Gestopt met de pil in mei, wie nog meer?!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Starfish, May 7, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

Jun 28, 2009
    1,980
    0
    0
    Noord-Holland
    Goedemorgen!

Krisje wat spannend vanavond zeg!!! Is dat de Zumba les????? Leuk hoor het lukt je vast!

Smits en en en en en??? Hoe was het??? Ben echt heel erg benieuwd!

Bullie wat naar van de begrafenis en dat je dan ook nog zo misselijk wordt... Snap dat je liever een eerdere echo zou krijgen, maar je moet maar zo denken 9 weken is bijna 12 weken dus bijna de veilige zone! Ik kreeg hem ook met 9weken. Is al wel heel duidelijk dan!!!

Veel plezier Manon op vakantie!!! Wanneer vertrek je precies???? Hopen op mooi weer!!!! En idd de testen mee nemen!!!!

Starfish wat leuk dat je je kleine hebt gevoeld!!!! Bijzonder moment! Je bent al bijna op de helft!

Nathalie hoe gaat het vandaag met je?? Hopelijk iets beter!

Julezs wat balen dat je ha zo reageert dan he! Je wilt gewoon duidelijkheid! Misshien gelijk de gyn bellen?? Heeft bij Kris ook geholpen!

Mutzie kan me voorstellen dat je baalt van je lichaam. Is dit nu de langste "cyclus"die je hebt gehad of was hij eerder langer? Nou misschien moet je toch de ha maar bellen, wie weet is die van jou wel begripvol??

Ik ben lekker 2 dagen vrij! Morgen samen met manlief! Vanmiddag naar mijn beste vriendin. Zij heeft 2 kleine jongens dus is altijd gezellig druk daar in huis!

Verder heb ik gister op mijn werk het commentaar gekregen dat sinds ik zwanger ben ik niet meer zo subtiel en tactvol ben! Ik was verbaasd! Ik zeg misschien iets sneller wat ik denk, maar ik lijk elke dag tijdens de overdracht al mijn collega's te choqueren (is dit een woord?) met mijn uitspraken... Nou ja hahaha ze wennen er maar aan, want ik heb niet het idee dat ik te bot ben!!!
    Hebben de andere zwangere ook last van gedragsveranderingen die ze zelf niet doorhebben, maar hun omgeving wel??? Ben benieuwd!

2. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566
    31
    48
    zo veel vrije vrouwen vandaag (vanmorgen ;))

Smits... EN EN EN>????

Starfish.. wat gaaf je kleine voelen.. lijkt me een heerlijk geveol :D

mutz. je slaat de spijker op zijn kop. Van de ene kant is het missschien goed dat ik nu nog niet zwanger hoef te raken.. Dat verlicht de druk misschien toch en wil mijn cyclus zelf op gang gaan komen :S in ieder geval maandag maar even afweachten.. Dan weer een echo en vervolg op als de eitjes nog niet verder gegroeid zijn.. :( Ben toch wel nieuwsgierig ;) Want we trouwen dan wel in oktober... maar we gaan natuurlijk wel eerder weer proberen, want he, de 2 eerste maanden heb je toch nog niet zo'n buikje ;)
    Nog steeds geen ongi muts??? :S

@ jojo.. Heerlijk 2 dagen vrij... :D jaja, vanavond is de zumba lessen. En van de 14 dansen (min 2,5 minuut max 6 minuut per dans) ken ik er zeker 10 goed uit mijn hoofd. De andere hebben nog wat gaatjes maar ja, daar zit al de trouwzooi in ;) dusss die worden ook niet meer gevuld :D
    Haha, bot geworden door de beeb.. :S zal toch wel meevallen?!?!? hier op het forum ben je gewoon jezelf hoor jojo... ;) zeg maar dat je vriendinnetjes jen iet veranderd vinden :p

3. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

Apr 30, 2009
    1,688
    0
    36
    Hihi jojo, grappig wel dat je collega's dat zeggen. Moet je eerlijk zeggen dat ik het wel herken.. Mijn collega en ook mijn zus waren echt heel anders tijdens hun zwangerschap en zelf waren ze zich van geen kwaad bewust... Mijn collega was ook een stuk directer en een korter lontje en erg gestresst.. Ook mijn zus was alles behalve gezellig. Viel niet mee te praten, kon zich niet in een ander inleven en was een erg kortaf en misschien wel een beetje egoistisch.. Niet leuk om te lezen misschien, maar inderdaad: ze wennen er maar aan, want je bent nog wel even zwanger, je hebt t zelf niet door, dus er valt weinig te veranderen (misschien dat het wel even kan zeggen, dan snappen ze het misschien??). Haha, misschien hebben de andere meiden hier ook ervaring mee, ik ben benieuwd..

