uhhhhh gebakken eitje, Krisje? Weet niet waar je dat heb gelezen. Zit nu nog even een verkade biscuitje, eten staat in de oven dankzij vriendlief. Bedankt voor de tips, weet ik alvast wat voor van de week. Krisje: Wat mooiiiiiii je aanzoek. Volgende week al in ondertrouw. Leuk hoor. Over een budget kan ik je ook niet adviseren. Wij zijn net (31-aug) naar het gemeentehuis geweest voor geregistreerd partnerschap. Tjaaa dat vergeten aanzoek he. Heet bij de geboorte van ons kindje nog steeds Smits. Manon: ik dacht dat klussen na je eisprong zinloos was, blijkbaar dus niet. Heerlijk bijna vakantie. Ik wens je alvast heel veel plezier, genoeg zonnestralen en een plus op NOD. Nathalie: Is je oom al geweest om te kijken naar de cabine. Hopelijk is het niet erger geworden. Sabrina:Zo te horen kan jij wel een massage gebruiken. Tip voor je mannetje Jojo: leuk om een stofje uit te zoeken. Zal nog lastig worden om een keuze te maken, denk ik zo. Koop je gelijk stof voor de lakentjes? Ga nu maar de ovenschotel uit de oven kijken, knor knor, val bijna om. Was weer een heftige maandag op het werk en ben nog niet klaar. Langleve de inbelverbindingen.
Nee Smits hij komt donderdag pas. Maar gelukkig kunnen we wel gewoon douche en loopt niet alles onder water geniet van je maaltijd. Mijn tante belde net of ik nog nasi wil hebben voor morgen.....maar natuurlijk altijd welkom. Hoef ik niets te maken morgen. Woensdag altijd eten bij mijn schoonouders en donderdag maakt mijn mammie ertwensoep, dus een makkelijke week betreft eten! Wel heeeeeeel lekkurrrrr
@ Smits, massage is geregeld...whihoe... Maar heb ook een hernia, dat valt niet weg te masseren helaas
Wauw krisje, wat een verhaal! Wel helemaal super hoor, zo'n aanzoek! je blijft toch wel hier he? Je kunt ons nog steeds op de hoogte houden van je ongi en voorbereidingen Geniet lekker van je voorbereidingen en mocht het moment weer daar zijn (en dat is vast heeel snel) ben je er helemaal klaar voor! @Nathalie: wat leuk dat je al een datum hebt wanneer je op gesprek mag komen! Een echo zou dan leuk zijn, maar er zijn idd niet veel vkpraktijken die dat ook doen bij een intake. Hoop natuurlijk dat het bij jou wel zo is! Hihi, jij hebt een makkie van de week met eten! Ik moest vandaag al mijn best doen om iets lekker te bedenken (geb. aardappeltjes, vleesje en sla) en dan moet ik de rest van week nog... @Sabrina: minder dat je je zo voelt.. Druk dagje gehad?? @Manon: ik weet nog niet of ik aan de clomid ga. Misschien dat ik het nog even uitstel voordat ik de dok bel. Ben niet zo'n dokbezoeker... Lekker nog op vakantie! Is wel lekker, als iedereen al is geweest en jij gaat nog. Hoe is het weer nu nog in Frankrijk? Veel plezier alvast! @Smits: heb je nog lekker gegeten? Blijft lastig he, elke dag iets anders verzinnen? gelukkig kunnen we hierwat ideeen opdoen Goed, hier weinig veranderingen. Denk dus dat iknog even wacht met de dok bellen. Heb hier gelezen dat er meer meiden zijn die zo'n wisselende cyclus hebben... Trouwens, ben niet wezen duiken hoor, alle foto's zijn van het snorkelen. Ben niet zo van het duiken (tenminste het lijkt me niks voor mij) vriendlief vindt het wel erg leuk. Vandaag weer t eerste werkdag. Wel weer leuk om te werken hoor, was wel gelijk druk... Nu even next topmodel kijken...
@ Mutzie... ik weet niet wat het is met die rug van mij... Heb dan wel een hernia, maar in het weekend heb ik steeds nergens last van...begint weer na het werken.. Denk dat mijn stoel niet helemaal goed staat... heb ik nog wel een gloednieuwe, superdeluxe stoel...(sorry baas) Dus jij ook geen dokter bezoeker.. ik ook niet hoor..ben er gewoonweg bang voor.. Ga zelfs niet graag naar de dierenarts..die lucht alleen al...
