Gestopt met de pil in mei, wie nog meer?!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Starfish, 7 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    @ Nathalie...geen idee eigenlijk..ik zei het omdat mijn schoonzusje wel was geweest. Wij lopen nu al bij de gyn dus ik denk dat het bij ons niet hoeft maar anders...ik denk het wel eigenlijk..om zekerheid te hebben(via bloed prikken of ander onderzoek) en je verwijsbrief te krijgen voor de gyn.

Leuk een nieuwe werkplek! Wel wennen denk ik maar wel allemaal nieuwe spulletjes!!:)

2. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    nathalie...

hier de smoesjes koningin :D 3e smoes in 3 weken tijd... voor de afspraken van naar de gyna... :S heel vervelend, maar mijn knie speelt weer op ;)

Lekker een nieuw echt nieuw plekje! hoelang duurt het nog?? en hoelaat is de vergadering??

3. mevrnathalie

mevrnathalie Fanatiek lid

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Jeeeeee de vergadering gaat niet door...had ook totaal geen zin hoor. Gelukkig dat het afgelast is. Mijn collega kan niet op tijd hier zijn en hij is de belangrijkste in deze vegradering. Dus ga het zo even doorgeven dat het volgende week word.

Ja, jij ben echt een smoezenkoningin hoor;) Kan nog veel van jou leren qua smoezen:D hahahaha

4. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Nathalie: Je hoeft niet naar de ha hoor als je zwanger bent. De testen in de winkel zijn tegenwoordig zo goed. Zwaar tillen mag je overigens ook gewoon hoor. Je moet natuurlijk wel arbo-technisch tillen, dus netjes de beentjes buigen. Die kleine zit daar zo goed van binnen daar kan echt niets mee gebeuren door het tillen.

5. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Hoi hoi,

Heb het bijgelezen, maar op de een of andere manier kan ik het niet onthouden, normaal ben ik daar wel goed in.. Ga toch een poging wagen.:(

@ Manon.. wat fijn dat je mannetje dat aanvoelt en dat jullie het samen hebben kunnen laten zakken.. Ga het ook niet googlen hoor, ben nogal hypogonder aangelegd :)

@ Kris...wat een verhaal, heb al op hyves gereageerd, hopelijk komt het goed...:x

@ Nathalie.. hier volgt een bevel...STOP MET BROEKLOEREN EN GOOI DIE STRAAL OVER EEN TESTSTRIP HEEN...:D

@ Smits.. volgens mij is dat ook zo ...dat je niet naar de dokter hoeft...gewoon meteen de VK bellen

6. annemoon80

16 jul 2009
    68
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahahaha Sabrina wat een giller!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Maar van harte gefeliciteerd!
    Tante worden is erg leuk en dan jij nog. Kunnen die kleintjes mooi met elkaar spelen :D

Bullie: Van harte gefeliciteerd!!!!!! Geniet ervan :)

Meiden succes nog even met de wachtdagen......ik duim voor jullie.

7. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    @Sabrina, nee ik wacht echt tot vrijdag hoor!!! Tante Sabrina;)

@Annemoon, Hoe voel je je meid? Verloopt je zwangerschap goed? Wanneer moest jij nou naar de VK?

@Smits, Oh oke, weer wat geleerd. Voor jou komt 8 oktober ook steeds dichterbij;) spannend allemaal.

8. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Je houd ons wel errug in spanning, Nathalie. Gelukkig hoef je nog maar 1 dag te broekloeren.

9. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    ja idd nog 1 dagje, dat zing ik wel uit. Net ook weer even wezen checken hihihih maaarrrre nog steeds niets:D:D:D

10. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    Meiden, ik ben vanmorgen ongesteld geworden!
    Erg jammer, dus op naar de volgende ronde.

Sabrina.......Je wordt weer tante, GEFELICITEERD! Wel toevallig en raar denk voor jou dat je er via het forum achterkomt. Nu jij nog zwanger raken. Maar uhhh, wij gaan voor deze ronde toch??

Nathalie...Wat een spanning ahah. Ik ben nu weer van die spanning af. Hoop voor je dat het raak is. En veel succes binnenkort met de verhuizing op je werk.

