Gestopt met de pil in mei, wie nog meer?!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Starfish, May 7, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

Apr 30, 2009
    1,688
    0
    36
    Heb maar even op hyves gereageerd. Wenig nieuws. Gaat wel weer wat beter, moeten weer verder, dus dat doen we dan maar. Misschien dat ik vrijdag een afspraak maak met de dok...

Het is maar stil hoor hier en op hyves...

2. mevrnathalie

mevrnathalie Fanatiek lid

May 20, 2009
    1,494
    0
    0
    Zo wat is het stil hier zeg! Krisje echt een mooie datum 1-10-2010! Nu alles gaan plannen, leuk!

@Mutzie; Fijn dat het weer wat beter gaat. Maak nou gewoon vrijdag een afspraak bij de huisarts, voor jezelf om je gerust te stellen. Kop op meid, ik heb het afgelopen week ook gedaan en ik voel me echt een stuk beter.

Hier gister bij mijn tante geweest. De morfine is weer verhoogd. Verhoogd naar de dubbele dosis vanaf zondag. Dus dat is niet niks. Ze is nu heel erg versufd, mijn mams moest vanmorgen om 7 uur bij haar zijn om de nachtzuster af te lossen. Waarschijnlijk duurt het niet lang meer. Ik hou jullie op de hoogte. Verder gaat het met mij wel goed. Ik blijf goed smeren met mijn zalf.
    Nu dus weer op kantoor, vanavond even stoffen en zuigen en misschien ook even naar mijn tante. Nu kan het nog straks niet meer en weet je, ze vertelde aan mijn moeder van Naat is echt zwanger hoor. Ik weet het zeker. Ik vind het zo moeilijk om niets te zeggen.

3. Smits

Smits Fanatiek lid

Jul 11, 2009
    1,284
    0
    0
    zuid-holland
    Kristel: Zo'n datum kan je nooit meer vergeten. Leuk hoor meid. Goed om te lezen dat je eitje in ontwikkeling is. Nu je mannetje blijven verleiden.

Nathalie: Nogmaals veel strekte met je tante. Als je het zo moeilijk vind om het niet te vertellen, vertel je het toch gewoon aan je tante (jullie geheimpje). Het is natuurlijk prachtig nieuws voor haar. Naath het is te mooi om je rot te gaan voelen. Ik heb dat gedaan en het was een opluchting om het te vertellen. En het is gewoon fijn om het te delen met anderen.

Mutzie: Ik sla even twee armen om je heen ( dus als je het op dit tijdstip warm heb gekregen.....it was me). Bel je ha of laat Krisje het doen;). De reactie kan alleen maar meevallen, je gaat toch al uit van een botte reactie.

Donderdag moet ik trouwens naar de VK voor een intake. WE zijn er nog niet uit of we de Combitest laten doen. Het geeft je geen zekerheid en als de uitslag minder positief is kan het ook je zwangerschap op een niet leuke manier beinvloeden. Al met al reden om er nog eens goed over na te denken.

Jojo: Zijn ze al verder met de uitslag van je zusje?

4. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566
    31
    48
    naat... zoals smits al zei... is het misschien geen iddee om het inderdaad te vertellen tegen je tante??

Nu kan je het nog vertellen, straks niet meer...??? en al vertel je het alleen aan je tante??? Hardstikke mooi toch, jullie geheimpje.. heeft ze weer een lichtpuntje?? Of je moet natuurlijk niet willen...!

Mutz... je krijgt tot vrijdag gewoon elke dag een knuffel ;) dus bij deze, je knuffel voor vandaag :D moet ik echt niet bellen ;) bel gerust naar jouw ha hoor :p

Net een afspraak gemaakt om zaterdag jurken te gaan passen!!! waahhhaaa.. helemaal hyper gelijk :D vanavond vriendlief maar verleiden ;) als hij niet moe is natuurlijk...

Nu even eten, en lesgeven. Na 7en ben ik er weer :)

5. Smits

Smits Fanatiek lid

Jul 11, 2009
    1,284
    0
    0
    zuid-holland
    Vergeet je fototoestel niet Kris. Hier willen we natuurlijk ook foto's van :)

6. Starfish

Starfish Actief lid

May 4, 2009
    485
    0
    0
    @ Krisje: Zo dat is vroeg! Ga je alleen maar kijken voor de leuk of al echt serieus iets uitzoeken? Veel plezier in elk geval! ;)

@ Nathalie: ik zat er ook al aan te denken of het niet fijn voor jou en je tante was, als je het zou vertellen. Stel dat ze er binnenkort niet meer is dan heeft ze dat mooie nieuws wel nog meegemaakt! Ik weet dat het hard is om zo na te denken maar ik weet uit ervaring dat dat soms niet anders kan....

