Tonijn is toch niet rauw??? Tenzij je hem net gevangen hebt, maar dat lijkt me sterk in de prutsloot bij jullie...
Smits zegt dat het mag dus helemaal goed volgens mij! Lekker hoor!!!!! Ik ga zo ook lekker mijn bedje in moet morgen ook nog werken en dan weer tot 23uur dus moet mijn energie sparen!
Jojo trek het blik maar open: Roofvissen eten zoals zwaardvis, snoekbaars, haai, koningsmakreel en verse tonijn. Het advies is liever geen roofvis te eten.Tonijn uit blik bevat veel minder kwik en dioxines dan verse tonijn. Tot maximaal 2 porties tonijn uit blik per week is daarom geen probleem.
Ahhhhh en geen paling en zalm??? Ook al geen biefstuk en filet en brie... wat mag je dan nog wel, behalve spice pringles?
Ik ga hem ook uit gooien... Nog even criminal intent kijken en dan ook slapen... Slaap lekker allemaal.. Jullie horen het wel via een pb-tje als het raak is, hahaha
Dames tonijn mag gewoon. En eens een toastje met gerookte zalm moet ook gewoon kunnen volgens mijn vk. Net zoals salami. Op internet lees je de gekste dingen. Nog even en we mogen alleen maar fruit en groenten.
Slaap lekker girls en super ben blij dat je weer van de partij bent!!!! Sab spannend morgen laat je t ons wel weten en anders via bietje???? Duim duim duim!!!! En anders zondag testen en neit meer eerder! (t is toch morgen dat je 2 jaar samen bent??)
Oke.. ja morgen is het Jojo... natuurlijk laat ik het weten.. als het morgen nega is.. dan probeer ik te wachten tot zondag, haha.. Slaap lekker en werkse voor degene die moeten werken
wat baal ik dat ik eerder ging slapen :S was kei gezellig de f5 toets.. handy wist ik ook nog niet... Sab.. mijn duim zit al te duimen (kan niet anders dan recht overeind, en opgezwollen haha... klinkt wel heel vreemd zo :S) voor je +... wacht op je pbtje! super... vind het super om te lezen dat je er weer bij bent. Hebben je gemist hoor... Meiden, we gingen toch bij jojo eten?? man jojo (kok) zou koken en ik voor de calorieverbranding nog wat zumba er tegen aan gooien??? Wat kunnen jullie mutsen over eten zeg jojo..gewoon bellen bij twijfel. Anders blijf je ermee rond lopen!! werkse trouwens vandaag... Je hebt een lange dag.. Nou hier een half dagje werken... xx
Sabriena: Succes met testen. Hoop dat ik vanmiddag een mooie bericht lees. Zou zo leuk zijn. Nathalie: Hoe is het? Krisje, Jojo en andere werkende vandaag: Werkse!!! En voor de meiden die vrij zijn: Geniet ervan!!!!!! Ben jaloers
Hoi meiden, hier even een snel berichtje van mij. Heb al mijn verhaal gedaan op Hyves. Voel me niet zo goed. Gister natuurlijk de dienst van mijn tante, was heel indrukwekkend. Tranen schieten nog in mijn ogen. Tevens ook gehoord dat ze bij mijn andere tante iets in haar bloed hebben gevonden wat niet goed is. Die moest zich vandaag melden in het ziekenhuis voor verdere onderzoeken. Zei heeft 5 jr geleden ook die rot ziekte gehad, laten we hopen dat het niet al te slecht nieuws is. Zit zo met mijn moeder, die is zo verdrietig om alles. Ik probeer er voor haar te zijn maar zelf ben ik zo moe en af en toe heel erg misselijk. Het is allemaal zo moeilijk. Ik ga even niet reageren hoor, mijn hoofd staat er gewoon nog niet naar. Ben zo'n emotioneel wrak momenteel. Zit dus wel gewoon op 't werk om afleiden te zoeken, want als ik thuis zit word ik gek. Ik hoop me snel beter te voelen. Gelukkig wel allemaal positieve reactie rondom de zwangerschap. Dat maakt het leven toch wel een stuk positiever! Super fijn dat je er weer bent meis!
