Gestopt met de pil in mei, wie nog meer?!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Starfish, 7 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Ik ga ook afsluiten, ben nog helemaal hyper maar goed....

Tot morgen.....

Truste

2. mevrnathalie

mevrnathalie Fanatiek lid

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    @Sabrina; Wat leuk je word weer tante. Gefeliciteerd. Ik hoop dat het bij jullie ook snel raak is, lekker samen zwangeren:D

@Krisje; Ennn...heb je je vent nog verwend in je sexy outfit?

@Super; Hier nog steeds gespannen/gevoelige borsten. Ook zien mijn tepels er anders uit. Vandaag dus dag 29 en nog niet ongi. Ik durf bijna niet te hopen. Hopelijk is het voor jou ook gewoon weer raak deze ronde. Al een dag in gedachten wanneer je wil gaan testen? Ik weet het niet. Durf niet zo goed. Ben zo bang voor weer een teleurstelling.

@Jojo; Hoe was het bij je broer en schoonzus?

@Bullie; Ik zou ook doen alsof mijn neus bloed hoor. Je hebt helemaal gelijk! En al getest? Heb je gister trouwens in de ochtend getest of dat niet?

Hier dus nog geen ongi te bekennen. Nu dag 29. Vind het allemaal erg spannend. Verder af en toe wat steekjes en vanmorgen weer wat misselijk tijdens het tanden poetsen. En natuurlijk mijn borsten (gevoelig/gespannen en mijn tepels zien er anders uit).

Sorry voor wie ik vergeten ben. Ga gauw naar mijn werk. Pfff vanmiddag weer vergadering.

XxX

3. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    nou nathalie.. nee... no seks gister... lees hyves maar :S
    Jullie vergaderen ook veel zeg ;)

Nog een paar nachtjes slapen, 2 :p, en dan wil je testen toch?? dat is al zo..!!

Ik zo ook naar mijn werk... Vanmiddag wel op het forum te vinden...

4. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Ik heb het net ff gelezen. Had ook al daar gereageerd. Echt kut zeg blehhhhh!!!

Wij vergaderen iedere week op woensdagmiddag, soms om gek van te worden.

Pfff heb last van misselijkheid.

Ja misschien vrijdag een test, maar weet het nog niet zeker hoor durf echt niet! Mietje ben ik he!

5. bullie

bullie Lid

19 feb 2007
    38
    0
    0
    limburg
    Haaaaaai!!!

Kom op Nathalie, ik ga hier niet alleen liggen zwangeren!!! Lekker testen morgenvroeg, goed?!:D
    Nou, ik ga zo de predictor test foto van vanmorgen plaatsen, duidelijk positief!!!
    Vrijdag voor ik naar de gyn moet, ff nog de clear blue en dan weten we het zeker!!!! Moet om half 11 gaan werken, echt geen zin in.
    Wil lekker thuis blijven hyperen, ahahahaha
    En Krisje? En did you get some last night?;) Of was hij echt veel te laat thuis?
    Mijn moeder komt zo op onze knul passen, zal ik het haar vertellen? Ze weet altijd alles van mij, is echt en vriendin, wat dat betreft.....hmmmm zit echt in dubio..8)
    Nou, misschien tot vanaaf!
    Ga ff de foto plaatsen van de test!
    x Bullie

6. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Bullie als je erachter staat en je wil het aan je moeder vertellen, gewoon doen toch?!

Ik heb even de foto van de test bekeken en een dikke proficiat van mij!!!!!!! Ben blij voor je meid. Wanneer ga je de VK bellen?

Ik weet het, ik weet het. Ik ga denk ik vrijdagochtend testen. Net nog even wezen broekloeren en nog geen bloed te bekennen. Elke keer vlagen misselijk nu is het gelukkig wat minder, dus ben zelf ook wel reg benieuwd hoor.

7. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Geweldiggggg Bullie, Van harte gefeliciteerd!!!!!!Wanneer is de datum?

Sabrina: Wat een giller zeg, je zus op dit forum en 8 weken zwanger. Gefeliciteerd tantetje.

Krisje: Ik reageer vanmiddag op de hyves.

Nathalie: Joepie nog steeds geen bloed. Vergaderen, blechh heb ik ook zo'n hekel aan, kost zoveel tijd, oke soms wel nuttig. Je bent zeker de gelukkige voor het notuleren??

8. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Nou je hebt het goed geraden hoor Smits! Ik ben de notuliste. Vind het wel leuk hoor om te doen maar soms is het idd vermoeiend.
    En idd ook nog geen bloed te bekennen, ben zo benieuwd. Wil toch nog ffies w8te hoor met testen.

9. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    ff wachten met testen?!?!? ik stem dat je morgenvroeg test.. dan ben ik waarschijnlijk thuis (nog geen inval) dusss dan kan ik mooi je als eerste feliciteren...
    Notuleren is inderdaad wel fijner op vergaderingen... soms kan er zo gezeverd worden :p Alleen als het echt belangrijk is dan kan het ook zwaar zijn hoor ....