Ik geloof dat ik vandaag precies op de dag zit van mijn langst durende cyclus, 57 dagen.. Had dus gehoopt vandaag ongi te worden, maar helaas, nog geen gevoel... Misschien dat ik dan toch de dok eens ga bellen, maar nu nog even niet, haha (ben van het uitstellen :))
    Ga even om een boodschap en dan weer even werken. Morgen lekker vrij!

4. manon31

manon31 Fanatiek lid

Apr 20, 2008
    1,726
    0
    0
    Ridderkerk
    Nou nathalie dit is voorlopig mijn laatste berichtje want ik ga vandaag inpakken en schoonmaken. morgen vertrekken we.

Mutzie/nathalie; We gaan de eerste week naar de middellandse zee die is 24 graden. het was daar vorige week nog 27 graden zag ik. Maar helaas heeft dat niet doorgezet en is het zo'n 5 graden minder. Rond de 22 graden.
    de tweede week gaan we naar bretagne daar is het herfst net als hier. Dus voor twee vakanties inpakken. Bikini en wintertruien.:D

mutzie: Toen wij een jaar bezig waren zijn we naar de HA gegaan die ons doorverwees naar de gyn. De eerste keer bij de gyn heeft ze gelijk een meting gedaan en die bleek 17 mm te zijn. dat is bijna een eisprong(gemiddeld is bij 22 mm - kan van 17 tot 24 mm). Het wil niet zeggen dat als deze knapt dat er ook een eitje inzit trouwens(dat dacht ik dus van wel) daarom moest ik de week daarna bloed prikken want hierin vinden ze een stofje als je een echte eisprong hebt gehad. De tweede keer toen we voor de uitslagen gingen heeft ze weer een follikel meting gedaan die was toen 12 mm. En daar zijn we afgelopen weekend voor gegaan:D dus ben benieuwd.

Iemand vroeg ook of het ook na je eisprong nog zin heeft om sex te hebben. ja en nee. Omdat je nooit zeker weet wanneer je precies je eisprong hebt zeggen ze: heb je hem waarschijnlijk zaterdag doe je het donderdag-zaterdag-maandag. De maandag is dus alleen voor als je ei iets later is dan verwacht(kijk maar naar veel cyclussen 29-32-28-33-34-30). 3 dagen om de dag geeft je een marge van 6 dagen! je kunt haast niet missen op deze manier. Maar is je ei die maandag al wel geweest is het ook niet helemaal nutteloos. Stel hij is de dag ervoor geweest. Dan kan het ook nog zin hebben vooral als je klaarkomt. Dat stuwt de zaadjes namelijk door je eileiders waardoor ze er toch nog op tijd kunnen zijn. en het was natuurlijk ook gewoon leuk om te doen toch. Sex is toch nooit nutteloos:D

5. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

Jun 28, 2009
    1,980
    0
    0
    Noord-Holland
    Nou spannend hoor Kris laat je weten hoe het is gegaan??? Zal jouw kennende wel piccobello in orde zijn!!!!

Manon lekker zeg en wat leuk dat je dus voor beide moet inpakken! Geniet er lekker van en hopen op een positieve test!!!!

6. manon31

manon31 Fanatiek lid

Apr 20, 2008
    1,726
    0
    0
    Ridderkerk
    moet even corrigeren in mijn voordeel. Zie net op de weersverwachting dat vooral begin van de week supermooi weer wordt verwacht 24-25-26 graden einde van de week 23-20-19. En kans op regen voor heel de week 15 %. Heb er helemaal zin in:D

7. Smits

Smits Fanatiek lid

Jul 11, 2009
    1,284
    0
    0
    zuid-holland
    Wouw, wouw en nog eens wouw wat is dat BIJZONDER. Nou dames de babywolk is gearriveerd. Ons kleintje is 2,7 cm en hartje klopt als een waanzinnige. Zo ontzettend mooi en leuk om te zien. De vrouw die de echo deed zag dat de kleine wakker was, maar bewegen ho maar. Dus zij maar wachten en op mijn buik drukken en ja hoor dat hielp. Armpjes en benen gingen de lucht in, zooooo geweldig. Ze zag aan mijn buik al helemaal dat ik zwanger ben. hahaha ik maar denken dat ik het in mijn hoofd haal. Kan er niet overuit het is echt zo waanzinnig, hoop dat jullei alllemaal dit snel mee mogen maken!!!!!!!

