Gestopt met de pil in mei, wie nog meer?!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Starfish, May 7, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Oh en stiekem heb ik al de hele avond steken in mijn liezen..maar dat heb ik aaaaaaaaaaaaaltijd hoor.....:D

2. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566
    31
    48
    hello meiden!

vandaag een heerlijke dag gehad op het speciaal onderwijs :D kleuters met achterstand cognitief gezien :) ze waren zo leuk...

Alleen erg moeilijk met mijn duim hoor...Juf mijn jas, (probeer dat maar eens met 1 duim te doen) juf mijn knoop, juf mijn veter.. En dan sta je weer te hannesen ;) zucht

Nu jullie reactie geven:

sab... fijn dat je weer beter voelt... Kan je weer lekker van je vakantie genieten (samen met bietje ;)???) enne je bent weer op dreef met de symptonen die je altijd hebt ;) nog even wachten!! nog geen indicatie wanneer je gaat testen :p

smits.. hehe.. het nuchtere is er misschien nu ervan aan het gaan??? Snap best dat je het vreemd vind dat er iets groeit zonder dat je het goed ziet (of is je buikje al groter??) maar denk dat het met de volgende echo misschien helemaal echt lijkt?!?!

jojo.. vertel over je dag gister. Hoe ging het met werken?? nog opgelaten gevoelen??? Je bent nu al weer klaar met werken zie ik... Lekker... Nu relaxen en forumen straks??? ps.. nog steeds te druk voor je trouwkaart ;):p???

Muts.. Super dat je gebeld heb!!! :D en wat een fijne reactie.. Dat geeft je hopelijk wel weer wat moed :) zal aan je denken donderdag! hoelaat mag je???

super... wat fijn weer iets over je te lezen.. Je moet ook niet denken dat een mk in de koude kleren gaat zitten. Het is net alsof er iemand dood gaat die je allang kent, ookal was het maar 10 weken bij je! en ook al gaat de rest door (helaas zal Naat dit ook merken) jouw verdriet is er en het verdriet kan wat slijten maar weggaan nooit! Het zal altijd een plekje in je hart hebben denk ik!
    maar fijn dat je het iets meer een plekje probeert te geven en je je spullen (misschien maar goed ja) hebt opgeboren voor hopelijk korte tijd! :)
    en natuurlijk ook leuk om te lezen dat je ons gemist hebt :D ik jou ook hoor!

Naat... jou als laatst.. je bent vandaag heel veel door mijn hoofd gegaan (de kids hebben daar 3 keer een half uur buitenspelen dusss tijd genoeg :p).. hoop dat je je dat gemerkt hebt... Hopelijk was het ook een mooi afscheid en heb je er een 'goed' (niet echt het goede woord :S) gevoel bij... sterkte meisie :(

3. super80

super80 Fanatiek lid

Jun 8, 2009
    1,788
    0
    0
    Ja hoor zit ik een hele reactie te tikken (nou ja een kleintje) stopt de computer ermee grrrrrrrrrrrrrrrr... nou ja nog een keer.

Sabrina; tuurlijk heb je dat altijd;) maar voor nu wel weer goed!!! Het blijft toch ook wel weer super spannend allemaal....zal voor je duimen...

Krisje; mooi dat je zo'n goeie dag had! lastig zo'n pijnlijke duim. Zal nog wel even duren. Ik brak vroig jaar mijn enkel tijdens mijn werk, ben ik 3 maanden zoet mee geweest, zucht! Hoop dat je snel weer alles kan. Wat doet mijn lettertype nou weer raar.

Net stiekem even gerookt. Drink lekker een rose'tje en daar hoort een sigaret bij. Verder gaat het met niet roken erg goed:D

4. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Zaanstad
    @ Krisje..ik weet al wanneer ik ga testen, maar dat vertel ik niet, haha.. Jullie horen het wel als het zover is....

@ Mutz..jou vergeten vanmiddag.. ben trots op je dat je de dok gebeld hebt...

@Kris..lekker he die duim, nu merk je pas hoe vaak je hem gebruikt.. Wel zwaar denk werken met kleuters met een achterstand..ik vind de kleuters bij ons op school al zwaar...

Ik zie dat bietje ook online is... Ben je wakker gebleven in de bios bietje??

5. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Zaanstad
    Geeft niet hoor Super... Ik rook ook... stoppen we wel samen....

6. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

Sep 27, 2009
    1,340
    0
    0
    NULL
    NULL
    @allemaal; daar gaat ze dan, best nog ff lastig om op iedereen te reageren, dus vergeet ik iemand....forgive me...volgens sab heb ik toch al last van ernstige zwangerschapsdementie.

@Mutzie, met de beeb en mij gaat het goed, wilde eigenlijk tot 12 weken mijn mond houden, maar ondertussen weten steeds meer mensen het. Geeft ook niet, ook wel fijn. Verder heb ik geen last van ochtendmisselijkheid, maar meer van misselijkheid als ik moe ben (lees avond) mijn broeken passen nu al niet meer, erg leuke bijkomstigheid. Verder nog erg wennen aan het idee om straks weer in de luiers te zitten, maar wel leuk.

Goed dat je de huisarts hebt gebeld, zegt deze held!