Meiden tuurlijk blijk ik hier !! jullie zijn toch een beetje praatmaatjes geworden. En ons kinderwensvlammetje is niet uit hoor, alleen op een lager pitje... @ mutz... 1e werkdagen zijn altijd pleeuhh... Maar je bent weer zo in je ritme waarschijnlijk... @ sab... Hallo jij bent deze maand gewoon zwanger!!! dusss wat die pendels ook zeggen, die zijn van slag door het weer @ smits... je had toch ideeen voor het eten nodig?? gebakken eitje simpel en makkelijk. Maar niet echt iets als je met zijn tweeen eet..
Krisje wat een mooi aanzoek!!!! Helemaal geweldig! En je vraagt om tips... Wij hadden een budget van 15.000 en zijn daar uiteindelijk iets onder gebleven. Je moet er rekening mee houden dat er altijd mensen zijn die het niet met je keuzes eens zijn, wat een hoop stress kan geven. Vergeet NOOIT dat het jullie bruiloft is en dat jullie bepalen hoe het gaat en wie er komen. Een budget tip is om zelf bedankjes te maken. Ik heb via lobbes.nl (speelgoedsite) allemaal hartjes sleutelhangers gekocht en hier een foto van ons in gedaan met op de achterkant de datum en "leuk dat je er was". Was een hele klus maar wel erg leuk! Ook hebben wij de kaart zelf ontworpen, wat uiteindelijk veel geld bleek te schelen. Ik zal op hyves wel een keer een foto van de kaart maken! Ik vind hem super strak en trendy! Als je wilt heb ik nog een checklist voor je, wanneer je ongeveer wat moet regelen. Als je die wilt hoor ik het wel! Leuk hoor!!!!! Sab balen van je rug bleeh!!! Ik heb ook een hernia die gelukkig aardig onder controle is, maar vorig jaar om deze tijd zat/lag/stond ik 3 maanden thuis kon niks!!! Had en hernia en een bulging disk. En uuuh jij bent idd gewoon deze ronde zwanger hoor! Dus hup in de lucht met de beentjes! Smits wat is het geworden met eten??? Ik was werken dus kon je niet helpen! Vanavond komt er een vriendin eten en gaan we kaas fondueën!!! Jummie! Mutzie ben je alweer helemaal gewend dat de vakantie voorbij is??? Lastig altijd he! Balen dat je ongi er nog steeds niet is. Nathalie hoe voel je je??? Misselijk of juist helemaal top???? Hoop t laatste!!!! Oh god ik weet niet meer wat ik nog meer wilde reageren... zwanger zeker??? hahahha sorry hoor meiden! Oh ja het wiegje wordt niet roze hoor! Weet natuurlijk ook nog niet of het een jongen of een meisje wordt! 27 oktober weten we het!!! We gaan een pretecho laten maken voor de geslachtsbepaling! Kan niet wachten tot de 20 weken echo. Ben dan 18 weken! Ik denk dat we een roomkleurig wiegje willen met zilver/grijze accenten. Moet het nog even zien! Zo ik moet maar eens gaan poetsen. Manlief en ik schrokken om half 12 wakker en toen had hij al in de auto moeten zitten naar zijn werk, maar hebben een rot nacht gehad, want ik verging van de pijn in mijn maag en dacht dat ik moest kotsen. Mannetje maakte zich ernstig zorgen de schat, maar nu gaat het weer goed! Super hoe gaat het met jou??? Bevalt het werken weer op straat????
@jojo; Nou helemaal top is anders, volgens mij heb ik een aambei en het doet zeeeeeeeeeeer. Vooral als ik zit en het irriteerd ook met lopen. Heb al gebeld naar de VK maar ik moet even Sperti zalf halen, dat is daarvoor. Heeft iemand ook wel eens hier last van gehad. Verder nergens last van, wel erg moe.
