Ja! Ik weet wanneer ik de 20 weken echo heb! 5november!!! Ik ben dan eigenlijk pas 19 weken en 5 dagen maar dat maakte niet uit! Spannend moet om 10.45uur en mijn man kan dan gewoon mee. Dat duurt niet zo heel lang meer!
Jojo...dat is inderdaad lekker snel en daarvoor heb je ook je pret echo al gehad.. Leuk leuk leuk...Ik ga even boodschappen doen..geen zin in..bleeeeeeeeehhhhhhhhhhh Misschien tot later en anders werkse alvast...
jojo... 5 november is gelijk met naat (en nog iemand...smits??? volgens mij :S) fijn dat je nu een dag hebt... Niet lullig voelen tegenover je collega;s die snappen heus wel dat een zwangerschap niet niets is en dat er zoiets kan gebeuren! gewoon rustig aan doen he! Wat een verhaal van je schoonzus.. puffhhh... gelukkig hebben jullie het geluk dat het bij jullie allemaal goed gaat En leuk dat je het misschien wel aan ons kwijt wilt... Kan je tenminste van je afpraten he @ sab... balen dat je niet lekker bent in je vakantie... Hopelijk is het gewoon een middagdipje en ben je morgen weer wat fitter. Mijn vriend klaagde vanmorgen ook al over keelpijn, zware spieren en gewoon moe zijn... :S Misschien zit het in de lucht?! Enne positief denken! Je bent nog niet ongesteld en je hebt geen klachten nodig om zwanger te zijn.! positief blijven hoor!!!
@Naat: moeilijke tijden, veel sterkte nogmaal en een dikke knuffel. @Kris: wat balen van je duim zeg! Ik gebruik ook mijn rechterduim voor de spatie, grappig hoor! Hoe komen we erop! Fijn zeg dat het zolang moet duren voordat je eindelijk je ring om je vinger mag dragen! :x @Jojo: wat spannend voor je schoonzusje. Nu hopen dat het allemaal goed gaat. Helemaal super dat het nog maar een week duurt voordat je weet wat het is! Nog leuker is dat wij het ook mogen weten, haha! Werken zal vast weer helemaal goed gaan. Zet m op! @Sab: balen dat je je ziekjes voelt. Is inderdaad het lot van juffen: ziek zijn in de vakantie. Nu kwam ik vanmorgen op mijn werk en was mijn collega ziek, haar man, mijn zwager ook en ook mijn zus en ik hebben last van onze maag, dus ik denk dat het heerst... Nu hopen natuurlijk dat het aan ons voorbij gaat!! Was leuk geweest als ik misselijk was om iets anders, maar dat zal niet. Zou morgen naar de dok gaan, maar omdat mijn collega ziek is moet ik morgenmiddag werken... Dus we stellen het weer even uit, even kijken of het woensdag gaat lukken. We blijven natuurlijk gewoon duimen dat je raak hebben geschoten deze maand! @all: Hoe is jullie weekend geweest? Ik heb heerlijk uitgeslapen, gewerkt, gezwommen met mijn kleine neefje en vooral niet thuis gegeten, haha. Vriendlief komt vanavond eindelijk weer thuis. Ben alleen thuis zijn nu wel weer beu...
zie weer eens het woordje trouwen staan in de lounge... Gefeliciteerd gelukkig haha... heb je aangestoken !?!?
Hhahaha, nou we zijn alleen maar aan het informeren. Het zit zo....we wonen nu al bijna 6 jaar samen in een koophuis, wat we samen hebben gekocht, maar hebben nog steeds niks op papier geregeld. (schaam me diep). Nu is het ook nog eens zo dat je voor 1 jan. 2010 wat geregeld moet hebben omdat het anders voor de belasting heel nadelig kan worden. Nu dachten wij dus aan trouwen omdat je dan alles geregeld hebt, dus ook als er ooit kindjes komen! Maar omdat me vriend nog wat schulden heeft willen we onder huwelijkse voorwaarden trouwen! Verder geen feest, of iets in die richting. Na het stadhuis en de notaris waarscheinlijk een gebakje bij ons thuis maar meer niet! Maar misschien kiezen we wel voor geregistreerd partnerschap, en als we geld gespaard hebben trouwen. Dus NEE, het is meer een topic die ik heb geopend om wat info. te verzamelen. Ook al heb ik het in het topic misschien anders beschreven hahah.
