Gestopt met de pil in mei, wie nog meer?!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Starfish, May 7, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mevrnathalie

mevrnathalie Fanatiek lid

May 20, 2009
    1,494
    0
    0
    Hoi Manon, hoe was je vakantie? Ik hoop dat je ervan genoten hebt? Zie helaas dat je ongi is doorgebroken, nou op naar je vruchtbare dagen!

@Smits, Nee kon het niet meer langer voor me houden, zit vol emoties over alles en ben vaak misselijk en al die rot smoezen, op een moment ben je dat gewoon echt helemaal zat en nu kan ik lekker gaan genieten, zonder stiekum te doen. En we gaan er gewoon vanuit dat alles goed verloopt.

Krisje, Heb gereageerd op Hyves. Echt super mooi meid!

2. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

Jun 28, 2009
    1,980
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi allemaal,

Ik heb net bij zitten lezen maar ben weer alles vergeten! Ben ook zo moe!!! Heb verslagje van de vk op hyves gezet.

Manon welkom thuis!!! :D Fijn dat je een lekkere vakantie hebt gehad! Wat een gedoe met je afspraak zeg, Hopen dat je er alsnog tussen kan, anders moet je weeeeer wachten. Spannend hoor.

Kris super dat jeje ring hebt!!!!!!

Naat op jou op hyves gereageerd!

Starfish flinke inkopen gedaan zeg leuk!!!!! Jij bent over de helft gek idee he! En uuh waar blijft je buik foto??? Ben zoooo benieuwd! Ik zal er eerdaags ook weer 1 maken, want hij is flink gegroeid.

Smits hoe is het met jouw misselijkheid???? Hoop wat beter!

Nou ik ben t echt ff kwijt. ogen vallen ook zowat dicht. Net wezen shoppen en dat had ik beter niet kunnend doen want alles doet me zeer!!!!

3. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    @ Starfish leuk zeg al je nieuwe spulletjes. En natuurlijk willen we foto's zien. Ook wel erg fijn dat je mannetje zo handig is. De wagen die jullie uitgekozen hebben, vind ik ook erg mooi.

@ Nathalie...ach..wie bepaald de grens wanneer je het verteld, als jij het wilt vertellen dan doe je dat gewoon lekker. Kijk je hebt een hoop meegemaakt de laatste tijd, plus die hormonen in je lijf, dat maakt je toch wat anders. Nu weten ze in ieder geval waar het mede door komt. Fijn dat ze zo enthousiast waren. Nog steeds zo misselijk?

@ Manon...dank je wel..heel onwerkelijk allemaal nog..en super spannend..Fijn dat jullie zo genoten hebben tijdens de vakantie en wat kl*te van je operatie die niet ingepland was..

@ Smits... ja lollies.. die zou manlief meenemen..maar nee dus... Kan wel zien dat ie zelf nog rookt, haha.. Hoe is het met jou, weer een beetje opgeknapt?

@ Kris...ja Mutz en ik kletsen wel door hoor, anders had Manon zo weinig bij te lezen... Lekker sportieve zondag weer gehad dus. N al een beetje bijgekomen of nog steeds op? En nee in de lunchpauze ook niet gerookt..helemaal nog niet dus.. Het is wel rete moeilijk hoor en het spookt de hele dag door mijn hoofd, haha.. Rot verslaving ook..

@ Jojo... ff lekker een uurtje plat gaan.. toch wel leuke dingen gekocht he???

4. manon31

manon31 Fanatiek lid

Apr 20, 2008
    1,726
    0
    0
    Ridderkerk
    Kleine update:
    Werd om 5 uur nog door het ziekenhuis gebeld. Door een administratieve fout kan ik vrijdag niet geopereerd worden. Het wordt opgeschoven naar maandag.
    Het betekend langer wachten en toch werken op vrijdag en zaterdag. :(

@ nathalie: mijn vruchtbare dagen komen er inderdaad aan maar we mogen ze niet benutten anders mag ik niet geopereerd worden. Dus wordt veilig klussen.

5. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Zaanstad
    Oeh dat is balen Manon, maar nu staat het in ieder geval vast.. Ze kunnen er niet meer onderuit...

Jojo..wil je alvast heel veel plezier wensen morgen met je pretecho... zo spannend

6. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

Jun 28, 2009
    1,980
    0
    0
    Noord-Holland
    He manon wat balen zeg!!! Gelukkig niet al te ver opgeschovenk, maar wel heel irritant!!!!

