@ Super: heel veel sterkte! Het is ook niet niks allemaal en als je voelt dat je even gas moet terugnemen dan moet je dat vooral doen. Lekker aan jezelf denken, je niet te druk maken en dan komt het vast goed, probeer lekker te ontspannen! @ Smits: ik kan me je gevoel helemaal voorstellen toen je de kleine zag! Leuk he?! Je hebt gelijk, ik MOET dit weekend een foto maken. Misschien ga ik het dalijk eens proberen met de zelfontspanner @ Mutzie: Teunisolie kan inderdaad ervoor zorgen dat je cyclus regelmatiger wordt geloof ik maar je mag het niet gebruiken als je zwanger wilt worden! Tenminste dat heb ik gelezen op het potje van het Kruidvat.... @ Sabrina: heb je geen pijnstillers voor je rug? Of helpt dat niet echt? @ Kris: Fijn dat je les goed is gegaan, eerste keer is altijd spannend! Zo, vandaag lekker vrij. Nouja vrij.....ik moet een hoop doen maar vanmiddag komt een vriendin dus dan is het wel wat gezelliger dan alleen thuis dingen doen Morgen of zondag wordt hopelijk eindelijk de pc naar zolder verhuist dus dan hoef ik niet meer op de grond te zitten Fijne dag allemaal en alvast prettig weekend!
Lieve Super wat ontzettend klote dat jeje zo ontzettend rot voelt. Het is zeker niet niks wat je hebt meegemaakt en hoe sterk je ook bent, het haalt je op ten duur in. Dat merk je nu. Neem alle tijd die je nodig hebt en vergeet niet dat wij altijd klaar staan met een luisterend oor en een digitale knuffel! Veel liefs! ..................................................................................... Kris wat fijn dat de Zumba zo goed ging en wat een opkomst!!!! Helemaal super!!! Je mag wel trots zijn!!! Naat hoe was het bij de ha?? Mutzie en Julesz ik hoop dat die olie pillen jullie gaan helpen!!! Sabrien hoe is het nu met je rug?? Ja het wordt echt alleen maar erger als je zwanger bent... Niet bemoedigend maar waar... Ik heb er nu dus ook veel last van, zelfs als ik in bed lig. Weet soms niet meer hoe ik moet zitten. Je merkt dan dat je gewrichten verweken... Ik word er echt gek en moedeloos van dus begrijp je volkomen. Zwemmen geeft trouwens wel verlichting! Smits lekker aan t relaxen en genieten op je wolk??? Lekker blijven doen hoor!!!! Mijn vriendin die ook zwanger is (2 weken verder) heeft vandaag een echo ter geslachtsbepaling gehad, wat ik de 27e heb. En zoals ze zelf vanaf het begin al dacht.... Ze krijgt een jongen!!!! Zo leuk!!! Nu word ik helemaal benieuwd naar wat wij krijgen zo spannend??? Ik dacht zelf een jongen in t begin, maar gevoel zegt steeds meer een meisje! Wat denken jullie???
Lieve Super, neem je rust die je nodig hebt! Denk aan jezelf meid. We zijn er hier altijd voor je. Jojo; Ik denk een meisje! Nog even geduld dan weet jij het ook. Spannend zeg. Kristel; Wat leuk dat je Zumba les goed is verlopen, 62 mensen dat is best veel hoor. @Starfish; Geniet van je vrije dag! Gister toen ik thuis kwam om half 5 eerst bij mijn ouders wezen douche, daar kreeg ik te horen dat het met mijn tante niet goed gaat, ze krijgt als het goed is binnen een aantal dagen een morfine pomp voor de pijn. Ze kan niet op of neer. Ze heeft zoveel pijn, echt heel triest. Vervolgens met huilende oogjes toch naar m'n werk gegaan om half 7, eenmaal daar aangekomen zag mijn lieve collega sud dat ik gehuild had en ja je raad het al daar barste ik weer in tranen uit, ivm mijn tante en de pijn die ik zelf heb ivm dat plekje bij mijn vagina. Toen ben ik lekker naar huis gegaan en heb ik de HApost gebeld en gisteravond ben ik daar om 21:00 uur naar toe gegaan samen met mijn vriend. Het blijkt dat ik een infectie heb opgelopen, ik heb een klein wondje, dit kan door het scheren komen etc. Ik heb nu dus antibiotica zalf gekregen en vaseline met een verdovende werking tegen de pijn. Gister gelijk begonnen met smeren en het voelt al een stuk beter. Vanmorgen alsnog even langs de HA gegaan en die heeft ook nog gekeken en die constateerde hetzelfde. Ook verteld dat ik zwanger ben en hij feliciteerde me en vroeg of ik me al aangemeld had bij een verloskundigepraktijk, dus al met al viel het gelukkig mee en ga ik me telkens beter voelen. Nog leuke plannen voor het weekend? Ik wil morgen die speentjes gaan kopen voor onze ouders. Liefst zou ik nog een test doen voor de bevestiging, maar lijkt me dat 2 claerblue testen wel voldoende zijn toch. Deze geven bevestiging voor 99%.
