dát is nu ook mijn dilemma hoor... eigenlijk ons dilemma... willen nu ook gewoon goed trouwen, we doen het maar 1 x natuurlijk... maar kindjes willen we ook niet lang uitstellen :S maar al ons spaargeld gaat natuurlijk wel op in de bruiloft ben ik bang
Ja, daar ben ik ook bang voor.. Nadeel vind ik dat het in één dag op is (laten we vooropstellen dat het een topdag is) en bij een kleine is dat misschien wat meer verspreid over de jaren...
Ga maar eens naar mijn bedje.. Blijft te verslavend, het forum.. Heb mijn verhaald maar even gedaan op het forum, kijken of er nog meer meiden zijn met zo'n rare cyclus als ik (naar Julesz natuurlijk) Slaap lekker en tot morgen!!
Oke............. Ik ben in stuiterstand... JOEHOEOEOEOEOEOEOEOOE.... Zoooooooooooooooooo blij.... Bekijk bijlage 23414
Nogmaals gefeliciteerd! Leukleuk! Hoe reageerde je vriend eigenlijk? @ Krisje: ben benieuwd naar de foto('s)....ga zo dadelijk kijken op Hyves! @ Babywish: welkom! @ Bietje: oeh dat lijkt me eng dat bloedverlies. Ik had dat in de eerste 2 weken een paar keertjes, schrok me dood! En inderdaad meteen het hele internet afspeuren enzo....het stomste wat ik kon doen hahaha! Probeer je niet te druk te maken....zolang je geen pijn hebt zal het niets ernstigs zijn denk ik! Gisteren echo gehad, alles was goed! Hartje en hersens waren goed ontwikkeld en werkten prima. Verder klopten alle verhoudingen e.d. dus er was geen reden om ons zorgen te maken! We moesten even ons hoofd draaien toen ze naar het geslacht ging kijken En zij weet het dus hahaha....maar wij lekker niet! Oeehhh...zó spannend! Heb sinds 1,5 wel regelmatig last van hevige pijn in m'n onderrug, voornamelijk in de vroege morgen...vandaag gelukkig nog geen pijn gehad. Ben wel enorm moe...ben vandaag begonnen met Roosvicee Ferro met extra ijzer maar ik vind het niet lekker eigenlijk naja, 1 glas per dag moet ik toch wel kunnen volhouden @ Kris: veel plezier op de Bruidsbeurs in elk geval! Wat gaat de rest doen? Ik ga me zometeen eens aankleden en aan de strijk beginnen. Vriendlief is de babykamer aan het stuccen. Vanavond met 2 andere koppels bowlen en steengrillen (jummie!) en morgen dus koopzondag voor de baby! Fijn weekend allemaal! @ Nathalie: hoe gaat het met je?!
@ starfish...dank je wel.. Mijn vriend is natuurlijk helemaal blij en vind het net als ik super spannend... Wat fijn dat je echo zo goed was...lijkt me zo bijzonder..kan niet wachten, haha Veel plezier vanavond met bowlen..denk je wel om je rug?? En natuurlijk veel plezier morgen met baby shoppen...
Starfish wat fijn dat alles in orde is met jullie kleine mannetje of meisje (denk mannetje hihi) Is toch echt wel een geruststelling he!!! Ik moet over 1 week en 5 dagen spannend! Maar eerst maandag controle bij de vk! Veel plezier dit weekend klinkt goed! Ik moet helaas werken met mijn snotkop! Kris wat mooi die jurk! Heb een reactie onder de foto gegeven op hyves! veel plezier vandaag he! Sabjeeee jaahaa nu mag je in stuiterstand!!!!!! Helemaal superrrrr!!! Gelijk je banner aanpassen he! Hoe reageerde je vriend??????? OH ben zoo blij voor je!!!!! Bietje hoe is het met het bloedverlies????? Hoop dat t weg is!! Mutzie heb jij nog last van dat oude bloed??? Gelukkig hoe is het met jou????? Hier nog steeds heel erg niezerig en snotterig bah! Hoop dat t snel beter gaat want je wordt hier dood moe van! Gisteravond en vanmorgen de kleine weer gevoeld! Echt leuk!
OH Sab je hebt je banner al aangepast! Ik denk dat je al verder bent hoor, want als de test 2-3 weken aangeeft ben je 4-5weken zwanger!!!!!! Morgen gelijk de vk bellen he!!!
@ Jojo... of het zijn er twee, hahah....Mijn vriend zijn broertje en zusje zijn namelijk tweeling, de tante van zijn vader ook en die heeft zelf ook een tweeling en de opa van mijn vriend is ook een tweeling, hahha Maar zo snel al bellen??? Mag dat niet pas in de zesde week???
