iets over kwijt?? Hoe was je werkdag vandaag?? @ Jojo...lekker een vrije dag met manlief samen..wij moeten nog drie weken werken en dan hebben we weer een weekje vrij..Wat is het onderwijs toch vervelend @ Smits...heb je een beetje uit kunnen rusten? @ Super hoe is het met jou en je klachten?? @ Hyvers... zie hyves voor verslag werk