@1979; Hoe was je vakantie meid? Waar ben je geweest? Bedankt voor je felicitatie, vanmorgen dus positief getest, we zijn helemaal in de wolken. Hopelijk gaan die 2 weken voor jullie ook snel voorbij dan weet je meer. Zit hier Gooische Vrouwen te kijken, genieten
Nathalie, GEFELICITEERD! Wat onweis gaaf. Lekker gaan genieten van je positieve test. 1979, Fijn dat je vandaag terecht kon bij de gynacoloog. Nu zal het niet lang meer duren voordat je ongesteld gaat worden. En iid. fijn dat het er op het eerste gezicht goed uitziet. Sabrina, helemaal trots op je zus he! Ik ook hoor, ben gister weer bij me zus geweest. Heb weer heerlijk geknuffeld met me neefje van 5 weken! Krisje, Heel veel plezier vanavond en morgen met jullie 8 jaar verkering. Leuk dat je vriend zoveel kado's voor je heeft. We horen vast nog wel wat je allemaal gehad hebt. Nog een paar dagen en je hoort wat het geheimzinnige geheim is, ook ik ben erg benieuwd hoor! Super80, Voor jou een spannende tijd. Hoop natuurlijk voor je dat je zwanger bent. Nog even afwachten. Succes! Bullie, Gecondoleerd. Beetje dubbel dus bij jullie. Verdriet en blijdschap staan erg dicht bij elkaar. En gelukkig zagen je eierstokken er goed uit. Starfish, jullie kopen dus geen gehele kinderkamer maar gewoon alles verschillend? Kan ook heel leuk zijn! Succes met het opruimen en opknappen van het kamertje. En over die droom, waarscheinlijk verwerk je het gemis op deze manier. Hier verder weinig plannen van het weekend. Heb 5 dagen gewerkt dus morgen wassen, boodschappen doen en het huis schoonmaken. En misschien naar de fietsenmaker om een fiets uit te zoeken. Ga een fiets kopen via me werk met het fietsplan. Verder ben ik natuurlijk ongesteld dus zit in de saaie dagen van me cyclus.
Meiden, ik kon niet langer wachten en heb vanavond een test gedaan. Witter dan wit.....Helaas niet voor mij deze ronde
bah super.... dat is balen... :S misschien later dit weekend ongi of een +??? zo wie zo even een knuffel voor jou!!
nou even mijn avond... Heb niet vaak een romantische vriend maar vanavond liet hij die kant toch zeker zien Door dat we nu net onze vakantie hebben gehad en nu met dat geld probleempje zitten :S natuurlijk niet te veel te besteden maar hij is heel vindingrijk geweest hoor In elke enveloppe zit een verhaaltje. zal een 'korte' beschrijving geven voor de beleving Kreeg bij het instappen een rode enveloppe en die kleur slaat op liefde... Het meest belangrijke in onze relatie Hij beschreef ons eerste jaar verkering... Kreeg op onze (jaja samen gelijk jarig ) 1e verjaarag samen 16 rode rozen van hem. En daarom kreeg ik toen mijn 1e cadeautje van vanavond... een rode roos Na het parkeren kreeg ik mijn tweede enveloppe. Een gele.. ver gezocht. Maar geel staat voor geel - e + uk.. dus geluk Hij vind dat hij geluk heeft met mij als vriendin. En daarom kreeg ik een staatslot om ons geluk proberen te verzegelen volgende week Daarna heerlijk genoten bij Guus. Samen wat tranen gelaten bij Geef mij nu je angst (door alle bekende die van de week gestorven zijn, en omdat vriendlief zijn opa zondag 1 jaar overleden is :S) en daarnaast een leuke avond gehad. In de auto terug een derde enveloppe... DAMES LET OP! Een lichtblauwe enveloppe. EN nee, geen babyblauwe.. Letterlijk wat geschreven staat: Er is de laatste tijd veel gesproken over baby's. En ik wil je vragen dat dit weekend niet te doen. Elke keer als je mij erover vraagt krijg ik het heel moeilijk. EN geloof mij, als ik straks vertel waarom, dan begrijp je het heel goed!!?!?! Zucht.. Voelde me gelijk schuldig... dus mijn mond zit maar even op slot... :S Ook moest ik op een papier in de lichtblauwe enveloppe mijn ontbijtkeuze schrijven met de tijd hoelaat ik wil ontbijten Dus morgen ontbijt op bed! Wordt vervolgd Mutz.. Je bent terug zie ik... Hoe gaat het me je?? hoe was de vakantie...??
