Gestopt met de pil in mei, wie nog meer?!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Starfish, May 7, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mevrnathalie

mevrnathalie Fanatiek lid

May 20, 2009
    1,494
    0
    0
    @Mutzie; dat ga ik ook maar ff proberen ijsblokjes! Heeft die collega er lang last van gehad of was het snel over met die zalf? Ik vind het ook vervelend tegenover mijn vriend. Ben bang dat sex hebben pijn gaat doen.

2. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

Apr 30, 2009
    1,688
    0
    36
    Mn collega had dit na haar zwangerschap. Ze zei dat de ijsblokjes (in een theekdoek) enorm hielpen en dat het daardoor slonk. Ook de zalf werkte super bij haar, was daardoor snel over.
    Hihi, wist dat ze dit wel eens had gehad en moest even iets verzinnen om het nog eens aan haar te vragen. Nu kunnen we geukkig over bijna alles praten en ken ik haar al erg lang dus dat was goed te doen. Heb maar even gezegd dat een vriendin van me er last van had, hihi. Ik hoop dat het werkt nathalie!

3. mevrnathalie

May 20, 2009
    1,494
    0
    0
    Lief van je Mutzie dat je het even gevraagd had aan je collega. En ik ben ook een beetje je Cyber vriendinnetje hahaha;)
    Gisteravond 2 keer dik een kwartier gekoeld en vanmorgen een half uur, verzacht wel. De zalf gister ook al opgesmeerd en vanmorgen ook weer.

Had wel een rot nacht vannacht, werd om half 5 wakker met misselijkheid en dan die aambei, blehhhhh ben er maar om 6 uur uitgegaan. Mijn ontlasting is niet echt hard dus dat is wel prettig. Vind het fijn dat ik dit soort dingen nu hier op het forum kwijt kan omdat verder niemand het nog weet. Ga ik gister die zalf halen bij de drogist (van A.Vogel) kom ik m'n vriendin tegen toen ik net uit de winkel liep en natuurlijk vroeg ze wat ik gekocht had. Gelukkig ook nog een deo gekocht, dus kon het daar op gooien;)

@Mutzie; Jij zou toch naar de HA gaan of wacht je daar nog even mee?

Vervelend dat gisteravond zwangerschapspagina niet online kwam zeg. Nu maar inhalen dag he;) Zaterdag gaan we cadeautjes halen voor de opa's en oma's een leike tut met I love Opa/Oma. Weet nu van Jojo dat ze die bij Prenatal verkopen. We gaan het denk ik het weekend van 24 oktober vertellen, mijn pa is 25 oktober jarig dus dat is wel een heel leuk cadeau.

Hoe gaat het verder met Krisje, Nog steeds aan het nagenieten van het aanzoek van je mannetje? Succes vandaag met het opsporen van je eitje!

Jojo gaat het alweer beter? geen klachten meer van maagzuur? Weet je al wanneer je in Amsterdan terecht kan?

Sabrina; Hoe gaat het op je werk? Nog last gahad van vervelende mensen?

Smits; nog 1 nachtje dan je eerste afspraak. Spannend!

4. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566
    31
    48
    JEAAAHHH! we zijn er weer ;)

@ jojo... mooie kleur voor het wiegje, mocht dat kunnen natuuurlijk... ;) Neutraal maar niet saai met zilver accenten... En ja, stuur alles maar wat je hebt ;)!!!

@ sab... Wat maak je weinig mee deze week, of lijkt dat maar?? Je hernia is jouw laatste nieuwtje :S?

@ Smits... He zwanger mutsje... Je kan veel tips geven aan de andere zwangeren.. ;) zelf nu nergens last meer van??

