Gestopt met de pil in mei, wie nog meer?!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Starfish, May 7, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mevrnathalie

mevrnathalie Fanatiek lid

May 20, 2009
    1,494
    0
    0
    Ja zeker balen Sabrina! We hebben idd een nieuwebouw huis, maar mijn oom heeft die douchecabine geplaatst en die wil nu eerst kijken of het niet zijn schuld is;) Als hij het niet kan verhelpen ga ik bellen naar de bouwer.

ja volg onze techniek maar;) gewoon iedere dag!

2. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    @ Nathalie, hopelijk is het met een simpele ingrijp te verhelpen en hoeft niet de hele vloer en plafond eruit...

Jouw techniek he...vanaf welke dag???

3. mevrnathalie

May 20, 2009
    1,494
    0
    0
    Wij hebben vanaf dag 9 van de cyclus t/m dag 16 iedere dag geklust. Wie weet help deze tactiek bij jullie ook;)

het is rustig hier zeg.

4. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Zaanstad
    Dan begin ik wel bij dag 10...want dag 8 t/m 16 dat ga ik niet volhouden hoor... Eerst morgen nog even een rustdag...;)

Hopen dat het werkt

5. mevrnathalie

May 20, 2009
    1,494
    0
    0
    Ik hoop ook dat het werkt meid. DUIM DUIM DUIM

Ik ga afsluiten en lekker film kijken op bed.

6. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Zaanstad
    veel plezier nathalie.

Vraag me trouwens af waar Krisje blijft, ben toch wel benieuwd naar de trouwdatum en wilde haar nog even succes voor morgen wensen, ookal zijn de plannen gewijzigd

7. annemoon80

Jul 16, 2009
    68
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even snel....weinig tijd. Ben aan t pakken, ga zo op vakantie!
    Krisje: superleuk dat je gaat trouwen!
    Nathalie: van harte gefeliciteerd. Waren die kwaaltjes nu toch echt een voorteken!!!! Hoe voel je je? En hoe reageerde je vriend?

8. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Zaanstad
    @ Annemoon...fijne vakantie.. en lekker genieten met zijn tweetjes.... (ook van de kleine in je buik)

9. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

Jun 28, 2009
    1,980
    0
    0
    Noord-Holland
    Hello ben er weer!

Nathalie die speentjes hebben we bij de prenatal gekocht! Je hebt er ook leuke rompertjes met opa en oma teksten erop! :D:D
    Als je een nieuwbouw woning heb, moet je bouwgarantie hebben en moeten ze het komen verhelpen. Als je zelf gaat klussen kan het dat je garantie vervalt! Wij hebben ook 5 jaar garantie (nu nog 2jaar) en al vaak gebruik van gemaakt!

Morgen reageer ik op de rest!
    Was super gezellig bij mijn tante! We gaan in november stof halen op de Haagse markt. Heerlijk gegeten heb ik weer kook inspiratie aan over gehouden! :D
    Nu lekker naar bed en morgen weer avonddienst...
    Slaap lekker!

10. mevrnathalie

May 20, 2009
    1,494
    0
    0
    Annemoon fijne vakantie als je dit nog leest! Mijn vriend reageerde heel blij, alleen hij kan het nog steeds niet goed beseffen. Gister nog samen getest en hij was weer positief, dus nu moet hij het wel geloven he!

Jojo. Ja ga van de week even bellen, ga eerst de VK bellen vandaag. Dat vind ik belangrijker nu ;) Het is gelukkig niet zo dat het naar beneden stroomt:)

Pfffff zo weer werken, drukke week voor de boeg. Donderdag de verhuizing naar het nieuwe kantoor en donderdagavond ook nog eens overwerken. Vanavond lekker bij mijn ouders eten.

11. mevrnathalie

May 20, 2009
    1,494
    0
    0
    Ik heb net (stiekum) op mijn werk de verloskundige gebeld. Ik moet donderdag 5 november a.s. om 13:10 voor de eerste afspraak. Ze zei dat ze dan nog niet naar het hartje luisteren maar dat dit een intake is met allerlei informatie. Heb maar weer een goede smoes verzonnen om mijn werk: dat is mee mag met mijn vriendin naar het consultatiebureau ivm haar dochter en dat we daarna ergens wat gaan eten/drinken. Dus ben dan vanaf 12 uur 's middags vrij.

Doen ze bij de 1e controle wel een echo dan? ? ?