dan krijg je wel meer reacties.. en schaam je maar niet hoor.. sta op papier zelfs nog thuis ingeschreven :S en dat na 2 jaar... maar dat veranderd volgend jaar dan met het huwelijk
hallo meiden, ga nu toch maar eens reageren, heb nu het idee dat ik verstoppertje doe, waarbij jullie me niet kunnen vinden Ik ben de zus van Sab, de zwangere zus inderdaad. Ik moest van Sab ook reageren, ook al voelde ik me zo'n oude doos vergeleken bij jullie, jonge a.s moeders! Ik hoop dat ik er af en toe bij mag. En misschien kan ik jullie nog voorzien van tips en trics Ben tenslotte al heuuuul ervaren (duh) Want bijv. juf Krisje, ik ben inmiddels al 2 keer getrouwd, dus weet hoe het wel moet en hoe het niet moet hahaha
@ Bietje1972 welkom... Hopelijk kun je ons straks allemaal advies gaan geven... Vooral wat die hormonen met je doen....
ja hoor sab... lekkere reactie Nou bietje! hehe, werd wel eens tijd! enne oud?? je bent pas oud boven de 50 hoor Dus kom maar op met alle zwangerschaps- en trouwtips Naat... voor jou speciaal aangemeld vanmorgen... Heel veel sterkte he!? en denk maar dat je ons allemaal achter je hebt zitten vandaag die je steunen en willen troosten...
Bietje welkom! Ik dacht al wanneer onthuld ze zichzelf hahaha Je bent niet oud hoor gewoon zwanger net als een aantal onder ons! Doen hier niet aan leeftijd haha! Naat heel veel sterkte vandaag. Dikke knuffel! Ik ga naar mijn werk. Heb een lekkere dienst van 13.uur tot 21 uur heerlijk!
Hehe bietje, dat heeft even mogen duren Leuk dat je er ook even bij komt om af en toe mee te kletsen! Hoe is het met jou en je beebje?? Groeit het lekker? En jij, al vervelende kwaaltjes? Nou meiden, ik ben eindelijk zo stoer geweest om de dokter te bellen En goed nieuws, ik mag even bij hem langs komen voor een check en een bloedtestje. Hihi, ben best wel een beetje opgelucht. Haha, ben zo slecht in dokbezoekjes en belletjes. Vergeet altijd wat ik nou wilde zeggen, maar gelukkig vulde hij het zelf al in: "wil je op korte termijn zwanger worden?" JA!! Donderdag maar even bellen (op kantoor geen moment dat ik even rustig kan bellen). Dus wordt vervolgd! Vandaag met mijn gedachte al een paar keer bij Naat geweest, zal een moeilijke dag zijn vandaag... Waar zijn Julesz en Starfish gebleven? En wanneer komt Manon weer terug van vakantie? Vind ons maar erg stil hoor!
Welkom Bietje!! Vroeg me al af wanneer je je kenbaar zou maken Zoals de meiden hier al schreven, na je 50ste wordt je pas oud en al je tips zijn natuurlijk van harte welkom. Nathalie: Hoe was het vandaag? Is het mooi afscheid geweest? Volgens mij heeft ze de zon voor jullie aardig laten schijnen vandaag. Mutzie:Wat goed dat je eindelijk de ha heb gebeld. Fijn dat je donderdag langs mag komen en dat hij tot nu toe vol begrip is. Zo zie je maar weer dat er uitzonderingen tussenzitten. Gelukkig: Wij hebben pas na 9 jaar samenwonen de dingen geregeld. In mijn ogen ben je dus super snel Ik zou zeggen kies voor het geregistreerd partnerschap. Zo kan je geen spijt krijgen dat je nooit een "echte" huwelijksdag heb gehad. En voor de kleine is dan ook gelijk alles geregeld. Je vriend moet het dan alleen van te voren bij de gemeente erkennen. Krisje: Wat heerlijk om al die jurken te passen.Ben wel nieuwsgierig wat voor een jurk het is geworden. Hoe gaat het nu met je duim? Sabrina:Voel je alweer iets beter? Jojo:Hoe ging het vandaag op je werk? Schaam je nergens voor hoor, dat is echt niet nodig en je collega's zullen het echt wel snappen. Verder sluit ik me aan bij de meiden. Zoals ik je hier ken ben je een super leuke en lieve vrouw en weet ik zeker dat jou kindje niets te kort gaat komen. Gefeliciteerd met je schoonzus! De afgelopen dagen ben ik aan het zwangeren geslagen. Na mijn bezoek vorige week aan de vk besefte ik ineens dat ik er wel erg nuchter onder ben (waarschijnlijk hebben de hormonen dit effect op me) Ik heb al een maand een stapel tijdschriften over baby's ect liggen, maar ze nog met geen vinger aangeraakt. Snapte er niets van. Voor mijn zwangerschap kon ik niet wachten met lezen. Van de vk kreeg ik ook nogeens een hele stapel mee en heb meezelf aan het lezen etc gezet. En het werkt. Begin nu meer door te krijgen dat dit alles ook om ons gaat. Vind het zo stom en jammer dat ik er zo nuchter onder ben. Vanmiddag ben ik flink aan het duimen geslagen voor mijn collega. Zijn vrouw is 6 mnd zwanger en de vliezen zijn gebroken. Geen goed nieuws en duim me rot voor een goede afloop. Oja 15 november is mijn volgende bezoek aan de vk. Ik mag nog wel eerder even langswippen om naar het hartje te luisteren. gelukiggggggggggg want pas in week 15 terugkomen duurt wel erug lang (en nuchtere ik kan wel een bevestiging gebruiken)
@ Smits...ik voel me weer goed hoor...was een een dag dip ofzo, haha.. En nu aan het zwangeren geslagen.. ach joh je hebt nog tijd zat, je beeb blijft voorlopig nog wel even zitten... Hoe is het met je collega zijn vrouw?? Al iets gehoord?? @ Nathalie..hoe was de dienst? Heb je het een beetje kunnen volhouden?