Nathalie wat fijn dat de dienst zo mooi was, maar het blijft natuurlijk heel erg verdrietig en dat zal nog wel even zo blijven. Neem lekker je tijd en schrijf het hier even lekker van je af! Hopen dat het met je andere tante meevalt... Wat een klote ziekte is het toch... Sab en???
Nathalie, reactie staat op hyves. Sabrina: Haast ik me rot om de uitslag te lezen, zeg je niets. Bewust offe heb je straal er toch niet onder gehouden (wat ik me overigens niet kan indenken)
waar blijft onze pb sab!!!! schiet eens op!!! :S naat zie reactie hyves... en jojo schiet jij eens op met je trouwkaart inscannen... ben nieuwsgierig!
Dat lekker zeg, ben ik er een keertje niet, is het hier kei gezellig!! En dan ook nog eens de politieknuppel erbij halen. Heb weer erg gelachen! (ja Sab, ik was er toen ook bij ). Kwam inderdaad vanuit mij (mijn vent in collega van super) of van super. Iig het was hilarisch! Als eerste SUPER!!! je bent terug! Je doet je naam weer eer aan! Kanp dat je er zo mee om gaat en fijn dat je er weer voor gaat. Gaat helemaal goed komen. Voor Naat reageer ik op hyves... Ik ben nu toch wel eens benieuwd wanneer we samen gaat eten.. Bij jojo lijkt me een goed plan met zo'n man als kok. Aan mijn vent hebben we niks (naast zijn knuppel dan... aaaah nee, gewoon zijn zijn knuppel van zijn werk dames, bedoel er verder niks mee!! ) Sabrin!!! Waar blijf je me de test?? En gefeliciteerd natuurlijk met jullie 2 jarig samen zijn!! Krisje, leuk hoor het speciaal onderwijs. Ik heb deze opleiding nog gedaan na mijn Pabo. Beetje jammer van je duim als je bij de kleuters zit. Nooit zo mijn ding geweest, die kleintjes, haha. Smits: daar was je ook weer! Kan me wel voorstellen dat je het vreemd vindt dat je zo nuchter bent. Dat komt vast wanneer je een dikke buik hebt en het steeds dichterbij komt. Geen zorgen! Jojo: wat rottig dat je vanaales voelt waar je je zorgen om maakt. Bij zorgen gewoon bellen, je bent echt niet de enige die belt als ze iets voelt waar ze zich zorgen om maakt. Bietje: kan me voorstellen dat je nog niet helemaal bij bent. Laat Sab je maar een beetje bijkletsen. Leuk dat je al weer bijna voor een tweede echo mag. Ervaar je deze zwangerschap anders dan de vorige twee? Zo, ik ben denk ik weer een beetje bij... Als ik iemand ben vergeten, sorry... Moeten jullie maar niet zo veel kletsen (euh, wie 'klaagde' er nu ook al weer dat er te weinig werd gekletst ) Oh ja, de dokter. Ik bel morgenochtend even voor een afspraak. Hoop dan dat ik die morgen nog kan komen, anders vrijdag even. Jullie horen ervan!!
Hoi hoi, Nou Smits, natuurlijk heb ik de straal eroverheen gegooid, haha.. Je dacht toch zeker niet dat ik kan wachten.. Tja de uitslag.. ik weet het eigenlijk niet, zo op het eerste gezicht negatief, maar als ik hem tegen het licht in hou..dan zie ik een heeeeeeeeeeeeeeeel licht streepje... Heb nog vier testen liggen, dus voor donderdag, vrijdag zaterdag en zondag....hahha...Het blijft nog even spannend dus... @ Mutzie.. ik vind ook dat we bij Jojo moeten eten hoor... gezellie, haha...En je weet dinsdagavond zijn we meestal allemaal online..dat moeten we er maar inhouden dan...