Spannend allemaal. Nog 4 weekjes duurt he voor de 1e controle. Hopelijk gaan ze snel voorbij.

12. Starfish

Starfish Actief lid

May 4, 2009
    485
    0
    0
    @ Nathalie:
    Dat is per verloskundigepraktijk anders. Mijn verloskundige doet zelf geen echo's, daarvoor moet je ook een echoscopiste-diploma hebben. En dat hebben niet alle verloskundigen. Ik word dus altijd doorverwezen naar het ziekenhuis. De verloskundige heeft wel een doptone (via de buik naar het hartje luisteren) om naar het hartje te luisteren; maar via de buik is dit pas vanaf 12 weken geloof ik mogelijk. Via een inwendige echo kun je dit wel eerder horen. Het kan dus best zo zijn dat jouw verloskundige geen echo's doet, dat weet ik niet.

Bij mij was de 1e afspraak bij de verloskundige ook geen controle maar een intake. Ze gaan van alles noteren over jouw gezondheid en die van je vriend en dat soort dingen. Bij mij starten de controles pas vanaf week 12.

Ik ben benieuwd wat ze bij jou allemaal gaan doen de 1e keer. :)

@ Anemoon: fijne vakantie! Geniet ervan! ;)

@ Mutzie: zo te horen heb je een fijne vakantie gehad, lekker! Wel balen van je cyclus dat die in de war is! :(

Ik zit voor de 1e keer op mijn werk op het forum....ga ik geen gewoonte van maken hoor maar ik heb vanavond geen tijd om te internetten. Oma van mijn vriend komt gezellig bij ons eten. Verder gaat alles hier gewoon het gangetje!

@ Kris: mooi idee dat van die enveloppen. Ik begrijp alleen die laatste niet zo goed dat hij schrijft dat hij bang is om kinderen te krijgen en hij er dus even niet over wil praten? Alleen maar omdat hij niet wil dat je met een buik(je) trouwt? Of waren er ook nog andere redenen?

En hoe was je test vandaag? Tenminste ik dacht dat je vandaag weer naar het ziekenhuis moest?

13. Smits

Smits Fanatiek lid

Jul 11, 2009
    1,284
    0
    0
    zuid-holland
    Kristel, hoe is het gegaan vanochtend??

Nathalie:4 weken lijkt nog heel lang, maar geloof me ze zijn zo voorbij. Ik heb ook een aparte afspraak moeten maken voor een echo. Na deze echo moet ik de vk bellen voor een intake. Mag ook eerder bellen, maar wil eerst donderdag afwachten.

Annemoon: Je zal vast al weg zijn, maar alsnog een hele fijne vakantie. Waar gaat de reis naartoe?

Starfish: Gezellig om met oma te dineren. Zijn kostbare momenten, geniet ervan.

14. Smits

Smits Fanatiek lid

Jul 11, 2009
    1,284
    0
    0
    zuid-holland
    Jojo kom maar op met al die kook ideeen. Heb weer geen idee wat ik vanavond moet eten. Heb net het idee van vorige week gegeten...koude pannenkoek, mmmmmmmmmmmmm

15. mevrnathalie

May 20, 2009
    1,494
    0
    0
    Smits jij heb dus eerst een echo en dan je intake. Ik weet niet of de echoscopie hebben bij deze praktijk. Ik bel van de week nog wel even terug om het na te vragen of er ook een echo gemaakt wordt. Ze zei alleen dat ze nog niet naar het hartje luisteren dat is lastig bij zo kort ofzo iets.

Jij moet donderdag toch Smits? Spannend? Dat is je intake ???

16. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566
    31
    48
    hoi meiden,

sorry sorry sorry, ik verwaarloos jullie :D Zal even van mijn roze wolk afkomen ;) en bereid je maar voor het wordt een lang verhaal hoor :D zo veel gebeurd van het weekend!! :D:D