Bullie....nogmaals GEFELICITEERD! Heb je het je moeder verteld of niet? Oh lijkt me zo gaaf om het me ouders te kunnen vertellen.

Annemoon en Smiths.....Hoe voelen jullie je? Beginnen de buikjes al te groeien?

Krisje.......5 oktober komt al aardig in de buurt. Wordt je al zenuwachtig? Wat gaan ze dan precies doen? Toch kijken hoe het met je eit(jes) is? Of/hoe ze groeien?

Ga zo nog ff hyves bijlezen.

11. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    @ Gelukkig, ja dat was inderdaad een aparte ervaring, zo via dat forum.. En wat kl*te dat je ongi is gekomen.. En nu lopen we ook niet meer gelijk..

Wij gaan voor deze ronde hoor, samen met Krisje..

Bullie is zwanger, Nathalie gaat ook posi testen vrijdag en Super ook... daarna zijn wij aan de beurt.

Dikke knuffel

12. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    Sabrina, Ja, zo kut dat ik ongi ben geworden. Heb me heel de dag klote gevoeld en moest gewoon weer heel ff huilen toen ik uit me werk kwam en me vriend en ik het erover hadden. Huilen is niks voor mij maar het gebeurd gewoon. Misschien de hormonen ofzo.
    We lopen idd. niet meer gelijk. Heb mijn banner nu ook op 31 dagen ingesteld, omdat dat het gemiddelde is van mijn laatste 6 cyclussen.
    Ik heb vandaag de laatste pillen "zwanger worden" geslikt. Ze zijn nu op en ga weer verder met foliumzuur. Vind de "zwanger worden" pillen echt duur.

13. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    @ gelukkig, het blijft elke keer weer zo'n domper. Je weet dat het langer kan duren,maar toch hoop je dat het bij jou dan juist niet zo is. Tenminste dat heb ik. Je hebt natuurlijk besloten om voor een kindje te gaan, dan wil je ook dat het meteen lukt.. Helaas voor sommige onder ons lukt dat niet. Wij krijgen gewoon hele kritische kinderen, als ze zolang nodig hebben om ons uit te zoeken, haha...

14. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Bullie; wat fijn weer een positieve test. Van harte gefeliciteerd meid. Geniet er lekker van.

Krisje; ik weet niet wat er op hyves staat maar hoop wel voor je dat het allemaal goed komt. Klinkt niet heel positief de reacties die ik lees.

Nathalie; wat goed nog geen bloed en wel al die symptomen...... ik zou nu al testen als ik jou was. Hier helemaal niks aan de hand, Het zit er niet in deze ronde denk ik:(. Maar bij jou klinkt het echt wel goed....ik duim.

15. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    hoi hoi meidne,

ben ik weer... :D

Gelukkig wat balen zeg.. stomme k*T ongi...! nu maar deze ronde met mij en sab zwanger worden ;) Zwanger worden pillen hier ook op, en vond het ook te duur om weer nieuwe te halen (in vergelijking met gewoon foliumzuur dan)

Super... laten we het er maar op houden dat het over geld gaat wat nog maar de vraag is of we het terug kunnen krijgen.. :S maar als we het terug krijgen dan kan ik zo redelijk wat baby uitzet kopen ervan ;) :S dus best wat centjes kwijt... maar komt wel goed hoor :) moet maar..

Nathalie.. nog 2 nachtjes wachten en 1 dagje werken en dan weten we eindelijk iets van jou beeb ;) ja, je test gewoon + :p

Nog nieuws meiden?

Hier vriendlief natuurlijk het hyves nieuwtje van gister met de nasleep en geregel. Blijken er ook twee bekenden van hem geschorven te zijn gister... de ene in de 40 met 1 kindje en een tweeling (7 mnd zwanger) op komst auto ongeluk en de ander 51 door een hersenbloeding... heftige dag weer voor hem... :Szo lekker met hem knuffen (en als hij zin heeft ;)???) als hij thuis komt van de zaalvoetbal

16. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    oja, gelukkig.. Ik krijg een inwendige echo om te kijken of er een eitje rijpt (na het slikken van de clomid)... En of het eitje op springen staat ;)

Heb nu de laatste Clomid geslikt dusss nu is het afwachten... :S

17. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Haaai dames,

@Galukkig; wat klote zeg dat je ongi bent geworden, hoelang duurde deze cyclus? Voelde je de ongi al aankomen of is het totaal onverwachts?

