Spannend, spannend Sabrin!! Hopelijk zet het streepje even door Voor mij kan dinsdag ook prima! Ik heb even gekeken, ik moet 2 uurtje rijden. Moet te doen zijn!
Zoals ik vandaag al schreef " je weet de spanning er goed in te houden Sabrina". Alleen nu ook voor jezelf. Zit hier met een dikke vette als ik eraan denk dat het wel eens kan uitlopen op een duidelijke streep. Dinsdag dus, moet lukken Mutzie ik dacht dat je afspraak al stond?
Denk dat we het maar moeten doen als Jojo met verlof is.. Die heeft nu van die wisseldiensten...ga niet pas om 23.00 uur eten hoor, haha... Denk dat ik het dichtstbij woon.... Rijdt Super maar met mij mee... Pfff heb nu een mega buikpijn..trekt helemaal naar mijn benen toe.. irritant... hoop dat het zo over is.... Ga nu saampies eten met mijn mannetje..lekker steengrillen...jammie jammie... Tot later...
Hallo allemaal, Hier eindelijk weer eens een berichtje van mij en t is geen goed nieuws....... Helaas heb ik een miskraam gehad en naar omstandigheden gaat het best redelijk. Ik ga proberen mn gedachten te verzetten en zal dus in ieder geval de komende tijd niet op t forum zijn. Bedankt voor jullie gezelligheid en ik wens jullie allemaal het beste voor nu en natuurlijk veel gezonde baby's hier op t forum! Groetjes
Jeetje annemoon, wat heftig zeg! Heel erg veel sterkte met het verwerken hiervan en we hopen je natuurlijk nog een keer terug te zien met goed nieuws! @Smits: nee had nog geen afspraak. Had dins. de dok aan de tel. Kan dan niet gelijk een afspraak maken, alleen tussen 8 en 9 uur. Vandaag heel de dag op kantoor met zus, die gaat vragen stellen als ik de dok bel en kan niet even weglopen, is maar een heel klein kantoor. Dus moet morgenochtend even bellen, dan ben ik niet op kantoor, dus kan ik bellen zonder vragen. Ga nu werken, ik spreek jullie morgen weer!!
Jeetje Annemoon wat erg voor je/jullie... Heel veel sterkte de komende tijd.. en wij zijn er ook om je steunen als het nodig is he... Hele dikke knuffel....
Annemoon, wat vreselijk naar om te horen. Heel veel sterkte ermee. Ik kan me voorstellen dat je even niet op het forum te vinden bent. Mocht je toch even je ei kwijt willen of gewoon even lekker kletsen dan weet je dit topic te vinden he? Xx
@ All...heb het penis verhaal even opgezocht.. het ging inderdaad over Mutzie.. die had haar penis gevonden..hahha.. Maar Jojo begon... Alles is terug te lezen vanaf blz 249..veel leesplezier
annemoon... mijn gezicht trekt wit weg, en mijn haartjes gaan weer recht overeind staan! wat erg meid!!! heeeel veeeel sterkte... we hebben echt al veel pagina's he meiden En nog plannen morgen?? ik morgen van 7.45 tot 21.45 weg...:S lesgeven groep 4/5 daarna majoretteles geven en dan zumba 2 uur achter elkaar pffuhhh...ben nu al moe bij de gedachten... vrijdag trouwens vrij gevraagd bij mijn andere werk omdat ik zo weinig met mijn duim kan qua rkacht wat ik daar wel nodig heb... :S dus gelijk maar even 3 afspraken gepland om trouwjurken te passen..zaterdag namelijk weer terug voor dé jurk en moeten zeker weten dat mijn keuze goed is gekozen.. mijn 1e nod dag is trouwens vandaag... maar heb nog geen ongi klachten of bruinverlies
Annemoon wat verschrikkelijk zeg meid. Hoe is het precies gegaan verloor je veel bloed of hoe? Ik d8 dat het juist zo goed met je ging meid. Pfff weet ff niet wat ik moet zeggen. Rust lekker uit en neem je tijd. Sab, wat spannend een lichte streep. Nou test je vandaag weer? Ik heb erg last van misselijkheid, vanmorgen stapte ik in de auto en onderweg moest ik gewoon stoppen en heb ik langs de weg staan kotsen blehhhhhhh vies he.