vrijdagavond begon vriendliefd dus met enveloppen en kleine cadeautjes.. Zie eerder verslag ;) Zaterdagavond gingen we eerst lekker uit eten (kwamen een stelletje van onze vrienden tegen-> waar vriendlief dus al stiekem zijn plan tegen had verteld in het restaurant toen hij ging 'plassen' :) ) daarna naar de bioscoop, The proposal (wat een toeval, maar vond die het leukst :D!!!) Daarna toen we thuis kwamen stonden er in de kamer (door schoonmoeder en -zus klaargezet) helemaal vol met kaarsjes :D:D én een laatste enveloppe. Daarin vroeg hij of ik een leuk weekend had gehad en dat hij zo blij met mij was en 4 woorden (= ik houd van je) dus ik al helemaal in tranen omdat ik dát al super romantisch vond. En bedankte mijn vriend voor de fijne dag :) hij ging plassen en ik ging foto's maken van de kaarsjes omdat hij zoiets niet al te vaak doet moeten we dat wel vastleggen natuurlijk ;) En toen hij terug kwam ging hij op zijn knieën... (krijg het weer helemaal warm van nu ik eraan terug denk :)) Heb niets meer kunnen zeggen, alleen maar kunnen huilen (nu ook weer :D) maar natuurlijk JA gezegd sab ;) :p
    Daarna om half 3 mijn ouders nog aan de telefoon gehad (ja die hadden een feestje maar MOEST het gewoon vertellen :p)
    (schoon-) ouders waren ook helemaal blij en mijn ouders (die wisten nog van niets) heel verrast... :D Mama had die nacht ook al gedroomd over jurken passen haha :)

Waarschijnlijk wordt het 1-10-10... 3 oktober is zondag dus dat kan niet... Volgende week maandag gaan we in ondertrouw :D dus dan kunnen we de datum als het goed is gelijk vastleggen..

Gister ook een super dag gehad op de wedstrijd. Kreeg veel felicitaties en mijn majo-vriendinnetjes waren ook helemaal dol :D mijn leerlingen stonden heerlijk met mij mee te stuiteren :D

Daarna op kraambezoek geweest. Heerlijk en prachtig meisje zeg... Lekker 3 uur in mijn armen geslapen (ze was de hele dag wat onrustig en mama en papa waren blij dat ze zo rustig was in mijn handen :D) Verloofde :))) en ik helemaal verliefd natuurlijk...
    Onze afspraak is dat we het zwanger worden op een lager pitje zetten... We gaan niet aan de pil maar proberen de meest vruchtbare dagen te mijden. Mocht ik zwanger raken schuiven we de bruiloft gewoon. Ik vind trouwen met een buikje niet erg, maar als het niet hoeft dat liever niet... Vriendlief was ook wel stellig dat we niet terug aan de pil zouden gaan maar we hebben wel samen besloten dat we nu 1malig clomid gebruiken en daarna de natuur zijn werk laten doen... Dus onze wens is er echt nog wel, alleen zal het komende jaar ook wel veel stress met zich mee krijgen, als je mevrouw pietje precies bent ;)
    Oja, de 3 weken sloegen nergens op. Hij wilde gewoon niet dat ik iets over zijn aanzoek zou vermoeden.. ;)

Vanmorgen dus inderdaad naar de gyna geweest voor de 1e follikelmeting. Weer een inwendige echo gemaakt en er zijn veel eitjes zichtbaar maar nog geen 1 is er groter dan 10 mm (wat schijnbaar is als die op springen staat). Mijn baarmoederslijmvlies is wel iets dikker... Woensdag weer terug om te kijken of de eitjes groter zijn geworden... En zo gaat het door tot aan het springen van mijn eitje... :D ook een heel fijn om het zo te zien... :)

Ok, nu nog op de rest reageren... Pfff even denken :S

@ sab... Ik wil ook een pb! ben nieuwsgierig.. En even tanden op elkaar en de komende dagen als een konijn fokken :D:D haha... Leuk dat het gezellig was van het weekend.. Huis al weer helemaal aan kant ??? Nog iets van de moeder gehoord vandaag, of zwijgt ze :S?

@ naat... Kom op meid, nu moet je het wel geloven.. :D En zeker nu je een afspraak hebt staan. Knap dat je niets hebt gezegd tegen je moeder.. Zou mij denk ik niet lukken.. ;) heb je foto gezien op hyves en het is nu echt super duidelijk he?!?! En balen van je lekkage zeg!

@ Smits.. gebakken eitje ;) lekker makkelijk??? Eet je alleen dan!?!?! aahh.. Balen trouwens dat je weer wat last van misselijkheid hebt zeg ... Hoop dat je dat verschijnsel snel kwijt kan zijn :S

@ jojo... Leuk dat het gezellig was bij je tante.. Lekker eten en mutsen over baby's zeker!?! weet je al een beetje wat voor soort bekleding je wilt? echt roze of wat subtieler??

@ starfish.. Eens moet de eerste keer zijn he ;) en ja, je 'vriendinnen' mag je niet te lang verwaarlozen :D :p Veel plezier met je schoonoma... :) En alvast smakelijk eten..

