Ja denk dat ik dat maar doe als het morgen nog zo is. Voel me altijd zo'n zeur als ik over alles bel. Dacht ook dat ik de baby al voelde, maar sinds 2 dagen niet meer... Kan ook wel zijn dat hij of zij tegen mijn rug schopt maar ja schoppen voelen betekend leven! Hey Gelukkig is er ook!
weet je wel hoeveel dat is, dat allemaal terug lezen joh!! En ja hoor kom maar eten allemaal vragen we aan Sabrina's schoonfamilie of die allemaal lekkere (lees te lekker) dingen klaar maken, zitten wij goed!
stelletje vreetzakken met je oreo's en de mac jaja gaat weer goed daar hahahah (chips boert op muhahahha)
Sabrina; ja volgens mij van mutz haar kerel en van mijn collega's hahaha kan er geen eentje meer normaal aanspreken. Jojo; blijft toch allemaal spannend en nieuw. Maar ga je geen zeur voelen hoor. Het zijn jouw gevoelens...en zij krijgen er voor betaald!
@Jojo; bel maar gewoon, je bent echt geen zeur! Het is je eerste dus normaal dat je onzeker bent! Ze zitten er toch voor joh...Doen!! wij zitten heerlijk aan de toastjes met tonijn mmmmm
Ik krijg honger van jullie!!!!!!!!!! Ik ga nog even lekker van een sigaret genieten en dan naar mijn bedje.......... Weltrusten meiden
@ Smits... nou doe maar 3 juli, hahaha... Ik zit aan weer veel te veel dingen.. en de kattenbak stinkt...gadverdamme
Tonijn mag toch niet als je zwanger bent??? Dat is mij verteld!!!!! Als t wel mag dan ga ik t ook heeeel snel eten!!!!!
Slaap lekker super... Fijn dat je er weer was en dat het wat beter met je gaat... gewoon weer online komen nu hoor..
Super neeej nie roken nie!!! Je ging zo goed (moet ik zeggen schaam schaam hahaha) Ja hoor Sabje is zo zwanger als een nijlpaard whoehoe!!!! Tenzij je de kattenbak al een eeuw niet heb verschoond, want dan vindt de buurman het ook stinken hahaha
@ Super Ik dacht echt Mutzie, maar bij nader inzien, volgens mij was die toen niet online.. als ik ooit met zwangerschapsverlof ga, ga ik die pagina's nog wel eens terug lezen....hahaha
wel toch tonijn??? HELP nou ga ik twijfelen, volgens mij mag je geen rauwe vis zoals zalm en paling, maar tonijn toch wel???? Ga het meteen ff opzoeken nu....