* Stuurt zonnestraaltjes naar Mutzie*

@ Smits: wij vonden het ook een moeilijke keuze om wel of geen combitest te doen maar uiteindelijk hebben we toch besloten om het te doen ook al waren er geen aanwijsbare redenen dat er een afwijking ofzo zou kunnen zijn. Maar ik vond het toch een fijn gevoel om te horen dat de kans klein was dat er een afwijking zou zijn, zit waarschijnlijk tussen de oren maar voor mij was het wel een geruststelling. Zo'n keuze is heel persoonlijk. Ik ben benieuwd wat jullie gaan doen!

A.s. zondag is er koopzondag bij Babydump hier in de buurt, waarschijnlijk dat ik samen met vriendlief ga rondneuzen. 's Morgens is er de 6-wekendienst van onze vriend (gaat zóooo snel voorbij allemaal) dus dan is het wel een leuke afleiding daarna.

7. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

Nov 27, 2008
    1,773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    Het is zeker rustig, had dit keer weinig bij te lezen!

Smits Succes met de keuze die je maakt over de combitest. Ik zou het niet doen denk. Maar daar denk ik als ik ooit zwanger ben misschien anders over!

Nathalie Nogmaals sterkte met je tante. Ik dacht er ook al aan om het je tante te vertellen, mischien voor haar een lichtpuntje. Hoe voel je je verder, last van zwangerschapskwaaltjes?

Krisje Gaaf, jurken kijken, passen, kopen. Veel plezier. En iid. een mooie datum dat jullie gaan trouwen. Verder ook goed nieuws over je eitje. Je vriend (bijna man) maar flink verleiden de komende dagen haaha!

Mutzie Heb je de huisarts al gebeld? Ik snap je helemaal hoor. Ik zou ook moeten bellen i.v.m. die vage lucht vanonder, maar stel het ook uit. Heb geen zin om daar met me benen wijd te liggen. Als het deze ronde niet raak is heb ik met mezelf afgesproken dat ik echt ff langs de huisarts ga! Maar jij hoeft niet met je benen wijd dus bel gewoon.

Starfish Naar babydump, gaaf zeg! Wij hebben pas in Roosendaal door de ramen naar binnen staan kijken. Ziet er erg leuk uit allemaal! Succes s' morgens bij de 6-wekendienst van je vriend.

Ik zit vandaag op dag 14 van de cyclus. Hebben al 3 dagen achter elkaar sex gehad, en proberen dit nog heel de week vol te houden! (jullie begrijpen dat de lucht er niet beter op wordt vanonder hahah). Heb net van al mijn cyclussen de dag van de eisprong opgeschreven, en mijn kortste is dag 11, me langste dag 23. Dus van dag 11 t/m dag 23 proberen we zoveel mogelijk sex te hebben!
    Morgenavond gaan we weer ff bij onze vrienden langs, die zondag hun 2e kindje hebben gekregen. Het is echt een lekker mannetje!

8. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

Nov 27, 2008
    1,773
    3
    38
    Ik raag me trouwens wel af hoe het met Super80 gaat.......en met Prinsesje!!!

Hoop snel weer wat van ze te horen!

9. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566
    31
    48
    ja... princesje en super... die kunnen onze steun misschien wel eens gebruiken :S

@ starfish.. Belde voor een afspraak eigenlijk ter orientatie.. zegt ze dat ik precies een goede tijd kom.. nieuwe collectie net binnen en volop keuze... dusss dat is wel lekker... maar misschien iets té veel keus :S haha :)
    Niet te veel kopen bij babydump he?? ;) al ideeen waar je voor gaat kijken???

@ gelukkig.. gewoon een knijper op de neus... Ruik je je doos niet meer haha :D vanvaond je vent ook verleiden??? ;)

@ smits... lijkt mij ook moeilijk om te kiezen... :S heel persoonlijk natuurlijk maar wel moeilijk ... succes met kiezen :)

10. mevrnathalie

mevrnathalie Fanatiek lid

May 20, 2009
    1,494
    0
    0
    Hoi Dames,

Gelukkig ben je weer aan de klus geslagen, goed volhouden hoor. Ik duim voor je dat het deze ronde raak is:D

Krisje wat leuk dat je zaterdag al gaat kijken voor een trouwjurk! Heb je al enig idee hoe je zou willen trouwen? Hoe ging het lesgeven vanavond?

