Ja gelukkig ik voelde hem zeker!!! Was er zeker 2 dagen niet zo lekker van! Echt steken in mijn buik!!! Maar de ronde dat ik zwanger was echt niks gevoeld en daarom ook ovu sticks gebruikt! Spannend hoor, maar aan het klussen kan het bij jou iig niet liggen hahaha!!!! Manlief komt zo thuis en vind ik nu ook wel weer gezellig. Wil alleen niet zo laat naar bed dus lang zullen we niet samen zijn! Oh nog even het menu voor morgen als mijn schoonzus en zwager komen eten: voorgerech: rivierkreeftjes met een zelfgemaakte knoflooksaus. Hoofdgerecht: Aardappel blokkjes met een beetje boter, rozemarijn en knoflook in een buideltje van aluminiumfolie in de oven kipschnitzel, stoofperen en sla. nagerecht: Broodpudding van witte chocola en nog wat (heeft manlief op zijn werk gemaakt) met lekker ijs!!!!
@Jojo: je mag hier zo vaak en veel 'zeuren' als je wilt. We zijn er ook om elkaar te steunen in rottige tijden. Dus komt maar op als je wilt! Fijn dat je je weer wat beter voelt! Hormonen, wat een rotdingen zijn het toch! @Sab: lekker hoor, even vrij! Na je vakantie is je NOD helemaal dichtbij, haha. Ben natuurlijk ook enorm benieuwd wat je alllemaal voelt deze keer. @Gelukkig: zou vervelend zijn als je ei weer wat later is, maar als je zo verder gaat met klussen kan je hem niet missen! Tis zonde je hond! Zie het helemaal voor me... Gelukkig heb je alles eruit gekregen. Wat voor hond heb je? @Krisje: kom op met je pasverhalen! De vriendin van mij die ook gaat trouwen, gaat er eentje laten maken.. Tja, als je graag uniek wil zijn (nu is me nog nooit opgevallen dat iemand dezelfde jurk aanhad...). Hier totaal niet het idee dat ik nog maar in de buurt kom van ongi worden. Er liep net een beetje vocht in mijn string (haha, weet even niet hoe ik dit netjes kan melden ). Was wit vocht, niet echt slijm, was erg vloeibaar en sperma kon t niet zijn. Vreemd hoor. Ik ben home alone van het weekend... Best saai, haha.
Oh en Jojo, wat een heerlijk gerecht!! Fijn hoor, als je zo lekker kan koken. Het nagerecht ook! Mmmm, ben dol op toetjes met chocola en vooral wit!
ok jojo... je hebt ons volgens mij allemaal lekker gemaakt voor je menu... zullen maar eens een datum gaan prikken dat we live jouw buik komen bewonderen kan jij lekker voor ons koken (of je mannetje natuurlijk ) @ gelukkig... Misschien is je lichaam deze maand een keer anders??? laat het zijn eisprong niet horen ofzo :S Komt goed meis! Wij hebben ook hondjes bij mijn ouders dan, en als die een doorntje hebben in hun haartjes vind ik het al zielig. laat staan als er meer doorns zijn Nou meiden het was helemaal geweldig.. Nog geen foto's mogen maken... maar heb mijn jurk al gevonden... De 1e jurk was helemaal geweldig. Mama en ik al gelijk janken natuurlijk en de 4e jurk was ook helemaal wow.. Toen deed mijn schoonmoeder ook even mee... Super leuk, maar kon dus niet kiezen, was bang om al te kiezen zonder iets anders te hebben gezien. Dus wij half 1 die winkel uit. Gelijk een andere bruidszaak gebeld en 's middags konden we gelukkig nog ergens anders heen.. Daar ook veel jurken gepast, ook echte prinsessenjurken maar ook daar sprong er 1 uit.. Gelukkig was mijn angst en hectiek weg.. De 1e zaak gebeld en gevraagd of ze bij de 2e jurk het bovenwerkje meer konden bewerken (wat de 1e jurk wel had) en dan zou ik die willen... en dat kon! dus de jurk hangt nu apart en zaterdag ga ik weer passen! ga nu op wedstrijd !! tot vanaaf misschien?
@ Jojo..fijn dat het wat beter gaat.. en niet jezelf zo naar beneden halen hoor..kom maar gewoon lekker klagen hier... @ Gelukkig..ik was mijn ei ook kwijt vorige maand.. deze ronde heb ik hem wel gevonden en gevoeld.. Lekker door blijven klussen, dan kun je hem in ieder geval niet missen.. @ Mutzie.. zei je wit slijm?? Dat heb ik meestal als ik ongi moet worden dus wie weet... @ Kris..zooooooooooo jij kan snel beslissen, hahha.. Nou wel heel lekker dat je daar in ieder geval al klaar mee bent.. Ben heel benieuwd naar de foto's (als je die wel mag maken)... Volgens mij moet je ook niet naar te veel winkels toe, dan kun je helemaal niet meer kiezen.. Voor de rest...hier geen speciale klachten..volgens mij heb ik elke maand steken, ongi gevoel, hoofdpijn en dat soort meer.. Leef deze maand wel volgens dus secret...dus ik ben gewoon zwanger, hihi... Ik wil het zo graag..Helemaal nu mijn zus een wagen een een wiegje heeft gekocht...zooooooooooooooo leuk...