Ga nu even lezen wat er allemaal gepost is. Volgens mij is dit een hoop. Zijn jullie allemaal vij??

8. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

Jun 28, 2009
    1,980
    0
    0
    Noord-Holland
    Oh Smits wat geweldig voor jullie!!!! Gefeliciteeeerd!!!! Zet je een foto van de echo op de hyves??? Ben super benieuwd! Oh nu kan het echte genieten beginnen voor je! Ben helemaal blij!!!! (voor jou dan hhaha!)

9. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

Apr 30, 2009
    1,688
    0
    36
    Wow Smits, super gaaf dat je het nu hebt gezien! Nu is het helemaal werkelijkheid. Geniet ze!! Ben ook blij voor je! :D

Ik ben maar even langs de tuinen geweest om te kijken of ze daar wat hadden wat zou kunnen bijdragen aan een regelmatige cyclus. Wilde wel om Etospillen, maar ik ken die verkloper daar, dus vriendlief moet er maar weer een keertje om. Heb nu Theunisbloemolie capsules. Had hier al over gelezen op het forum. Ach baat het niet, dan schaadt het niet...

10. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

Apr 30, 2009
    1,688
    0
    36
    Super, ik zie dat je online bent. Hoe is het met je? Al even niks gehoord...

11. super80

super80 Fanatiek lid

Jun 8, 2009
    1,788
    0
    0
    Smits; wat heerlijk om te lezen dat alles goed is. Ik denk de hele ochtend al aan je! Ik hoop ook dat ik dat snel mee mag maken.

Lieve meid,

de afgelopen dagen gaat het niet zo goed met mij. Ik ben verdrietig teleurgesteld en voel me ontzettend alleen. Ik kan niet meer blij zijn en genieten voor anderen en dat vind ik verschrikkelijk want zo ben ik niet. Daardoor word ik alleen nog maar verdrietiger. Vanmorgen ben ik ongesteld geworden (misschien daardoor al de emoties). En hoe groot de opluchting ook is dat alles weer werkt ben ik tegelijkertijd heel erg boos. Boos omdat alles even tegen lijkt te zitten niet alleen de miskraam maar ook mijn moeders en vaders situatie.
    Ik moet even afstand nemen van alles wat met zwanger en baby's te maken heeft want dit trek ik niet. Ik wil even enige tijd niet meer op het forum komen. Hoe moeilijk ik dit ook vind want jullie zijn zo gezellig:D.

Ik hoop dat het snel weer wat beter gaat en dat ik snel weer mee kan babbelen met jullie. Voor nu wens ik jullie veel gezondheid, wijsheid en geluk.

Liefs, Super

12. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

Apr 30, 2009
    1,688
    0
    36
    @super: krijg helemaal kippenvel van je berichtje... :( Ik begrijp heel goed dat je afstand wil nemen van alles wat met baby's en zwanger zijn te maken heeft. Ik vind het vooral heel rot voor je dat je je zo voelt en hoop van harte dat we je heel snel terug zien met goed nieuws, zowel qua baby's als je thuissituatie. Ik wens je heel erg veel sterkte en kracht toe en dat je hier mee heel snel beter uit mag komen dan ooit!!
    Dikke knuffel van mij en hopelijk tot snel!

Liefs Mutzie...

13. mevrnathalie

mevrnathalie Fanatiek lid

May 20, 2009
    1,494
    0
    0
    Lieve Super een dikke knuffel voor jou meid! Kop op!

Hier net een verhuzing achter de rug, naar ons nieuwe kantoor. Ik ben totaal verrot! En dan moet ik vanavond ook nog tot half 10/10 uur werken pfff...heb geen voetjes meer over.

Mijn irritante plek van onderen heb ik nog steeds last van. Vooral met plassen een branderig gevoel. Met zitten/lopen ook wel irritatie. Vanmorgen de HA gebeld of ik morgenochtend even langs kan komen, dus moet morgen om 9:35 even langs de HA. Ik laat er maar naar kijken, gelijk verteld dat ik 5 weken zwanger ben, toen vertelde ze dat het ook kan komen dat je meer afscheiding hebt, je hebt dan meer kans op infecties. Ben benieuwd morgen.