Annemoon; oh nee lieverd, het was je zo gegund. Ik las je berichtje met tranen in mijn ogen. Meis neem je tijd hiervoor. Hoe voel je je lichamelijk? en je vriend? Ik begrijp als geen ander dat je even afstand wilt nemen. Hou je taait en als ik iets voor je kan doen.......Heel veel sterkte lieve annemoon ik denk aan je
All@ dinsdag kan ik ook! Sab ik stap bij jou in de auto.... Sabrina: wauw een streep is een streep hoor!!! hoe licht dan ook! Bij mij was hij toen 5 dagen voor mijn nod super licht en hij werd alleen maar donkerder. Oh wat spannend.............ga je vandaag weeer testen? Mutz: heb je de dokter al gebeld. Nu blijven we je ermee lastig vallen. Krisj; verstandig dat je een dag vrij hebt genomen! lijkt me niet lekker met zo'n pijnlijke duim van alles te moeten doen. Wat heerlijk dat je al die mooie jurken mag gaan passen............. Nathalie; wat vervelend dat je misselijk bent! Hoop dat het snel weer over gaat. Wanneer krijgen jullie de uitslag van die andere tante? Bah enge dingen allemaal....
@ Super... ik heb zelfs al twee keer getest.. en inderdaad weer donkerder dan gister... Ik kan het eigenlijk nog niet geloven of echt blij zijn.. Vraag me al af wanneer het dan 100% zeker is... Ik denk dat ik pas blij kan zijn op de dag van mijn eigenlijke ongi.. AAAAAAAhhhhhhhhhhhhhhh word er gek van, hahah
Annemoon meisje wat verschrikkelijk.... Heb er geen woorden voor. Dacht ook dat je je heel goed voelde. Wat oneerlijk! En zoals de andere meiden al geschreven hebben als je wilt praten dan kan dat ALTIJD bij ons he... Hele dikke knuffel en denk aan je zelf. Dat is nu het belangrijkste.... Bah!
SAB??? Kan ik uit je bericht nu opmaken dat je een positieve test in handen hebt??????????????????????? WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! En ook een lichte streep is een streep hooor!!!!!!!! OH ik wil foto's ziennnnnn!!!!!!! Stuiter zowat van mijn stoel hier!!!! En uuh dinsdag bij mij eten zal lastig worden. Ik kan hier wel wat in de koelkast zetten maar ik ben gewoon werken tot 23uur hahaha! In mijn verlof zijn jullie allemaal welkom! Lijkt me trouwens echt wel leuk!!!!!! Oh en ik vergeet te zeggen dat ik 3 4 en 5 dec met mijn beste vriendin een mini cruise ga maken naar Newcastle!!!!! Gaaf he!!!! Kerstshoppen!
Haha..Jojo.. je bent gek.. heb zelfs al drie positieve testen...maaaaaaaaarrrrrrrrrr ik zit nog voor mijn nod he.. vind het zo eng...kan nog van alles mis gaan...maar daar gaan we natuurlijk niet vanuit...
SAB DOOOOS JE GAAT DAT TOCH NIET ZO NUCHTER VERTELLEN HIER!!! JE BENT ZWANGERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!! oh ben zoooooo blij voor je!!!!!!!!! Een hele dikke zwangere knufffeeeeelllllllllllllllll
Nuchter????????? Wat moet ik dan??? Geloof het gewoon zondag pas.. dan doe ik zo'n clear blue test....
Sabbieeeee wat geweldig! Een streep is een streep hoor meid Ik heb 2 keer zo'n clearblue gedaan en 2 keer stond er zwanger. Die zijn 99% betrouwbaar dus dan kan je er niet meer onderuit. Jojo wat leuk kerstshoppen met je vriendin gezellig. Ik ga vanavond bij mijn ouders eten, m'n vriend is overwerken. Na het eten ga ik met mijn paps boodschappen doen, hij wil mee want ik mag niet teveel sjuiwen van hem wat een bezorgde man