@ Naat... Vandaag al wat beter met je 'aardbeitje" :p En balen dat je nu al misselijk was :S

Nou hier zo naar de gyna terug... Weer een echo maken.. Ben gewoon nergens meer bang voor... :d hoppa benen breed en kijken maar... :D Ben benieuwd of mijn eitjes nu verder gegroeid zijn :S

5. mevrnathalie

May 20, 2009
    1,494
    0
    0
    Succes Krisje, hoelaat moet je er zijn? Laat je het weer even weten of ze al gerijpt zijn:D

Ja, echt vervelend zo vroeg in de ochtend terwijl je eigenlijk nog lekker verder wilt slapen:( Mijn Aambeidje en zoals Krisje het noemt Aardbeitje:p is nog niet weg, maarja denk ook niet dat je dat kan verwachten na 2x zalf opsmeren en 2x koelen. Heb de zalf wel meegenomen naar 't werk. Doe ik het vanmiddag nog ff inzalven;) Tis allemaal wat zeg. Heb het gister wel tegen mijn vriend verteld, die was heel begripvol en lief voor me en vraagde waarom ik het niet eerder gezegd had. Maandagavond had ik namelijk al wat last maar niet zoals gister. Wat een lieverd is het toch he!

6. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566
    31
    48
    hoi hoi,

nou mijn eitjes rijpen nog niet... ondanks dat het nu dag 14 is... dus maandag weer terug voor een volgende echo. Vrijdag slaan we even over met een klein risico. Maar de echo vrouw dacht dat dat wel kon...

Naat.. niet opeten jouw aardbeitje he?

7. mevrnathalie

May 20, 2009
    1,494
    0
    0
    Kon je hem maar opeten, was ik van de irritante pijn af.

Nog niet rijp..pfff vervelend zeg op naar maandag dan maar. Moet je nou telkens smoesjes verzinnen voor je werk?

8. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566
    31
    48
    toevallig gaan we maandag ook in ondertrouw.. dus dat kwam mooi uit ;)

Maar anders inderdaad weer even duim zuigen voor een smoes... ;)

Gaat het vandaag ook niet ietstje beter door de zalf naat?

9. mevrnathalie

May 20, 2009
    1,494
    0
    0
    Raken al die smoezen niet op meid, ik vind het altijd zo moeilijk om te liegen en smoezen te verzinnen. Ik heb wel een goede smoes voor de eerste afspraak 5 november. Mag met mijn vriendin en kleine Isabella mee naar het consultatiebureau en daarna gaan we dan wat eten en drinken;) wat een smoes he.

Ja, echt minder is het nog niet. Maar in totaal pas 3x die zalf opgesmeerd, dus denk dat het niet direct weg is. Wacht het gewoon even af anders ga ik volgende week toch even met de HA bellen. Misschien hebben hun wel een ander zalfje/middeltje.

10. Smits

Smits Fanatiek lid

Jul 11, 2009
    1,284
    0
    0
    zuid-holland
    Krisje je bent helemaal over je schaamte te heen zo te lezen, knap hoor. Je eitjes nemen er wel lekker de tijd voor. Kan je zelf ook goed zien op de echo of is het abracadabra voor je?

Naat: Lekker blijven smeren en koelen dan ben je hopelijk snel vanaf. Weet je al meer over een evt echo?

Morgenochtend weten wij gelukkig meer. Lijkt me zo apart om ineens zo'n hummeltje in je buik te zien. Hopelijk dringt het dan ook meer bij me door en wordt het werkelijkheid. Heb nu nog steeds zo iets van "ja het zal wel".

Hoe is het met de rest van de dames, nog nieuwtjes te vertellen?

11. mevrnathalie

May 20, 2009
    1,494
    0
    0
    Smits hopelijk is het ook snel weg, wordt er gek van. Als ik naar de wc moet doet het echt heel veel pijn, het brand over die rare aambei. Kan nu ook niet koelen want zit op m'n werk en vanmiddag ook weer vergadering.

Vanavond maar weer koelen en is eht eind van de week niet minder dan ga ik volgende week naar de HA toe.

Spannend morgen hoor Smits! Succes en ik hoop dat alles goed is;) Maar dat zal heus wel

12. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566
    31
    48
    smits... kan al een beetje deskundig mee praten bij de echo ;) je ziet 2 zakjes als het waren met allemaal rondjes (je eitjes) en een groter zakje met een soort van pannenkoek doorsnede :D

Dit krijgen ze niet te gelijk in beeld en moeten soms wel zoeken maar het is wel her duidelijk wat het allemaal is hoor..

