Gestopt met de pil in mei, wie nog meer?!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Starfish, May 7, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mevrnathalie

mevrnathalie Fanatiek lid

May 20, 2009
    1,494
    0
    0
    Bullie succes vandaag bij de gyn. Laat je het even weten.

2. super80

super80 Fanatiek lid

Jun 8, 2009
    1,788
    0
    0
    AAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH
    nathalie wat super van harte gefeliciteerd meid!!!! Wat een geweldig niuews.
    Kon het niet laten dus heb snel op mn werk even gespiekt. Wat ontzettend spannend voor jullie, heerlijk zeg!!!!!!!
    Ik heb na zes weken de vk gebeld!!!!
    Succes met werken!!!!:D

3. mevrnathalie

May 20, 2009
    1,494
    0
    0
    Whaaa ik zit elke keer te neuzen of er nog reacties zijn. ;)

Bedankt Super. Ik denk dat ik ook nog even wacht met bellen naar de VK. Denk dat ik het volgende week eventjes doe. Spannend allemaal he!!!!! Wanneer ga jij testen?

4. Starfish

Starfish Actief lid

May 4, 2009
    485
    0
    0
    Nou hèhè, heeft weer even geduurd voordat ik alles bijgelezen had! Maar nu ben ik weer de helft vergeten....misschien moest ik het maar eens gaan opschrijven! :p

@ Krisje (en nog iemand maar weet niet meer wie): Mijn nieuwe Panda rijdt heerlijk! :) Wat een verademing! In tegenstelling tot mijn oude krakpanda is dit het Walhalla! :D

Verder hebben we nog geen meubels e.d. uitgezocht, de kamer hier moet eerst opgeknapt worden, lekker op het gemak alles. En aangezien wij toch geen complete babykamer kopen zullen we ook niet te maken krijgen met lange wachttijden enzo. Maar ik zit nu nog steeds op de grond tussen de rotzooi. We hebben het echt gewoon zo druk doordeweeks dus als er iets gebeurt in huis dan is dat in het weekend. En laten we net geluk hebben dat we niet elk weekend thuis zijn ;) :(. Maarja, ik heb nog 5 maanden de tijd :p

@ Sabrina: toevallig dat je erachter kwam dat je zus ook hier zit! Ik weet alleen niet of ik dat zo prettig zou vinden...maarja daarom hebben we Hyves nog haha! ;) :p

@ Nathalie: PROFICIAT! Het is je gegund meid! Hoe reageerde je vriend?

Ik heb vannacht een mooie droom gehad over die vriend van ons die laatst overleden is. Heel raar maar het gaf me ook een rustgevend gevoel op de een of andere manier....met mijn vriendin en haar ouders gaat het redelijk, de ene dag minder en de andere dag beter. Poeh, ik heb zo'n respect voor hen hoe ze ermee omgaan! Ik heb echt zo met hun te doen, ik hoop echt dat ik zoiets nooit hoef mee te maken. Het is nu 3,5 week geleden maar het blijft toch nog onwerkelijk hoor, terwijl het van de andere kant al veel langer geleden lijkt, heel vreemd!

Wat gaan jullie van het weekend allemaal doen?

Wij zijn het weekend weg dus niet teveel typen, anders moet ik wéér een half uur bijlezen haha! 8)

5. super80

super80 Fanatiek lid

Jun 8, 2009
    1,788
    0
    0
    nathalie; ik ga nog lange niet testen hahaha... nee ik verwacht eigenlijk(als ik naar mijn ovusticks kijk) zondag miojn ongi. En ik denk echt dat die er ook aan komt. Maarja nog even afwachten misschien maandag of dinsdag als er niks gebeurd. Maar na een miskraam kan de boel ook weer wat ontregeld zijn en dus wat langer duren.
    Ga volgende week weer de straat op! Misschien mag ik snel weer naar binnen :)
    Je kunt je nu vast niet concentreren op je werk!!!

