bij ons nog een weekje he sab... zuid nederland is altijd anders qua vakantie... wij zijn ook pas de eerste week september begonnen natuurlijk... Heb nu wel zo'n blehhh gevoel.. Hoe kan je nou meer ervaring krijgen als je de mogelijkheid niet krijgt!?!? En inderdaad losse dagen is ook interessant en leerzaam maar ook heftig vind ik hoor :S Hoe is het daar in het noorden sab nog nieuws?
Lekker zijn jullie, nu voel ik me suf dat ik wel op hyves reageer En dan vergeet ik Sab ook nog, nee gaat lekker!!! Ja, ik ben een muts, is niet voor niks mijn naam. Ik moet een afspraak maken met de dok, maar voel weer even te veel, dus nog even afwachten of de ongi gaat doorzetten... Net het nieuws gehoord dat de vrouw van de beste vriend van vriendlief (snappen je m nog? ) is bevallen van een zoon gister. We kunnen weer op kraamvisite!! Krisje: begrijp ik nu dat je je gesprek al hebt gehad mbt de invalplek? Zo ja, dan baal ik nu even met je mee! Wel helemaal gaaf dat het zo storm loopt met de Zumba lessen. Top juf, hoe dan ook! Sab: had een speciaal stukje voor jou op de topic in gedachte, vandaar niks op hyves Ja, ik voel ook wel vanalles maar daar in de richting van ongi, tja, tis weer donderdagavond. Nu even afwachten hoe t morgen is... Ja, die dagen na de eisprong duren veel te lang! Zit suf alleen op de bank, vriendlief is weer eens werken. Ach, beetje zappen en opt forum, best te doen
jaja ikke vat je.. jouw vriend heeft een vriend, we noemen hem A en zijn aanhang B is bevallen van een kindje C... dus A + B klussen = C Ja je bent een muts of niet natuurlijk... Kunnen we niet een afspraak maken muts... morgen gee ongi is een belletje ha.. Hoef je niet langs te gaan.. Gewoon eerst een informatief belltje minder eng toch Ja, het ging over die invalsplek Maar ze vinden me inderdaad wel een top juf bij zumba Veel aanmeldingen terug gehad!! dat is ook wel lekker Sab laat je horen!!!
Getver, balen hoor! Heb t ook gehad en dacht hetzelfde als jij: hoe kan ik nu ervaren worden als ze me de kans niet geven?? Gewoon blijven invallen, gaat goed komen! Als ik morgen ongi buikpijn heb ga ik nog eens rekenen hoe en wat met mijn cyclussen. Ene kant zegt: bellen, andere kant: wacht nu even even! Ben blij dat je het even duidelijk hebt gemaakt met het rekensommetje 1 + 1 = 3
handy he... een echte juf... praatje, plaatje, daadje (die hebben ze al eerder gedaan natuurlijk ) Ik zeg... bellen... !!! en dit zegt de strenge juf!!!
Hoi meiden, Vond het iets te persoonlijk om het nieuws op 't forum te zetten, vandaar dat ik het op onze hyves gedaan heb! Tevens gelijk mijn ouders/schoonouders en schoonzussen ingelicht van ons 'Blijde Nieuws'! Mijn ouders waren blij voor mij maar tegelijkertijd ook verdrietig om het verlies van mijn tante, maar het was wel echt een heel intiem en mooi moment. Gisteravond naar mijn schoonouders de speentjes gebracht en verder niets gezegd, die waren helemaal ik de wolken. Vinden het geweldig! Mijn schoonzusses zijn ook helemaal blij! Tevens ook mijn beste vriendin ingelicht en gelijk haar advies gevraagd ivm de combi-test. Zei heeft het met Isabella niet gedaan, haar verloskundige gaf de mening: beide zijn jullie gezond en in de families komt het niet voor, dus die heeft het niet gedaan en het geeft je toch geen zekerheid. Het is alleen een kans-berekening. En net wat Smits vertelde, dalijk krijg je slecht nieuws en blijkt het toch een gezond kindje te zijn. Wij doen denk de combi-test niet. Maar dat is voor ieder een eigen keus. Verder ben ik nu weer gewoon op kantoor. Je moet dan toch verder he! Hoe moeilijk het ook is. Verder reageer ik even op hyves. Ik heb niet zoveel zin om nu op iedereen te reageren, Sorry daarvoor. Hoop dat jullie dit begrijpen. Bedankt voor jullie knuffels / medeleven!
