Gestopt met de pil in mei, wie nog meer?!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Starfish, May 7, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

Sep 27, 2009
    1,340
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Annemoon; heb je nog nooit gesproken, maar vind het vreselijk voor je! Veel sterkte en volgens mij heb je genoeg luisterende oren hier.

@Kris: lekker een dagje vrij morgen en daarna natuurlijk heerlijk herfstvakantie! Grrr ik wil ook nog een week (of 52)

@Nathalie: Bereid je maar vast voor, zo zijn vaders (en vriendjes/mannen) als je zwanger bent. Je mag NIKS meer doen vanaf nu (en geniet er maar van)

@Jojo; hoe is het met de pijn, waar je het van de week over had? Heb je nog gebeld of gaat het beter?

@Sab; je bent een eigenwijze doos hahahaha....je weet het pas zeker als je de echo hebt gezien, of als het kind eruit komt, of als je buik dikker wordt bla bla bla...nou dames ik heb de foto van het streepje gezien (en kom het straks live nog even checken) geloof me; het is een streep!!

2. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

Jun 28, 2009
    1,980
    0
    0
    Noord-Holland
    Bietje jij ook gefeliciteerd! Wat zullen jullie collega's en familie het pittig krijgen als er strakjes 2 hormonen bommetjes rondlopen hahahah!!!!

Nou Sab houd jij je blijdschap maar in, ik vier hier een feestje!!!! (voor jou dan he!)

Naat hoe voel jij je???

3. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

Sep 27, 2009
    1,340
    0
    0
    NULL
    NULL
    @mutzie; ik vind het wel een verschil hoor! Vind deze zwangerschap veel 'enger'. Stom he, bij de andere twee ging ik er vanuit dat het gewoon goed ging en nu maak ik me meer zorgen. (misschien omdat ik weet dat dit echt de laatste keer is) Verder weet ik stom genoeg van de tweede zwangerschap niet zo veel meer en de eerste was erg kort (31 weken) Ik ben nu wel minder moe...dus da's een voordeel!

4. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

Jun 28, 2009
    1,980
    0
    0
    Noord-Holland
    Meiden ik ga weer! Ik ga naar een vriendin die ik al mijn hele zwangerschap niet gezien heb hahaha!

Doeiiiii en hoera hoera hoera voor Sab!!! :D

5. super80

super80 Fanatiek lid

Jun 8, 2009
    1,788
    0
    0
    Sabrina; ik kan me voorstellen dat je een tikje terughoudend bent omdat je nod nog komt, maarrrrrrrrrrrrrrrr je bent voor nu gewoon zwanger hoor! Natuurlijk is het allemaal doodeng maar dat is het na je NOD nog steeds.................geloof het nou maar en duim dat er niks gebeurd op je nod.... hihi sabje is zwanger.......:D

6. mevrnathalie

mevrnathalie Fanatiek lid

May 20, 2009
    1,494
    0
    0
    @Jojo; Ik voel me opzich goed alleen die rot misselijkheid, tis toch erg als je gewoon naast de weg moet stoppen omdat je echt moet overgeven. Word al misselijk bij de gedachten BAH! Verder ook moe. Gister lag ik alweer om 21:00 uur op bed. Maar het is voor een goed doel he...

@Super; Ik zie dat jij vandaag het vruchtbaarst bent! Veel klussen dus. EN dan daarna die vervelende wachtdagen weer...

@Sabrina; Je bent dus gewoon zwanger meid. Een streep is een streep. Las dat je lekker herfstvakantie hebt, heerlijk hoor. Geniet er lekker van. Nog leuke dingen te doen? En zoals Super net al zei...het blijft altijd eng, ook na je NOD.

7. Smits

Smits Fanatiek lid

Jul 11, 2009
    1,284
    0
    0
    zuid-holland
    Lieve Annemoon. Wat een verschrikkelijk nieuws. Weet wederom niet wat ik moet zeggen. Baal verschrikkelijk voor je. Neem de tijd en ik hoop je snel weer te zien hier. Dikke kuffel en veel liefs

8. Smits

Smits Fanatiek lid

Jul 11, 2009
    1,284
    0
    0
    zuid-holland
    Ole, Ole, Ole Oleeeee Sab is zwanger, Sab is zwanger
    Wow je bent gewoon zwanger!! Jemig wat geweldig. Ga het maar geloven, het is echt zo. Van harte meid.

