Wat heb ik dit gemist!!! Laptop crash vorige week en mijn account hier bestond ook niet meer... Ik heb net snel de overgebleven berichtjes een beetje gelezen, maar volgens mij zijn er ook een heleboel weg?? Ik had afgelopen vrijdag een reunie van m'n oude school. Meeste meiden zijn al moeder of zwanger en dan krijg je de welkbekende vraag; en jij? Nee, ben ik nog helemaal niet mee bezig. Afgelopen nachten nachtmerries gehad over geen kinderen kunnen krijgen, mede omdat ik niet op het forum kon denk ik @ Jufkrisje: balen dat je zo'n HA hebt, waar je niks mee kunt. Ik hoop dat de "zwanger worden pillen" echt werken en dat je maar snel ongesteld zal worden! Naam: Leeftijd: Kinderen: Laatste pil: Ronde: FM81 / 27 jr/ 0 / 10-05-2009 / 1e ronde Jandl / 22 jr / 0 / 30-04-2009 / 2e ronde Jufkrisje / 23 jr / 0 / 5-4-2009 / 1e ronde ??? Mutzie / 27 jr / 0 / 28-04-2009 /1e ronde??? Starfish / 26 jr / 0 / 08-05-2009 / 1e ronde juni 2009
ik zie dat jullie het pas de eerste ronde noemen na je natuurlijke menstruatie.. dan zal ik dat bij mij ook even veranderen hihi.. FM81 welcome back! Naam: Leeftijd: Kinderen: Laatste pil: Ronde: FM81 / 27 jr/ 0 / 10-05-2009 / 1e ronde Jandl / 22 jr / 0 / 30-04-2009 / 1e ronde Jufkrisje / 23 jr / 0 / 5-4-2009 / 1e ronde ??? Mutzie / 27 jr / 0 / 28-04-2009 /1e ronde??? Starfish / 26 jr / 0 / 08-05-2009 / 1e ronde
Ik denk dat 't het handigste is om de maand van je ronde erachter te zetten, anders weet je het over een tijdje niet meer omdat het rijtje niet steeds wordt aangepast.... Snap je wat ik bedoel? Als ik dit lees in augustus, dan zouden jullie denken dat ik nog steeds 1e ronde zou hebben, maar dat is dan waarschijnlijk niet zo. Dus ik zou aanraden om dat erbij te zetten! Welkom terug trouwens allemaal!
Ha dames! Jee zeg, wat is hier gebeurt. Kon ook niet meer inloggen... @jufkrisje; man, daar schiet je ook niet veel mee op zeg, balen hoor!!!! Zal je wat ongeklutste eitjes sturen.....OOOOOO (lijkt er toch een beetje op niet waar? hihih.... Hier is alles in de klus modus.....We klussen om de dag, ben benieuwd. De 24e is mijn nod. Mijn man is altijd de nuchterheid zelve (vind dit forum ook niks "je moet er niet zo mee zeg zijn' zegt ie dan, uhu......) Maar hij zei gister; ik denk dat je deze maand wel zwanger bent hoor! Toch wel heel schattig.... Krijgen zo bezoek...... Doeiiiii x Bullie
Hoi Dames, Ik moest een heel nieuwe w8woord aanvragen om in te kunnen loggen. Wat gek joh, hadde jullie hier ook last van? Ik heb net even snel wat berichtjes gelezen op 't forum. Dit weekend niet veel op Internet geweest ivm drukte. Gister 2 verjaardagen, net terug van de verjaardag van mijn oma. Vandaag is mijn meest vruchtbare dag dus ga vanavond maar lekker aande slag met mijn mannetje. Spannend allemaal. Hoe was jullie weekend?
Trouwens ik merk er niet veel van dat vandaag mijn eisprong is en dat ik dan daardoor meest vruchtbaar ben, vanmorgen alleen last van mijn rug, maar nu niet meer.
@ Nathalie: ja ik moest ook een nieuw wachtwoord aanvragen en alles opnieuw instellen. Je zult ook merken dat een gedeelte van de berichten verloren is gegaan etc. Jammer maar helaas.... Veel succes vanavond hihihi!
Zo hé eindelijk weer op het forum. Moet er erg aan wennen en vind het erg lastig lezen zeg. Ik heb niet alles gelezen dus even geen persoonlijke reacties. Hier druk aan de klus geweest vanmiddag en kan 21 juni testen. Ik verwacht er niet teveel van maar hoop er toch stiekem op. Nou ik ga even een banner en avatar toevoegen.
@Starfish; ik moet er erg aan wennen het nieuwe forum. maakt toch niet uit wanneer je het op de dag doet als je het maar doet toch op je vruchtbaarste dag????
