Samenwerken met je zus Sabrina? Zou voor mij ook niks zijn hahah. Heb wel hele lieve zussen hoor maar toch.... Krisje Spannend weer morgen. Ben benieuwd of je eitje al is gesprongen. Bespring straks je vriend maar hahaha. Ga zo ff douchen en dan.......KLUSSEN. Stel dat ik deze ronde zwanger raak, kan ik rond 30 okt. testen. Maar........dan gaan we een weekendje weg met mijn familie. Met 20 man in 1 huis. Echt supergaaf, doen we elk jaar. Maar....er wordt dan door iedereen flink gedronken in de avonden. Ik sta dan ook 2 avonden op me kop en drink dan echt veel. Maar stel dat het raak is en ik de 30e s'ochtends positief test. Wat dan??? Kan moeilijk tegen 20 man familie zeggen. Heb vanmorgen getest, ben pas precies 4 weken zwanger hahahah. TOCH ZOU HET ERG LEUK ZIJN (maar het zal wel weer niet)!! Sabrina Wanneer kan jij testen? Wacht je dit keer tot je nod of test je eerder?
@ Gelukkig.. ik zou dan wachten met testen tot na het weekend.. En ik ga je nu heel stoer vertellen, dat ik pas ga testen op mijn nod dag, haha
Wil nog ff melden....normaal drink ik zelden! Stel dat ik zwanger ben drink ik zoiezo geen drupel meer, vandaar deze vraag!! Wat moet ik nou tegen 20 man vertellen dat ik ineens niet meer drink en geen sigaretten meer rook????? Dat gaat echt nog wat worden, mocht het deze ronde raak zijn.
Sabrina....Daar zat ik ook aan te denken, om pas na het weekendje te testen, maar stel dat ik wel zwanger ben dan kan ik toch niet roken en drinken???? Hhahah we zien het wel. Mijn zus was tijdens het weekendje weg 3 jaar geleden wel zwanger zonder dat ze het wist. Zij heeft toen dus ook veel gedronken en gerookt. Zou wel heeeel toevallig zijn als het ook zo bij mij zou verlopen. Ik merk dat ik weer wat hyper wordt nu de klusdagen er zijn en dus straks de wachtdagen. Het wordt weer spanend. Maar ja, ga maar nergens vanuit dat het deze ronde raak is!
wacht met testen kan je je niet schuldig voelen en alle vrouwen die niet wisten dat ze zwanger waren en toch dronken in die tijd hebben ook mooie beebs op de wereld gezet hoor tuurlijk sab... jij en wachten ??
Ga nu echt douchen. Ben moe en wil niet te laat gaan slapen, en aangezien ik na het klussen nog met de beentjes omhoog moet.........wordt het gewoon weer laat!
@ Gelukkig..veel klusplezier en slaap lekker alvast... @ krisje.. ik had ook stiekem een kruis in mijn vingers toen ik het typte.. haha
dacht het al morgen kort dagje werken he sab... Hier nog even wachten op vriendlief.. al gesmst.. zou jij niet vroeg thuis zijn maar hij was pas net klaar met werken.. :S nog eventjes geduld dus!!
