Wat vervelend zeg dat hij gewoon nee zegt. Klote !!! Zaterdag ga je hem echt wel verleiden hoor, dat moet Ja, morgen dus alleen testen. Als ik opsta is mijn mannetje ook al weg dus dat is wel minder, maar ik kan niet nog langer wachten hoor en moet het ook voor jullie doen Morgenochtend om half 7 ga ik dus testen. Ben dat broekloeren echt zat blehhhhhh
dan ben ik er ook al uit.. Als je morele steun wilt kunne we mobiele nummers (oeeeww wordt wel heel dichtbij dan he ) uitwisselen.. ben ik je steunende vriendinnetje wel Niet moet, alles mag... Hier heerlijk aan het zumba muziek uitpluizen.. Vanmiddag de dansen maken en dan volgende week 1e les schijt nu al hele peeen hahah... echt veel aanmeldingen :S
Sjooowheeey!!! Jullie hebben echt veeeeel gekletst!!!! Weet niet waar ik moet beginnen, maar ga mijn best doen op iedereen te reageren! Bullie gefeliciteerd joh!!! Zie je nou veel duidelijker he!!! Leuk leuk leuk!!! Sabrien meeen je niet dat je zus hier ook zit ééén zwanger is!!! Wat een giller!!!! Gefeliciteerd helemaal leuk! Nathalie wat ben jij een koele kikker zeg!!!! Ik had allang 8 testen gedaan haahhaha! Nou morgen maar afwachten dan!!! Vind het zo spannend voor je! Kris wat een gedoe (hyves verhaal) hopen dat alles op zijn pootjes terecht komt! En ook van je leerling pfff heftig hoor! Ben nu toch wel heeeel benieuwd wat je vriend voor je in petto heeft!!!!! Veel plezier met ZUMBAAAA!!!! Leuk hoor zoveel aanmeldingen! Gelukkig, balen van je ongi... Echt niet grappig! Dan volgende ronde maar raak ok?? Super dat je niks voelt hoeft niks te betekenen he!!!! Positief blijven! Geen bloed geeft moed!!!!! Smits hoe is het met de vermoeidheid??? Heb jij er ook zo'n last van Annemoon??? OH jee nu weet ik niet meer op wie ik nog moet reageren... sorry!!!!!! Vandaag weer lekker vrij! Vanmorgen is er een vrouw geweest van een gastouder bureau. Dit moeten wij doen als opvang, want we werken natuurlijk allebei 's avonds en dan is de reguliere kinderopvang gesloten! Het zou moeilijk worden iemand te vinden voor de avonden, maar ze heeft (tegen het protocol in hihi) een vrouw gebeld die hier 1 straat verder woont om te vragen of zij daar voor open staat en dat doet ze!!!!! Nu gaan we volgende week een afspraak met haar maken en kijken of we eruit kunnen komen. De vrouw van t gastouderbureau was heel postief over haar (is helemaal gechecked enzo) Dus ben benieuwd!!!!! Hier verder vandaag lekker een beetje rommelen en nog even boodschappen doen. Maar eerst eens bedenken wat ik zal eten. Ik eet alleen dus als iemand ideeën heeft wat niet te veel werk is hoor ik het graag!!!!
ongezellig Jojo in je eentje eten. Is een quich misschien wat? Nathalie: je kan natuurlijk ook vanavond testen. Is maar een paar uurtjes eerder en het grote voordeel......... je vriend is erbij. Misschien een optie. Ik woon trouwens zo'n 45 min bij je vandaan, maarre kan morgenochtend niet komen. 3 vergaderingen staan er gepland! Krisje: kan niet of wil niet??????wel een volhoudertje hoor. Mutzie: Hoe is het???? Welkom terug in ons grauwe kikkerlandje, maar o zo gezellige topic. En mogen we met zijn allen gaan stuiteren? Bij mij gaat alles in pieken en dalen. De ene dag nergens last van en de volgende dag is het andersom, maar goed te handelen hoor. Ga weer afsluiten en naar mijn werk, genoeg te doen dus ik hoef me niet te vervelen.
Iehl een quiche... neej bah hahaha ik krijg nog steeds niet echt warm eten door mijn keel! Dus moet iets horen en dan denken Jaa! Dus gooi maar op die ideeën! hahahahhaaha Ik stem ook voor vanavond testen en dan moren weer één hahaaha!!! positief is hij toch wel!!!!! Straks komt mijn beste vriendin die hier een uur vandaan komt even langs helemaal gezellig!!!! Ze was toevallig hier naar de kapper (ja je kan maar kieskeurig zijn qua kapper hahha)
jojo... hier ook een eter alleen... weet nog niet wat ik zal eten?? waarschijnlijk een boterham :S heb niet vele inspiratie Leuk dat je toch een goede oplossing voor jullie werktijden hebt kunnen vinden zo.. nu maar eerst die ouder gaan checken volgende week @ smits.. hij zegt dat het niet kan... TUurlijk krijgt hij zijn ding nog wel omhoog hoor haha maar het kan pas misschien over die 3 weken.. Ook vrij vanmiddag?? @ nathalie.. Ik stem voor het idee van smits! test vanavond samen, met je vriend of samen met ons !!! en dat scheelt maar een uur of 10 max
neeeeeneeeeeneeeee ik test morgenochtend pas dames, echt waar! Hou het spannend voor mezelf en ook voor jullie Zodra ik het weet reageer ik gelijk morgenochtend oke? Akkoord?? @Jojo; Heb je ondertussen al wat verzonnen om te eten en krisje ook?? @Smits; meid komt allemaal goed. waarschijnlijk hoort het erbij met pieken en dalen!