Trouwens meiden ik heb de brief ontvangen van de verloskundioge van de bevestiging van onze afspraak 5 november a.s. Er zat ook een folder bij over prenatale screening, doen jullie dit allemaal. Deze keus is toch aan jezelf?
Jeetje Nathalie dat is naar een ontsteking, maar wel heel fijn dat je nu weet wat het is en dat het beter gaat! Wat erg voor je tante zeg bah. Hopelijk brengt de morfine haar wat meer verlichting en heeft ze nog een beetje kwaliteit van leven. Heel verdrietig allemaal! Wij hebben de prenatale screening gedaan. Je moet dan alleen bloedprikken en dan kijken ze naar je ijzer, glucose, bloedgroep en of je evt infecties hebt of soa's of HIV. Ik wist niet dat je dat zelf kon beslissen eigenlijk. Wel de combinatietest met die nekplooimeting. Die hebben we niet gedaan, omdat we er geen medische indicatie voor kregen en het dus zelf moesten betalen. Uitsluitsel geeft het je toch niet, maar meer een schatting. Maar dat is ieder voor zich!!! Hier lekker verse gevulde groenten soep aan het maken heerlijk! Heb echt even trek in vitamines en weinig calorieën! Lekker een meergranen broodje erbij en klaar jummie! Wat gaan jullie eten???
@ Krisje... wat goed dat het zo druk was... helemaal super.. En zweten is altijd lekker..Hopelijk trekt deze les een hoop nieuwe leden. @ Jojo..jammie groentensoep... ik ga voor patat, haha...Sonja heb namelijk alweer ontslagen...En bedankt voor de info over je rug... kijk er nu al naar uit..:x @ Nathalie..wat een rotdag voor je zeg.. Dikke knuffel..zoals jojo ook al schreef, hoop dat het wat verlichting geeft voor je tante en bij jou voor het andere @ Starfish..is het nog gelukt met de zelfontspanner, word nu wel heel erg nieuwsgierig hoor.. En nee geen medicijnen voor mijn rug.. ben niet zo van de medicijnen... @ Smits..wanneer komen je foto's online??? Hier een rustige werkweek achter de rug(waarom doet ie dan zo'n pijn). Maandag is het gesprek, ben benieuwd....
Jojo: ja, ik ga die folder voordat ik daarheen moet nog eens goed lezen. Heb ik nog 4 weken voor. Lekker groentesoep, mijn mams had dat vandaag ook gemaakt en heb ook lekker een pannetje gehad. Voel me al iets opgeknapt door die zalf. Lekker gevoel is dat zeg als je wat beter kan zitten en lopen. Sabrina wat vervelend dat je zo'n last van je rug hebt zeg! Hopelijk gaat het bij jou ook snel beter.