Krisje: Heerlijk een dag vrij morgen. Heb je ook wel verdiend na zo'n heftige sport avond. Heerlijk om morgen weer al die mooie jurken te passen.

Nathalie: Wat vervelend dat je moet overgeven. Lief hoor zo'n paps.
    Heb je nog wat gehoord van je tante?

Bietje: Jij ook kan van harte natuurlijk. Moeder en tante worden, gaaf hoor. Groeien ze lekker saampies op.

Ga even een Indiaase curry in elkaar draaien en heerlijk van smullen.

9. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Meiden jullie zijn lief....maar ik ga zondag pas in stuiterstand hoor....

10. Starfish

Starfish Actief lid

May 4, 2009
    485
    0
    0
    Tjongejonge! Half uur moeten bijlezen ;) Ik had ein-de-lijk weer eens tijd om achter de pc te kruipen, had ik al bijna een week niet meer gedaan! :$

Eens kijken....heb een hoop gelezen in elk geval! Aan Hyves ben ik nog niet toegekomen dus eerst maar eens hier reageren.

@ Nathalie: uit de berichten begrijp ik dat je tante er niet meer is. :( Ik weet precies hoe je je voelt, de dood is gewoon verschrikkelijk, zeker als het iemand is die dicht bij je staat. Neem de tijd om het te verwerken, iedereen doet dat op zijn eigen manier. Ik vond het destijds ook moeilijk om te verwerken omdat je zelf met een nieuw leven bezig bent (omdat je zwanger bent) en dan wordt je opeens keihard geconfronteerd met de dood, dat is niet gemakkelijk. Probeer toch goed voor jezelf te zorgen want al die stress is niet goed voor je kleintje. Ik merk aan mezelf dat ik het verdriet ook niet altijd toelaat. Opkroppen is natuurlijk niet goed maar er op dit moment aan onderdoor gaan ook niet.....knuffel! :)

@ Jojo: haal je geen rare dingen in je hoofd! Jij wordt gewoon een goede moeder! :) Kan me overigens wel voorstellen dat je af en toe waanideeën hebt hoor, heb ik zelf ook haha, maar ik denk dat deze gevoelens er gewoon bij horen....kop op! :)

@ Kris: leuk dat je al zo druk bent met je bruiloft, jurken passen e.d. Het wordt vast de mooiste dag uit je leven! Is je vriend ook al bezig met het uitzoeken van een pak of dat nog niet?

@ Bietje: welkom!

@ Mutzie: wat goed dat je eindelijk naar de huisarts gebeld hebt. Wanneer ga je precies?

@ Super: fijn te horen dat je het verlies een beetje een plekje hebt kunnen geven. Kan me voorstellen dat dat niet zo 123 gaat, dat kost tijd....

@ Anemoon: veel sterkte meid voor jou en je vriend. Heb er geen woorden voor eigenlijk :(

@ Sabrina: PROFICIAT! :D Cool! :D

Met mij gaat alles het gangetje eigenlijk. Heel erg druk....thuis op het werk, 's avonds en in het weekend, poeh! 's Avonds krijg ik niet veel meer gedaan, ik merk dat ik na een dagje werken kapot ben, al mijn energie is dan op. Mijn conditie gaat ook achteruit merk ik, maargoed dat hoort er nu eenmaal bij. De kleine is flink aanwezig, zo leuk! Paar daagjes geleden heeft mijn vriend het ook kunnen voelen, hij was echt helemaal blij! :)

Morgen de 20-weken echo, ben zo benieuwd! Heel spannend in elk geval. Jeetje, ik zit gewoon al op de helft, dat is echt een raar gevoel. Mijn beste vriendin vroeg vorige week aan mij of ik me al kon voorstellen dat ik volgend jaar op hun bruiloft, een baby had. Hahaha, dat is echt zó raar! :)

A.s zondag koopzondag van alle babyzaken hier in de buurt dus mijn vriend en ik gaan dan eindelijk eens op pad voor babyspullen, daar hebben we nog niet eerder de tijd voor gehad dus die koopzondag komt zeker goed uit. Zal natuurlijk wel druk zijn maargoed! Hoop dat we wat leuke dingetjes tegen komen.