Nu even geen tijd om verder alle berichten te lezen. Sorry! ga zo lekker om half 5 naar huis toe en dan om half 7 weer terug naar kantoor. Snel eten en douche bij mams, omdat mijn douche ook overoop ligt.

Tot snel meiden als ik weer wat meer tijd heb!

14. mevrnathalie

mevrnathalie Fanatiek lid

May 20, 2009
    1,494
    0
    0
    Smits toch nog even een reactie op jou! Fijn dat alles er goed uitzag meid, dat is toch wel een hele geruststelling! Geniet er lekker van.

15. Smits

Smits Fanatiek lid

Jul 11, 2009
    1,284
    0
    0
    zuid-holland
    Lieve Super,

Wat vervelend om te horen dat het niet goed met je gaat. Neem de tijd voor jezelf en doe wat je denkt wat goed is. Snap dat je even afstand wil nemen van het forum. Ik wens je het allerbeste en hopelijk tot snel. Een hele dikke knuffel. En Super we staan hier altijd klaar voor je.

Liefs, Smits

16. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Oh lieve Super... wat klote dat je je zo rot voelt.. Gedverderrie.. dacht juist dat je je weer een beetje beter begon te voelen.. Neem lekker de tijd voor jezelf en zoals Smits al zei.. je kan altijd naar het forum/hyves komen als je weer even wilt kletsen..

@ Smits.. geweldig dat je echo zo super was... lijkt mij ook zo bijzonder.. Ik mag vast wel eens mee met mijn zus..

@ Starfish.. wat lijkt me dat gaaf om je kleine te voelen, dat maakt het helemaal echt...

@ Krisje.. succes met je zumba lessen, komt vast helemaal goed. Lekker swingen

@ Jojo... 2 dagen vrij.. jippie... ik mag nog een week werken en dan heb ik een hele week vrij...Heerlijk

@ Manon.. je bent vast al weg, maar een hele fijne vakantie en lekker aan de klus...

@ Julezs.. wat irritant van die ha.. sommige kunnen echt niet met mensen omgaan hoor, die zien alleen maar de kwaal/klacht en niet de persoon...

@ Mutzie.. voor jou ook zo'n beroerde cyclus op dit moment.. kan wel heel stoer zeggen dat je de ha moet bellen, maar ben zelf ook geen ster in dat soort dingen. Hoop dat je snel ongi gaat worden en dat die pillen (of zijn het druppels) gaan helpen

@ Nathalie.. veel plezier bij de uitreiking vanavond

17. Smits

Smits Fanatiek lid

Jul 11, 2009
    1,284
    0
    0
    zuid-holland
    zo meiden even proberen om op iedereen te reageren

Starfish: Wat geweldig dat je de kleine voelt. Heerlijk gevoel lijkt me dat. Vergeet je je buik foto's niet. Dadelijk heb je spijt.

Krisje: Hoe ging je les? Vast allemaal enthousiaste dames.

Jojo: dus je bent een bot tegenwoordig. Ach meid je bent zwanger en zolang je zelf geen last van heb. Weten je collega's dat je zelf niet door heb? Geniet van nog eens een vrije dag morgen.

Sabrina: Hoe is het met je rug?

Mutzie: Gatsie nog steeds geen ongi. Hoop echt voor je dat het snel komt en dat evt de Theunisbloem helpt.

Julesz: Wat een l*l die ha van je. Frusterend zo'n persoon die het duidelijk niet snapt. Ga je nu opzoek naar andere ha.

Bullie: Altijd moeilijk begrafenissen en allemaal als je ook nogeens een misselijkheidaanval krijg. Hoe is het verder met je.

Manon: heel veel zonnestraaltjes voor jou, speciaal voor je vakantie.

Nathalie: Viel het nog mee vanavond? succes morgen.

Sorry als ik iemand ben vergeten.

18. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    @ Smits.. rug is nog steeds verrot.. Word er echt helemaal gek van.. Ben nu hard aan het denken waardoor het nou weer gekomen is.. kan niets bedenken... pff zo vermoeiend.. Wordt nog leuk als ik ooit zwanger wordt..