Hey ladies, daar ben ik weer!! Ik moest 'slechts' 53 pagina bijlezen, wat gelijk staat aan 530 berichtjes... Pfff... Nu niet veel tijd om op iedereen te reageren, dus even kort een ego update en natuurlijk dit: Nathalie: GEFELICITEERD!!!! JIIIIHAAAA!! Helemaal geweldig. Ben blij voor je! Bullie: jij natuurlijk ook VAN HARTE!!! Ook blij voor jou! Nu lekker gaan genieten jullie twee! Ga op iedereen proberen te reageren morgen. Lief dat jullie aan me gedacht hebben en zo goed wisten wanneer ik thuis kwam. Heb er lang over gedaan om bij te lezen, maar heb alles gelezen Even over mij: ben niet ongi geworden van de vakantie... Ben ook niet zwanger. Tijdens de vakantie en vandaag getest. Toch vreemd aangezien ik wel last van mijn buik had 3 weken geleden. Zit ondertussen op cyclusdag 51. Ik wacht nog even een week af. Daarna misschien eens de dok bellen? Ok, even kort dan: @Krisje: wat een romantische vriend heb je! Gefeliciteerd natuurlijk met jullie 8 jaar. Snap dat je even stil bent na je laatste envelop. Wacht vol spanning op het vervolg. En eindelijk ongi, fijn hoor! @super: getver, een nega test.. Was vol spanning alle pagina's aan het lezen in de hoop dat je zwanger was... Nog even afwachten. @Sabrina: balen van je ongi, wel gaaf dat je weer tante wordt! @Starfish: gelukkig een goede uitslag. Gefeli! @jojo: leuk dat iedereen het weet. Ga morgen hyves bijlezen en kijken. Benieuwd naar je buikje. @Smits: gewoon lekker aant zwangeren, haha. Genieten hoor. @Gelukkig: balen van je ongi... @Manon: fijn dat alles het doet. Operatie is even spannend, hopelijk ook goed. @1979: wat leuk weer van je te lezen! Fijn dat je bij de gyn kon komen. Nu hopen dat de bloedtest een duidelijke uitslag geeft en je verder kan. Duim voor je. @prinses: laat nog even iets van je horen. We leven met je mee en willen graag een luisterend oor zijn. Ook verdrietige berichten van mensen die overleden zijn, ziek zijn enz. Veel sterkte voor diegene die dichtbij staan. Goed, ik heb mijn best gedaan om zo zonder terugte lezen te reageren. Wilde niet al te ego zijn. Voor iemand die ik ben vergeten: sorry... Zal morgen even kijken of ik iets vergeten ben. Nu ga ik mijn bedje opzoeken.. Oh, de vakantie was trouwens heerlijk!!! Prachtig weer, erg warm (gem. 35 gr) mooie onderwater wereld en natuurlijk genoten van elkaar. Blij weer thuis te zijn en weer met jullie mee te kunnen lezen en schrijven, hihi!! Truste! Liefs Mutz
Haaaai Mutzie! Wat fijn dat je een geweldige vakantie hebt gehad met heerlijk weer. Hier wordt het nu kouder hoor brrrrrr Nog geen ongi maar ook niet zwanger, misschien toch handig om idd even langs de HA te gaan. En bedankt voor je felicitatie. We zijn hier zoooooo blij! @Jufkrisje; Wat leuk zo'n romantische vent zeg Mijne is niet echt zo romantisch, maar toch hou ik heel veel van hem. En zit je nu al aan het ontbijt op bed? @Gelukkig; Jij ook bedankt voor de felicitatie! @Super; Meid, wat balen zeg van je negatieve test! BAH! Wie weet van het weekend. Misschien te weinig HCG. Hier nu aan het wassen. Net even ons bed verschoont en ga zo even naar het plein wat boodschapjes halen. Mijn vriend is weer lessen tot 11 uur. Daarna gaan we eventjes naar Rotterdam. We hebben besloten om een cadeautje te kopen voor onze ouders ivm babygeluk een speentje of slabbertje met I Love Opa/Oma. We gaan het nu nog niet vertellen, denk met 7 weken ofzo. Vind het zoooo moeilijk om het niet tegen mijn ouders te vertellen, meestal ben ik zo'n flapuit. Toch maar even proberen te wachten.