OH 2 zou wel gaaf zijn he!!! Ja joh ik heb ook gelijk gebeld hoor! Des te sneller weet je wanneer je een afspraak krijgt! En als je tussentijds vragen hebt kan je gewoon bellen. Gaan de zwangeren onder ons of doen de zwangeren voor ons moeders voor moeders???? Ik heb t wel gedaan en t voelde heel goed dat je met een simpel plasje andere moeders kunt helpen om een kleine te krijgen!.
@jojo, heb inmiddels weer oud bloed (bruinverlies) en raak er zo langzamerhand aan gewend. Mijn buik groeit gestaag door en mijn borsten voelen aan alsof ze elk moment kunnen ontploffen. Ik probeer te blijven vertrouwen op mijn lichaam. Ik had het trouwens bij de eerste twee ook, dat hield alleen niet zo lang aan. Ik denk dat mijn baarmoedermond gewoon heel gevoelig is. (zegt dokter sab ook dusse) ik heb bij de eerste twee wel meegedaan aan moeders voor moeders, maar omdat ik niet wilde dat iedereen de flessen bij de voordeur zag staan, moest ik ze zelf wegbrengen. Vond ik wel een gedoe. Sowieso om steeds in die maatbeker te moeten piesen..tís natuurlijk voor een goed doel, maar dit keer heb ik besloten om het niet nog een keer te doen... @Kris; ga zo ff kijken naar je jurk, ben benieuwd. Ik ben de eerste keer overigens ook getrouwd met alle toeters en bellen (jurk, feest, band etc) de tweede keer had ik een pak aan en gaven we een klein feestje in de tuin...ook leuk hoor, alleen als je het 1 keer groots hebt gedaan, doe je dat de volgende keer (tenminste ik) niet nog een keer.
hi girls... helemaal in stuiterstand... om 2 dingen... sab...wat gaaf zeg!!! nu moet jij ook geloven wat wij al 2 dagen zeggen en mijn jurk is besteld... foto's gemaakt...zet ik zo wel op hyves... enne, wil weer reactie!!! veel plezier met bowlen starfish.. schrok eerst wel trouwens las eerst te snel... dacht te lezen dat je vanavond met 2 stellen ging blowen!! haha laten we dat maar niet doen... jullie ook zo'n leuke dag gehad?? volgens mijn moeder straal ik helemaal
bietje... jou vergeten... vervelend van dat bruinverlies.. als je er zelf maar niet te zenuwachtig en stressig ervan wordt kan het misschien inderdaad weinig kwaad.. ben je lang geleden getrouwd??
@ Kris...ja ik geloof het nu, haha... Wat een prachtige jurk en wat een mooie sleep, vind de hals/schouders ook heel mooi....staat je goed hoor....Neem je er ook nog een jasje oid bij?? In oktober kan het koud zijn, of laat je je warm houden door je mannetje??
dat komt allemaal in januari.. dan ga ik weer passen en kijken voor de rest... zoals sluier/haarstuk e.d. ben nu ook helemaal happy... ook wel schuldig naar mijn ouders want deze jurk is 400 euro dan de andere jurken die ik aan heb gehad deze week... :S
400 euro duurder bedoel je waarschijnlijk... als ze het erg zouden vinden, dan hadden ze het nooit aangeboden Kris... Niet schuldig voelen en gewoon lekker genieten...
Joehoe!! Sabje is echt helemaal zwanger! Ben ook helemaal blij voor je ( ik wil ook!!!) Een tweeling, dat zou wel super zijn! Krisje, heb gereageerd op hyves op je prachtige jurk!! Snap dat je blij bent en net als Sab zegt, niet schuldig voelen. Ze weten ook echt wel dat je niet gekeken hebt naar de duurste, maar de mooiste. Hoe ist met je ongi? @Star: wat fijn dat jullie kleintje (heb je een werknaam voor hem/haar?) er goed uit zag op het de echo. Spannend hoor, dat jullie zouden kunnen zien wat het geslacht is, maar het niet doen, leuk, leuk!! @Bietje: wat vervelend dat bloedverlies. Kan er weinig nuttigs over zeggen, alleen: vertrouw je lichaam, dan komt het helemaal goed! Je wordt TANTE!!!! (en nog een keer moeder, haha). Nu ik naar de dok ben geweest mag ik wel weer even miepen he?? Maak me nu natuurlijk zorgen dat het niet goed is... Nergens meer last van na donderdag, zal idd wel van het gepruts zijn gekomen. Een weekje en dan weet ik hopelijk meer... Ik ben weer eens home alone... Hoe ist bij jullie??
@ Mutzie..natuurlijk mag jij miepen...en wachten duurt lang he... @ Manon..hoe was je vakantie en zijn er nog ontwikkelingen??