@Krisje; zoooo wat heeft jou mannetje een rot dag gister zeg. Veel sterkte. Nog een paar nachtjes is het 5 okt. spannend hoor!

@Sabrina; heb je je zus nog gesproken, hoever is ze nou eigenlijk, 8 wk toch?

@Super; Nog geen klachten meid??? Nou wie weet is het voor jullie ook raak deze ronde. Hoop het zo voor jullie! Je verdient het!

Hier gister lekker rustig aan gedaan. Bij mijn schoonouders gegeten en toen lekker in bad geweest en lekker op de bank geluierd. Lag alweer om 21.30 uur op bed. Was zo moe. Nou en dames nog steeds geen ongi. Vandaag dag 30 van de cyclus, spannend zeg! Morgen ochtend dan toch maar een testje wagen?! Wat vinden jullie meiden? Ik durf nietttttttttttttttt

18. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    @ nathalie... Moet ik even langskomen.?? ;) volgens mij woon ik samen met mutz het meest dicht bij jou :D dan houd ik je hand wel vast... ;)
    Maar ik kan alleen vandaag :p morgen moet ik werken... Dus kan je je een test komen brengen in je lunchpauze, hand vasthouden en de + met jou zien en dan weer naar huis rijden :D:D

@ mutz... vakantiegangster!?!? al terug??? en je ob's nodig gehad??? :S of nog steeds geen ongi gehad!?!?!

@ Starfish: misschien heb ik het gemist in ons gemauw... Maar hoe rijd de Panda eigenlijk? En van de week nog verder gegaan met de babykamer?? Al meubeltjes uitgezocht trouwens??

@ Jojo.. Je zusje al de uitslag van de test gekregen? of is dat pas volgende week :S??

@ sab... laat bietje ook eens meebuurten?? kan ze nog leuke sappige zusterverhalen over jou vertellen :p!!! succes om half 4 trouwens

19. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Whaaaa JufKrisje, ik vind het heel erg lief van je maar morgenochtend test ik toch pas hoor;) Ik heb zo'n digitale van Clearblue (zonder indicatie). Ben ook benieuwd hoor. Heb echt geen last van ongi krampen, normaal altijd wel een hele dag zeurderige buikklachten als ik ongi moet worden maar nu niks noppes nadaaaa! Wel last van steken in mijn borsten en veel plassen.

@Mutzie; Vandaag zou je toch terug komen? Hoe was je vakantie? En ongi of zwanger? We zijn benieuwd meid.

@Jojo; Hoe voel je je meid, nog verder bezig met het kamertje? En jij Starfish was ook al begonnen toch met de babykamer. Znel foto's dames!!!

@Sabrina; En je ongi alweer bijna weg meid? Dan kun je er weer tegenaan met klussen:D

20. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    Vanmorgen vergeten te zeggen trouwens...

meiden... vriendlief is standvastig! (volgens mij is dat geen correct nederlands :D:D haha) probeer ik hem gister te verleiden, zegt hij echt nee.. .Dat kan nu niet!! Stond echt perplex.. Het zeggen niet te doen ok, maar ook wanneer de mogelijkheid te hebben nee te zeggen had ik niet verwacht.. :S

Ik zeg, jij bent een mooie dan.. als we zaterdag dan 8 jaar hebben kunnen we niet eens seks hebben om het te vieren dan!?!?! maar hij was er alles aan aan het doen om zaterdag wel kunnen seksen?!?!? zooo vreemd.. Hij liet wel was los dus ;)

Nathalie... Dan moet je morgen toch alleen testen hoor ;) dan moet ik heel de dag werken.. :D Duss angst aan de kant (geef mij nu je angst ;) Guusje is ok :D) en dan morgen testen!

Deel Deze Pagina