Ik mag opzich niet klagen, Mutzie. Moet alleen wennen aan het snelle moe zijn en de weinige eetlust. Ben iemand die graag in de keuken staat en moet nu bij de gedachte al kokken De misselijkheid heb ik verder goed onder controle (alleen 's nachts niet). Vrienden en dichtbij staande familie weten het, maar verder vertel ik het pas na 12 weken. Ik was al begonnen aan het gronden van de kozijnen in het kamertje. Dit is nog de enige ruimte in oude staat van de vorige bewoners en begon me er aardig aan te ergeren. Nu dus langszaam de rest oppakken. Shoppen doe ik nog niet hoor, eerst maar even de echo afwachten en de laatste 3 weken van het eerste trimester. JoJo: De echo is gelukkig al om 8.50 uur. En met de zenuwen gaat het goed hoor.
OH ik moet nog even mijn droom met jullie delen! Nou eigenlijk met Nathalie, want ik heb over jou gedroomd!!!!! hahahaha Ik droomde dat jij bij de Hema werkte en dat ik daar ook ging werken, maar doordat ik je alleen van foto's ken wist ik steeds niet waar je was! Hahahah Als ik het wil opschrijven besef ik me dat het echt een vaaaage droom is hahah, want we werkte allebei bij de taarten en t gebak en dat was op een schoolplein hahaha (???) Nou ja te vaag dus hahahah Ik was trouwens wel gewoon zwanger en jij ook! Hoe raar he dat ik gewoon over iemand droom van t forum die ik eigenlijk helemaal niet ken hahahahahhahaha
@ Krisje...WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA wat leuk...gefeliciteerd..net als de rest ben ik natuurlijk super benieuwd naar het aanzoek..en wanneer is de grote dag??? @ Mutzie..prachtige foto's... @ Smits..spannend echo...mijn grote zus mag woensdag... @ Jojo...heb je even een pb-tje gestuurd... (nou ja ga ik nu sturen) @ All...verjaardag was heul gezellie..gisteravond/nacht nog even snel opgeruimd, dus kwamen in een opgeruimde kamer beneden..dat was wel erg lekker...
Krisje; Jeetje meis, van harte gefeliciteerd! Echt ontzettend gaaf voor je. Nou je geluk kan niet op zo. Heerlijk hoor. Ken je straks lekker mooie jurken kijken enzo Al een trouwdatum in gedacht?
@Smits: balen dat je soms zo misselijk bent.. Zeker 's nachts lijkt me het niet echt lekker. Leuk dat je al aan het kamertje bent begonnen. Ben je 8 oktober ook al 12 weken? Super dat je jullie kleintje dan eindelijk kan zien! Heb nog een berichtje op hyves gezet. @jojo en Sabrina: nu ben natuurlijk wel nieuwsgierig wat jullie stiekem naar elkaar posten he?? Weinig plannen vandaag...
Krisje...GEFELICITEERD, wat gaaf. Dat was het wachten waard. Ook ik wil natuurlijk alles horen. En wat een mooie ring! Sabrina..... Ook mij maak je nieuwschierig hoor met jullie priveberichten haha. Nog gefeliciteerd met je man. En zie dat jij alweer op dag 8 van je cyclus zit, toch gaat de tijd best snel. Jij gaat je klustijd weer in. Prinsesje......Wat een klotesituatie allemaal zeg. Zit je vriend vast, red je het financieel niet alleen en moet je dus ook je huis nog uit. En daardoor je hond ergens anders onderbrengen. Heel veel sterkte met alles. Hoop voor je dat er snel duidelijkheid komt. Smits.... Succes met schuren en strijken. Leuk hoor om aan de babykamer te gaan beginnen. Steeds als ik in onze 2e slaapkamer kom denk ik, "ooit wordt dit de babykamer". Weet al precies hoe ik het wil hebben dan. Jojo.... Uitgeslapen, lekker toch, is het iig. goed herfstweer voor. Leuk dat je tante jullie wiegje gaat bekeden. Ik vind wiegjes ook zo leuk. Mutzie....Je hebt een leuke vakantie gehad zo te lezen en te zien aan de foto's. Wel klote van je lange cyclussen. Een huisartsbezoek geeft je misschien meer duidelijkheid. Super.....Nog niet ongesteld zo te zien. Er is dus nog hoop. Misschien is je cyclus wat van slag en was je ei later. Zolang er geen bloed is, hoop houden. En anders, ga je gezellig met mij een nieuwe ronde in. Gisteravond wezen bowlen met een stel vrienden, en daarna naar de kroeg gegaan. Was weer eens ouderwets gezellig hahah. Vandaag verder gegaan met het huishouden. Verder een lekkere hangdag. Moet deze week weer 5 dagen werken.