Nou ik ben eruit hoor! Ik ga koude pannekoeken met boter en suiker eten hahahahha hoe ik er op kom geen idee maar heb er wel zin in!!! Rustig hier? Iedereen druk met werken??? Ongezellig hoor!!!
ooooo dat ik lekker jojo. Ben ook zo dol op koude pannenkoeken. Ik heb onwijs veel trek in indiaas. Ga zo maar voorstellen om te gaan scoren. Heb echt geen zin om in te koken. Mijn ogen staan weer op de chinees stand dus dat wordt even banken. hahaha Kris, mag wel verwachten dat ie daar geen problemen mee heeft. Zit me hersenen te pijnigen waarom een vent niet wil/kan sexen. Heb je het door, ik kan erg slecht tegen geheimzinnigheid. Nathalie: Het is toch veeeeeel leuker om samen met je vriend de uitslag af te lezen van de test. Ala samen uit, samen thuis, maar dan samen aan de klus, samen aan de test. Hey Mutz: Ben je alweer aanwezig??????
@ Jojo...pannenkoeken met suiker...jammie... Enne wat een stiekemerd he, die zus van mijn.. gewoon al bijna negen weken zwanger... Ze is nu bij de verloskundige dus ben benieuwd.. @ Krisje.. dat je je zo rustig houdt, knap hoor... ik zou echt gek worden.. Gesprek van vanmiddag ging niet door, maar dat was gister al bekend.. Nu is er nog geen nieuwe datum afgesproken. @ Nathalie.. ben het met Smits eens hoor, samen testen is veeeeeeeeeel leuker... Mijn ongi is alweer over, dus we kunnen weer aan de klus... @ Smits..vervelend dat het zo wisselend is, kun je je er nooit op voorbereiden.. @ allen..heb 8 aanvragen weggestuurd voor pendels, heb er twee terug... allebei november... Jammer had op oktober gehoopt..dan maar zorgen dat die pendels het fout hebben MUUUUUUUUUTTTZZZZZZZZIEIEIEIEIEIEIEIE???????????????? Ben je al terug??
Hé meiden! Ja, heb het mam verteld! Ze was weer zo blij, echt erg leuk!! Bedankt allemaal voor jullie felicitaties, erg lief. Knuffel voor jullie allemaal!!! @jojo; wij hebben ook een gastouder, zo blij mee!!!!! Klikt ook erg goed....Hebben eerst een kdv gehad, voelde ik me al niet zo gelukkig mee, en toen lieten ze onze zoon ook nog van tafel vallen $) en toen was de maat vol! Dus ik ben niet zo voor kinderdagverblijven..... @gelukkig; balen zeg van je ongi! Had zo gehoopt op allemaal babies! Volgende ronde is voor jou. Dikke knuffel..... @super; Ik had ook geen klachten, en nog niet. Bij de eerste ook helemaal nergens last van gehad, dussss........duim,duim @krisje; dat mannetje van jou is wel een volhouder, wij kunnen allebei erg slcht tegen verassingen, dat scheelt, ahahaha @nathalie; ik ga voor je duimen morgenvroeg!!!!!!!!!! Misschien kijk ik nog ff voor ik na de gyn ga, maar ik ga gewoon voor ++++++++++ Doe morgenvroeg ook de laatste test en dan geloof ik het wel! x Bullie
@Bullie; Wat leuk dat je het je moeder hebt verteld zeg, ze reageerde vast helemaal leuk! Oma worden is altijd leuk toch Hoe voel je je verder? Succes morgen bij de Gyn. @Smit&Sabrina; Opzich hebben jullie gelijk maar ik vind het ook wel fijn om alleen te testen, ik wordt altijd zo zenuwachtig van m'n vriend Hij wil eigenlijk dat ik nog even w8 met testen, maar ik kan niet meer wachten hoor. Doe het dus echt morgenvroeg. @Jojo; lekkurrrrrrrrrrrrr koude pannenkoeken! Wij hebben aardappels op met groente. Had echt geen trek. Ik heb 3 hapjes op en de rest laten staan, heb wel net satebroodjes gekocht bij de supermarkt dus ga zo lekker even zo'n boordje warm maken. Net even gestofzuigd en het aanrecht glad geruimd. Even een vraagje, plassen jullie altijd in een potje en dan de test erin of plassen jullie gewoon over de strip? Ik heb 1x bij clearblue over de strip geplast en toen kreeg ik een foutmelding, die keer daarna in een bakje en toen werkte die wel.
