Gestopt met de pil in mei, wie nog meer?!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Starfish, 7 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    Nathalie Gelukkig wordt de pijn bij je tante iets verzacht. Leuk dat jullie het nieuws binnenkort gaan brengen bij jullie ouders!

Sabrina Klussen weer voorbij. Hier nog in volle gang. Zo weer, maar eerst maar ff douchen voor de lucht hahah!

Jojo Leuk die schommelstoel. Die heb je alvast voor straks. Lekker relaxt zitten met de kleine spruit.

Krisje Fijn dat je vriendin helemaal gelukkig reageerde. En spannend morgen, ben benieuwd of je ei al gesprongen is. Hebben jullie nog wel onbeschermde sex gehad de afgelopen dagen. Of ging hij voor het zingen de kerk uit?

Ja, ga denk na deze cyclus maar eens naar de huisarts! Hebben gister in de douche gemeenschap gehad, en me daarna dus goed afgespoeld maar die lucht is vandaag weer erg aanwezig hoor!
    Ga dan meteen maar tegen me huisarts vertellen dat we zwanger willen worden en ik dus bang ben dat mijn zuurtegraad (wat ik eerder heb gehad) misschien weer niet goed is. Wie weet wordt dat meteen nagekeken dan! Dan weet ik iig. dat dat wel of niet goed zit. Het is namelijk zo dat als je zuurtegraad te hoog is dat het meteen de spermacellen dood.

Mijn allerbeste vriendin belde me vanmorgen wakker, dat de bevalling was begonnen en of ik dus haar 2 jarig zoontje wilde ophalen. Heb dus heel de dag op haar zoontje gepast. En me vriendin belde rond half 2 dat ze was bevallen van weer een zoon. Ben er natuurlijk meteen naartoe gegaan om haar zoontje terug te brengen en de baby te bewonderen.

Nou, meiden, ik ga zo maar weer eens klussen. Nog heel de week goed ons best doen en dan wordt het weer afwachten. Zo spannend altijd! Weet alleen niet of het zaad van me vriend nog leeft want hij is gister wezen stappen en had aardig wat biertjes op!

2. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    het is zeker rustig hier, iedereen druk bezig?!

De film vond ik een klein beetje tegenvallen. Het boek is zoveel mooier en gaat veel meer in op de watersnoodramp. De film gaat meer naar een roman. Maar goed het was gezellig en daar gaat om. Vandaag wilden de aanstaande papa naar een kamertje etc kijken. pffff wat is er veel te koop, dat gaat nog wat worden.

Krisje: Morgen in ondertrouw. Leuk hoor geniet ervan. Ik vond het echt een officieel momentje. Weten jullie ook al wie jullie gaan lastig vallen met de functie ceremoniemeester;)

Sabrina: Het word weer spannend. Komende twee weken loop ik duimend rond voor je ( hopelijk krijg ik geen weke nagel:D)

Gelukkig: Altijd naar vieze luchtjes. Heb er zelf geen last van. Misschien hebben ze bij de drogist van Lactacyd (weet niet meer hoe je het schrijf) wel iets hiervoor.

Mutzie: Je bent zo stil. Hoe is het?

Jojo: Ben je al aan het schommelen?

Oja Krisje: Bevallen voor de trouwdatum moet toch makelijk kunnen:D.

Starfish: Klaar met puinruimen? Heerlijk om je huis zo klaar te maken voor de komst van het grote wonder.

Nathalie: Kwam de lekkage toch door de douchecabine? Moeten jullie nu weer gaan verfen of valt het nog mee. Mijn buikje begint idd iets te groeien. De knoopjes van mijn broek gaan niet meer dicht. Gelukkig heb ik vorige maand een spijkerbroek een maat groter gekocht.

3. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    Oh ja Krisje, heel veel succes en plezier morgen met in ondertrouw gaan. Gaan jullie nog wat speciaals doen?

Smits, volgensmij is lactacyd niet goed om te gebruiken, tenminste dat lees ik her en der. Ook dat heeft met je zuurtegraad te maken, en kan het aantasten ofzo! Gebruik het iig. liever niet.

Het is iid. erg rustig hier. Ik ga nu echt douchen en aan de klus!

4. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    @ Krisje...heel veel plezier morgen... (bij het in ondertrouw gaan natuurlijk he)

5. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    @ Smits.. tnx alvast voor het duimen, hoop dat het helpt..:D

6. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Hey meiden,

Was ik ook weer eens. Lief van je Smits dat je naar me vraagt. Gaat niet echt geweldig.. Baal van mijn lijf, ben zo bang dat het niet goed werkt daar beneden.. Ik weet t, ik moet naar de dok als ik zekerheid wil, maar ben ook weer bang voor zijn reactie: "wachten".. Ik wil niet meer wachten, ik wil gewoon dat ik weet dat ik zwanger kan worden.. Vandaag bij mijn neefje geweest, hij is zo lief. Ik wil t ook zo graag. Veel mensen, vroegere vriendinnen, zijn zwanger. Helaas ook eentje waarbij het al jaren niet lukt. Gaan nu adopteren. Mooi, maar het lijkt me zo erg om te horen dat het niet zal gaan lukken... Beetje verdrietig dus... :(
    Maar goed, ieder heeft hier zo zijn momenten, nu ik ook even. Gaat vast weer over... Genoeg ego, even momentje voor jullie :)

@Smits: Jammer dat de film tegenviel (wel een prachtige provincie waar het zich afspeelt hoor! ;)). Gelukkig dat het wel gezellig was, hihi. Ben ook wel erg benieuwd naar je buikje (als dat er al is).

@Sab: hoop datje goed hebt geklust (dat zal wel, maar dat alles ook meegewerkt heeft ;)) Ik duim met Smits mee!
    Altijd lastig om de oorzaak van je rug te vinden. Misschien inderdaad meer lopen in de klas. Ik was ook vaak geneigd te gaan zitten toen ik nog voor de klas stond.

@Kris: veel plezier morgen!! Natuurlijk ook benieuwd wat jullie erna nog gaan doen. Tell us! En natuurlijk nog iets benieuwder naar je echo morgen!

@Nathalie: jeetje wat heftig alles met je tante! Heel erg veel sterkte. Hoop natuurlijk dat jullie haar nog lang bij jullie mogen houden, maar dat ondragelijke pijn haar wordt bespaard.
    Natuurlijk helemaal leuk dat je de speentjes hebt gekocht. Super cadeau voor opa! Je gaat het dan toch wel vroeg vertellen, 5 november of niet? Ach, ik zou ook niet goed mijn mond kunnen houden.

@jojo: gave stoel!! Heel erg leuk voor de babykamer!

@gelukkig: erg vervelend zo'n geurtje! Heb ook wel last van een stikkie dag na de seks, maar das dan vooral als het een nachtje heeft mogen broeden (getver, vies idee, haha).

@Starfish: fijn dat de comp boven staat (goede houding achter de comp is belangrijk, ik zou t moeten weten als rsi patientje (je zou me nu moeten zien zitten :)) maar zeker als a.s moeder moet je goed voor he lichaam zorgen ;) dus niet meer op de grond compen, haha). Nou ja, ik zal dan nu niks over je foto's zeggen, ok? :)

Als ik iets of iemand ben vergeten: sorry sorry...

Ik ga lekker naar mijn bedje. Morgen weer aan de slag en dan zal ik van de week ook alle moed bij elkaar rapen om naar de dok te gaan (of iets anders verzinnen en dit terloops dan ook maar even te sprake brengen bij de afspraak, haha, helaas mankeer ik niet zo veel om met de dok te bespreken... oh ja, een niet werkende baarmoeder/eierstokken!! grrr) Goed te veel fustratie nu, ik ga slapen :D

7. mevrnathalie

mevrnathalie Fanatiek lid

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Leuke dag vandaag Krisje met je ondertrouw, Geniet van deze dag!

Ik ben vandaag gewoon weer aan het werk, voel me stukke beter dat afgelopen week. De pijn is zo goed als weg:D Het plekje zit er nog wel verders voel ik me goed.

Reageer straks verder nog wel.

8. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    @ naat... gelukkig dat het allemaal minder pijn doet... Dat is makkelijker om je werk gewoon te doen volgens mij!

@ mutz... zie mijn reactie op hyves... Knuffel voor je trouwens... Verdien je wel!

@ smits... Jammer dat je de film tegen vond vallen. Vond ik toen ook met de Da Vinci Code.. Maar ja, heb een levendige fantasie en ik had het verhaal in mijn hoofd al goed in beeld. ;) Alleen was dat een ander beeld dan op het filmdoek haha :D

@ gelukkig... Voor zulke dingen vind je het vast niet erg om uit bed gebeld te worden!?!?! En was het een mooi kindje, en was de bevalling goed gegaan??? en misschien inderdaad even naar de huisarts gaan inderdaad...