Sabrina... Ja, het is weer spannend he! Ik voel ook elke maand vanalles, dus ga nerens meer vanuit. Nu voel ik dus nog seeds niks. Als ik van een cyclus van 31 dagen uitga (heb ik me banner op ingesteld), is gister me ei gesprongen. Maar voel dus helemaal niks. We zien het wel, klussen vrolijk verder! Krisje...Gaaf dat je je droomjurk al hebt gevonden, ben erg benieuwd. Veel plezier op je wedstrijd. Jojo...Lekker menu zeg. Ik ga vanavond preitaart maken, me schoonmoeder komt eten. Moet zo dus echt ff me huis schoonmaken/opruimen. Heb nog niet veel gedaan. Mutzie...Wat dat witte vocht nou weer inhoudt he!!! Klote vrouwenlichaam...misschien een aankomende ongi, hoop het voor je. Hier is het trouwens erg vreemd, me doos ruikt weer normaal, terwijl ik er niks bijzonders aan gedaan heb. Misschien komt het wel door het vele sperma wat er steeds in komt. Ben er wel blij mee iig. Zat later te denken...vorige ronde slikte ik "etos zwanger worden", nu dus niet meer. Misschien is me cyclus daardoor van slag! Zou dat kunnen? Ga nu echt ff wat in huis doen.
Hoi dames, even een kort berichtje. Kon net weer van mijn tante vandaan, nog 2 daagjes is ze thuis en dan voorgoed weg van ons...doet zo'n pijn. Ikzelf voel me goed. Wel 's avonds heel moe en af en toe misselijk. En mijn boobs doen waanzinnig pijn. Spannend allemaal. Ga weer even naar mijn moedertje. Zodra ik er aan toe ben reageer ik weer wat uitbebreider oke? Groetjes
Nathalie... Wel fijn dat je tante thuis is opgebaard, vind dat altijd erg mooi. Veel sterkte dinsdag. Gelukkig voel jij je verder goed, op je boobs, misselijkheid en moeheid na dan.
naat... heel veel sterkte deze week.. Uit ervaring weet ik hoe moeilijk het is om de laatste dagen te gaan.. Het echte afscheid komt dan steeds dichterbij.. :S Zal aan je denken... @ alle klachten hebbende meiden... wat hebben jullie allemaal veel klachten zeg ik heb nog steeds geen klachten sinds ik gestopt ben met de pil.. Ja misschien als ik denk dat ik klachten heb dan wel, maar niet echt @ sab.. je hoeft niet zo heel lang meer te wachten @ gelukkig.. je ei al gevonden?? of is het nog geen pasen in je ?? en gelukkig dat alles weer normaal ruikt.. Nou meiden, gister wedstrijd gehad en kreeg een 'bedrijfs' ongelukje.. Mijn linkerduim is helemaal dik en pijnlijk (wat kei vervelend vind als je de spatie in wil toetsen ) Gister na de huisartsenpost geweest en die durfde het niet zeker te zeggen door de zwelling. Hij dácht dat het niet gebroken was maar als de duim vandaag net zo pijnlijk en dik was moest ik fo'to's laten maken.. Vanmorgen heb ik me ziek moeten melden op het werk. Kan echt helemaal niets met mijn duim qua kracht en vastpakken...:S Ga zo meteen foto's maken in het ziekenhuis, kijken of er (hopelijk) niets gebroken is..
@ Nathalie..heel veel sterkte de komende dagen. Het zal niet makkelijk zijn. @ Krisje..jeetje lekker die duim.. Hopelijk is ie ie niet gebroken.. Succes straks bij het ziekenhuis.. Enne..ik toets met mijn rechterduim de spatie in...