Tot morgen Kris.. en nog beter..niet een kort dagje werken, maar gewoon de hele dag vrij... hihi.. Wel vroeg op hoor, ga met zuslief mee naar de VK..9.15uur.. Veel plezier kris
Zit hier met een glimlach achter mijn comp, wat zijn jullie toch lief. Heb het er zeker warm van gekregen Smits, al die knuffels, haha! Dank jullie wel! @Naat: niet erg origineel de gedachte van mij om het je tante te vertellen, maar het leek mij ook wel heel bijzonder. Leuk dat je het al gaat vertellen. Ben benieuwd hoe blij ze gaan reageren! @Smits: kan me voorstellen dat jullie even goed na moeten denken over de test. Niemand die jullie kan adviseren, is toch jullie keuze, dus veel succes. Doen waar jullie je goed bij voelen. @Sabrina: irritant he dat wachten? Spannend ook, hopen dat je wat gaat voelen (en dat dat ook betekent dat het raak is natuurlijk). Ik werk ook met mijn zus, zitten samen op kantoor (waar we gemiddeld met z'n tweeen zitten, haha in totaal 4 meiden, maar 2 per dag). Heeft z'n voor- en nadelen vind ik. @Starfish: alweer 6 weken geleden! Wat gaat dat snel zeg! Sterkte zondag! Babydump lijkt me wel super! Niet te veel kopen he? haha Dat moet je anderen voor je laten doen @Gelukkig: zo moet je wel raak schieten! Goed blijven klussen Beetje jammer van het 'geurtje' gelukkig helpt het als je doucht. @Krisje: jurken passen, super! Wij mochten geen foto's maken, heb het wel stiekem gedaan met mijn telefoon, hihi. Alvast veel (voor)plezier. Natuurlijk erg benieuwd naar je smaak. Kunnen we alvast even meekijken op de site?? Laat even weten op hyves ofzo... Ik zap nog even naar hyves en daarna lekker naar mijn bedje! En nogmaals bedankt allemaal! Ik denk dat ik vrijdag wel even langs de dok ga...
@Gelukkig, Ik zou ook wachten met testen tot na het weekend, maar ik weet niet hoe jij er dan mee omgaat als je toch zwanger blijkt te zijn en je hebt gedronken en gerookt? Kun je geen goede smoes verzinnen? @Sabrina, Leuk dat je vandaag met je zus meegaat, altijd spannend. @JufKrisje, En heb je je vent nog goed verwend gister, of was hij te moe? @Smits, Lastige keuze is dat he betreft die combinatietest. Wij vinden het ook moeilijk. Opzich krijg je geen 100% zekerheid en wij hebben ook geen gehandicapte of familieleden met beperkingen in beide families. Als je verontrustend nieuws krijgt heb je denk ik geen leuke zwangerschap. Ik doe het denk ik niet. @iedereen; Kennen jullie mensen die dit wel of niet gedaan hebben? Of doen ze het altijd of helemaal niet? Heeft iemand ervaring hiermee. Gelukkig kunnen wij nog tot 5 november bedenken of we het wel of niet willen doen. Gister voelde me tante zich beter, ze had minder pijn door de morfine. Nu zit ik weer op kantoor.
@naat... gelukkig dat je tante wat minder pijn had gister... :S Helpt de hogere dosis morfine tenminste een beetje... Werkse vandaag... @ smits/naat... er zijn vroeger zoveel kids geboren zonder combitest... Ben je bang voor je eigen stress en onzekerheid door de uitslag zou ik ook wel twijfelen hoor. En zoals naat al zei, in mijn familie komen de beperkingen niet voor, dan heb je volgens mij waarschijnlijk minder kans om het wel te treffen... Maar 100 % heb je volgnes mij nooit :S @ jojo.. hoe is het met de testen van je zusje, en heb je nog gedacht aan je trouwkaart ? @ mutz... wij zijn wel lief hoor heel veel sterkte met wachten deze week, en gewoon vrijdag de ha bezoeken! doe nou maar.. @ sab.. Wist ik, van de afspraak gewoon vergeetachtig (en dan ben ik niet eens zwanger maar gewoon druk haha) we zitten dan samen te wachten.. ik om half 10 bij de gyna zijn ben benieuwd hoe het bij jullie verloopt... misschien tot straks??
@gelukkig: de eerste paar weken heb je (als ik het goed begrepen heb) nog geen bloedband met je kleine, dus ik zou me niet te veel zorgen maken. Ik zou wel even wachten met testen tot na het weekend, geniet je er misschien wat meer van. @naat: gelukkig dat je tante minder pijn heeft dmv de morfine. Hopelijk houdt ze het zo nog heel lang vol. @Krisje: hoe was het bij de gyn?? Springen ze al?? Zit gezellig op kantoor...