zo de twee zussen tegen elkaar op :d wou soms ook wel een zus waar vik zo lekker mee kan geiten.... wij zijn wel benieuwd naar jullie seksleven.. bij jullie is het nu beide raak.. WANT JA SAB DAT IS EEN HELE DIKKE VETTE STREEP!!! nou ja, 3 vette strepen dan haha jojo... hier een druk weekend... zoals altijd morgen dé jurk weer passen en daarna naar de love and marriage beurs in ahoy... kom ik dichtbij jou naat! en zondag zumba cursus in apeldoorn.. (uit die richting komen er niet veel van ons vandaan toch??) en jij succes met al het werken komend weekend! en balen van al dat snotten.. Mijn broer was ook al heeel verkouden.. is ook zoo vermoeiend...:S @super...vind het nog steeds heerlijk te lezen dat je weer helemaal in kwebbelstand bent klusdagen voorbij... nu weer afwachten... spannend!!! @ muts... ik denk dat door het gepruts wat oud bloed is losgekomen... Al zou een ongi ook niet erg zijn toch?!?!?!?! @babywish... hello! welkom... kwebbel lekker mee met ons als je ons gegeit kan volgen we zijn zoals jojo al zei wel verslavend Ok, nog even met pasdag bespreken.. zal wel een van de toppers van vandaag op hyves zetten... Ik heb vandaag veel jurken gepast.. strapples, halter, met sleep zonder sleep, wit (of wittig/creme e.d.) en zelfs gekleurd! heb nu een heel goed idee van de bruidsjurkenmarkt én denk nog steeds dat de jurk van vorige week DE jurk is.. dus zoals ik al zei morgen nog een keer passen en kijken of het hem is... gelukkig niet te veel ongi geweest, al is het wel meer dan vorige keer... (super vroeg er al eerder naar) waarschijnlijk omdat ik nu toch iets meer baarmoederslijmvlies heb ontwikkeld... oja, brengt me weer bij mezelf...banner maken
Toch jammer dat we niks van het seksleven van Sab of Bietje mogen horen Nee, laat dat maar zitten, haha. Jullie en wij weten dat jullie het iig één keertje hebben gedaan en daar laten we het dan maar bij Heb alleen maar zwangerschapskwaaltjes gelezen net, hihi. Jammer dat ik daar niet over mee kan kletsen. Kan niet eens meekletsen over ongi zijn, want ook dat ben ik niet. Weer helemaal niks na de buikpijn van gisteravond. Maar even geklust, tja, je weet maar nooit! Vandaag gezellig bij hoogzwangere vriendinnetje geweest. Gaaf hoor, zo'n enorme buik! Nog twee weekjes... Spannend! Morgen werken en zondag even lekker niks. Haha, zit de Televizier te kijken, erg grappig net. Hoe is het bij jullie? Online? Tv aant kijken of misschien al lekker op bed??
Dat klopt niet hoor Mutzie..bietje heeft het al zeker drie keer gedaan, hahha... Hier de tv aan en op de computer..Mannetje is zijn vader van schiphol aan het halen.. @ Kris..ik helemaal tennissen naar de hyves..staan er nog geen foto's op, snik snik...
ben op zoek naar de jurk van vandaag kan alleen nog maar een kleiner plaatje vinden... hier ook tv aan en computer op schoot even geduld sab
Krisje: natuurlijk enorm benieuwd naar je jurken! Je hebt maar een druk weekend! Apeldoorn, nee daar woont niemand van ons. Ga er volgend weekend heen, aapjes kijken Was ook net als Sab aan het tennissen, maat niks hoor!! Denk ook wel dat het oud bloed was, wat prutsen allemaal kan veroorzaken... Nu de uitslag maar even afwachten.. Alleen thuis dus Sab? Me too, mijn vent heeft net als super nachtdiensten van het weekend..
Daar hou ik wel van Kris, die kraag vind ik zooo gaaf, die wil ik ook! Toen ik met mijn vriendin ging passen trok ze die ook als eerste aan, helemaal gaaf!
Oooh je gaat voor de linkse zie ik nu aan je berichtjes hier! Ook erg mooi! Ben alleen zelf niet zo van het kant, maar erg bijzonder de kraag zo! Nu wil ik m zien met jou erin, haha
Ik vind juist lekker weinig tierelanteintjes.. (of hoe je het schrijft)... alle aandacht voor de bruid....hihi
de jurken waar ik morgen voor terug ga, 1 daarvan heeft ook zo'n kraag muts... dus ben daar ook fan van... maar dé jurk is ook iets aparter... strapples maar met een bandje op mijn bovenarm.... oja, ook leuk voor mij als vrouw die is afgevallen... krijg steeds complimentjes dat al de jurken mij staan dat het dan niet de wow-jurk is ok, maar ze staan wel allemaal vandaag vroeg er zelfs een verkoopster of ik nooit eraan gedacht had om bruidsmaniquin te worden haha, goed voor mij eigendunk!
Dat zijn nog eens gave complimentjes Kris, die kan je in je zak steken! Mogen we je komen bewonderen als je volgende jaar het stadhuis uit komt lopen??
misschien wij ook... kleine kans hoor... krijg steeds meer het kostenblaadje voor mij :S echt duur hoor trouwen pufffhh en dan heb ik het geluk dat we de jurk/pak/dj krijgen...
Ja, trouwen is idd niet echt niet goedkoop nee. Is beetje de reden dat het mij tegenhoud, kindjes staat bij mij bovenaan. Al vind ik het wel weer bijzonder dat we getrouwd zijn als de kleine er mag komen... Dillema's!!