Ja natuurlijk wist ze dat.. Alleen een nadeel.. ten eerste kan ze me nu in de gaten houden en ten tweede ben ik alle beloofde baby spullen kwijt
hallo... gewoon je zus verplichten om je een uitzet te geven nu ze alles zelf houdt Dat zou wel leuk zijn, 2 neefjes/nichtjes rond dezelfde tijd geboren zijn...
Zit ik vol spanning te wachten valt mijn comp uit!!!!!!!!! Wat een goed verhaal sab, hahahaha echt leuk. Nu moet je echt snel zwanger worden hahahah lekker samen miepen over van alles en nog wat...leuk hoor
zou leuk zijn... 1 ding is duidelijk... schreeuwen doe je vandaag genoeg.. . uit frustratie maar ook uit stuiterstand haha
Goede remedie tegen je dip!!!!!!!!!!!!!! Nou meiden ik ga lekker naar mijn bedje! Fijne avond en voor straks weltrusten.
nou het is gelijk helemaal stil... ga je ook alleen laten sab... veel succes op je korte werkdagje morgen.. Samen heerlijk in het zelfde werken
@ Super.. ja dat zou echt geweldig zijn, we kunnen al uren praten over niets..laat staan als we allebei zwanger zijn.. @ Krisje.. dat zei ik ook al ja.. van dezelfde leeftijd.. kan oma mooi op twee baby's passen, haha, dat gaat ze natuurlijk nooit doen.... Dus deze ronde moet het echt gaan worden..
Dank je wel Kris.. Jij ook weer voor de groep toch.. Morgen ook weer taart... Sorry Sonja, haha... Niet teveel over je leerling inzitten he..ze is nu in goede handen... Veel klusplezier...
vriendlief is nog niet thuis.. :S dus dat wordt niet vanavond.. mijn oogjes vallen al bijna dicht Morgen gr 5... ben benieuwd heb moeder van het meisje even gemaild... Tnx voor het advies super... dat duwtje had ik even nodig...
Ja sorry dat ik daar niet op reageerde.. Goed dat je dat gedaan hebt.. zal ze vast heel fijn vinden. Leuk groep 5.. veel plezier
Haha.. ja ik zag het ook, ze is vast alles aan het bijlezen, haha.. Nou tegen de tijd dat ze bijgelezen is, is ze al bevallen...
Hahaha, Sabrina, wat gezellig! Samen met je zus zwanger! En wat hilarisch dat je er zo achter kwam! o,o wereld is belachelijk klein. Juf Krisje, ik denk dat die moeder van je leerling het erg fijn zal vinden dat je wat van je hebt laten horen. Die steun zal haar zeker goed doen! Ladies, werk ze indien van toepassing, ik ga snurken. Xx Juleszzzzzzz snurrrkkkk