Gestopt met de pil in mei, wie nog meer?!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Starfish, May 7, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

Jun 28, 2009
    1,980
    0
    0
    Noord-Holland
    volgens mij doet mijn computer weer raar en krijg ik de volgende geplaatse berichten niet te zien!!!!

2. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

Nov 27, 2008
    1,773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    Bullie......GEFELICITEERD, overduidelijk zwanger toch. Vind de strepen best duidelijk.

Krisje.....Wat een gedoe allemaal zeg. Hoop echt voor je dat het leuk nieuws is. Wat zou het nou toch kunnen zijn he?

Manon....Gelukkig goed sperma en bij jou ook een eisprong. Maar wat gaat er dan toch mis he? Hoop voor je dat het deze ronde raak is en je dus niet onder het mes hoeft. Flink klussen nu.

Nathalie....Oh wat een lange/moeilijke dagen he, die wachtdagen. Zo spannend zeg!

Hier nog geen bloed. Zit vandaag op cyclusdag 31. Maar omdat ik wel langere cyclus heb gehad wacht ik nog rustig af. Als ik zaterdag nog niet ongi ben ga ik sóchtends testen.
    Was vandaag weer misselijk, veel gerommel in me onderbuik. Rond 1 uur vandaag een ongikramp gevoel maar nog steeds niks. Ook wordt een ader op me borst meer zichtbaar! (of zie ik ineens meer???)
    Maar ja, waarom was me test zondag dan negatief? Misschien te vroeg getest?

3. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

Jun 28, 2009
    1,980
    0
    0
    Noord-Holland
    Denk ook echt dat je te vroeg hebt getest Gelukkig! Die aderen op je borsten zijn ook zeker tekenen! Ik heb blauwe borsten hahahahaha! Net of ze met blauwe slingers zijn behangen!
    Hoop echt dat die ongi weg blijft hoor! T klinkt zoooo zwanger allemaal!!! :D:D:D Flink duimen maar!!!!!

4. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

Nov 27, 2008
    1,773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    Ja ik hoop het natuurlijk ook. Maar weet je, bijna elke ronde denk ik wel dat het raak is! In de wachtdagen voel ik altijd vanalles. Ben gister en vandaag ook moe, maar dan denk ik zal wel aan het weer liggen. Verlies soms veel witte/doorzichtige afscheiding, heb ik volgensmij elke ronde. En die steekjes/krampjes rond me baarmoeder zijn er volgensmij ook elke maand. Hahhaha hoe kan je jezelf gek maken he.

Maar stel dat ik te vroeg heb getest zondag......ik had wel een uur voor de test nog geplast en gedronken, en heel de ochtend al veel gedronken.
    We wachten het maar weer af.

5. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

Jun 28, 2009
    1,980
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik lees de twijfel in je berichtje gelukkig haha!
    Je durft er bijna niet op te hopen he! Nou ik ga nog steeds voor die + hoor!!!!

Ben benieuwd of Mutzie nog ongi is geworden of dat ze ook zwanger is!!!

6. bullie

bullie Lid

Feb 19, 2007
    38
    0
    0
    limburg
    Hé!
    @smits en Jojo; Ik heb nog de predictor en een clear blue digitaal gehaald, en nu ga ik morgen weer lekker testen, hihi.....
    Ben weer net zo onzeker als bij de eerste! Mijn mannetje vindt het ook weer erg spannend!
    Bij onze eerste heb ik de hele zwangerschap ook nergens last van gehad, ben benieuwd of at nu ook weer zo is.

Weet niet meer wie het was, maar ik heb vanmorgen getest omdat ik ook weer wat duidelijkere aders op m'n borsten had.
    Vorige week ook al getest en ook nagatief, dussssss, ik denk dat jij ook zwanger bent!

Nou, ga ff proberen iets anders te doen, misschien nog tot straks!!
    X Bullie

7. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

Jun 28, 2009
    1,980
    0
    0
    Noord-Holland
    Spannend he Bullie! Nou ik geef je gelijk dat je morgen ochtend weer test hoor! Dan heb je toch weer meer HCG en zal de test donkerder zijn!
    Maak je er morgen weer een foto van???