hoi dames.. weinig gekletst vandaag (eigenlijk al gister zie ik ) nou dames, het waren zelfs meer vrouwen gister zei mijn pa... haha... rond de 75 vrouwen Vandaag al rond de 15 aanmeldingen terug ghad... Ben benieuwd van de week Mijn ouders hadden van de week trouwens verteld dat ze mijn jurk willen betalen.. Super lief natuurlijk en ik was er al blij mee, want een huwelijk kost zo veeel geld :S Mijn vriend krijgt zijn pak ook van zijn ouders. Nu vandaag een hele goede bevriende dj gebeld en die had de vermoedelijke datum ook nog vrij. Pa belde hem omdat het eigenlijk zijn kennis is Dus ik vroeg wat kost hij, want dan kan ik dat alweer calculeren?? Niets.. Krijg je van ons Super he??? ben helemaal blij met mijn ouders, altijd al maar nu nog meer !! Nu even jullie... @ naat... poeefff.. heftig zeg van je tante. Mischien heel gemeen en wil je het eigenlijk niet horen, maar hoop voor haar dat ze niet lang meer hoeft te lijden.. :S Gelukkig dat het nu zeker een infectie is en je de goede medicatie ervoor hebt.. Hoop dat de pijn steeds minder gaat worden... @ jojo.. hier heb ik mijn ouders overgehaald om pannenkoeken te eten en dan van die lekkere met kaas, tomaat, paprika en uitjes.. Zo'n lekkere boerenpannenkoek... MMMMMMM! was me lekker Dus niet alleen slecht, er zaten veel groentes op @ starfish. Nu ben je dit weekend gewoon verplicht om foto's te maken hoor ben zoooo benieuwd naar jouw zwangere buikje @ sab... je hebt weer SAS... haha... Moeilijk he, om het vol te houden Spannend maandag je gesprek, áls ze niet afbelt natuurlijk... ik heb volgende week alweer gewoon inval dus gaat al wel goed @ smits.. I WANT PICTURES OF YOUR SMURF
Sorry Dames, onze scanner is kapot en dan wordt het een beetje lastig om de foto te plaatsen. Ben opzoek naar een oplossing hoor maar heb nog even geduld. Krisje: Wat ontzettend lief van je ouders!! Zit je neus al in de trouwjurken boekjes? Jemig meid je bent wel popi-jopi met de zumba. Goed hoor. Nathalie: weet niet zo goed wat ik neerzetten over je tante. Het is zo'n mens onterende ziekte. Hopelijk kan haar nog veel meer ellende bespaard blijven. Fijn dat het met je onderste alweer iets beter gaat. Jojo nog eventjes en dan weten jullie het, spannend. Gisteren heb ik het verteld aan mijn collega's. Was zo leuk. Eerst mijn collega's op ons regiokantoor (waar ik zit) ingelicht. hahaha mannelijke collega snapte er niets van " maar ik merk niets aan je". Daarna doorgereden naar het hoofdkantoor en daar allemaal verbaasde gezichten gezien en ontzettend leuke reacties gekregen. Vandaag gaan me maar weer eens op pad voor een nieuwe tafel en eind van de middag met vrienden naar de film (De Storm), vervolgens lekker een hapje eten.
hoi meiden, @ smits... Leuk dat je collega's zo leuk reageerden. Als fijn om te zien dat er mensen écht blij voor je kunnen zijn.. Dat merkte ik van de week ook met ons verlovingsnieuws... Veel plezier vandaag... Weet je al een beetje wat voor tafel je wilt?? of ga je blanco zoeken??' Laat even weten of je de storm net zo mooi vond als naat (die moest huilen toch ??) Meiden, volgens mij zit mijn eisprong er toch aan te komen??? ik heb echt dradig slijm verlies... en als het aan mijn vinger zit (mmmm lekker voor de details ) is het doorzichtig met wat licht melkachtige vlekjes??? Maar aangezien ik dus al heeel lang geen eisprong heb gehad weet ik het niet zeker :S voel trouwens geen steekjes ofzo... maar dit soort verlies heb ik nog niet gehad sinds ik gestopt ben met de pil (of tijdens het slikken) volgens mij..; Heb nu wel in mijn hoofdje dat als we nu zwanger zouden raken ik over negen maanden, juli dus, zou bevallen... Dan heb ik nog augustus en september om te herstellen en zouden in oktober ook nog gewoon kunnen trouwen toch???? Dan hebben we alleen wel financieel een probleem dusssss dan zou de bruiloft voor de kosten op moeten schuiven denk ik... ook wel een optie vinden jullie niet IEdereen weer druk weekend aan het houden??? zit ik hier met de laptop en bruid & bruidegom magazine op schoot met de regen buiten..
