duim ook voor je hoor super als het iemand het verdient ben jij (en nathalie ook hoor ) het... Gewoon omdat je al ellende en teleurstelling zat heb meegemaakt :S Nou ja, kind is erg lang, en was altijd al magerder... Toen ik er in groep 4 toendertijd stage liep ook al.. Dus heel duidleijk vond ik het niet... Op les ook erg gezellig tegen vriendinnen enzo... maar is ook erg heftig.. :S ben geneigd moeder (heb ik op hyves) even een berichtje te sturen om succes en sterkte te wensen.. Maar weet niet echt of ze er op zitten te wachten??
Krisje; volgens mij is het juist prettig voor die moeder wat sterkte gewenst te krijgen. Sabrina; Je zus???? en je wist dat ze bezig is of niet???
oke...eindelijk klaar... Het zit dus zo.. Ik scroll net even naar beneden om te kijken wie er online waren..zie ik een naam staan..bietje1972 .. ik denk huuuuuuu mijn zus is toch van 72 en heet ook zo.. Ik dus op haar naam geklikt en gekeken bij gepostte berichten.. Daarin zag ik dat ze vertelde dat ze zwanger was van de derde. niet gepland maar zo welkom en dat ze een zoon van 9 en een dochten van 7 had.. kon niet missen dus.. Ik haar meteen gebeld en gezegd.. je laat het me toch niet weten via een forum he...hahhaha WEL DUS... ze is gewoon 8 weken zwanger..vind het zo leuk.. ben helemaal in de stuiterstand.. Nu ik nog... kunnen we samen zwanger zijn...AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
gaaf zeg sab!!! Wist ze trouwens dat jullie bezig waren??? anders nu wel stuiter gewoon met je mee hoor