Spannend, morgen jij je afspraak!!! :D wel gelijk laten weten he?!?!

@ naat..balen en dan ook nog een vergadering :S

13. mevrnathalie

May 20, 2009
    1,494
    0
    0
    Heb net toch maar even de stap genomen om de HA te bellen, kreeg de assistente aan de lijn. Een aambei moet op je kringsiper zitten, waar je ontlasting uitkomt en dat is bij mij niet zo volgens mij. Morgen zit mijn huisarts niet dus morgenochtend met de assistente bellen en dan een afspraak maken voor vrijdag. Ik laat er maar even naar kijken hoor. Ze vertelde dat het ook een (schimmel) infectie kan zijn. Vroeg wel of ik door moest gaan met zalven maar daar moet ik mee stoppen, eerst even na laten kijken. Ben benieuwd. Zit er echt niet lekker door in mijn vel. Ben ook zo'n emotioneel wrak momenteel, zit er helemaal doorheen. liefst ga ik nu gewoon lekker naar huis toe en duik ik lekker mijn bedje in...morgen ook nog eens de verhuizing op me werk + overwerken 's avonds uitreiking diploma's. Maarja ben toch nog heel blij zwanger te zijn hoor maar dit zit me nu gewoon ff tegen.

14. manon31

manon31 Fanatiek lid

Apr 20, 2008
    1,726
    0
    0
    Ridderkerk
    Nathalie, vervelend als het zo'n pijn doet. Je mag toch zeker wel blijven koelen? Een katoenen onderbroekje is ook beter dan synthetisch en natuurlijk geen string maar denk dat je dat niet eens kan verdragen:(. Nu maar kijken wat de HA te zeggen heeft...

Krisje, Hoe groot is de follikel op dit moment eigenlijk? Ik vond het zoeken naar dat ding wel een beetje pijn doen af en toe had je daar ook last van?
    Maandag in ondertrouw. Romantisch he. Ondernemen jullie verder nog wat die dag behalve nog een echo dan. Wij zijn toen uit eten geweest saampjes, het is toch een bijzondere dag.:)

smits, Veel plezier bij de echo!! En doe je hummeltje de groeten van ons allemaal:)

jojo, klinkt mooi!! zet je ook foto's hier in je album? Ik ben wel benieuwd hoor...

Aaaaaaaaaahhh nog 1 nachtje werken en dan inpakken!!!! En natuurlijk de testen niet vergeten mee te nemen:D

15. bullie

bullie Lid

Feb 19, 2007
    38
    0
    0
    limburg
    Hé dames,
    FF ego, sorry.
    Nou, de begrafenis achter de rug, gelukkig! Ook nog kei misselijk geweest in de kerk, fijn;).
    Oh, en ik heb een afspraak gemaakt bij de vk, voor intake en echo. Kan 5 november om kwart voor 5 terecht! Ben dan al 9 weken en een paar dagen (weet niet precies ivm wisselende cyclussen).
    Vorige keer mocht ik al eerder komen, baalde wel ff......maar ja!
    Ik las al dat anderen nog veel langer moeten wachten dus....

Krisje; GEFELICITEERD!!!!! Wat een super leuk nieuws! Vond onze trouwdag ook echt heel bijzonder......Wij hebben denk ik ook ongeveer 10.000 uitgegeven met alles erbij. Hadden wel geluk dat de baas van m'n man zelf paarden en koetsen heeft dus dat scheelde in de kosten (0,-:D)
    Geniet van de voorbereidingen die zijn m instens zo leuk!!!!!!!

Jojo; oh, wat spannend, ben benieuwd wat het wordt, ik wil het ook weer weten! Heb een licht voorkeur voor 'n meisje (hebben al een jongen). Maar, erg cliché......als het maar gezond is!!!! Hebben jullie ook al over de namen nagedacht?

Ga ff koken, want ze willen hier iets te eten.....Slechte huisvrouw ben ik op dit moment, pfffffff...........