Verder heb ik vorige week eindelijk nog wat leuke zwangerschapsbroeken (en een jurkje ook trouwens!) kunnen vinden. Mijn schoonmoeder heeft ze vandaag wat korter gemaakt want ze waren te lang dus nu kan ik ze dan ook echt aan. Ik pas gewoon geen een gewone broek/rok meer. De laatste tijd vraagt ook iedereen of ik zwanger ben, zelfs de kinderen in de klas die het zien, zó leuk! :)

Oké, oké genoeg over mezelf gepraat :p Maarja ik denk: moet jullie natuurlijk wel even bijpraten aangezien ik al superlang niet meer geweest was. Geen idee wanneer de volgende keer wordt.....heb nu gelukkig wel t/m maandag vrij dus zal proberen nog eens langs te komen!

Liefs, Fish! :)

11. Julesz

Julesz Actief lid

Sep 5, 2009
    333
    0
    0
    Sab wat gaaf! Wat kewl dat je zwanger bent. Ongelovelijk! Voor de vorm mag je best nog even wachten tot zondag hoor :)
    Nathalie wat lief van je papa dat hij zo voor je zorgt. Schattig hoor! Starfish, wat leuk dat jullie op pad gaan zondag! Geniet ervan. Ga je nog voor iets specifieks op pad? Op Wehkamp staan trouwens ook hele leuke positiedingetjes.. Prachtig hoor!
    @ hier, lekker druk. Ben naast mijn werk bezig met een filmopdracht. Super leuk en afwisselend. Op die manier kan ik even meekijken in een andermans leven. Neeej, niet nieuwsgierig heur.....
    Wat betreft de cyclus, nog drama. Ik weet niet wat er vrijdag is gebeurd maar ik heb van vrijdag tot uh dinsdag kleine beetjes oud ( donkerbruin), bloed verloren. Een inlegkruisje was net te weinig voor een dag maar een maandverband was bijna wat overdreven.. en nu is het ook weer klaar. Snap drrrr niks van! Kan het zijn dat het een soort ongesteldheid is? Sab had al gevraagd of het niet een innesteling geweest kon zijn. Maar dat lijkt me stug als ik sinds 3 augustus niet meer ongi ben geweest.. Dan kan ik toch niet vruchtbaar geweest zijn zonder die ongesteldheid???

Ik ga ff een lasagna tot mij nemen

XXXXXXXXXXXXXXXX

o ja, Super, fijn dat je er weer bij bent

12. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566
    31
    48
    @ sab... 3 strepen is scheepsrecht hoor ;)!! maar wacht jij maar als nuchtere n-hollandse af hoor :p

@ starfish.. fijn dat het zo goed met jou en de kleine gaat :D

@ julesz... balen van je cyclus! inderdaad misschien even bellen..

@Muts...over bellen gesproken... Vandaag gebeld??? ;)

@ jojo... en gezellig geweest met je vriendin?? enne dan regel je maar een keer vrij op dinsdag ofzo :p wij kunnen allemaal!!! :)of wat denken we van een weekend etentje?? al hebben we ook wisselende diensten meiden..

@ super... klusdag voor jou... hoe is het nu met je?? iets meer 'rust'?

@ bietje.. jij gefeliciteerd met je nieuwe neefje of nichtje?? mocht sab natuurlijk strepen blijven zien.. hoe was de streep live?? enne, niet zeuren over vrij zijn.. Ik heb heel de week gewoon moeten werken... Vandaag zelfs op een school die in het circuitmodel werken! dat is pas overzichtelijk voor een invaller zeg :S ;) wel leuk om eens te doen..