@ Krisje.. ja dat is zo ja..jullie zijn natuurlijk later begonnen.. En op wat voor nieuws uit het Noorden had je gehoopt.. Heb geen vage/rare klachten wat ergens op zou kunnen wijzen... Heb wel al de hele week hoofdpijn, maar dat kan ook stress zijn... @ Mutzie.. hahha.. je doet je naam eer aan.. Is je ongi al doorgebroken?? Zo ja...MOOI...zo nee.. heb je de dok al gebeld?? En ik snap hem hoor, ook al zonder de fantastische uitleg van juf Krisje... @ Nathalie..natuurlijk begrijpen we dat.. Je hebt wel even wat andere dingen aan je hoofd. Wel heel fijn dat je ouders/schoonouders zo goed gereageerden....
Op Naat gereageerd op hyves... Ongi niet doorgebroken en ook geen ongi buikpijn vandaag, dus bijna ja, ik ga echt de dok bellen volgende week. Vriendlief zei het nu ook, dus dan zal ik maar gaan he...? Hier idd ook nog geen vakantie. Nog een week weekje. Merk er niet veel van op mijn werk. Tja, iets stiller qua telefoontjes, maar dat ist dan ook. Merk wel dat de Duitsers vakantie hebben nu, tis stuk drukker hier in de stad. Ben vanmiddag op kraamvisite geweest. Was een erg kleintje, ruim 3 weken te vroeg geboren, had nog maar maatje 44.. Maar oh wat was hij gaaf en mooi!! Het is hier rustig, allemaal plannen voor vanavond??
Hey Mutz..dat viel mij ook al op.. dat het zo rustig is..volgens mij ligt iedereen te slapen, haha.. Maatje 44?? Echt klein is dat he..mijn neefje (nu inmiddels 9) was 9 weken te vroeg.. daarvoor was maatje 44 zelfs te groot.. Goed dat je de dok gaat bellen.. En anders zoals als Krisje al zei, je kunt ook eerst info vragen, hoef je er niet heen, maar ja of daar veel mee opschiet....
nee hoor! ik slaap nog niet hoor Heb net getraind en nu even uitrusten op de bank, laptop op schoot en thee naast me Nog maar even slapen en dan éin-de-lijk voor het eerst jurken passen... en dan ook mijn verlovingsring weer ophalen! jeaahhh!! 's avonds met mijn ring pronken op een 50 jarig feestje van mijn tante... Ook wel moeilijk trouwens hoor :S een oom van mij ligt na 14 jaar huwelijk in een scheiding :S komt er een jong nichtje met zulk nieuws aan... Muts... ga je nu eindelijk iets eraan doen!?!? wordt tijd meid Maar snap het ook wel hoor.. Huisartsen zijn niet alles hoor Sab... jij ook online... Net als mij home alone??? hoe is het vandaag met de klachten ?