Krisje Heb je al een mooie jurk gezien in de bruid en bruidegom magazine? Lief dat je ouders je jurk en de dj gaan betalen, da's altijd mooi meegenomen. Stel dat je nu idd. zwanger zou raken dan zou je best kunnen trouwen, dan maar een babykamertje via marktplaats kopen ahah. Het zou best weleens je eisprong kunnen zijn, die slijmdraden en het is zoiezo ongeveer je tijd voor je ei. Je bent lekker druk met je voorbereidingen van de bruiloft en zumba lessen. Smits De eerste echo gehad, wat leuk. Jammer dat je scanner het niet doet, maar die foto zien we vast wel binnenkort. Leuk dat je het nu je collega's hebt verteld, en dat ze leuk reageerde, vooral die mannelijke collega hahah. Je zit nu denk in de bioscoop, veel plezier en eet se straks. Julesz Welke dag van je cyclus zit je nu? Wat een klote cyclus zeg, en balen dat je huisarts zo reageerde. Misschien nog eens een andere gynacoloog bellen en je verhaal doen! En wie weet werken de theunisbloemoliepillen erg goed! Nathalie Heel veel sterkte in deze minder leuke tijd met je tante. Hoop dat ze niet veel pijn heeft. Hoop ook voor je dat de infectie snel over is. 5 November mag je voor het intakegesprek naar de verloskundige, leuk! Je kunt natuurlijk nog testen, blijft leuk, maar je bent echt wel zwanger hoor hahah. Heb je de speentjes al gekocht, en het je ouders/ schoonouders al verteld? Sabrina Pijn in je rug, da's minder leuk. Hoop dat het snel weggaat. Zie dat je al 3 keer gependeld bent voor in november, en 2 keer van een meisje. Zou natuurlijk super gaaf zijn. Mijn pendels zijn allemaal verschillend hahah. Het is vandaag je meest vruchtbare dag volgens je banner. Voel je je ei al? Hoop voor je dat je ondanks je rugpijn wel goed geklust hebt. Succes maandag met het gesprek! Starfish Staat je pc al op zolder? De 20 weken echo schiet al op, leuk hoor. En spannend, wilen jullie het geslacht weten? Jojo Ook jouw echo komt steeds dicherbij. Jullie willen het geslacht dus wel weten? Ik heb geen idee wat het bij jullie wordt, voel zoiets nooit hahah. Mutzie Welke cyclusdag zit je nu? Hoop voor je dat de theunisbloemoliepillen goed hun werk gaan doen. Super80 Sterkte met alles. Je bent ongesteld geworden en je schreef over de situaie van je ouders dat het niet goed/leuk is. Hoop voor je dat het snel beter met je gaat hoor! Hier verder alles goed. Zitten weer in de klusperiode. Zit op dag 11 van me cyclus. Heb ff een (genante) vraag aan iedereen. Het is als volgt. Als we sex hebben gehad en mijn vriend dus in mij is klaargekomen stinkt mijn doos die dag erna zooooo erg. Als we geen sex heben gehad dan ruikt het normaal. Nu zal het bij niemand fris ruiken omdat er sperma in je doos zit. Maar bij mij is de lucht echt niet normaal. Als ik nu deze ronde niet zwanger ben ga ik denk maar eens naar de huisarts. Ben zelf namelijk bang dat mijn zuurtegraad niet goed is. Heb ik jaren terug ook eens gehad. Verder heb ik overigens nergens last van, geen jeuk, pijn ofzo. Zo, ga nu nog ff stofzuigen en het bed opmaken. Vanavond lekker niks. Morgen komt mijn zus met de 2 kleintjes naar me ouders, dus daar ben ik morgen natuurljk ook te vinden. Fijne avond allemaal!
Helleu! Hèhè, de pc staat ein-de-lijk op zolder! Nu nog de grote rotzooi opruimen, spullen uitzoeken die eigenlijk wegkunnen enzo...zometeen maar mee verder gaan! Morgen gaat mijn vriend de kamer die nu leeg is (waar de babykamer komt) klusproof maken, moet helemaal opnieuw gestuct enzo worden enzo. Ben blij dat er eindelijk wat schot in de zaak komt! @ Nathalie: weet ook niet zo goed wat ik moet zeggen wat betreft je tante....moeilijk dat soort situaties! Weet ze dat je zwanger bent? Wat fijn dat de zalf goed werkt, hopelijk ben je er snel van af! @ Gelukkig: sinds de zwangerschap heb ik sowieso meer last van "geurtjes" beneden maar niet specifiek na de seks ofzo en ook niet dat het stinkt....misschien toch een soort infectie ofzo? Misschien na de seks even "uitplassen" zodat het meeste eruit is? Nee, wij willen het geslacht niet weten, we laten ons verrassen! @ Sab: ik heb gisteren inderdaad wat foto's proberen te maken met de zelfontspanner, zal ze binnenkort eens bekijken of ze leuk zijn en dan zal ik er eens eentje plaatsen! @ Smits: jammer dat je scanner kapot is. Misschien met je telefoon of fototoestel een foto van de foto maken? Is natuurlijk niet zo kwalitatief als een scanner maar toch @ Kris: ik zal voor je duimen! Hopelijk is het je ei, dat zou wel mooi zijn zeg! Wanneer heb je weer een echo? Zo, nu weer eventjes verder met puinruimen hier...soms zie ik door de bomen het bos niet meer hoor.... maarja, het zal wel goedkomen. Hier komt het soms met bakken uit de hemel...toch ook wel weer leuk zo die herfst! Heb mijn vriend net aan het koken gezet, lekker boerenkool!