Nou meiden even reacties op jullie vragen. Nee, na de ondertrouw hebben we niets bijzonders gepland... Vriend gaat ook gewoon werken vanmiddag.. Misschien nog samen uit lunchen.. :)
    Maar zo eerst eens een echo maken, en ik hoop dat er vanmorgen of laat gister een eitje is gesprongen :p want gister hebben we eindelijk (na vorige week zaterdag) seks gehad, en meneer kwam gewoon weer klaar in me!!! JEAAAHHH (oja, en gelukkig mijn doos ruik ik nu bijna niet... heb even gecheckt voor je ;)) Maar hij vroeg het wel toen hij er bijna was haha... In of eruit!??! Maakt niet uit zei ik ;) legde de keus bij hem en hij koos wat mij betreft de beste :D:D De beredenatie van hem... Weet nu toch dat je met me wilt trouwen dussss komt het allemaal wel goed... (net of ik nee zou hebben gezegd haha :D)

9. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Hoe was de meting Krisje, is ej eitje al gesprongen?

10. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    er is iets aan het broeien daar beneden :D

ok, het is maar 1 eitje dat nu groter is dan de 10 mm.. Maar ze wil het eitje goed in de gaten houden. Dus a.s. woensdag wéér terug... Mijn baarmoederslijmvlies was ook dubbel zo dik als vorige week dus dat was ook goed...

Het wil trouwens niet betekenen dat woensdag mijn eitje op springen staat want dat hoeft niet... Kan ook gewoon vals alarms zijn, maar het zag er beter uit dan vorige week.. :D

11. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Spannend Krisje! Nou alvast weer succes voor woensdag.

Met mijn tante gaat het helemaal niet goed. Verder heb ik nog geen nieuwe informatie gekregen. Zit op m'n werk maar wel met een rot gevoel hoor. Blehhhh
    Hoezo staan nieuw leven en de dood zo dicht bij elkaar?!?

12. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    hey meiden

Eindelijk weer meer activiteiten hier!
    Krisje wat fijn dat er wat aan de gang is daar! spannend hoor!!!

Mutzie kan me voorstellen dat je baalt van je lichaam is ook echt klote!!! dikke knuffel voor jou!

Sab jouw spannende tijd komt er weer aan! we gaan weer duimen!!!!!!

Nathalie fijn dat het plekje al minder is en dat de pijn ook beter is nu.

Smits van jou willen we natuurlijk ook een buikfoto zien he!
    Ben heel erg benieuwd!

Gelukkig hoe is t met de luchtjes???? Hopelijk minder!

Ik weet niet meer goed wat er allemaal is geschreven sorry heb echt een gaatje in mijn hoofd ik vergeet alles!!!!

Ik ga zo even naar mijn zus om te eten en met mijn nichtje te spelen. Vanavond een verjaardag waar ik geeeen zin in heb! Morgen weer een dagdienst, 's avonds zwemmen en dan nog 3 dagen werken en eindelijk weer een weekend vrij!

13. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Naat lees net het bericht over je tante. Wat ontzettend vervelend! Ja raar he het contrast van dood en leven.... Is niet altijd eerlijk vind ik. Hele dikke knuffel en schrijf het hier maar lekker van je af!

14. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    naat... wat erg dat je op je werk zit en dan zo aan je tante moet denken... :S

vanuit hier ook een dikke knuf voor jou!!

jojo... vanavond mag ik weer lesgeven.. Hopelijk een beetje op tijd thuis.. :S Veel plezier op je verjaardag, ondanks dat je geen zin hebt :(.. Soms zijn juist die verjaardagen wel het leukst... ;)

15. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Jojo ben je jarig vandaag!!!??? Gefeliciteerd!

16. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Ach ik zit weer niet goed te lezen Jojo, je hebt een verjaardag waar je geen zin in hebt! Ach kop op dan ga je even een uurtje.

Vind het lief dat jullie er zo voor me zijn. Het is idd oneerlijk leven en dood. Maar zo is het leven he! Net nog even bij de directeur mijn verhaal gedaan, lucht ook wel op hoor.

17. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    nou zeg... de directeur boven ons ;)

gooi het er hier ook maar uit hoor!?!?

18. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Kris vergeet je helemaal veel plezier met de ondertrouw te wensen!!! Of is dat al geweest!? Oh jee dat gaatje in mijn hoofd wordt een gat!!!!

Nou ik ga nu echt! doeiiiii

Dikke knuffel voor Naat!!!

19. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    vanmorgen zijn we geweest jojo... :D Getekend en de datum staat nu officieel op 1-10-10 om 1 uur in de middag ;)

Je bent nog steeds niet weg jojo :p wil je truowens jullie trouwkaart een keer sturen of laten zien?? ben benieuwd

20. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    :$:$:$:$

moest gewoon op de 2e pagina kijken!!

Hallo dames, zo druk aan de klus gegaan vandaag!??!

Hoe was je afspraak smits??

Deel Deze Pagina