@ annomoon.. Vast al weg, maar ook van mij een super vakantie toegewenst..

Dat brengt me gelijk bij

@ mutzie.. Mooie foto's van de vakantie zeg. Ik vond snorkelen al gaaf, duiken zal wel helemaal kicken zijn.. :D En daar is natuurlijk een van de mooiste onderwaterwereld.. Ga je trowuens nog de ha bellen van de week over je cyclus??

@ Gelukkig.. Soms kan een avondje stappen echth eel gezellig zijn. Wij stappen nu ook veel minder, laatste keer was op vakantie :D al weer bijna 2 maanden terug :S (tijd gaat snel) en succes met je 5daagse werkweek...

@super.. hoe is het aan jouw kant van de computer??? Al ongi geworden :S (twijfel nu een beetje... je had toch alleen - getest??)

@ manon.. Je bent het goede voorbeeld voor sab.. ;) Veel kluspleizer nog, en ik begrijp je worsteling door dit gemauw heen... Moest vanmiddag ook 10 pagina's terug lezen :D

ok nu vragen aan jullie...

@ alle getrouwden... Ben wel eens benieuwd naar jullie budget (als je dat kwijt wilt :p) en waar moeten we zeker aan denken??? Zie door de bomen het bos nog niet... :S

@ alle meiden.. Help... we willen de man 2 getuigen vragen.. De ene is heel simpel... Mijn broertje en schoonzusje bij mijn vriend.. Maar mijn vriend vraagt zijn beste vriend. Nu heb ik dus twijfel over mijn andere getuigen.. ik heb 2 vriendinnetjes die ik kan vragen. de ene (zou vriend graag zien) is de vriendin van die vriend die mijn vriend gaat vragen.. (ow als ik het terug lees is het wel heel vaag :S) dus dan zouden we dat stelletje als getuigen erbij vragen. Maar mijn duo maatje bij de majo is ook een super goed vriendinnetje en die zie ik ook meer, wekenlijks, en hoort dus ook meer over mij... Maar mijn vriend heeft eigenlijk totaal niets met haar :S Het zijn voor mij allebei super goede vriendinnetjes.. dusss mijn twijfels zijn groot :(

Vanmiddag eten bij mijn ouders, rode kool (mmmm) (-> idee smits??) dan maar eens vragen wat die vinden....

Maar eerst mijn jongste leerlingen vertellen dat ze volgend jaar een feestje hebben :D

17. mevrnathalie

May 20, 2009
    1,494
    0
    0
    Zo wat een verhaal Krisje. Nogmaals van harte meid. Het klikt helemaal leuk hoe het is gegaan hoor:D echt allemaal perfect gepland zeg;) helemaal leuk. 1-10-2010, mooie datum. We horen wel wat de definitieve datum word.

Ik ga ook bij mijn ouders eten, wat we eten is altijd een verrassing. Ja idd balen van de lekage, maar het is niet anders. Word ook wel weer opgelost. Ga me er niet te druk over maken.

@Super; En nog getest?

18. manon31

manon31 Fanatiek lid

Apr 20, 2008
    1,726
    0
    0
    Ridderkerk
    Pff ik weet haast niet waar ik moet beginnen,

@Sabrina; mijn eisprong zou zaterdag zijn en onze gyn zei dat in dat geval klussen op donderdag-zaterdag-maandag het meest ideaal is. Iedere dag is teveel. Ervoor om de dag of 1 keer in de twee/drie dagen is prima. Misschien dit een keer proberen. Wij deden het ook hoe jullie het doen hoor maar hebben voor deze keer de raad van de gyn opgevolgd. Hopelijk met succes.;)

@anemoon, fijne vakantie(maar je zal al wel weg zijn). Waar ging je naartoe, ik heb dat denk ik gemist, sorry:)

@Mutzie, hopelijk komt het senl goed met de clomid en kun je ook snel aan de klus. Tot die tijd flink oefenen zou ik zeggen:D

@Starfish, Gezellig altijd oma's die komen eten. leuk alle verhalen van vroeger enzo horen. Hoe oud is ze? En de ouderdomskwalen? Mijn oma's zijn 86 en 79. Ze doen alles nog zelf en we nemen ze wel eens een dagje mee weg. Uit eten of de dierentuin. Ze gaan altijd graag mee! Laatst kwamen ze een middag op bezoek hebben we allemaal staan WII-en!!:D