Hier dag 2 voor mijn mogelijke NOD...:S heb nog steeds geen bruin/roodverlies kunnen spotten.. Morgen móet het officieel uiterlijk komen.. Merk wel dat ik nu zenuwachtiger ben waar mijn ongi blijft...

Volgens mij heb ik ook wel weer op iedereen gereageerd, hoop ik..

nu uitpuffen van mijn drukke dag... te moe om te slapen!

13. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566
    31
    48
    g#$o)#(*$ tot iemand vergeten...!

En een belangrijke..

Naat.. hoe is het meisje?? Ja, misselijk van de zwangerschap.., Maar mentaal??? heb een klote week (gehad) en voor jou misschien belangrijker.. hoe gaat het met je mama?

14. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

Apr 30, 2009
    1,688
    0
    36
    Oh Sab, ik ben zoooooo jaloers op je!!! Maar ook zooo blij voor je!! GEFELICITEERD!! Zondag heb je gewoon een heel donkere streep.

Even ego, want t was wel weer een bijzonder dagje... Belde vanmorgen de assistent, kon pas volgende week woensdag komen... Belde ze 5 min later terug; er had iemand afgebeld voor vandaag. Kon om 9.30 uur komen! Moest tot 9 uur werken, dus dat kwam goed uit! Ik blij. Bij de dok even mijn verhaal gedaan, natuurlijk moest alles uit en kwam de beste man met zijn eendenbek om de hoek.. :$ Tja, je moet er wat voor over hebben om zwanger te worden (dat zei ik ook tegen hem, even het 'ijs' breken :)). Nou goed, heeft een uitstrijkje gemaakt en moest daarna door naar het ziekenhuis om bloed af te nemen. Daarna gewerkt, zal volgende week de uitslag krijgen...
    Ga ik na mijn werk even naar de wc, heb ik licht bruin verlies bij het afvegen.. :( Zal het komende ongi zijn (heb enorme buikpijn nu) of komt het door het gepruts (hoe moet ik het anders noemen?) van de dok?? Zal het echt zo tussen mijn oren zitten dat nu er wat wordt ondernomen waardoor ik spontaan ongi wordt? Vreemd lijf zeg! Tis wel weer donderdagavond (de dag dat ik altijd pijn in mijn baarmoeder heb en het is geen eisprong, dat heb ik getest...). Goed, dat was mijn dagje, best vreemd vond ik...

@Naat: fijn dat je hier weer bent. Ons beetje op de hoogte houden he, van hoe je je voelt en dan bedoel ik niet alleen je zwangerschap. Balen dat je je zo misselijk voelt. Vind spugen echt verschrikkelijk!

@Starfish: leuk om weer eens van je te lezen! Alweer op de helft, dat gaat snel zeg! Wel leuk dat degene die deze topic begon ook als eerst zwanger was. Leuk dat jullie spulletjes gaat shoppen, ben natuurlijk heel nieuwsgierig wat het is geworden :)
    Lijkt me super om je kleintje te voelen en leuk dat je vriend het ook heeft gevoeld!

@Julesz: we lijken we een beetje hetzelfde mee te maken. Ik moet ook nog maar even zien of deze ongi doorbreekt. Tis kl*te dat het zo loopt, weet helemaal hoe je je voelt. Weet zeker dat het ook bij ons goed gaat komen!

@Krisje: kan zomaar ineens komen he, die ongi, dus nog even geduld en dan op eens zet het enorm door!

@bietje: jij natuurlijk ook onzettend gefeliciteerd! Lijkt me wel gaaf, om gelijk met mijn zus zwanger te zijn (misschien ook wel niet, zo leuk is mijn zus niet met haar hormomen ;)).
    Jij houdt je zwangerschappen dus wel spannend zo? :) Elke is dus anders?

Nu ga ik mijn bedje maar eens opzoeken. Morgen weer eens vrij en dus vriendinnendag, haha. Ga naar hoogzwanger vriendinnetje. Over 2 weken uitgereken, spannend dus!