Wij gaan zo lekker even een bakkie doen bij mijn broertje en schoonzusje. Heb ze een tijd niet gezien dus ben benieuwd wat ze van mijn buikje zeggen :D:D:D

8. Smits

Smits Fanatiek lid

Jul 11, 2009
    1,284
    0
    0
    zuid-holland
    hahaha Bullie wat knap dat je de test niet gelijk gebruik. O meid volgesn bij je echt zwanger. Zo ontzettend leuk voor je. Morgen ontvang je de grote felicitatie, maar voor nu alvast drie gefeliciteerd zoenen.

Zo dat kleine dutje was heerlijk. Ben weer helemaal bij. Hebben jullie het trouwens ook al zo koud met dit weer, brrrrr? Ff wennen hoor die omslag.

Gelukkig: twijfel, twijfel, twijfel en toch niet testen, knap hoor. Nog 4 nachtjes.........

Nathalie: blijf voor je duimen hoor.

Krisje: Wat heb ik een bewondering voor je. In je berichten kom je zo rustig over. Ik zou helemaal gek worden als mijn vriend dit zou doen. Zit me helemaal suf te piekeren wat het kan zijn, maar sorry snap er echt niets van.

Sabrien: ik surf zo even naar de hyves.

Jojo: ik ben ook zo benieuwd naar Mutzie. Weet inieder geval dat zij heeft warmer heeft dan ik;)

9. mevrnathalie

mevrnathalie Fanatiek lid

May 20, 2009
    1,494
    0
    0
    Jojo leuke avond bij je broer en schoonzus!

Bullie succes morgen met testen, hij zou vast en zeker ook weer positief zijn hoor:D:D:D:D

Gelukkig verschrikkelijk he die wachtdagen. Hier heb ik er ook last van.

Pfff mijn buik rommelt enorm en blijf maar broekloeren ieder half uur. Nou ga lekker op de bank liggen en lekker tv kijken. Denk tot morgen meiden doeiiii

10. bullie

bullie Lid

Feb 19, 2007
    38
    0
    0
    limburg
    Hahaha Smits; nu begin ik weer te twijfelen, moet ik er nu een doen??? nee, ik wacht mooi af en dan plaats ik ook weer een foto!
    Bij ons zijn de plannen voor kinderkamer en namen al klaar, saai hè....:D
    Was bij ons eerste ook zo! Gelukkig houden we van dezelfde dingen.
    Heb ook besloten om vrijdag gewoon de echo door te laten gaan, doe gewoon of m'n neus bloed, hhihii.....;) Misschien is er al iets te zien!
    Nou, ik hou jullie op de hoogte!
    Ennu....Krisje; jij bent nu ook aan de beurt hè, dus dat kun je dan ook meteen aan je vriendje melden voor maandag:p:D!

X Bullie

11. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566
    31
    48
    nou meiden,

hier is meer gekletst dan op hyves... wat moeilijker met reageren :S maar volgens mij kan ik de meesten wel reactie geven hoop ik ;)

@ bullie.. ik zeg gewoon hardop gefeliciteerd... Als die binnen de afleestijd zo was dan denk ik gewoon hardstikke zwanger hoor :D spannend... lees morgen je andere uitslagtesten wel :p

@ manon.. Gelukkig dat er op het eerste zicht niets verkeerd is met de zwemmers en met jou uitslagen.. Misschien maar geluk dat ze je een kijkoperatie laten ondergaan.. Weet je dat ook weer zeker... Duimen heeft dus wel geholpen vanmorgen ;) :p

@ gelukkig spannend al je wachten... :S inderdaad nog maar een paar nachtjes slapen... ;) komt goed!

@ sab.. zie mijn werkverslag hyves ;) ook reactie op jou trouwens :p

@ jojo... Lekker samen vrij met manlief.. Hier ligt hij als hij vrij is ook achter de laptop (op de bank ;) luiwammes) en dan kan ik ook heerlijk poesten (alleen de bank stofzuigen is dan moeilijker hahah :D) Je vindt volgens mij bij iedereen wel voorkomende klachten van een zwangerschap terug ;) je hoopt ons gewoon zwanger :D:D Puisten ook een symptoom :p verder heb ik helemaal (nog) nergens last van, zo op cyclusdag 6... :) klinkt nog leuk zo...