Lieve meiden, ja hoor daar is ze weer. Ik moet zeggen dat het iets beter gaat met me. Heb een lastige week gehad waar ik mezelf heb verplicht te dealen met wat er allemaal is gebeurd. Ik ben een kei in het weg stoppen van alles wat moeilijk is. Heb veel tranen gelaten en ben goed boos geweest. Moet zeggen dat het wel oplucht. Het is gewoon moeilijk dat iedereen maar verder gaat en ik nog verdrietig ben om wat er is gebeurd. Gelukkig kan ik nu ook weer verder. Alle zwanger spullen in huis weggehaald en veilig opgeborgen. Ik heb de rust weer terug gevonden in zwanger worden. Natuurlijk wil ik het nog steeds graag maar het is niet het enige wat nog telt. Ik kan het weer op zijn beloop laten. Nu maar eens even reageren op wat er is gebeurd (mazzeltje voor mij dat er niet heeeeeel veel is gekletst) Nathalie: jeetje wat een heftige situatie waar je nu mee om moet gaan. Heel veel sterkte meis. Ik denk aan je. Sabrina: volgens mij komt jouw nod weer in zicht. Merk je al iets??? Ja blijft natuurlijk lastig elke keer......Hoop op een positief bericht een dezer dagen. Krisje; druk met de bruiloft bezig zo te horen? Spannend hoor. Las iets over een bijna rijp eitje?? Ga je die proberen te benutten of wacht je echt het trouwen af? er zijn vast hele mooie trouwjurken voor zwangeren hoor Smits; jammer dat je nog niet met volle teugen geniet van je zwangerschap maar misschien heb je gewoon wat langer nodig om er aan te wennen? Komt vast wel allemaal. Wat eng om te horen van die collega van je. Hoop dat alles goed komt voor ze. Bietje; ha eindelijk de veel besproken zus van sabrina welkom Jojo: heftig zeg zo'n emo aanval op je werk. Hopelijk voel je je inmiddels wat beter?? Mutzie; stoer dat je de ha hebt gebeld! Nu hopen op een goed en snel antwoord/ oplossing... Nou ik hoop dat ik iedereen wel een beetje heb gehad en anders sorry!! Hoop dat ik snel weer bij ben xx
Suuuuuuuuuuper...daar ben je weer... Fijn om te lezen dat het weer wat beter met je gaat. Het is volkomen logisch dat je dit niet een twee drie verwerkt. Goed dat je er tijd voor hebt genomen... Hier inderdaad vlak voor de NOD.. voel ik iets..euuh denk het niet, al vind man lief me de laatste paar dagen wat kribbig, haha, maar daar voel ik niets van... Verder kan ik af en toe ook flink balen dat het nog niet gelukt is, ja ik weet dat er mensen zijn die al vele rondes verder zijn, maar als je eenmaal besloten hebt om voor een kleintje te gaan, dan natuurlijk liever gister dan vandaag... Ben in ieder geval blij dat je weer wat van je hebt laten horen... Dikke knuffel...
Sabrina; hahaha ken je gevoel van elke maand is er eentje te veel!!! Kribbig mmmmmmmmmmmmm ik zeg: SYMPTOOM . Helaas voelen we weer van alles zodra er een nod in zicht komt, zucht. Je weet nooit waar je aan toe bent. Nou dan moeten we maar een paar dagen afwachten nog voor je. Ik duim voor je!!!! Ja ben ook wel opgelucht dat ik me beter voel. Ik moet zeggen ik heb jullie allemaal gemist!!!!!!!!!!! Heb van ellende (had niks meer te doen op internet) een facebook aangemaakt! Leuk hoor!!! Iemand van hier nog actief op facebook??? Stuur me een pb'tje
Ja precies, maar ik zit nu in de ontkenningsfase..bij elke steekje zeg ik tegen mezelf...nee het is niets, heb je altijd, haha... Facebook, wel van gehoord, maar heb het niet. Ben van de hyves..