@ Gelukkig, hahha.. hoe je dat omschrijft, geweldig.. niet je probleem natuurlijk, maar de manier waarop. Volgens mij ruikt die van mij ook hoor, maar niet heel ernstig en ik ga altijd douchen, maar dat zal jij ook vast doen. En wat mijn ei betreft, volgens mij heb ik die vanmiddag gehad, ik kon niet eens staan, zo'n pijn.. wel daarvoor geklust dus als het hem was, nou dan kon het niet beter gepland worden..... En wat die pendels betreft, ik hoop toch zoooooooooo dat ze er een maand naast zitten... Met het ruggetje gaat het wel weer.. er is iets op het werk waardoor het elke keer fout gaat. Aan de stoel kan het niet liggen, die heb ik nog niet zo lang geleden aangepast gekregen. Misschien zit ik wel te veel.... Ben nu wel weer braaf met mijn oefeningen begonnen, dat ga ik deze week elke dag doen, mocht het dan niet minder worden, dan ga ik toch in de vakantie maar even naar de dokter... Aaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhh @ Smits....hoe was de film?? Hoor veel goede verhalen over deze film @ Krisje..super toch... al 15 aanmeldingen.. en wat betreft je ei.. ik heb nog nooit vruchtbaar slijm gespot hoor.. alleen ik voel mijn ei.. Maar je theorie over zwanger worden voor deze maand vind ik een hele goede...
@ Starfish...wat heerlijk dat je eindelijk weer normaal achter je pc kunt zitten.. Fijn dat er schot in het kamertje zit, gaat nu echt beginnen he... Als wij ons kamertje zouden moeten aanpakken, zijn we nu nog vlot klaar, ben namelijk net verhuisd..hihi.. Ben zo benieuwd naar je foto's
Iedereen is weekend vieren........wat is het hier rustig! Sabrina Nou, eigenlijk eerlijk gezegd douche ik vaak pas de dag erna. Als we sávonds sex hebben ga ik daarna slapen, werken en dan pas douchen. We hebben ook vaak sex onder de douche, dan spoel ik me natuurlijk wel meteen schoon, maar ook dan ruikt het. Maar wat Starfish schreef, dat het een infectie is zou misschien ook nog wel kennen.
Gelukkig wat apart inderdaad die luchtjes! Ik heb wel altijd het idee dat zelfs nadat ik gedouchet heb je de sperma lucht nog kunt ruiken hahhaa, maar echt stinken doet t niet! Zou het idd de ha ff vragen! Wat is het rustig hier jeetje je kunt wel merken dat iedereen in de klus dagen zit! Volgende week wordtt vast weer drukker! Moest vandaag met een cliënt naar de Karwei en zag me daar toch een geweldige witte schommelstoel staan!!! Gelijk manlief gebeld om te overleggen en meegenomen!!! Was wel ff passen en meten in mijn Micra, maar het is gelukt!!! Ben er helemaal blij mee! Lijkt me erg prettig om borstvoeding in te geven! Nou ik ga naar bed want ik ben het zat! Starfish ben benieuwd naar je foto!
www.karwei.nl en dan in de folder op pagina 12 staat hij mijn schommelstoel!!! Ik vind hem zooo leuk!!!