X Bullie

16. Julesz

Julesz Actief lid

Sep 5, 2009
    333
    0
    0
    Haai,

Ja, ik was er ook nog ;)
    HA was zoals voorspeld zinloos. Ah joh, cyclus van 65 dagen ( of op dat moment 62.. bloedtest had geen zin. En als ik volgende week nog niet was, moest ik maar urine inleveren.. Maar die testen waren tegenwoordig zo goed. Ik moest er maar niet teveel over nadenken ( ja duh!). "www.ikbennietdebiel.nl". Ik probeerde hem aan zijn verstand te peuteren dat het gewoon fijn is om te checken of alles wel goed gaat met je lichaam. En inderdaad, just in case een bloedtest. Niet dat ik me van alles in mijn hoofd haal maar je wilt dingen compleet uitsluiten... Dus dat was niet heel fijn..

@ Nathalie: wat vervelend meid, dat je daar last van hebt! Gek he, gelijk allemaal kwaaltjes zodra je zwanger bent. Hoop dat je er snel vanaf bent! Ik bleek schimmelinfectie te hebben. Heb er een inwendige zalf voor gekregen die 3 dagen duurt. Sterkte met de verhuizing en de uitreiking morgen...

@ Smits, HEEL VEEL plezier morgen bij de echo. Fijn dat je je kleintje dan even kunt zien :)

X Julesz

17. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

Jun 28, 2009
    1,980
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey meiden drukke dag gehad vandaag dus maar even een korte reactie.

Smits heeeeeeel veel succes en plezier morgen! Laat je weten hoe het was???? Spannend hoor! Ik weet nog dat ik kapot ging van de zenuwen! Gelukkig mag je lekker vroeg!!!! ik moest tot 15uur wachten!

Nathalie wat vervelend zeg. Je voelt het natuurlijk met alles. Misschien helpt een lekker bad? Dan kan je je iig even ontspannen, want kan me voorstellen dat je t ff gehad hebt nu! Dikke knuffel om je op te vrolijken!

Morgen reageer ik op de rest, maar ga nu naar bed! Dit is geen tijd voor een zwangere hahaha! Gelukkig morgen vrij en lekker naar mijn beste vriendin om te eten en te keutelen!
    Nou slaap lekker en tot morgen (of straks voor sommige hahaha)

18. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566
    31
    48
    @ naat.... ben benieuwd wat je ha morgen zegt... :S heb je gister nog gekoeld en hielp dat??
    Succes met de verhuis vandaag.. zal aan je denken :)

@ manon.. De echo's zijn natuurlijk niet gevoelloos... Vooral het ronddraaien en zoeken naar de eitjes voelt onprettig ja... Maar echt pijn doen vind ik het (gelukkig) niet.. Mijn eitjes waren gister nog even groot als dinsdag... ongerveer 10 bij 5 wat een gem grote van 7,5 mm is... Dat was nog te klein dus...

@ bullie... bijna vakantie.. En meid je hebt nu eerst vakantie en daardoor gaat de tijd zo snel dat het zo november is ;)

@ julesz... Wat herkenbaar die ha... die van mij reageerde toen ook zo... op dag 80 of 90 hebben mijn vriend en ik gewoon uit eigen initiatief de gyna gebeld probleem voorgelegd en ik kon gelijk komen... Dus dat kan je ook nog doen als je nu meer wilt weten ;)

Hier is het rustig.. Vanmiddag invallen, vanmorgen wat poetsen en mijn zumba lessen voorbereiden. Vanavond de eerste les namelijk en ik ben best een beetje zenuwachtig :S Dus nog even studeren ;)

19. Starfish

Starfish Actief lid

May 4, 2009
    485
    0
    0
    Goeiemorgen! :)

Zo te horen is het forum even offline geweest? Komt dat even goed uit, hoef ik niet zoveel bij te lezen! :D

@ Krisje: Nogmaals gefelicteerd, je gaat nu denk ik een leuke tijd tegemoet. Allemaal dingetjes regelen, jurken passen etc. Leukleuk! :)
    Jammer dat je eitjes nog niet gegroeid zijn.....je kunt helaas niks anders doen dan afwachten, kan me voorstellen dat dat soms frustrerend is. Ik vind het wel knap dat jullie nu besloten hebben om het zwanger worden op een laag pitje te zetten, ik weet hoe moeilijk dat voor je is!