6. mevrnathalie

May 20, 2009
    1,494
    0
    0
    Ik hoop wel dat je zwanger bent hoor, ik duim nog steeds voor je!:D

Nou idd, kan dus echt niet werken. Het lukt gewoon niet, het gevolg is dat de tijd wel heeeeeeel langzaam voorbij gaat. Wil lekker met mijn mannetje knuffelen en over de test praten whaahaha.

@Starfish; Ik belde hem gelijk op en hij was er echt stil van, hij wist niet wat die moest zeggen, hij is super blij en trots:D

7. bullie

bullie Lid

Feb 19, 2007
    38
    0
    0
    limburg
    Natahalie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Kunnen we lekker samen zwangeren!!!!!!!!!!! van harte gefeliciteerd!
    Bij ons is t ff kut, vorige week oom van m'n mannetje overleden, gisteravond z'n oma...........pfffff.
    Bij de gyn alles ok, in zoverre dat het nog te vroeg was om iets te zien, maar hij zei dat er niks met m'n eierstokken was en ik over 3 weken maar naar de vk moest gaan!
    Ga verder ff niet reageren, sorry,
    Geniet ervan Nathalie!
    X Bullie

8. mevrnathalie

May 20, 2009
    1,494
    0
    0
    Sterkte Bullie en ook bedankt.

9. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

Jun 28, 2009
    1,980
    0
    0
    Noord-Holland
    NAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT GEFELICITEEEEEEEEEEEEERD WHOEHOEOHEOHEOHEE!!!! ZIE JE NOUOUOUOU!!!!!!
    Oh meid wat heerlijk voor je!!!! Ik heb gelijk de vk gebeld en gelijk een afspraak voor de intake en echo gekregen! Wanneer zou je nu uitgerekend zijn????
    ZOOOO LEEEUUUUK!!!!!

10. mevrnathalie

May 20, 2009
    1,494
    0
    0
    Bedankt JOJO! Ik ga denk ik maandag of dinsdag even de VK bellen, spannend allemaal hoor.

Ik heb even op Internet zo calculator gedaan en dan ben ik 9 juni 2010 uitgerekend.

11. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

Jun 28, 2009
    1,980
    0
    0
    Noord-Holland
    9juni mooie tijd!!! helemaal leuk joh!

12. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    @ Starfish..ik vind het helemaal niet erg hoor, mijn zus weet alles van me en ik schaam me nergens voor...

@ Bullie..fijn dat alles goed was en kl*te van je mannetje zijn oma..sterkte..

@ Super..jij wordt niet ongesteld jij bent zwanger...

Ga weer stoppen zit illegaal achter de pc...

13. super80

super80 Fanatiek lid

Jun 8, 2009
    1,788
    0
    0
    Sabrina; ik ook even illegaal antwoorden:$ Ik ben het helemaal met je eens hoor. Ik word NIET ongesteld........(tenzij ik niet zwanger en ben dan maar wel snel ongi worden)

14. mevrnathalie

May 20, 2009
    1,494
    0
    0
    @Super80; Jij wordt ook helemaal niet ongi hoor:D Jij bent ook hartstikke zwanger;)

@Sabrina&Super; Ik zit elke dag illegaal op 't forum. Kan het niet laten, echt heeeeeeeeeel verslavend.

@Jojo; Ja mooie datum he, vonden wij ook. Mijn vriend liet gewoon een traantje net toen we samen aan het eten waren en het erover hadden, we zijn zo gelukkig.

Ben vanavond home alone! Mijn mannetje is trainen en daarna bleef hij even bij de voetbal, ik had geen zin om mee te gaan vanavond hoor. Ben hartstikke moe en je krijgt zulke leuke dingen op tv, dus ik zit vanavond lekker alleen voor de buis! Wat zijn jullie plannen voor het weekend?

15. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566
    31
    48
    nou nathalie.. omdat het zo leuk nieuws is nog een keer:

GEFELICITEERD :D

Wat leuk zeg... Ik zei het toch!!! ;)

@ sab... illegale!?!?! jij was dus ook zo nieuwsgierig.. WIj kunnen op ons werk (niet het invallen) niet internetten dus kon niet spieken :S

@ starfish.. 3,5 week is niets... Logisch dat het nog steeds erg pijn doet.. Het zal altijd blijven hangen denk ik maar ik geloof je, zulke dromen doen wel goed.. :)

@bullie.. gecondoleerd... Bah zeg.. Gelukkig heeft je vriend deze week wel goed nieuws van jou gekregen...

@ super.. jij wordt inderdaad niet ongi maar bent zwanger :D

Hier vanavond naar GUus Meeuwis. Mijn cadeautje voor mijn vriend... Morgen heeft hij op onze jubuleumdag (8 jaar alweer pfff) een avond gepland. Vanavond krijg ik mijn 1e cadeuatje van mijn virend.... een rode enveloppe ??!?!?! Lekker uit eten, biosje en dan krijg ik de andere 7 cadeuatjes... Oja, én een hint voor het 3 weken wachten ding...

Zondag wedstrijd majorette... druk gepland dus...

16. mevrnathalie

May 20, 2009
    1,494
    0
    0
    Bedanktttttt Krisje! veel plezier bij Guus vanavond! Geniet er lekker van.

17. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Zaanstad
    @ Krisje...veel plezier bij Guus...laat je ons weten waarmee je mannetje jou verwend heeft??

Hier morgen de verjaardag van mijn mannetje vieren, zondag wordt het waarschijnlijk opruimen en hangen...

18. 1979

1979 Bekend lid

Apr 22, 2009
    627
    0
    0
    Hoi meiden,

Het is al lang stil geweest van mijn kant.... maar ben net terug van vakantie.

Ik heb nog niet alles bijgelezen, maar zag in de laatste berichtjes dat ik bullie & nathalie mag feliciteren! Van harte proficiat met jullie zwangerschap! Helaas voor Bullie ook wat slecht nieuws... sterkte ermee.

Ik heb ook gelijk nog nieuws. Ik kreeg gisteren een telefoontje uit het ziekenhuis dat ik vandaag al mocht komen bij de gyn. Er was iemand uitgevallen. Ik heb een inwendig onderzoek gehad. M'n baarmoeder zag er goed uit. De gyn vertelde dat het lijkt of m'n lichaam zich richt op alle eitjes tegelijk, in plaats van op ééntje die moet rijpen. Om dat te onderbouwen moest ik bloed prikken. Over 2 weken belt hij me op met de uistlag. Even nog afwachten dus, maar ik ben al erg blij dat het er vanbinnen op het eerste gezicht goed uit zag!

Zijn er voor de rest nog ontwikkelingen hier?

Liefs, 1979.

19. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Zaanstad
    @ Gelukkig...welkom terug...heb je een fijne vakantie gehad??

Wat goed dat je eerder naar de gyn kom, hopelijk gaat er voor jou nu ook snel wat gebeuren en mag je snel, net als Krisje gaan genieten van je ongi... Maar wat bedoelde hij met dat je lichaam zich op alle eitjes lijkt te concentreren en niet op een??

Verder zijn hier van mijn kant weinig ontwikkelingen..behalve dat ik er via dit forum achter ben gekomen dat ik weer tante word..mijn grote zus is namelijk zwanger....

20. 1979

1979 Bekend lid

Apr 22, 2009
    627
    0
    0
    via dit forum??? dat lijkt me toch wel vreemd in deze ´anonieme omgeving´ ;) Leuk dat je tante wordt!

Wat de gyn bedoelde, is dat mijn lichaam het nu niet voor elkaar krijgt een eitje te laten rijpen. De ´verdeelde aandacht´ is te weinig per stuk... Wanneer de bloedtest binnen is, kan hij bepalen of clomid me kan helpen. Ik ben dus idd Krisje aan ´t volgen ;)

Share This Page