Hey meiden rustig hier. Even een ego praatje... Gister naar mijn werk gegaan met een ontzettend rot gevoel. Heel erge hoofdpijn en het gevoel alsof mijn keel dicht geknepen werd. Toen iemand vroeg of t wel ging begon ik te huilen en ik ben niet meer gestopt... Ben ook naar huis gegaan en mijn bed in gekropen. Toen mijn zus belde hoe het ging weer huilen natuurlijk en door het praten kwam ik er achter dat ik ontzettend bang ben om dit kindje te krijgen... Ik weet niet of ik het wel kan... Dat heeft ook met vroeger te maken, want een goede basis heb ik niet echt gehad. Mijn man blijft zeggen dat hij zeker weet dat ik een hele lieve zorgzame moeder zal zijn, maar door die rot hormonen twijfel ik gewoon heel erg aan mezelf. Vanmorgen vertelde hij dat ik vannacht rechtop in bed zat te schreeuwen en helemaal in paniek was. Ik weet er niks meer van... Zit gewoon ff niet zo lekker in mijn vel. Ik denk dat ik straks maar even een stuk ga lopen om mijn hoofd leeg te maken, want dit is ook niks. Sorry voor het ego verhaal, maar wilde het even kwijt.
Dan ook even een egoverhaaltje aan jou terug jojo: Wat een verschrikkelijk gevoel moet dat zijn! Natuurlijk ga je het helemaal goed doen zoals jij het wilt en heb je waarschijnlijk alleen maar geleerd van je verleden, maar ik begrijp ook dat iedereen dit nu wel tegen je kan zeggen, maar dat jij nu anders voelt. Toch komt hier het spreekwoordlijke hart onder de riem van mij: Lieve mama in spé: jij hebt dit kindje gemaakt met heel veel liefde en je gaat dit op precies dezelfde manier op de wereld zetten. Je kan het, je wil het en je gaat het doen! Je verleden heeft je sterker gemaakt, gemaakt tot wie je bent. Je bent ver gekomen en je gaat nog heel veel verder komen! Denk aan je man, hoeveel liefde je hem kan geven, doe dat maal oneindig en dat kan je ook aan je kindje geven! Zet hem op meid, geniet van die kleine beeb in je buik! Ik weet het: JE KAN HET!! Veel sterkte en een dikke knuffel van mij.
@ Mutzie..wat een lief berichtje... @ Jojo...natuurlijk ben je bang.. het is je eerste kindje.. ik denk dat alle ouders in spe deze gevoelens hebben. Zoals ik je heb leren kennen, weet ik zeker dat alles goed gaat komen.. Zoals Mutzie zegt...juist door je verleden weet je hoe je wel een goede basis kunt geven...Neem je baal moment en dan weer de schouders eronder..gooi tot die tijd alle negatieve gevoelens er hier maar uit... wij slepen je er wel doorheen... Dikke knuffel
Mutzie en Sab bedankt voor jullie lieve en mooie woorden. Het gaat nu wel wat beter. Ben lekker naar buiten geweest en daar na de frustratie gaan wegpoetsen in huis. Nu weer stoofpeertjes op t vuur en vas knoflooksaus gemaakt, omdat mijn schoonzus en zwager morgen komen eten. Het zijn ook gewoon die rot hormonen waar ik niet tegen kan! Heb met mezelf afgesproken dat ik niet meer zo negatief ga denken maar dat ik het moet kunnen! Jullie woorden hebben daarbij zeker geholpen! Sorry dat ik zo'n zeur ben hoor, maar ben wel heel blij dat ik het hier kwijt kan. Wil het verder hier niet aan mensen vertellen. JULLIE ZIJN LIEF!