@ Sabrina: Ik lees iets over een hernia? Heb ik zeker helemaal gemist ofzo maar wat rot zeg! Beterschap!

@ Nathalie: Balen zeg dat je je zo rot voelt....en dan ook nog eens die infectie erbij...wel fijn dat je nu zeker weet dat het geen aambeien waren! Wat een verschrikkelijk woord vind ik dat trouwens....

@ Smits: Hoe was je echo? :) Vertel!!!

Pfff....ik heb maar een aantal dingen opgeschreven hoor waar ik op moest reageren, want als ik alles gelezen heb weet ik het vaak niet meer haha! Erg he?! ;)

@ Manon: de oma van mijn vriend is 83 maar ze loopt er nog als een jong kippetje bij! :p Haha, das misschien overdreven maar ze woont nog zelfstandig, gaat nog regelmatig op vakantie, kan internetten en ga zo maar door. Heel leuk mens en ze is zó trots dat ze nu overgrootoma wordt!

Hier gaat verder alles het gangetje....afgelopen zondag heb ik de kleine spruit voor het eerst gevoeld! Wat cool zeg! 8) Maandag en gisteravond ook weer, dacht eerst dat het mijn darmen waren maar ik weet nu zeker dat het dat niet is, het is gewoon een totaal ander gevoel wat ik nog nooit eerder gehad heb, leukleuk! :) :D

Heb Hyves al een tijdje niet gevolgd dus misschien heb ik hoop gemist of valt dat wel mee? Kijken of ik het weekend wat meer tijd heb. ;)

20. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

Apr 30, 2009
    1,688
    0
    36
    @Starfish: wat leuk dat je je kleintje gevoeld hebt!! Dubbel goede bevestiging dat het er is en dat het het goed doet! Leuk hoor!

@Nathalie: wat balen dat je er zo'n last van hebt! Kan me helemaal voorstellen dat je het liefst in je bed gaat liggen totdat het over is. Ik heb dat altijd als ik een koortslip heb, dus ik ken het gevoel. Sterkte en hopelijk wat duidelijkheid van de dok.

@Krisje: wat balen dat je eitje niet mee willen werken! Zou toch fijn zijn als je lichaam gewoon even lekker werkt, dat wanneer jullie er weer helemaal voor gaan dat er niks meer gedoktert hoeft te worden.
    Spannend hoor, vanavond les geven! Kan me wel voorstellen dat je beetje zenuwen hebt. Succes alvast!

@Manon: wat lekker, bijna vakantie! Hier wordt het al koud, hoe is het weer daar in Frankrijk?
    Trouwens, ik ben iets vergeten of heb ik iets gemist, maar heb jij nu ook al ego's gehad om naar je eitje te kijken?? Help me even...

@Julesz: daar is ze ook nog! :D Wat balen dat de dok zo reageerde.. Ben nu ook een beetje aan het rondlezen en de meningen van de dokters lopen erg uiteen. De een verwijst gelijk door, de ander geeft het nog een jaar (!). Word er een beetje moedeloos van.. Ik ga dan ook nog maar even wachten met een afspraak. Nu lees ik natuurlijk vanalles op het forum, luie eierstokken komt ook wel een aantal keer voor bij zo''n wisselende cyclus als ik. Maar goed, nog even geen zorgen maken en zowel, dan misschien eens direct een afspraak met een gyn proberen te maken?

@bullie: begrafenissen zijn altijd verschrikkelijk (en als je dan ook nog eens misselijk bent...:() Fijn dat die dag erop zit.
    Wat super dat je al voor een ego kan in november! Gaan jullie het dan vertellen of weten familie/vrienden het al? Naast misselijkheid nog andere kwaaljes?

@Smits: we zijn natuurlijk enorm benieuwd hoe het is geweest vanmorgen!!!:D

Goed, hier dus weinig tot geen veranderingen... Baal natuurlijk verschrikkelijk van mijn lichaam. Momenteel precies twee cyclussen helemaal niks.. :(

Share This Page