Mutzie...welkom terug..heerlijk dat je zo genoten hebt.. en wat irritant dat er nog steeds niets aan de hand is bij je..Hoop dat je snel wat duidelijkheid heb... @ Super...PODVERDORIE... misschien heb je te vroeg getest..ik blijf voor je duimen.. en anders ben je natuurlijk van harte welkom in de vruchtbare ronde van gelukkig, krisje en mij.... @ Krisje.. Wat lief en wat origineel van je vriend zeg... kreeg er helemaal kippevelletjes van... Ben nu wel heel benieuwd wat zijn beweegredenen zijn... heeft zijn mams misschien vroeger schokkende ervaringen gehad?? Nou ik ga niet langer gissen, we horen het tzt vanzelf wel, als je het wilt delen met ons... Zo ga ik nu weer verder... huisje klaar maken voor de visite vandaag....
Hoi Mutzie, leuk dat je er weer bent en fijn dat de vakantie zo leuk is geweest. Zijn jullie nog wezen duiken of is het bij snorkelen gebleven. Wel apart hoor niet ongi en ook niet zwanger. Maakt het niet makkelijker op. Krisje: Wat ontzettend lief van je vriend om het op deze manier te doen. Speciaal hoor. Nu maar rustig afwachten maandag. Super: Dikke knuffel meid en een hoop zonnestralen voor jou vandaag. Sabrina: Gezellig een vol huis vanavond. En morgen als een wervelstorm alles opruimen. Nathalie: Geniet ervan. Deze luiwammes komt net der bed uit. Is altijd weer een schaam momentje. Gisteren een afscheid etentje van een collega gehad. Was weer bere gezellig. Straks eerst maar even boodschappen doen en dan zien we wel. Vanavond naar vrienden die we 8 jaar geleden in Thailand hebben leren kennen.
Hey meiden hier nog een uitslaper hoor!!! Mutzie! Welkom terug! Fijn dat je een lekkere vakantie hebt gehad, maar wat doet je lichaam dan ineens raar he! Hopen dat de ha iets voor je kan betekenen! Super wat kl*te van die nega test... Misschien toch te vroeg getest omdat je ei later is geweest?? Dikke knuffel voor jou!!! Krisje wat heb je een lieve romantische vriend!!!! Is je ontbijtje lekker??? Sabrina veel plezier met de verjaardag vandaag!!!! Nathalie lekker gebakjes!!!! Leuk idee van die speen of slabbetjes! Wij hebben ook die spenen gekocht van opa en oma. Vonden we wel leuk! Nou hier moet vandaag gewoon weer gewerkt worden. Heb er totaal geen zin in! Iedereen een fijne dag en sorry voor degene die ik vergeten ben!
Jeetje Prinses wat vervelend allemaal zeg. Zo staat je wereld op zijn kop! Mag ik vragen waar je vriend van wordt verdacht? Is het iets ernstigs. En nogmaals wij veroordelen je niet hoor dus gooi t er maar lekker uit!
Pff je wereld staat echt op zijn kop ja... Denk je alles op de rit te hebben met zijn tweetjes, gebeurd je dit... Hoop dat je vriendje de 14e lekker naar huis mag en dat het allemaal snel opgelost gaat worden. @ Jojo en Smits.. Hier ook iemand die dol is op uitslapen hoor.. en jullie hebben nog een goed excuus..rusten voor de kleine..ik ben gewoon een luiwammes, haha.. Werks Jojo...Smits veel plezier met boodschappen doen en je bezoekje aan je vrienden...
Jeetje prinses, das best heftig zo... Sterkte! Je had toch al een kleine of ben ik nu mis?? Ik heb hyves maar even volgekletst, hihi. Ben ook een luiwammes hoor! Ik zal eens mijn joggingpak uit gaan doen en gaan douchen een aankleden, hiihi!!