@ Gelukkig, haha...wat is iedereen toch nieuwsgierig.. Laten we zeggen dat het met mijn zus te maken heeft en aangezien die hier ook op het forum zit, hoeft ze niet alles te weten... De klusperiode komt er weer aan ja... Na de ongi gaat het toch best wel snel..mocht het deze ronde lukken weet ik het op de laatste dag van de vakantie.. Hoop zo dat het deze ronde lukt... Nu Krisje afvalt, is het in ieder geval aan ons twee...
Was dat maar waar Mutzie, 12 weken. Ik ben net in de 9 weken beland. Moet dus nog 3 weekjes afwachten. Hoop zo dat we een hartje horen donderdag. Of hartjes volgens vriendlief. En Sabrien, dit wordt jouw ronde!!!! Let maar op, maarre wel met die beentjes in de lucht he.
Hey girls Gefeliciteerd Krisje! Wat leuk zeg! Hebben jullie al ideeën wanneer jullie willen trouwen enzo? Volgend jaar lente, zomer? Verder reageer ik later nog eens, heb geen tijd meer nu, alweer drukdrukdruk! Tot later!
@Krisje, Whaaaaaaaaaaaa wat geweldig dat je ten huwelijk gevraagd bent helemaal leuk, wanneer is de grote dag of weet je dat nog niet? @Mutzie, Leuke foto'n op Hyves van je vakantie meid. Je hebt volgens mij heerlijk genoten. @Super, En nog een keertje getest of is de ongi aangebroken, hoop zo dat je een deze dagen een + test hebt, duim nog steeds voor je. @Jojo, Wat een eer dat je over mij gedroomd hebt zeg! En nog wel bij de taarten en gebakjes, ik hou der zo van!!! Gister heerlijk met mijn mannetje van de tompouzen gesmuld. gelijk even een vraagje waar heb jij die speentjes gekocht van oma/opa? Kon het gister nergens vinden! @Sabrina, En al weer goed aan de klus meid? Doen jullie het altijd om de dag of elke dag? Hoe was de verjaardag van je vriend? Hier gistermiddag thuis gekomen vanuit de stad ontdekken we dus dat we lekage hebben vanuit de badkamer, allemaal vochtvlekken in het plafond in de hal. Ben er echt ziek van BAH! Heel onze douchecabine moet eruit om erbij te kunnen, heb gelukkig een heel handige oom dus die komt morgenavond gelijk kijken en het proberen op te lossen. Vanmorgen wel gewoon gedoucht want het is gelukkig niet zo dat het water door het plafonds stroomt Net heeft mijn moeder me even geholpen met de strijk (heerlijk zo'n mammie) Vroeg ze en ben je ongesteld geworden of niet...Ik slik slik ik zeg nee nog niet ongi maar getest en niet zwanger moest wat toch??!! Willen het met 6/7 weken pas vertellen dus nog even me mondje dicht houden. Vond het wel erg moeilijk hooorrrrrrrrrrrrr
Hoi hoi allemaal, Ik heb maar heel even tijd want ik moet zo weer weg. Ik wilde eigenlijk alleen maar even Nathalie feliciteren met haar zwangerschap en Krisje met haar trouwerij. Dus: GEEEEFEEEELICITEEEEEEEERD!!!!!!!!!!! Ik kijk of ik morgen tijd heb om even uitgebreid alles bij te lezen en te reageren op iedereen.(zag dat ik me alweer door 8 pagina's moet worstelen en morgen zeker nog veel meer dus houden jullie je een beetje in) En waar ik het zo druk mee heb dit weekend? Klussen natuurlijk hahaha
Manon veel klusplezier meid ga ervoor!!! Meiden ik heb 2 foto's opgeload. Dit waren de duidelijkste waar je redelijk tot goed kan zien dat er ZWANGER staat. Let maar niet op mijn fruitschaal hoor Vandaag ook nog ff getest en weer duidelijk positief! Nu moeten we het wel geloven.
@ Nathalie..balen zeg die lekkage.. Jullie hebben toch een nieuwbouw woning?? Verjaadag was gisteren gezellie... nu de hele dag al aan het relaxen en rommelen.. We zijn nog niet begonnen met klussen hoor.. dat zal er zo wel van komen... We klussen meestal om de dag en de dagen rond de eisprong iedere dag... Misschien deze ronde jouw techniek eens proberen.... @ Manon.. erg druk weekend dus... haha