@Krisje, klinkt als een heel mooi weekend en een mooi aanzoek!! De datum zou heel mooi zijn als die nog vrij is. nu je kinderen op een laag pitje zet staat er ook wat minder druk achter je cyclus. misschien is dit wel beter zo en komt het straks vanzelf helemaal goed met je cyclus.
    Over een trouwbudget kan ik niet veel zeggen. Wij hebben voor geregistreerd partnerschap gekozen omdat we iets wilden hebben toen we een huis kochten. We willen het ooit nog in een huwelijk laten omzetten. Het partnerschap hebben we op woensdagochtend gratis laten doen en daarna de familie meegenomen op een rondvaartboot door de Bieschbosch met een lunch. Een trouwerij kun je zo duur maken als je zelf wilt. Maar als je pietje precies bent trek er dan maar heel wat geld voor uit:p. 10.000 kun je makkelijk kwijt zijn maar het hoeft niet.
    Je getuige...ja dilemma...die vriendin staat wel mooi tegenover haar eigen vriend. Maar als je andere vriendin een betere vriendin is van je....Ik zou gaan voor wie jij zelf wilt. Je vriend heeft ook zelf gezozen toch. Het is jouw getuige dus...
    Ik heb zelf mijn oma's genomen en manlief vond dat ook gelijk mooi en nam ook zijn oma toen bleef er nog 1 plekje over(hij heeft nog maar 1 oma) dus hij nam zijn moeder.

@nathalie...zweef je nog op je roze wolk:D.

@ Smits... een broodje hamburger maken met alles erop en eraan eitje,sla komkommer,ananas, gebakken uien sauzen..hmmmm(eten wij vanavond)

@jojo, wat ga je maken van die stof? gordijnen voor in de babykamer...of voor aan de wieg.. Of had je dat al ergens verteld dat ben ik het kwijt,sorry.

@super, wanneer ga je weer testen of ben je al ongi geworen?

@gelukkig, nog ff geduld kan jij ook weer aan de klus.

Ben ik nu niemand vergeten?:) Anders sorry...

Nog 3 nachtjes werken en 1 nachtje slapen en dan gaan we lekker 2 weekjes naar Frankrijk. Dan heb ik daar ook niet zo'n erg in mijn NOD hoop ik. Pfff wordt dan wel heel veel bijlezen als ik terugkom ben ik bang:D haha

19. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Zaanstad
    @ Krisje...wat romantisch zeg... je super weekend dus..eentje om nooit te vergeten... en een hele mooie datum..Ik zou je getuige kiezen waarbij jij je goed voelt, natuurlijk is het leuk als je een stel als getuige hebt, maar je moet er wel volledig achter staan..dat zal je VERLOOFDE ook wel begrijpen..:p Je blijft toch wel lekker bij ons op het forum he...:D Over je vraag, het gesprek heeft nog niet plaatsgevonden..de rust is wel weer terug, maar het is nog niet opgelost... Zal je ook even pb-en...:p

@ Manon... dus als ik mijn ei zondag heb, dan zou het vrijdag, zondag, dinsdag moeten??... ach we zien het wel, ben ook niet echt gecharmeerd van klussen op commando..:)

@ Nathalie.. 5 november..dat is het zo... de tijd vliegt joh..tot die tijd blijven wij je wel bezig houden..

@ Starfish... gezellig met oma eten, zoals Smits al zei..koester die momenten..

@ Smits..je hebt vast al gegeten, maar wij hebben heerlijk stoofpeertjes gegeten, dankzij Jojo vorige week...:D

Zooooooooo nu weet ik het even niet meer, heb knallende koppijn en een brakke rug, dus als ik iemand vergeten ben, solly...:(

20. mevrnathalie

May 20, 2009
    1,494
    0
    0
    @Manon, ja nog steeds op een roze wolk. Alhoewel ik me nu wel gewoon weer kan consentreren op mijn werk hoor, gelukkig maar, anders gaan de dagen zo langzaam voorbij:D
    Jij zit is je klusperiode zo te zien, ga ervoor meid!

@Sabrina, ja nog een maandje, gaat zo snel voorbij, voor je het weet is het zover. Ben alleen vergeten te vragen of ze dan ook een echo maken of dat het alleen een intake is?! Dus ga van de week even terug bellen om dat te vragen. Ben toch wel benieuwd.

Zo net nog even een wasje gedraaid en gestreken. Nu lekker op de bank met de laptop en straks gtst kijken.

Share This Page