Starfish is dat alweer 6 weken geleden van jullie vriend. Wat gaat dat snel zeg echt verschrikkelijk. Alvast sterkte bij de 6 weken dienst. En natuurlijk veel plezier bij het shoppen bij Baby-Dump, helemaal leuk!

Hier net weer ff langs m'n tante geweest. Vandaag ging het iets beter dan gister. Heb er vanmiddag even met mijn vriend over gesproken. We willen het zaterdag gaan vertellen aan mijn ouders en schoonouders en dan vertellen we het haar ook. Ik wil dat gewoon, ben er dan geruster op en heb dat zelf geen schuldgevoel en als ze het misschien niet voor zichzelf kan houden, dan is dat maar zo toch.

Nou ga gtst weer verder kijken en dan vroeg naar bed.

Weet niet meer wie het vroeg maar heb alleen last van af en toe msselijk (niet elke dag) en erg moe en gespannen/zere borsten.

Doeggg!

11. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Hallo allemaal,

@ Nathalie.. denk dat je de juiste keuze maakt om het ook aan je tante te vertellen. Ze zal zo blij voor jullie zijn en het geeft jou ook meer rust..

@ Kris...spannend.. jurken kijken, heb je al ideeen??

@ Gelukkig, als een knijper niet werkt, kun je er ook twee tampons insteken.. hup aan de klus, haha...

@ Starfish.. 6 weken..jeetje mina wat vliegt de tijd... Maar wel weer super leuk om spullen te kopen voor de kleine.. zoals Nathalie al eens eerder schreef.. de dood en nieuw leven, liggen soms (te) dicht bij elkaar..

@ Mutzie..van mij ook een dikke knuffel.. En de HA bellen als jij er klaar voor bent..

12. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566
    31
    48
    haha sab...

zie nu gelukkig al helemaal met 2 tampons in haar neus aan de klus met haar vriend :D

Gister het gesprek nog geweest??

Naat... denk dat het wel en goed besluit is voor je eigen gemoedsrust ja... succes ermee meid..'

Wil geen ideeen hebben, maar heb op internet wel 1 jurk gezien die ik nu super vind... maar dat kan met passen ook tegenvallen natuurlijk...
    morgenvroeg weer eitje kijken trouwens :D

13. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

Nov 27, 2008
    1,773
    3
    38
    Hahhahaha knijpers en tampons in me neus!
    Nee, voordat we sex hebben douche ik eerst en dan ruik je gelukkig niks. Pas morgen ruikt met doos dan weer vies.

Maar we gaan zeker zo weer aan de klus!!!

14. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Zaanstad
    Wie weet zit het wel hartstike lekker..haha..

Maak je wel foto's Kris, van je jurk dan he..eitje info mag je schriftelijk delen, daar hoef ik geen beeldmateriaal bij..

Gesprek is niet doorgegaan, de directeur was ziek.. maar ik hoef er ook niet bij te zijn hoor. Ze moet bij de directie komen en dat ben ik niet...

15. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Zaanstad
    Heel goed gelukkig, dat is de instelling... You go girl...

Ik zit weer in de wachtdagen..SAAAAAIIIIIIIII, maar probeer er niet teveel aan te denken, wat wel super lastig is, als je zus zwanger is en ook nog samenwerkt met haar, haha.. En dan vergeet ze ook nog alles, waar ik haar weer aan moet helpen herinneren... Zal leuk worden als we allebei zwanger zijn, hahaha

16. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566
    31
    48
    sab... werk je met je zus??? toch niet dezelfde groep???
    Jammer dat de directeur ziek was... Je hoeft dan wel niet bij het gesprek aanwezig te zijn, maar wat voorgang in die zaak is wel fijn natuurlijk.. vooral voor het ventje...

@ gelukkig: Hoppa!! die gaat er voor :D ik ook zodra mijn vent thuis is denk ik :p

Nou beeldmateriaal van mijn eitje is er niet echt hoor... Krijg de echo's ook niet mee, en trouwens die zijn niet zo mooi als een beeb echo :D
    Foto's van jurken probeer ik wel te maken... :) in ieder geval moeder, schoonmoeder en schoonzusje dan :p

17. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566
    31
    48
    jojo is er ook al! gezellig met zijn 4en!!

Hello jojo!

18. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566
    31
    48
    en daar is smits!

Hoi hoi :D wordt nog druk ;)

19. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Zaanstad
    Ja Kris.. werk samen met haar.. Nou ja..zij is mijn baas, haha.. Ze is de adjunct..

20. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Zaanstad
    En Jojo is weer weg...:(

Share This Page