Nathalie lekker saté broodjes!!!! Ik deed het allebei! Soms in een bekertje en soms onder je plas houden. Maakt volgens mij niet uit, alleen weet je zeker dat je genoeg urine op de test laat komen als je het in een bekertje houdt. Spannend hoor morgen ga heeeeel hard duimen!!! Leuk dat je het je moeder verteld hebt Bullie! Fijn om het te kunnen delen!!!!! Waar is iedereen!
Oke bedankt Jojo! ik heb m'n bakje al klaargezet whoooeeeee ben zo benieuwd Zo krijg net mijn 2e satebroodje van mijn mannetje, wat een lieverd is het toch. Heb niet veel warm gegeten, dan mag het he!!! Ik weet ook niet waar iedereen is. Het is rustig.
Nathalie; ooh wat spannend wordt het nu voor je. Ik test ook liever alleen hoor. Ik deed steeds urine in een bekertje. Was altijd bang dat ik anders te kort over de test zou plassen. Ik heb net een kaasbroodje op en een bapao....... Krisje; jeetje heftig zeg! dat klinkt niet zo best.....ik hoop dat het snel goed mag komen voor jullie. Is dat wat hij moest vertellen of moet dat nog komen maandag? Oeh 5 oktober komt in de buurt. Wel een beetje spannend nog! Van het weekend moet je je mannetje maar dronken voeren dan wil hij vast wel.... nou hij heeft wel een heftige dag achtger de rug zo te horen. Gadver wat naar. Bullie; leuk dat je het aan iemand hebt kunnen vertellen! Sabrina; die pendels kloppen niet hoor want komende ronde is iedereen gewoon zwanger Jojo; met jou alles goed??? groeit je buik al goed? Ik heb vandaag 4 dozen ovulatiesticks gehad van een collega. Zij is net zwanger en had ze dus niet meer nodig. Hopelijk heb ik ze ook niet nodig maar ach heb er nu in ieder geval genoeg
Ik ga zo lekker mijn chocolade reep erbij pakken mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm.... Ja ga denk ik echt ongi worden komend weekend dan heb ik ook altijd zo'n trek in chocolade
Neee Super je ben hartstikke zwanger Chocolade freak! Ja, spannend hoor morgenochtend Ben zo benieuwd. Ga nu lekker Grease kijken lekker swingen tot morgen dames xxx
nathalie; veel plezier met Grease............ik ga voor je duimen morgenochtend!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kan morgenavond pas laat weer op het forum kijken, Ga na het werken bij mn vriendinnetje eten. Hoop dan goed nieuws te lezen.
hoi hoi meiden, ben ik eindelijk thuis... zijn jullie allemaal offline :S @ jojo... mmm koude pannenkoeken.. Bij mij waren het crackers met vleeswaren en fruit.. :S heb nu gewoon zin in pannenkoeken.. Morgen maar eens meenemen als ik boodschappen ga doen @ smits... ik kan eigenlijk ook helemaal niet tegen zulke dingen.. Maar zal wel moeten wachten... Jij bent wel online hai hai!! @ super.. Nee helaas is dat niet het nieuws.. :S dat krijg ik er nog even bij straks.. Ben wel heel nieuwsgierig en onrust tegelijk hoor :S Je bent gewoon zwanger straks dusss die ovu testen heb je helemaal niet nodig... en veel plezier met je vriendinnetje morgen! @ nathalie.. succes morgen met testen... kan pas om half 5 lezen wat de uitslag was, maar zal voor je duimen morgen om half 7 Ik plas altijd in een bekertje.. VInd ik makkelijker.. dan weet ik zeker dat er genoeg plas is gebruikt op de test en niet op mijn hand ofzo ben soms zo'n klus als ik net wakker ben haha @ sab... Ja, ze wil echt het gesprek dus niet hebben :S vervelend zeg. Is de rust verder wel terug gekeerd in je klas? En hoe was het met je zus gegaan bij de gyna? heb je er iets van gehoord??? haha... ook aan de pendels geslagen .. november wat is dat nou!?!? OKTOBER dat is jouw maand... en daar hoef ik niet eens een pendel voor te doen @ bullie.. Wat leuk dat je moeder zo fijn reageerde Spannend morgen de gyna... Gezicht in de plooi houden als ze je een echo geeft he?!?! net doen alsof je van niets weet Of vertel je het gelijk bij binnenkomst?? Horen het wel van je.. Morgen eindelijk het eerste cadeautje voor ons jubulieum zaterdag... krijg 1 rode enveloppe.. dus verwacht niet heel veel van dit eerste cadeau, maar het gebaar is wel super lief van vriendlief krijg 8 cadeautjes.. 1 voor elk jaar Al had ik liever dat hij de cadeaus hield en vertelde waar ik voor moet wachten :S
mmm smits weer weg :S was het nog gelukt met het indiaans eten??? Sab is online!!! hai hai... Jaja meiden, ben home alone en eenzaam val je aan als je online komt hoor zoek contact