Sab wat ontzettend knap van je dat je niet meer rookt!!! Beloon jezelf er ook voor he want dan hou je het vol!!! Hoe voel je je verder????

uurtje plat werd me niet gegund. Mijn zus belde om te vragen of ik al iets minder verkouden ben. Wel heel erg lief natuurlijk! Dus gewoon maar even lekker tv gekeken terwijl ik languit op de bank lag!

Nu broodje hema hotdog aan t eten!

7. manon31

manon31 Fanatiek lid

Apr 20, 2008
    1,726
    0
    0
    Ridderkerk
    ja sabrina, moet nu wel heel raar lopen als het weer niet doorgaat.
    En hoe is het nu met jou, voel je je anders...welke symptomen voel je al?

@Jojo...ja veel plezier morgen bij je echo!!:):)
    Gaat je mannetje mee?

8. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Zaanstad
    Jammie...Jojo..die zijn echt zo super vet lekker..hahaha.. Ik eet op dit moment alles volgens mij, haha.. Goeie combi hoor stoppen met roken en zwanger zijn..

Ik voel me eigenlijk top... heb wel af en toe het idee dat ik wat voel lopen...en dan ga ik naar de wc maar dan is het gwoon wat afscheiding..dat hadden de andere zwangeren (wat klinkt dat leuk) toch ook.. Verder heb ik het weeeeeeeeer in mijn rug... was over.. En af en toe ongi steekjes, maar die schijnen erbij te horen

9. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

Jun 28, 2009
    1,980
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja Manon mannetje gaat mee! Dit wil hij voor geen goud missen hahaha! Ik heb je trouwens geaccepteerd voor de hyves!

Sab lekker dat je je zo goed voelt! Hopen dat het zo blijft. pas maar goed op met je rug hoor. Doordat alles week wordt zal juist jij er last van gaan krijgen (spreek uit ervaring als mede rugpatient). Ik moet nu aan de fysio, omdat mijn bekken niet helemaal lekker zitten...

OK nu heb ik maagzuur van die hotdog hahahahha maar lekker was hij wel!!!!!

10. manon31

manon31 Fanatiek lid

Apr 20, 2008
    1,726
    0
    0
    Ridderkerk
    knap dat je zo snel gestopt bent hoor met roken. Ikzelf rook niet dus zal daar weinig last van hebben. Ik zal meer moeten afkicken van al die lekkere dingen eten die straks dan niet meer mogen zoals filet americain en hutekase, biefstukje rood en dergelijke.

Die afscheiding die dan loopt dat ken ik ja...ik heb dat vaak tegen mijn eisprong. Heel raar voelt dat alsof je incontinent bent ineens ofzo haha:D. Rugpijn is heel vervelend. Misschien dat gaan zwemmen wat verlichting geeft.

Oei Jojo, hoop dat het geen bekkeninstabiliteit is.
    Top ik ga gelijk ff kijken op hyves.bedankt!

11. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Zaanstad
    @ Jojo..dat is ook mijn grootste vrees, die rug van mij..Gelukkig zijn beide schoonouders arts dus die weten er vast wel iets op/voor/tegen

@ Manon..hutekase mag wel hoor, dat heb ik gister nog gegoogled, omdat ik er zo'n trek in had, haha.. Filet moet je wel laten staan...

12. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

Jun 28, 2009
    1,980
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja ik hoop ook echt dat het geen bekkeninstabilliteit is want dan ben je mooi klaar denk ik! Ga gewoon goed de oefeningen doen en dan moet het toch een beetje binnen de perken bliven?

Oh die afscheiding heb ik nog steeds pff echt irritant, want ik denk steeds dat ik dan bloed of vruchtwater verlies of natuurlijk in mijn broek pies hahahaha

13. manon31

manon31 Fanatiek lid

Apr 20, 2008
    1,726
    0
    0
    Ridderkerk
    leuk al die foto's op de hyves. Ik weet alleen niet wie iedereen is nog. Maar Kristel heb ik gezien. Hele mooie jurk en hele mooie ring zeg!!
    Mensen die naar exotische oorden zijn geweest. Ik durf niet goed te vliegen dus zal daar niet snel komen ben ik bang. Ik kijk de foto's wel:p.
    En natuurlijk foto's van zwangere mensen en veel zwangerschapstesten:D:D

14. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

Jun 28, 2009
    1,980
    0
    0
    Noord-Holland
    Manon er staat een blog bij met onze echte namen en topic namen is wel wat makkelijker! Heb al een krabbel gestuurd om je op weg te helpen!

