Heb ook wel weer zin maar zijn vanmiddag nog bezig geweest. Denk niet dat ik mannetje nog een keer zo gek krijg. Hoop trouwens dat Luc een beetje doorslaapt. Zag vanavond toen hij in bad zat dat hij de waterpokken heeft. Arme jongen gelukkig heeft hij er nog geen last van.
jaaa jullie hebben gelijk hoor ik zie t wel hihi.. Anders op naar de volgende rondeeeee ching ching ching hahahha
Ahh de waterpokken is altijd zo zielig! Vriendin van mij heeft dan een zoontje van 8 mnd en hij had 2 mnd geleden dan ook de waterpokken, hij lag alleen maar te krabben in zijn slaap, zo zielig!
@majel... hoop met je mee dat je mag doorslapen... mijn vent klaagde al dat hij moe is... dus die krijg ik denk ik ook niet zo ver.... next time better
Ach voor het zelfde geld heeft hij er helemaal geen last van ( hoop ik). Mannen hebben ook altijd wat te zeuren. Eerst te weinig en nu weer te veel....
jammer krisje... Die van mij heeft altijd wel zin, ik hoef m bij wijze van maar een kus te geven en hij denkt gelijk te mogen haha...
trek zometeen gewoon mijn sexy setje aan en lok hem wel naar boven hihi! Die van mij klaagt nu ook niet meer.. Sinds we met de pil zijn gestopt heb ik wel meer zin gekregen in seks... duss hij is allang blij
ja nu is het wel fijn dat de mijne altijd zin heeft.... maar toen we dan nog niet bezig waren voor een kindje, kon ik dat soms wel gruwelijk irritant vinden haha!
Ja kan me voorstellen dat dat niet altijd fijn is. Dan voel je soms "verplicht"om te vrijen (tenminste zou ik hebben). Dames slaap lekker en tot morgen.
Hai Dames, goedemorgen! Ik moet erg wennen aan de het nieuwe forum. Maar goed dat komt vanzelf. Vandaag is mijn eisprong volgens de berekening. Ik merk er niet echt iets van, voel me normaal net als andere dagen. Gister wel flink geklust wat dat was volgens berekening de vruchtbaarste dag. Vandaag lekker rustig en morgen dan nog maar even aan de klus, want je kan toch ook na je eisprong nog zwanger raken of dat niet?? Aardig druk weekend achter de rug, aankomend weekend niet zo druk, lekker! @desperate75; Van harte met je zwangerschap, dat is snel zeg! leuk hoor, geniet ervan. Hoop dat het bij ons ook raak is, kan pas 22 juni testen maarja daar zitten we zo.. groetjes
FM81 / 27 jr/ 0 / 10-05-2009 / 1e ronde Jandl / 22 jr / 0 / 30-04-2009 / 1e ronde juni 2009 Jufkrisje / 23 jr / 0 / 5-4-2009 / 1e ronde ??? Mutzie / 27 jr / 0 / 28-04-2009 /1e ronde??? Starfish / 26 jr / 0 / 08-05-2009 / 1e ronde juni 2009 Majel24 / 26 jr / 1 zoon / 19-05-2009 / 1e ronde juni 2009 Chelleke / 27 jr / 1 zoon / 12-05-2009 / 1e ronde Nathalie / 21 jr / 0 / 21-05-2009 / 1e ronde juni 2009 Ik heb me even toegevoegd dames.
hallo allemaal ik ben even een weekendje hier niet geweest(kan alleen op mijn werk op internet) en mijn profiel en alles was weg!moest een nieuwe aanmaken. en ik zie inderdaad dat vele pagina`s weg zijn. maar hoe is het allemaal met jullie? fijn weekend gehad? ik ben ondertussen nog steeds niet ongestel....als ik het na zondag nog niet ben dan doe ik maar weer even een test....maar geloof niet dat die in een keer positief kan zijn, of weten jullie toevallig of dat wel zou kunnen? liefs annelies
ik probeer net als jullie mijn "handtekening"te plaatsen..dus even kijken of het gelukt is....veranders die iedere dag vanzelf of moet je dat zelf iedere dag doen?
@Annelies; die banner veranderd vanzelf. Hoef je niets aan te doen geloof ik. Mijn schoonzusje werd ook niet ongesteld en 2 of 3 weken daarna nog een test gedaan en toen was hij wel positief. Ze was zelfs bij de huisarts geweest en bloedtest gedaan en was niets te zien en toch is ze zwanger. Dus het kan wel, maar hoop er niet teveel op. Bij mij zijn onze vruchtbare dagen afgelopen weekend dus lekker geklust en vandaag denk ook nog maar hoor, wil geen kans voorbij laten gaan hahaha Ik hoop dat mijn ongi wegblijft 22 juni en dat dan de test positief is. Ik voel nog niks verder, vandaag zal mijn eisprong zijn maar goed merk er (nog) niets van. We wachten maar af.
Hallo allemaal @ annelies: het kan zeker hoor dat ie dan positief is! Over een paar dagen dus nog gewoon even testen hihi. Jeetje wat heb ik een rotdag vandaag!!! Net te horen gekregen dat vriendlief zijn contract niet verlengt wordt! De mijne ook al niet! Ik heb nog 3 weken, maarja mijn mannetje komt vanaf vandaag thuis te zitten... Hopelijk heeft hij snel wat. Klote tijd! Nou ja, dat moest ik even kwijt hihi.... Groetjes
@Jandl; wat vervelend nieuws zeg! Ik hoop voor jullie beide dat jullie snel ander werk vinden. Wel door blijven klussen he meid! succes!
nou meiden, die verhalen geven mij toch weer kans haha! want je hoort dus ook veel dat de test gelijk na je nod de "goeie" boodschap geeft, maar dat is dus niet zo...probeer het na zondag gewoon nog n keer maar jandl...wat vervelend zeg..hoop voor jullie dat jullie weer gauw een baan hebben!