Nathalie heel veel sterkte de komende tijd. De dagen vlak voor de crematie of begrafenis zijn inderdaad het moeilijkst. Geef je lekker aan je verdriet over, maar denk ook aan jezelf en het kleine mensje wat in je groeit. Dat is ook heel belangrijk en zou je tante ook gewild hebben! Dikke knuffel voor jou meid. Krisje wat vervelend je duim! Die gebruik je idd erg vaak!!! Hopen dat t meevalt, al kan het soms beter gebroken zijn dan gekneusd, want dat duurt vaak veel langer! Sab ik heb gebrobeerd met rechts de spatie in te toetsen maar ik kan het niet hahahahhahaa
ik wordt al wat sneller met de spatie met rechts.. wat zijn er trouwens veel vrouwen vrij vandaag! 'geluk'kig' niet gebroken, maar zoals jojo al zei zou dat misschien makkelijker zijn geweest... kan nu namelijk heel moeilijk een elastiek in mijn haar doen, bh uitdoen en dat soort dingen :S Dus waarschijnlijk was gips handiger geweest voor mij :S Oja, nog wat.. zaterdag eindelijk mijn verlovingsring opgehaald.. helemaal ... Kreeg hem goed ana, maar niet meer zo goed uit :S hij is dus net een halve maat te klein gemaakt! dus net weer mijn ring terug gebracht en ze zouden er spoed achter zetten, omdat het hun fout was.. Maar nu zit ik dus weer een week zonder ring :S Hoe is het allemaal met jullie verders??
@ Jojo... haha, het is net wat je gewend bent ik probeer het met links, maar dat lukt mij dus niet... @ Kris...hebben ze er ook geen tape ofzoiets omgedaan?? Dan maar de hele week met losse haren en zonder bh, haha.. Wat kl*te van je ring.. heb je hem eindelijk wil je er mee pronken, kan het nog niet... Hier gaat het wel hoor..had na mijn ei last van mijn (.)(.), maar dat lijkt vandaag wel minder te worden, ga er dus maar vanuit dat het deze ronde weer niet gelukt is, ik heb te weinig klachten die mij niet bekend zijn. Verder ben ik niet helemaal fit, heb last van mijn keel en gewoon niet zo lekker.. zo'n bleh gevoel... Dat is trouwens wel een beetje het lot van een leerkracht volgens mij, tijdens de werkweken ga je door, zodra je vrij bent word je ziek...
Nou lastig Kris! Hopen dat je er snel handig mee wordt!!! Balen van je ring zeg!!! Die van mij was ook te groot en moest er best lang op wachten, omdat er een hele nieuwe besteld moest worden! Ik ben niet vrij vandaag. Ga het weer proberen. Ben wel zenuwachtig, want ik hoop echt niet dat ik weer zo'n break down krijg. Ik vond het nl echt genant!!! Moet ook 5 avonddiensten deze week. Gelukkig wel donderdag vrijdag vrij en niet 5 achter elkaar, want dat had niet goed gegaan hahahah! Net de Vumc gebeld om te vragen wanneer ik mijn 20 weken echo heb, maar kan pas om 13uur weer terug bellen dus spannend!!!!
@ Jojo, logisch dat je het spannend vindt, maar als je even bezig bent is het weer helemaal goed. Ze begrijpen het heus op je werk, maak je er maar niet te druk over... Ga je naar de Vu?? Ik ben daar 8 jaar terug geopereerd....
Balen dat je je niet lekker voelt Sab! Lekker uitrusten maar dan! Veel kopjes thee drinken met honing! Het zegt echt niets hoor dat je nu niet veel voelt. Ik voelde me trouwens ook niet lekker voordat ik ging testen dus wie weet als je temp wat hoger is dan normaal dan zou je wel eens + kunnen testen!!! Blijft spannend! Oh nog nieuws. Mijn schoonzus is bezig met IVF. Ze heeft al 3 miskramen gehad en is nu zwanger! Lijkt blij nieuws, maar ze heeft net als bij de vorige 3 keer wel weer bloedingen... Ze heeft nu bloed laten prikken en hoort rond 14uur haar HCG waarde. Als deze goed is zegt het voor hun nog niet veel, omdat ze hun eerste kindje met 12 weken zijn verloren. Eerst een kloppend hartje gezien, de week erop niet meer en toen ze voor de curretage gingen klopte er weer een hartje. Zo bizar! Helaas is dat ook niet goed gegaan. Hele spannende uren, dagen en weken voor haar dus!
Ja ik moet naar de Vu i.v.m. mijn zusje. Vind het reuze spannend en hoop zo dat het allemaal goed is!!!! Nu eerst maar eens horen wanneer ik moet, want het schiet allemaal al aardig op!!!!
@ Jojo, wat spannend van je schoonzus. Hopelijk gaat deze keer alles goed en zijn ze 9 maanden stralend zwanger. Het is niet niks om 3 miskramen te krijgen en te verwerken lijkt mij. Het begint voor jou echt op te schieten he.. Echt spannend allemaal en de 27ste ook al je pretecho.. zo gaaf... Ga je het ook bekend maken wat het word of houden jullie dat voor jezelf??
We zijn er nog niet helemaal uit of we t vertellen, maar aan jullie vertel ik het zeker! Ik denk ook aan de ouders, maar verder misschien niet. (ok als ik mijn mond kan houden en dat zal vast niet hahaha)