@Super80 Jeetje meid wat een nare periode ga je jij door zeg, maar knap dat je de confrontatie met je emoties wel aangegaan bent!

@Krisje ik ken mijn zusje wel hoor, dus de nare opmerkingen negeer ik gewoon. Wacht maar af tot zij zwanger is, verheug me nu al!

@Jojo: jouw emoties herken ik nog wel van mijn eerste zwangerschap, al heb ik geen zware jeugd gehad. Ik denk dat de twijfels heel "normaal" zijn. Zelfs nu heb ik dat nog als ik me bedenk dat mijn 2 kinderen straks gaan stappen enzo brrrrrr...ik houd ze het liefste de hele dag thuis en hoe moet ik straks met 2 pubers omgaan etc.

@smits: leuk dat we ongeveer gelijk lopen! Wij gaan wel voor de combinatietest. Maar dit heeft meer ook met mijn leeftijd te maken. Ik heb vrijdag 10 buisjes bloed af laten nemen en ga 31 oktober voor de nekplooimeting. Weet niet wat te doen bij negatieve uitslag nog.

@nathalie: heb jou nog niet gesproken, wel gelezen wat jij de afgelopen tijd hebt meegemaakt! Wat naar allemaal! Wens je in deze dubbele tijd heel veel sterkte!

7. super80

super80 Fanatiek lid

Jun 8, 2009
    1,788
    0
    0
    :$ Sabrina................wanneer ga je testen:D nee hoor gewoon geheim houden!!!

8. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

Sep 27, 2009
    1,340
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Sab: kan nog wel meer symptomen bij je opnoemen hoor, heb je vanochtend een ochtend meegemaakt :D:D

9. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

Sep 27, 2009
    1,340
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sab; ik moet zeggen; de film was SUPER leuk! Weet niet of het door de hormonen kwam, maar ik vond het echt leuk. Moest zelfs huilen hahaha bij een tekenfilm. Mika en Lynn hebben zitten schateren. Echt een succes dus!

10. Smits

Smits Fanatiek lid

Jul 11, 2009
    1,284
    0
    0
    zuid-holland
    Welke film was het bietje. Gok op UP
    Enne die symptomen en van sab horen we graag!!

Sab: dit kan je ons niet aandoen, niets vertellen wanneer je gaat testen

11. super80

super80 Fanatiek lid

Jun 8, 2009
    1,788
    0
    0
    Bietje; je schiet al op naar de 12weken grens. Al een echo gehad??? Fijn dat je geen ochtendmisselijkheid hebt!! Leuk als er straks twee zwangere zusjes samen werken, hahaha kan gezellig worden met al die hormonen.......

12. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Zaanstad
    @ All... geloof niet alles wat er nu over mij geschreven gaat worden he...vergeet niet..ze is zwanger...

Morgen zijn mijn mannetje en ik 2 jaar samen...dus vul zelf maar in...

13. Smits

Smits Fanatiek lid

Jul 11, 2009
    1,284
    0
    0
    zuid-holland
    oja Bietje we lopen idd (bijna?) gelijk.Mmijn banner loopt een dag voor. Ik ben 9 mei uitgerekend. Leuk al een groeiend buikje. Haha ik moet het nog hebben van opgeblazen darmen en daardoor lijkt het net of ik een paar kilo zwaarder ben.

14. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Zaanstad
    Het is hier weer eens ouderwets druk...

Jojo..hoe was je werkdag???

15. Smits

Smits Fanatiek lid

Jul 11, 2009
    1,284
    0
    0
    zuid-holland
    ooooooo tweede duim gaat voor jou mijn mond in sab.

16. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566
    31
    48
    zo sab... morgen dus :D fijn dat je als vriendin je mond niet tegen andere vriendinnen kan houden ;)

Ben wel benieuwd welke film de zussen hebben gezien!?!? met de kids volgens mij ;)

Bietje... heb jij nu al 1 kind of 2 .. :S sab heeft het vast verteld maar ik heb gewoon al gelijk SCHIJNzwangerschapsdementie :D

Sab... De kids waren sterker dan ik dacht.. konden best al zelfstandig werken.. het waren oudste kleuters op niveau jongste kleuters.. dus dat is nog redelijk he ;) morgen groepje 6 weer even omschakelen dus :p

17. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566
    31
    48
    jojo is er ook al.... meiden we gaan weer even ouderwets kwekken volgnes mij zo :D

18. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Zaanstad
    @ Krisje..ik was niet mee naar de bios hoor... Ze was gewoon vanmorgen koffie drinken en zo vervelend was ik niet. Liep me alleen te irriteren aan een muziekje op de tv.. zetten ze een muziekje onder een stukje waarin informatie wordt verteld, dat is toch gewoon irritant...

Groep 6... Leuk...

19. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566
    31
    48
    zwaar irritant... kan je niet normaal naar de informatie luisteren...

Sab.. jij een bovenbouw beest dus??? vind de kleintjes ook wel leuk hoor ;) ben afgestudeerd met groep 3 :D wat was dat een super clubje :)

20. super80

super80 Fanatiek lid

Jun 8, 2009
    1,788
    0
    0
    Sabrina; haha handig zo'n zus die hier van alles kan vertellen;) we zullen niet alles geloven.....

gezellig weer hier.........

Share This Page