19. Julesz

Julesz Actief lid

Sep 5, 2009
    333
    0
    0
    Dames, mocht ik ooit zwanger worden dan wordt ik een ernstig geval , mijn geheugen is nu al dra-ma-tisch... misschien moet ik meer potjes memorie spelen...
    ik ga proberen op een aantal te reageren:
    Sabrina, wat shit zeg, dat je hernia opspeelt. Is er nog iets wat je kunt doen om het te verlichten? Hoe lang duurt zoiets. Vreselijk zeg, je rug legt je gelijk zo lam he?
    Super: ik snap dat je het er moeilijk mee hebt en het gewoon tijd nodig heeft om de wonden te helen en het forum het voor nu gewoon even moeilijk maakt. Ik hoop dat je je snel beter voelt.. Doe rustig aan..
    Jojo: mijn directe collega's veranderden absoluut door hun zwangerschap in hun gedrag. De een was super georganiseerd en subtiel en werd vergeetachtig en onsubtiel. Haha ik heb me wat afgelachen.... Op zich een mooie smoes om directe communicatie/ietwat onsubtiel als een eigenschap te verwerven.... Scheelt een boel :)
    Smits, wat fijn om te lezen dat alles goed was en dat je zo genoten hebt! super! Moet ook wel heel bijzoinder zijn.
    Mevrouw Nathalie: hopelijk heeft de HA een snelle oplossing voor je.. Want dit is ook niet wat...
    Mutzie: Ik zal ook eens kijken naar je capsules van de tuinen. Uittesten kan geen kwaad. hoop heel erg voor je dat je spoedig ongesteld wordt.. Dan kun je weer verder he?.. Iemand vroeg of ik een andere HA ging zoeken geloof ik; ja uiteindelijk wel. Ik ben dat stomme hol zat ( het zit half onder de grond). Mijn vriend had naar een gynocoloog gebeld in ZH gewoon ter info. Maar die zeiden dat ik wel een verwijzing nodig had van de HA. Werkte dat bij jou ook zo jufKrisje?
    Als ik volgende week nog niet ongi ben, breng ik voor de vorm wel even een dingetje urine weg zoals die stomme HA vroeg..

Xx
    Julesz

20. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566
    31
    48
    Hoi meiden,

Nou moest eerst gewoon douchen :D baden van het zweet hahah...De les was heel erg gaaf... Had echt super veel vrouwen die kwamen zumba-en.. wel 62 !!! en dan had ik ook nog kijkers :S Was eerst heel zenuwachtig maar dat ging snel weg gelukkig... :D volgens mij heb ik wel een aantal nieuwe leden voor de vereniging binnen gehaald dus ik ben tevreden. Al heb ik grotendeels mijn dansen heel anders gedaan haha... ;)

@ super.. Meid toch.. Wat zou ik nu graag naast je op de bank willen zitten om je een dikke knuffel te geven zeg!!! Dat gevoel heb ik ook wel gehad. Kon gewoon echt niet blij reageren op goed nieuws hier :S Ik ben er wel bovenop gekomen, maarja ik heb ook geen mk gehad... Succes en sterkte meissie!

@ smits... Zie je mijn wolk ook ;)? dit op die roze vlakbij jouw baby wolk :D Heb gezien dat er nog geen foto's op hyves staan.. Wel doen he?? wil je kleine ook wel eens zien :D

@ naat... Drukke dag heb je zo.. Verhuizingen zijn altijd zwaar en druk... :S Hoop dat de uitreiking vanavond leuk was, en dat je niet in slaap bent gevallen :p al lijkt me dat moeilijker als je natuurlijk op je achterste moet zitten waar je kei veel (brabants haha :D) last van hebt :S

@ muts... heb ook over deze capsules gelezen.. En inderdaad baat het niet, schaat het niet.. ;) laat je weten of je geen bijwerkingen ofzo hebt... ?? en of je er natuurlijk ongi mee wordt :) dat zou helemaal mooi zijn... :D

@ julesz... Officieel heb je ook een verwijzing nodig. Maar mijn vriend (jaja ook ikzelf heb niet gebeld ;) ben niet zo'n held) zei gewoon dat mijn ha mij niet wilde helpen maar dat ik er erg mee zat. Dat ik het gevoel had dat mijn lichaam niet goed werkte.. :S Toen ben ik langs mogen komen en hebben ze gewoon een verzoek vanuit het z'huis gestuurd met de vraag of mijn ha even een verwijzing uit schreef.. haha.. Dus het kán wel...!

@ sab... online zie ik.. Hoe is het met u?

Share This Page