Gestopt met de pil in mei, wie nog meer?!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Starfish, May 7, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

Apr 30, 2009
    1,688
    0
    36
    Wij hebben het ook niet zo breed dat we alles in één keer kunnen kopen. Ach, af en toe iets erbij kopen is ook leuk toch? We hebben toch zo'n half jaar de tijd...
    Ik vind tijd voor de kleine nog altijd belangrijker dan veel geld hebben.

Ik heb nog niet getest nee. Morgenochtend. Meer om vermoedens te bevestigen hoor, haha: Niet zwanger!

Vroeg ik me ook al af... Ik moest ook een nieuw wachtwoord aanvragen, kende me niet meer... Raar hoor!!

Denk ook dat ik dit jaar de wintervakantie niet skieent zal doorbrengen... :(

2. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

Apr 30, 2009
    1,688
    0
    36
    Oh en Krisje, ik bedoelde t natuurlijk niet lullig over het niet heel breed hebben...

3. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

en het is ook nog veeeel leuker om steeds wat te kopen toch? :D

Ben benieuwd morgenochtend Mutzie, ik ga voor je duimen dat je een POSITIEVE test hebt! hihi.... Wel even laten weten he?

4. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566
    31
    48
    @ mutzie... Laat je morgen je uitslag wel weten??? ik zal voor je duimen... Maar inderdaad de vermoedens te bevestigen is ook wel fijn.. mocht het dan negatiev zijn...

Ik ga nu maar slapen... morgen vroeg de wekker voor een hele drukke dag.... :D wedstrijd met al mijn leerlingetjes... heerlijk zo'n dag dat je lekker juf mag zijn, en zelfs een beetje trots op je meisjes (net zo trots als de mama's volgens mij!)

Tot morgenavond! enne niet te veel mauwen, anders moet ik zoveel bij lezen hihi

5. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

Apr 30, 2009
    1,688
    0
    36
    hihi, natuurlijk laat ik t weten! aan wie moet ik t anders vertellen dan vriendlief, haha!

6. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

Apr 30, 2009
    1,688
    0
    36
    Succs morgen Krisje! Je hoort ervan! Truste!

7. BellaNoa

trusten krisje en succes morgen!

ik zal morgen niet mauwen hahahah ben ook de hele dag weg!

spreek je morgen avond denk ik wel weer... doeggg

ps. Krisje, ik zie dat je ook uit N-brabant komt.... ik ook! :D

8. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

Apr 30, 2009
    1,688
    0
    36
    Blijft toch maf he, stelletje wildvreemde meiden met één duidelijke overeenkomst: zwanger willen worden. Aan de ene kant heeft het wel wat om niet alles van iemand te weten, maar toch dingen te vertellen die je aan niemand anders verteld en aan de andere kant is het ook wel gek. Ben stiekem heel benieuwd naar sommige echte namen, maar ik ben ook weer bang dat er iemand is die me herkent, haha. Leuk dat jullie beide uit N-Brabant komen! Misschien kennen jullie elkaar wel, hihi.

9. BellaNoa

haha ja dat is ook grappig. Maar soms vind ik het persoonlijk fijner om juist tegen mensen aan te zeuren die ik juist niet ken haha.. en ook omdat we inderdaad allemaal 1 overeenkomst hebben begrijpen we elkaar... Ik heb dan een vriendin en zij is nog zelfs vrijgezel en woont thuis, als ik hierover tegen haar zo zou zeuren over wel en niet ongi worden of testen of wat dan ook haha dan zou ze me amper begrijpen denk ik als je niet in dezelfde situatie zit of ooit gezeten hebt..

10. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

Apr 30, 2009
    1,688
    0
    36
    Is meestal ook makkelijker om tegen iemand aan te kletsen die je niet kent. Alleen het kan ook een nadeel zijn dat iemand je niet kent, weet niet hoe je reageert of iets bedoelt. En via schrijven op deze manier kan het heel anders over komen dan hoe je het eigelijk wilde zeggen...

11. BellaNoa

ja dat is ook wel zo, maar daar hebben we deze blije poppetjes voor :D haha...

Maar dat is sowieso via de computer vind ik.. Ruzies beginnen ook altijd bij MSN bijvoorbeeld, want dan kun je ook niet zien hoe iemand het bedoelt al ken je elkaar dan wel in het echt..

12. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

Apr 30, 2009
    1,688
    0
    36
    ja, alleen beetje jammer dat we er maar zo weinig in een berichtje mogen gebruik, haha

Ik ga lekker slapen. Morgenochtend een testje doen. Zal morgen dus wel weer berichten, hihi. Slaap lekker!!

13. BellaNoa

Oke, succes morgenochtend! Slaap lekker, ik ga ook mn bedje opzoeken!

Tot morgen maar weer, hihi.

Groetjes

14. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566
    31
    48
    ben alvast voor je aan het duimen mutzie! :D

@jandl! leuk zeg... nog een brabantse 'g' in onze topic!!!

en totaal eens met jullie laatste berichten... Al voelen jullie niet helemaal meer als wildvreemden... En van de enige kant lijkt het me heerlijk om mezelf aan jullie écht voor te stellen aan de andere kant ook 'bang' dat er bekenden zijn die het lezen...

Zag toevallig een paar weken terug een bekende op het forum die ook zwanger probeert te raken.. Die houd ik nu 'stiekem' ook extra in de gaten en hoop (ben heel gemeen) dat ze niet voor ons zwanger zijn....

Wij maken gewoon geen ruzie met elkaar en interpeteren berichten van elkaar hopelijk goed... Anders moet je gewoon aangeven als je het niet fijn vond??? toch?? allemaal volwassenen ....
    Op naar de wedstrijd! tot vanavond!!!!

15. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

Apr 30, 2009
    1,688
    0
    36
    Nou, daar ben ik dan.. Net van de wc en mijn vermoedens zijn bevestigd. Natuurlijk beetje jammer, zo'n negatieve test, maar ik wist het stiekem al een beetje (al had ik nog steeds anders gehoopt). Wel grappig om een een keer zo'n test te doen, hihi. Dacht eerst dat ik het verkeerd deed omdat de hele strip (beide vakjes) paars kleurde, dus ik een andere gepakt, haha. Toen maar in een bakje opgevangen, leek me veiliger :) Bleek dat normaal te zijn, daarna trok de kleur weg en bleef er (helaas) alleen een streepje over in het rondje en niet in het hartje...
    Nu maar ongesteld worden, dan kunnen we beginnen!! (nog maar slechts 4 dagen overtijd)

@jufkrisje: heb dat gevoel ook wel. Zou t erg leuk vinden om jullie te leren kennen, maar toch wel bang dat er toevallige een bekende op het forum zit... Ach, misschien komt dat nog als wel allemaal happy zwanger zijn en toch heel de wereld het mag weten, haha.

Veel succes vandaag met je meiden! Kan me wel voorstellen dat je net zo trots bent als de ouders. We horen vanavond vast hoe het is gegaan.

Zo, tis weer zondag... Niet echt geweldig weer... Gelukkig is de stad open, dus ik ga maar even babyshoppen voor een vriendin van me. Ben met een kraammand bezig..

Spreek jullie later vandaag wel weer!!

16. Starfish

Starfish Actief lid

May 4, 2009
    485
    0
    0
    Jeetje wat baal ik van dit nieuwe forum! :x De lay-out lijkt wel uit de oertijd....dat andere was veel mooier EN praktischer vind ik!

Ik wist wel dat er een aantal berichten niet mee zouden overkomen...heeft te maken met een backup ofzo die ze al een paar dagen eerder gemaakt hadden. Alles wat daarna nieuw is gekomen, dus berichten, leden etc. zijn niet mee "gekopieerd". Heel jammer!

Maargoed! Ik ben er ook weer! *lachende smiley*

@ Mutzie, jammer van je test....ben je aan het wachten op je 1e echte menstruatie? (sorry, ik weet het niet meer)

Mijn menstruatie is weer voorbij! Haha, hij duurt veel korter dan toen ik de pil slikte dus dat is wel weer positief! *knipoog smiley* Eerst zat ik zo rond de 5 dagen, en het zijn er nu maar 3 geworden....

Volgende week zondagnacht gaan wij voor 2 weken op vakantie, ik vind het echt wel jammer dat ik jullie dan moet missen! *grote ogen smiley* Als ik terug kom heb ik zeker een dag nodig om alles bij te lezen hahaha!

Zo, nu een hoop klusjes doen, opruimen en schoonmaken, hoort er ook bij he?! Gisteren was het erg leuk in de dierentuin alleen hadden we veel regen dus tja was wel jammer eigenlijk!

Spreek jullie straks weer! *grote glimlach smiley*

17. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

Apr 30, 2009
    1,688
    0
    36
    @Starfish: beetje jammer he, het nieuwe forum?? We zijn ook je lijstje kwijt... Zijn dus maar aan een nieuwe begonnen aangezien er toch ook een aantal niet meer actief waren op deze topic.. Zal m zo even opzoeken, kan je jezelf toevoegen (toch wel leuk dat degene die hem begon er ook instaat...)

Ben idd aan het wachten op mijn eerste ongesteldheid. Vind het nu al niet meer leuk... :(

Jij gaat dus ook twee weken weg, ik ook volgende week zaterdag. Moet maar goed onthouden waar we gebleven zijn. Vind het nl. wel jammer dat ik iedereen moet missen. Zie dat jij meest vruchtbaar ben op jullie vertrekdag?? *knipoog smiley*

Beetje jammer van de regen in de dierentuin... Ik ga in juli naar de dierentuin, gok op goed weer, haha.

Ja, zondag klusjes-/opruimdag... Ook altijd weinig zin in... Ga eerst maar eens douchen, haha.

18. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

Apr 30, 2009
    1,688
    0
    36
    Naam: Leeftijd: Kinderen: Laatste pil: Ronde:
    Jandl / 22 jr / 0 / 30-04-2009 / 2e ronde
    Jufkrisje/23 jr/0/5-4-2009/ 1e ronde ???
    Mutzie/27 jr/0/28-04-2009/1e ronde???

19. BellaNoa

Mutzie: vervelend van die negatieve test.. Nu maar wachten op je ongi dan!

Jufkrisje: waar ergens uit brabant komt je dan? :)

Het is inderdaad niet zo´n lekker weer vandaag, balen! Ik moet zometeen naar de paardwedstrijd van mijn zusje kijken en dat is buiten!!! Ik ben toch al zoiemand die het snel koud heeft hihi.

Nou, fijne dag vandaag meiden!

Groetjes

20. Starfish

Starfish Actief lid

May 4, 2009
    485
    0
    0
    Ja, ik ben inderdaad op mijn vertrekdag het vruchtbaarst haha, dus ik kan komende week flink wat klussen, heb mijn vriend al voorbereid *tong smiley*

Inderdaad rot als je zolang moet wachten, die onzekerheid is gewoon kl*te! Maarja, we kunnen er toch niks aan doen. Gewoon optimistisch blijven! *lach smiley*

Zo, helft van het huis is klaar, nu de andere helft nog! *knipoog smiley*

Share This Page