Hallooo... ik heb er ook last van gehad hoor, ik was zelfs namelijk helemaal verdwenen.. gebruikersnaam incl wachtwoord haha! mijn vruchtbare dagen komen eraan.. maar wat ik laatst al zei, op de ene site geeft ie aan de 12de mijn eisprong te hebben de andere de 10de en dan weer de 11de, dus ja... vriendlief en ik zijn vandaag maar begonnen met het echte werk als we het dan om de dag zouden doen, dan zou ik miss de eisprong van de 10de en de 12de kunnen halen, dan maar zo haha.. Volgens mijn banner zou ik volgens mij dan ook de 11de krijgen?? Nathalie: veel succes vandaag dan! hihi... hopelijk schiet je ventje ´m raak Naam: Leeftijd: Kinderen: Laatste pil: Ronde: FM81 / 27 jr/ 0 / 10-05-2009 / 1e ronde Jandl / 22 jr / 0 / 30-04-2009 / 1e ronde juni 2009 Jufkrisje / 23 jr / 0 / 5-4-2009 / 1e ronde ??? Mutzie / 27 jr / 0 / 28-04-2009 /1e ronde??? Starfish / 26 jr / 0 / 08-05-2009 / 1e ronde juni 2009
Hoi ik ben gestopt met de pil in april en 6 mei was mijn laaste menstruatie...en was meteen raak.we zijn nu 4 weken en 4 dagen zwanger.we zijn zo blij.. we hadden niet gedacht dat het o snel zo geboren aangezien dat ik bijna 34 bent.het is onze eerste babytje. xxxxx
@ desparate75: Ow super joh!! Gefeliciteerd!!! Wij hopen er ook allemaal op dat het bij ons ook zo snel zal gaan hihi... 29 mei heb ik mijn eerste echte menstruatie gehad en was op 30 april gestopt met de pil... ben dus ook pas bezig, maar hopelijk gaat het ook zo snel als bij jou!!
Naam: Leeftijd: Kinderen: Laatste pil: Ronde: FM81 / 27 jr/ 0 / 10-05-2009 / 1e ronde Jandl / 22 jr / 0 / 30-04-2009 / 1e ronde juni 2009 Jufkrisje / 23 jr / 0 / 5-4-2009 / 1e ronde ??? Mutzie / 27 jr / 0 / 28-04-2009 /1e ronde??? Starfish / 26 jr / 0 / 08-05-2009 / 1e ronde juni 2009 Majel24 / 26 jr / 1 zoon / 19-05-2009 / 1e ronde juni 2009 Mezelf ook weer even toegevoegd.
@ Majel24: ik zie dat je vandaag je eisprong hebt en het voor jou nu ook spannend gaat worden!! ik zal voor je duimen
Jaja we zijn weer "ahum"druk geweest vandaag. Gister geen zin waren de hele dag druk dus dan vandaag overdag maar. Jij moet ook aan het werk aangezien het nog 4 dagen tot je ei is. @desperate75 Gefeliciteerd!!! Hopelijk volgen we je allemaal snel. Hoe is het met de rest van de dames? Allemaal druk aan de klus? @jufkrisje is er al iets in zicht of nog steeds geen bloed? Hebben jullie ook zo'n moeite met het lezen van de berichten? Met al die tekst er tussen moet ik er echt even aan wennen hoor. Gelukkig wel mijn banner weer terug.
we hadden afgesproken vandaag niet zoveel te mauwen!!! moest gewoon 3 pagina's erbij lezen! Was de troste trainster vandaag hoor! 2 centimeter gegroeid, ze deden het allemaal super!!! en aangezien ik in een sporthal zat heb ik helemaal niets mee gekregen van het klote weer... mooi zo! @ majel24... niets inzicht.... geen ongi en zal ook wel niet zwanger zijn, na 3 testen @ desperate75... Gefeliciteerd...! mijn NOD was ook 6 mei maar ik test negatief en wordt maar niet ongi... @ nathalie! veel succes deze vruchtbaarste dag!!! geniet ervan... je krijgt er maar 1 per maand.. hihi @ fm81: reunie is erg leuk.. Alleen bij zulke dingen kan het wat vervelend zijn... Kom op, jij bent ook zo aan de beurt ik geloof het! @ bullie.. Ik voel je ongekluste eitjes al hoor! hihi dank je wel!! @ mutzie... balen van je test... op naar je ongi.. En jij wordt hopelijk sneller ongi dan ik! hoop het voor je @ jandl...west brabant.. Woon in een dorpje tussen roosendaal en breda... Wel vaag maar al wel gericht toch... hihi.. .Waar kom jij vandaan?? @ mutzie en starfish! wil ook op vakantie.. .WIj moeten nog tot 9 augustus wachten.. zucht! Zo vond mezelf weer best persoonlijk reagerend! hihi...
Mijn banner en onderschrift zijn weg, zucht........ Hoe krijg ik die nu terug? Vind het niet echt overzichtelijker geworden...... liefs Bullie