Nou meidne, ben nu ook gewoon de rust zelve... wacht maar 'gewoon' af... Heb het druk zat de komende weken met werken en zumba (heb al ongeveer 30 aanmeldingen en dan heeft het nog niet in de (plaatselijke) kranten gestaan :S:S:D:D)

12. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566
    31
    48
    bullie.. ga vanaond gewoon al met mijn sexy outfitje op de bank liggen als hij terug komt van de voetbal... dan nog maar eens niet willen seksen :p!?!? komt hij vast van terug :D

13. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Hebben jullie ook wel eens zo'n moment dat je heel hard wilt gaan schreeuwen???????????

14. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566
    31
    48
    vertel!! ik wel... ;) vooral met vriendlief natuurlijk

15. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Zaanstad
    Nou weet niet hoe het komt... Heb er gewoon zin in.. Zal wel werk en die kl*te ongi zijn ofzo.... ga het gewoon doen buiten zo, haha... Woon hier toch nog niet zolang dus word vast niet herkend.....

Heb je hyves gelezen trouwens Kris?

16. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566
    31
    48
    reactie terug...

Owwjeee.. sab.. hoor je hier zelfs ;) haha...
    Weet je waar dat door komt die drang.. alle opgekropte frustaties van werk/ongi/dingen die eventjes niet lukken enzo...

dus schreeuw maar even verder ;)

17. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Zaanstad
    Dat zal het zijn, haha.. Ging net slingers op hangen..Mannetje wordt morgen 30 en hij was mooi even weg..zelfs die vielen weer naar beneden, haha...

Deze ronde wordt gewoon onze ronde...

18. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566
    31
    48
    hoop het.... :S maar verwacht dat het deze ronde niets wordt (door die vriend van mij :()

net wat gehoord... er stopt een meisje, 12 jaar en nu 1 maand op het voorgezet onderwijs, bij mij bij de streetdance omdat ze opgenomen is met vergevorderde anorexia :( ze kán op dit moment niet eens eten, al ze wel wéét dat ze dat moet.. Maar haar lichaam kan niet meer... pfffhhh heftig hoor.. en het is zo'n schatje :S

19. super80

super80 Fanatiek lid

Jun 8, 2009
    1,788
    0
    0
    Bullie: zo te horen is de streep duidelijk genoeg! Gefeliciteerd meid! Wat spannend allemaal......Ik duim voor je dat hij morgen super duidelijk is..

Nathalie; bij jou nog nieuws?

Sabrina; hier helemaal niks geen symptomen meer. Buiten dat ik heel veel pukkeltjes heb, belachelijk eng droom en dus overdag moe ben.Maar dat heb ik ook als ik ongi moet worden...Zie het dus somber in. Maar dan kan ik even metje mee scheeuwen. Ik ken het gevoel.....

Krisje; ik mis soms wat dingen wat je op hyves plaatst maar ik begrijp dat het ook negtief nieuws kan zijn? dat zou hij toch niet zo ver van te voren zeggen en dan net vertellen wat???? Lijkt mij wel erg cru...Ik denk een aanzoek hoor:D

Gelukkig; frusterend al dat getest en en gestress en maar niet ongi worden....om doodmoe van te worden. Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt.

Smits; erg moe dus nog steeds??? Vervelend, nou ja lekker slapen als je dat wilt.

20. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Zaanstad
    @ Kris...jeetje mina.. dat is schrikken.. en het is natuurlijk nooit iemand opgevallen, behalve dat ze wat mager was misschien. 12 jaar, wat zielig zeg.. hoop dat ze goed geholpen gaat worden...

@ Super..eng dromen gedsie.. maar smits droomt over duitse zusters dat kan ook eng zijn.. Zolang je nog niet ongi bent kan het alle kanten op he... IK HOOP HET ZO VOOR JE.....

Share This Page