15. Starfish

Starfish Actief lid

May 4, 2009
    485
    0
    0
    @ Manon: wekom terug! :) Fijn dat je het naar je zin hebt gehad op vakantie, waar was je ook alweer heen?!

@ Jojo: doe maar rustig aan! Een vriendin van me heeft dus ook bekken instabiliteit (24 wk zwanger) en zij mag nog maar halve dagen werken, moet om de zoveel uur verplicht plat liggen (ook op het werk haha) en ze mag gewoon niks meer doen! Lijkt me echt vreselijk! Ik hoop voor je dat het met die oefeningen beter gaat!

@ degene die vroeg welk merk onze kinderwagen is (hahah sorry ik weet niet meer wie het vroeg): hij is van het merk Mutsaerts. Ik kan er geen site van vinden maar het schijnt dat het een onderdeel is van Mutsy.

@ Kris: leuk dat je gisteren al je ring kon ophalen. Pas hij nu wel goed?

Ik had vandaag een gekke dag! :D En de halve zolder weer opgeruimd, zeker 2 uur mee bezig geweest en daarna zo'n 3 uur bezig geweest met mijn autootje te poetsen, in de was gezet etc. Volgens mij ben ik gek geworden! ;) Maar hij blinkt nu wel mooi! :D

16. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

Jun 28, 2009
    1,980
    0
    0
    Noord-Holland
    Dat noemen ze nu nesteldrang Starfish hahahahhaha!!!! Lekker bezig geweest joh, maar denk ook aan je rust he!

Je wagen is echt mooi! Wij hadden die ook bijna gekocht maar toch voor deze Mutsy Transporter Combi Grey | Kinderwagens | Baby-Dump gegaan!

Hoop dat ik de link goed heb doorgestuurd! Hij is zilver/grijs

17. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

Jun 28, 2009
    1,980
    0
    0
    Noord-Holland
    ja de link klopt!

Nou ik hoop maar dat dat mij bespaard blijft, want in stilzitten/liggen ben ik niet goed!!!!
    Ben zooooo zenuwachtig voor morgen! Eindelijk weten we wat t wordt!
    Vind het zooo knap als je niet wilt weten wat t wordt ik zou gek worden! :D

18. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Zaanstad
    Oh jojo...kwijl kwijl..grijs vind ik ook zo super mooi...

Manon.. ik heb de moeilijkste nickname hoor, hahah..

Inderdaad Starfish..NESTELDRANG, hahahah Lekker toch

19. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

Jun 28, 2009
    1,980
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja mooi is hij he! En ook betaalbaar! Erg klein op te vouwen en voor ons als kreupele mutsen ook nog eens erg licht!!!!
    Ik lijk wel van de tell sell hahah ohhh mike it's amaaazing!!!

20. mevrnathalie

mevrnathalie Fanatiek lid

May 20, 2009
    1,494
    0
    0
    Wat lekker een Hema Hotdog Jojo! En nu dat lekker maagzuur blehhhhh, maar als je er maar van genoten hebt! Ook leuk jullie kinderwagen, mooi grijs ook. Snap dat je ertegen op ziet om het met je baas over je werkuren te hebben. Ik vond het al moeilijk om mijn goede nieuws te delen vanmorgen, maar ben toch echt opgelucht dat ik niet meer over dit moois te moeten liegen en smoezen!:D

@Sabrina, Ik had dat idd ook die afscheiding. Nu af en toe nog hoor. Veel wit en van die vieze slierten. Ben nog wel misselijk, gelukkig niet heel de dag maar met vlagen. Ach dat hoort erbij.

@Starfishm wat ben je toch actief meid! Goed van je hoor. Ik ben op dit moment totaal not actief! Mijn mamsie heeft vanmiddag mijn strijk weggewerkt, wat een lieverd.

Trouwens vergeet ik weer helemaal, mijn vaste collega was gelijk een cadeautje wezen halen bij Prenatal, een rompertje, boekje week tot week, tut I love mama, tutkoortje met muziek. Echt heel lief, uit naam van de zaak dan!:D

Morgen heb ik heel de dag BHV cursus. Nou ga maar niet te druk hierover maken en het gewoon doen. We zien wel hoe de dag vordert qua misselijkheid. Ze zijn in ieder geval op de hoogte en het is met 5 collega's dus verder geen vreemde mensen erbij.

Tot snel meiden!

Share This Page