Jojo: Oei dat klinkt vervelend, pijn in je maag. Heb je nu ook last met eten bv met het drinken van warme dranken? Vraag dit omdat het kan zijn dat je maagklep niet goed sluit. Dit kan erg pijn doen doordat het zuur net in je pijpje gaat zitten. Het kan dan goed helpen om me je bovenlichaam iets hoger te gaan liggen. Sabrina: Gaat alweer iets beter vandaag? Mutz: als je eenmaal weer aan het werk bent, lijkt de vakantie zo lang geleden, jammer is dat altijd.
Oh balen Nathalie!!! Nee nog nooit gehad (gelukkig) succes ermee bah!!! Smits ja ik denk ook dat het maagzuur is geweest. Had sinds lange tijd weer eens pittig gegeten. Daar kan ik normaal gesproken heeeeel goed tegen, maar nu laat ik het maar even. Heb Rennies genomen en toen zakte het wat af. Nu gaat het gelukkig wel beter, maar was echt niet grappig vannacht! OH ja moet poetsen.. .Ga nu echt beginnen!!!
heb de verloskundige al gebeld en moet even Sperti halen bij e apotheek of drogist als dit niet helpt dan terug, krijg dan iets van hun of even langs mijn HA. Het schijnt dat meer vrouwen die zwanger zijn hier last van kunnen hebben. smits wat verlenend zeg maagzuur, helpt een rennie niet?
Nou dat ben ik dus weer vergeten, hoe dom kan je zijn!!!!! Nu zit ik natuurlijk weer met deze ellende.
Ga eerst Sperti proberen en daarna als het niet minder of over is bel ik gewoon terug en vraag ik het gelijk voor de echo. Ga nu weer verder werken en zit hier helemaal niet lekker blehhhhh
Nou sterkte ermee lijkt me niet fijn! en als je wallen krijgt kan je de sperti ook onder je ogen smeren Ik ga boodschappen doen!!! doeii
Nathalie ik heb geen last van maagzuur hoor, Jojo is de ongelukkige. Gaat het wel eer Jojo. Door het evt aantasten van je maagpijpje kan je weleens een paar dagen last houden. Heb dit geintje meegemaakt in Kenia, door de hobbelige wegen. Niet aan te bevelen middel in de jungle. Pittig eten, jammie, ben er ook zo dol op. Nathalie, vervelend een aambei. Hoop zo dat ik daar geen last van krijg (heb nogal een vervelende aambei ervaring in de familie). Gewoon nog een keer bellen naar de vk. Staat er toevallig niets op internet over deze vk praktijk?
Ik zit bij verloskundige praktijk Lucina Smits. Ik heb gebeld en moet eerst even Sperti proberen en even aankijken of het minder wordt of weg gaat. Erg vervelend. Heb er zelf ook geen ervaring mee. Hoe gaat het met dat familielid van jou? Sorry d8 dat jij er last van had, da geldt mijn reactie voor Jojo. Gelukkig heb ik geen last van maagzuur. Maar niet te vroeg juichen, morgen pas 5 weken dus je weet het nooit.
Zit inderdaad zo weer in het ritme van werken.. Alleen het vroege opstaan... Dat zal nooi t mijn ding worden @Sabrina: een hernia.. Dat is ook niet niks! Heb ook wel altijd last van mijn rug, maar een hernia is niet zo maar last hebben van toch? Sterkte. @jojo: jij dus ook al lastvan een hernia! Er zijn een hoop overeenkomsten hier. Jammer dat we nog niet allemaal zwanger zijn Hihi wat leuk dat je al eerder gaat kijken wat de kleine in je buik is! Heb je het in de agenda gezet?? Zo kunnen we meegenieten Een neutraal wigje is ook erg leuk natuurlijk en soms liggen ze er maar eventjes in. Vervelend dat je je zo rot voelde vannacht. Tips van Smits had ik ook voor je. En melk, dat blijkt ook te helpen tegen maarzuur (nu lust ik dat niet, dus ik weet het niet, haha) @Nathalie: getsie, wat vervelend! Ik heb er ook nog nooit last van gehad, maar mij collega wel en zei zegt dat ijsblokjes er tegen heel goed helpen en Hemoclin is een zalfje (bij Dorgist) wat super goed hielp bij haar. Sterkte ermee!! Ondertussen zullen er wel weer wat berichtjes bij gekomen zijn, ben dit berichtje begonnen in mijn pauze en ondertussen mag ik naar huis... Druk druk!! Lees straks weer mee!