Bullie ik zei toch al hardop gefeliciteerd :D wat gaaf een 2e ukkie :) en je moeder het verteld??? (vast in je hyperstand ;))

Smits... niet alleen reageren.. ook jouw verhaaltje vertellen :p?? hoe is het?!?!?

10. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Nou als ik niet ongi wordt ga ik vrijdag aanstaande testen en echt niet eerder hoor, nog ff geduld hebben meiden. Ik ben zo bang voor de teleurstelling als het niet zo is maar ik heb hoop omdat er nog geen bloed is;)

11. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Wow Bullie wat een mooi gezicht die tweede streep. Gefeliciteerd!!!:)

En ook tante Sabrina gefeliciteerd. Nu jij nog!!:D

Nu hopen dat we Nathalie vrijdag ook kunnen feliciteren en super80 ook nog toch?
    dat zouden dan een hoop zwangeren zijn deze ronde zeg!:) Ik blijf maar duimen want het schijnt te werken:p

En jufkrisje heeft hij al verklapt wat het grote geheim is?

12. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    nee... hij zwijgt nog steeds... :S

jij al gewend aan het idee van de kijkoperatie, manon?

13. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    @Krisje; Wat vervelend dat hij er nog steeds over zwijgt zeg. Wanneer ging hij het nou vertellen, maandag toch?

@Manon; Blijf maar duimen hoor, wie weet helpt het. ja en Super kon geloof ik ook bijna testen, die liep bijna gelijk met mij betreft de cyclus. Ben benieuwd of ze al getest heeft?

Hier net een paar keer kokhalzen...blehh echt misselijk. Zo maar weer even broekloeren op 't toilet. Mijn collega zei net al Naaat wat ga je toch veel naar 't toilet de laatste dagen. Ik zei ja weet het ook niet ik moet telkenssssss ;)

14. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    jammer... nog even geduld dan maar...:(

nou ik schrok wel moet ik toegeven. Ik had het ook helemaal niet zien aankomen. Normaal gesproken doen ze dit ook in een later stadium maar in onze situatie is het de meest logische stap zei onze gyn.
    Gelukkig zag manlief dat ik niet zo lekker in mijn vel zat daarna en nam de rest van de dag ook vrij om bij me te kunnen zijn. We hebben even uitgewaaid en buiten de deur gelunched. Dat was wel even fijn. Oh ja en 3 nieuwe WII spellen gekocht als troost:D.
    Je kan de ingreep misschien wel googelen Diagnostische laparoscopie en Hysteroscopie. Het klinkt alleen al eng;)

15. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Nou Nathalie, het misselijk zijn is niet fijn maar klinkt wel goed als symptoom dan! Je kan je collega misschien wijsmaken dat je een blaasonsteking hebt;)

16. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Ja dat is een optie maar ik heb in april echt een blaasonsteking gehad en in juli, toen ik moest bloedprikken en voor de echo moest ivm miskraam ook al gezegd dat ik langs de HA moest omdat ik blaasontsteking had. Wordt wel een beetje veel. Maarja ze ging gelukkig niet doorvragen. Ben net gewoon weer geweest whaahahaha

17. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    hmm dan istie gewoon terug... heb je ook gelijk weer een smoes om weer naar de HA te gaan als straks blijkt dat je zwanger bent:D
    Een vriendin van mij heeft ook om de haverklap blaasontstekingen, maar dan echte helaas. Ze kunnen nml best hardnekkig zijn. gewoon blijven broekloeren hoor hahaha

18. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    ja nathalie... blaasontsteking kon inderdaal HEEEL hardnekkig zijn hoor ;)

Manon, fijn dat jullie samen even je gedachten van je af heb kunnen zeggen.. Google nou trouwens niet !!?!?! deed ik ook met mijn knie operatie en behandlingen.. ;) dan lees je ook dingen die misgaan (1 op de 100 maar die schrijft er natuurlijk net over :S) en dan word je helemaal bang :(

19. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    @Krisje en Manon; Ja het kan hardnekkig zijn. Heb er ook wel 'echt' last van gehad hoor;) dus het is een goede smoes. Dus houd hem even achter de hand:D voor als ik meer weet. Maar je hoeft toch niet persé naar je HA toe als je zwanger bent?

Manon lekker dat jullie een middagje vrij waren om lekker even samen te zijn. Altijd heerlijk.

Pfff hier gaan we bijna naar het nieuwe office! Heb er eerlijk gezegd wel zin in hoor. Nieuw bureau, PC, stoel etc. Maar als ik blijk zwanger te zijn mag ik dus niet te zwaar tillen en moet ik weer ff een smoes verzinnen. Tis toch wat met al die smoezen hoor, nou nog ff geduld weten we meer:p

20. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    goed dat je het zegt..ik heb zelf gelukkig nog niet gegoogled en dat ga ik ook maar niet doen. Ik heb de boekjes uit het ziekenhuis gelezen. Maar dacht dan kunnen jullie ook zien wat het inhoud mocht je geinteresseerd zijn...;)

Deel Deze Pagina