jojo toch!!! Van hier een hele dikke knuffel voor jou!!! Iedere aanstaande moeder is volgens mij bang... Komt echt goed hoor meid... Je kan het zeker wel! en zoals muts al zei.. Je houdt onwijs veel van je mannetje dan kan je dat ook met je kindje... Enne je doet het niet alleen he?!?!? je man is er ook hoor Heel veel succes meisie... en schrijf het maar lekker van je af.. Mijn pas nieuws komt later wel
Hier ben ik ook weer! Nathalie...Sterkte! Gaat het nog een beetje? Sabrina...Nog 7 dagen wachten, spannend! Voel je al wat? Je bent nu iig. lekker een week vrij. Misschien is dat ook goed voor je rug, kan die ff herstellen! Jojo... Vervelend dat je je zo klote voeld! Ik weet ook zeker dat je het kan en een hele goede moeder zult zijn! Je staat er niet alleen voor, en denk dat elke (aanstaande) moeder zich afvraagt of je het moederschap wel aankunt en of je het wel goed doet. En wat je al schrijft, die klote hormonen helpen ook niet mee. Doe rustig aan. Krisje...Balen dat je eitje minimaal groeit. Nu ben je dus weer bezig met je ongi opwekken d.m.v. primolut? Staks weer aan de clomid, met 100 g. moet het goedkomen! En hoe was het vandaag met jurken passen? Nog foto's gemaakt? En je verlovingsring opgehaald? Mutzie...Succes van de week met de huisarts bellen. Dat baby'tje waar je op kraambezoek bent geweest was zeker klein zeg. Smits...Zijn jullie er al uit of je de combitest wilt doen? Starfish...Mooi dat alles weer goed was bij de verloskundige. Toch weer en hele geruststelling lijkt mij. Prinsesje...Jeetje, wat een rotnieuws voor jou. 3 maanden vastzitten is lang. Sterkte met alles! Ik zit op dag 18 van mijn cyclus. Snap er niks van maar heb volgensmij nog geen eisrong gehad. Ben bang dat ik er weer teveel mee bezig ben en dit dus weer een langere cyclus gaat worden. Normaal voel ik rond me eisprong me borsten en steekjes rond me eierstokken/ baarmoeder, maar nu dus nog helemaal niks! We klussen wel nog steeds elke dag of soms om de 1,5 dag! Dit willen we dus zeker nog een tijdje volhouden. Misschien ga ik de volende ronde temperaturen want dan weet ik tenminste wanneer me ei is gesprongen! Verder heb ik vanmiddag een nieuwe fiets (via fietsplan van me werk) gekocht. Een witte met limegroene tekentjes. Zo gaaf, ben er erg blij mee. Oh ja, en we gingen daarna onze hond uitlaten. Gooit me vriend een balletje in de borstjes, komt onze hond terug uit die borstjes, zit ze helemaal onder de doornen. Ah, arm beestje, dus ben een tijd bezig geweest om alles eruit te krijgen. Nu gaat het weer goed, ze ligt te slapen naast me op de bank. Me vent is er niet, dus ga ff een dvd kijken over "zwanger worden", deze dvd had ik vorige week gratis besteld via internet. Ik had hem via www.gratis.nl besteld. Ga eens kijken of het wat is!
Krisje hoe was het passen?? Ben erg benieuwd! Gewoon vertellen hoor., mijn ego tijd is weer voorbij! Gelukkig wat zielig voor jullie hondje! Gelukkig heb je alles eruit gehaald. De ronde dat ik zwanger werd heb ik mijn ei ook niet gevoeld dus alles kan!! Ben ook home alone, maar dat is in mijn geval niet zo erg met mijn hormonen uitbarstingen hahaha. Heb ze nu weer onder controle en voel me ook gelijk beter. Bedankt voor jullie lieve woorden!
Jojo... Gelukkig voel je je weer wat beter. Soms is het heerlijk om alleen thuis te zijn. Zeker als ik iid. ook last heb van mijn hormonen als ik ongesteld moet worden. Dan is niks goed, soms huilbuien en chagerijnig zijn! Dan ben ik liever alleen. Maar ben blij om te lezen dat jij je weer wat beter voelt. De ene dag voel je je waarscheinlijk ook beter dan de andere dag.
Oh, vergeet nog wat te vragen......Jojo, jij hebt je eisprong dus niet gevoeld in de ronde toen je zwanger was? Voelde je normaal wel wat dan rond je eisprong? Ik heb normaal 4 dagen last van me tepels/borsten en voel al dagen krampjes/steekjes rond me eierstokken/baarmoeder voor me ei springt. Nu dus nog steeds helemaal niks. Dus denk zelf dat me ei gewoon later springt.