Hoi hoi meiden, Nou princes wat heftig allemaal... De rede dat je het huis uit moest was dat ook omdat je het nu alleen moest betalen (omdat vriend in de gevangenis zit??) hopen dat hij inderdaad de 14e thuis komt en dat de beschuldingen tegen weg kunnen vallen :S Mutz.. zie reactie hyves goed bezig met teruglezen.. Je moet iets hebben opgeschreven, 530 berichten onthouden is wel erg veel Ik zou niet langer wachten.. Gewoon van de week al bellen.. Je hebt nu zo'n onregelmatige cyclus.. Gewon een doorverwijzing voor een gyna vragen dat helpt..! zie mij maar @ jojo/smits/sab... Uitslapen..mmm heerlijk, maar veeeeel te lang gelezen. De laatste keer was de dag dat we terug waren van vakantie en dat was door de jetlag Meiden het ontbijtje was erg lekker... Kreeg bij het ontbijtje een donkerblauwe enveloppe. Die staan voor sterren en de donkere hemel.. Jaja daar kwam ons gedichtje weer... (zie hyves voor diegene die het niet weten en dan mijn muurgedicht ) Daarna heerlijk geknuffeld, vriendlief flink op lopen geilen (sorry meiden moest wat!) en ja hoor... kwam de vraag.. Kan het nu nog veilig of zit je ei er heel erg aan te komen!?!?! Geen idee, maandag weet ik meer, maar lijkt dat een ei nu erg vroeg zou zijn... Dus eindelijk weer eens seks gehad... Heerlijk maar meneer kwam NIET in mijn klaar.. Hij wilde dat risico niet nemen!?!? Hij moet wel een heel heftig verhaal hebben hoor, want mijn ego krijgt zo een flinke deuk :S zucht... Verder is hij super hoor, maar soms is hij onmogelijk en koppig .... :S Net voor vriend naar de voetbal moest (kon zijn ukken niet laten staan natuurlijk kreeg ik een bruine enveloppe... die stond nergens voor truowens Trouwens wel waar, voor een goed stuk vlees stond in de enveloppe Ik mocht kiezen waar we vanavond uit eten gaan... Dan kon hij reserveren.. Nu nog een uurtje of 1,5 wachten en dan nog 3 enveloppen, uit eten en denk de bios...
@ sab.. al klaar voor de visite? Oja, net super leuke kraamcadeaus gekocht voor onze vrienden... Wat heb je een leuke baby spulletjes... Maar goed dat ik niet zo vaak in van die winkels kom anders zou ik ook al meer babyspullen willen kopen voor straks..
ben al vet te laat maarrrr jullie even laten weten wat mijn vriend zijn rede was nu geen kinderen te willen... WE GAAN TROUWEN hij is gister op zijn knieen gegaan en heeft me gevraagd (de ring staat op hyves) Hij wilt graag dat ik trouw in een hele mooie jurk zonder dat ik moet kijken naar de vorm ivm buikjes dussss afgsproken dat we niet meer aan de pil gaan en niet klussen in de onveiligste periode ... Mocht het dan raak zijn trouwen we eerder of later
Prinsesje: Heftig allemaal. Hopelijk heb je het naar je zin bij je schoonmoeder en mag je snel je vriend weer in je armen sluiten. Sabrina:Al bijgekomen van gisteren? Of lig je nog voor pampus. Mutzie: Leuke foto's op hyves. Wonderbaarlijk he de onderwater wereld. Jojo: Vandaag lekker vrij of moet je heel het weekend werken. Ik ga me vandaag maar eens nuttig maken in huis. Eerst even stofzuigen dan de kozijnen schuren van het babykamertje. En er ligt nog een hele strijk. Dacht dat vriendlief dit had weggewerkt van de week, maar helaas alleen zijn eigen overhemden zijn gestreken, grrrr
@Krisje: GEFELICITEERD!!! Wat super gaaf zeg! En dat terwijl je nooit dacht te gaan trouwen. En al verteld aan (schoon)ouders? Hebben jullie al een datum? Hoe vroeg hij het? hihi Goede reden, erg lief van hem! @Smits: dank je, is zeker een mooie wereld. Hoe is het met jou verder? Weten al wat mensen dat je zwanger bent en ben je ook al aan het shoppen?
Krisjeeee gefeliciteeeeerd!!! Ben ook benieuwd naar het aanzoek verhaal!!!! Wanneer is de grote dag???? Zie ook hyves Smits ben lekker vrij vandaag! Gaan zo naar mijn tante! Zij gaat ons wiegje bekleden!!!! En we gaan daar lekker eten! Zin in! Leuk joh dat je al bezig met het kamertje bent!!!! Trek je het nog van de zenuwen??? Nu is de echo echt heeeeel erg dichtbij!!! Donderdag!!!! Hoe laat ook alweer???? Ik ga even eten! Heb weer uitgeslapen tot 23.00uur hahah niet omdat ik het nodig had hoor gewoon omdat ik hartstikke lui ben!!!