jojo... hij is leuk ja ik wil er straks ook een... lijkt me zo lekker relaxt om schommelend te voeden... Gister onze vrienden als getuigen gevraagd... wat was mijn vriendinnetje (die verkering heeft met de vriend van mijn vriend ) blij... Vond het helemaal super dat ze gevraagd werd Starfish.. maandag krijg ik weer een echo.. Maar dat slijmverlies heb ik gister echt maar eenmalig gehad.. DUs lijkt mij sterk dat het iets was :S Morgen maar even afwachten duss.... Super... Hier ruikt het ook altijd wel meer hoor... Maar nog niet zo erg dat ik denk dat ik iets heb opgelopen ofzo... misschien inderdaad de huisarts even checken... sab... hoop dat het je ei was. En dat hij lekker raak is... november duurt te lang... vind dat het oktober moet zijn.. @ starfish.. Goed bezig meis... ben benieuwd straks naar het eindresultaat hoor... Moet je (en jojo ook natuurlijk ) wel foto's plaatsen he?!?! En de buikfoto's zie ik van de week (als je tijd hebt natuurlijk) wel verschijnen Vanmiddag hier opendag bij de dansvereniging.. ben benieuwd of er veel publiek komt... :S
@ Jojo...hij is inderdaad super gaaf... Die wil ik ook, haha... Het is inderdaad errug rustig hier.. Ah is makkelijk voor Manon als ze weer terug is van vakantie, hoeft ze niet zoveel bij te lezen. @ kris... leuk dat ze goed reageerden, weet je in ieder geval dat het gewaardeerd wordt.. Spannend morgen weer een echo..hopelijk was het je ei..zou wel fijn zijn als je lichaam nu eindelijk eens tot actie overgaat... @ All..de klus dagen zitten er weer op.. alles wat we de komende twee weken klussen is voor de fun, hihi.. Woensdag ga ik met mijn zus mee naar de vk...kan ik me alvast voorbereiden, mocht ik zelf ooit heen gaan...
Hoi Dames, hier ben ik weer eventjes! Gister en vandaag veel bij mijn tante geweest. Ze heeft nu een thuis morfine pomp. geeft haar wel verlichting tegen de pijn, dat is wel fijn. Gister heb ik frietjes en een kroket voor mijn moeder en tante meegebakken en even gebracht. Verder gaat het met mij ook beter, gelukkig maar. Het plekje zit er nog wel maar is wel veel minder als van de week. Tevens kan ik nu weer normaal zitten en lopen, dus dat is een goed teken. Nog een paar dagen goed blijven smeren dus. Morgen ga ik wel gewoon weer werken. Zo, nu even proberen op iedereen te reageren. @Sabrina; Zo je klusdagen zitten er weer op meid. Ik hoop ook voor jullie dat de pendels er een maandje naast zitten hoor Leuk dat je volgende week mee gaat met je zus naar de VK. Spannend. @Jojo; Wat leuk zeg wat je gekocht hebt voo jullie kleintje! @Smits; Wat leuk dat je collega's enthousiast reageerde op het goede nieuws! Heb je nu al een klein buikje of valt het nog mee? @Starfish; Pfoeee eindelijk die PC op zolder, opgeruimd staat netjes!!! Leuk hoor dat jullie druk bezig zijn met het kamertje. @Gelukkig; Ik zou ook even langs de HA gaan hoor als je van dat probleempje last blijft houden. Je kan er altijd naar laten kijken toch! Iedereen bedankt voor de reacties over mijn tante. Ze weet nog niet dat ik zwanger ben. Ze weet wel dat ik gestopt was met de pil en elke keer als ik haar lege frisdrank flessen ga inleveren zeg ze hou dat geld maar hoor voor bij de kinderwagen echt heel lief en ik mijn mond maar houden. Gister bij de Prenatal 2 speentjes van I love Opa en 1 speentjes van I Love Oma gekocht. Ik moet ze nog even inpakken en we gaan het zaterdag 24 oktober vertellen, nog even stil houden dus Mijn pa is 25 oktober jarig dus dat is wel een leuk cadeau. Ik vraag wel of ze het nog ff stil willen houden tot ons 1e bezoek aan de VK op 5 november, daarna vertel ik het iedereen, werk, vrienden en de rest van de familie. Zo onze douchecabine staat ook weer. De lekage is als het goed is verholpen. Vanavond wordt het opnieuw afgekit en morgenavond kan ik de cabine goed soppen, net dus nog ff wezen douche bij mijn ouders. Zo wat een verhaal, ga nu echt stoppen.