Slaap lekker en tot morgen weer (hopelijk met een hoop bloed... sorry...hihi)

15. mevrnathalie

mevrnathalie Fanatiek lid

May 20, 2009
    1,494
    0
    0
    Hoi meiden,

Opzich voel ik me wel goed hoor, alleen die misselijkheid en ben erg moe, elke dag lig ik om 21:00 uur op bed, is niet zo leuk voor m'n vriend maar hij begrijpt me gelukkig wel.

Ik weet nog niets van mijn tante. De onderzoeken zijn gister verplaatst naar vandaag en dan krijgt ze als het goed is volgende week vrijdag pas de uitslag, duurt 5 werkdagen. Dus dat is nog even spannend.

Sab, en nog getest meid? je bent gewoon hartstikke zwanger!

Starfish, Ik neem er wel de tijd voor voor mijn verdriet, soms zit ik thuis in mijn eentje gewoon te huilen om van alles en nog wat, beter dat als opkroppen want daar krijg ik juist stress van. Leuk dat je dit weekend gaat baby-shoppen. Wij mogen de baby-kamer uitzoeken van mijn ouders, wat lief he! En van mijn schoonouders de kinderwagen.

Mutzie, heb je trouwens nog de HA gebeld?

Krisje, al uitgerust van de drukke dag gister?

Hier dus weer op kantoor laatste dag en dan gelukkig weekend en ga eens heerlijk uitslapen (als het lukt).

Ik piep straks nog even langs.

16. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566
    31
    48
    nou meiden,

muts... je had gelijk :D mijn ongi is gekomen... en weer zonder alle ongi klachten.. DUs geen buikpijn of van die andere dingen :)

cyclusdag 1 vandaag dus... vanavond maar weer even een banner maken..

WEl een beetje vervelend... zo 3 afsrpaken om jurken te gaan passen.. (lees rood bloed met jurken :D) toch altijd even onzeker over lekken enzo ;) al valt het nu reuze mee hoor..

naat.. goed dat je weer een beetje reageert... ook zeggen als het niet gaat he?!?! hoe is het met je moeder??

tot vanavond!

17. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Zaanstad
    @ Mutzie... dat was wel even schrikken dan, dat je meteen kon komen..nou ja kun je je er ook niet druk om maken, haha.. En dan opeens bruin bloed...net als bij de tandarts.. ga je heen voor kiespijn, is het over, haha... Hopelijk breekt het snel door..

@ Nathalie..goed dat je aan jezelfd denkt.. en mannen zijn altijd lief (tot op zekere hoogte, haha) als hun vrouwtje zwanger is...

@ Starfish..jeetje 20 weken, wat gaat dat hard, voor jou waarschijnlijk niet, maar voor ons wel, hihi.. Heel veel plezier met baby shoppen...DAT WIL IK OOK....

@ Krisje..maak je niet druk joh..gewoon tampon en twee maanverbandjes in doen en twee onderbroeken over elkaar aan, dan kan er niets gebeuren, haha...Veel plezier in ieder geval..

@ De rest...natuurlijk weer getest, krijg nog steeds een streep, aan de bovenkant van de streep donkerder dan gister, maar het midden is nog steeds licht.. Zo nuchter als ik over komt, zo onzeker ben ik in het echt.... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

18. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Zaanstad
  19. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Zaanstad
  20. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

Apr 30, 2009
    1,688
    0
    36
    Hihi, niet te missen dat daar een streep staat hoor sab!! :D Snap wel dat je beetje onzeker bent, maar je zit nog voor je NOD, dus logisch dat ie zo licht is. Hoe reageerde je vriend? Was leuk cadeautje voor jullie 2-jarig samen zijn!

Hier nog geen ongi te bekennen.. Maar besloten om iig elke donderdag te klussen, haha. Dan voel ik altijd van alles ;)

Krisje, fijn dat de ongi er is! Met jurken passen zal wel goed komen, die zitten óm je benen en niet er tussen toch :D Geen pakken passen en niet gaan zitten, hihi!

Af en toe goed huilen is inderdaad niet verkeerd Naat. Jammer dat je zo moe bent... Wordt naar wat ik gehoord heb wel weer minder..

Share This Page