Dies ook leuk ja! Bijna hetzelfde hihi Die van mij is geloof ik de voorloper van die van jou heb ik ergens gelezen. Mijn vriend was al helemaal met dat ding door de winkel aan het crossen haha, ja zegt hij, ik zie mezelf al helemaal met dat ding lopen! 8) Cute!
@ Nathalie..wat lief van je collega's zeg.. Ik hoef het niet meer tegen mijn baas te vertellen..die weet het al... Ik wilde morgen de VK gaan bellen, maar wat zeg je eigenlijk dan.. Goeiemorgen mevrouw, ik ben zwanger??
Ja klopt starfish! Wij hebben lang getwijfeld, maar die wij hebben is iets lichter en datis toch makkelijk als je in een appartement woont! Ik vond die van jou wel iets lekkerder lopen door die luchtbandjes! Nathalie wat lief van je collega zeg!!! En als t morgen niet gaat met de cursus dan hoef je iig niet te liegen over wat er aan de hand is! Ja Sab dat zeg je hahaha en dan vraag je wat de procedure precies is. Die mensen zijn vaak erg lief hoor!!! Gewoon bellen! Ik had de slappe lach van de zenuwen toen ik belde hahaha
Haha...Jojo.. ik zei het zo in mijn hoofd en ik vond het zo ontzettend stom klinken.. Gelukkig ben ik morgen alleen thuis, kan mijn mannetje me ook niet uit gaan lachen... pfff kan er nu al nerveus van worden, haha...
Ik ben ook in een andere kamer gaan zitten hoor hahaha! Gewoon bellen en dan wordt t ook wat echter voor je! Ik ben kotsmisselijk van de zenuwen voor morgen! Erg he!
Ja wel gezonde spanning maar voel me er redelijk ongezond bij hahahhahahaha! Manlief denkt een jongen ik een meisje dus ben zo benieuwd! Onze vrienden denken allemaal een jongen, omdat wij echt een mannenhuishouden zouden hebben hahahha en omdat ze mij een jongens mama vinden! Nou ja ik vind t prima hoor!!!!!
Jojo dat zijn idd gezonde zenuwen, logisch! Wel super hoor dat je morgen gewoon weet welk geslacht er in je groeit. Ga je het trouwens ook aan iedereen vertellen of dat niet? Ja idd sabrina, dat is wat je ga zeggen morgen. Ik vond het ook raar maar hoe moet je het anders verwoorden. Heb je het al gelijk verteld tegen je baas, dat wist ik niet, heb ik even gemist denk. Hoe reageerde die?
Weet ik nog niet Naat maar aan jullie wel hoor!!! Moet het toch ergens van de daken kunnen schreeuwen hahhaha!!! Dan t liefst bij jullie!
@ Nathalie.. ik zit heel flauw te doen hoor, want mijn baas is Bianca... nou ja mijn mede baas.. die ander weet van niets hoor, maar die werkt ook op een andere locatie... @ Jojo...schreeuw het maar vooral hier, haha
Ja zo grappig dat Bietje je baas is hahhaa! Hebben jullie nooit strijd op t werk??? Nu helemaal met die hormonen hahahhaa
ja natuurlijk hebben we die... ik word natuurlijk net even harder aangepakt dan de rest van het team he.. Hoe het nu met de hormonen zal gaan geen idee..hebben nog niet samengewerkt sinds we allebei zwanger zijn..Hoop niet dat ik net zo vergeetachtig word hoor, want Bietje is echt erg, hahah
hoi hoi, wat wordt hier weer flink gekletst zeg! Gezellig. @Starfish, ik heb dezelfde wagen als jij, alleen dan via marktplaats. Hij ziet er nog schitterend uit, die mensen zijn er superzuinig op geweest. Zelf had ik een aantal spullen al verkocht en moet ik dus ook nog op jacht. @Jojo leuk leuk leuk morgen, niet te zenuwachtig maken joh alleen maar genieten. Wij willen het dit keer ook weten. Bij die andere twee niet. Nu eigenlijk ook uit praktische overwegingen. (als het een meisje is, hoeven we 1 kamer minder op te knappen) @Naat: het is toch heerlijk als je het kunt delen! Mensen kunnen op die manier ook rekening met je houden. Wij hebben a.s zaterdag de 12 weken echo (hoewel ik naar mijn idee dan al bijna 13 weken ben) daarna maken we het aan iedereen wereldkundig. Voor de kinderen wel lekker, want die houden het al heel lang geheim. Zo ga nog even naar jojo haar wagen kijken. @Sab was alweer vergeten dat je morgen vrij was, ongezellig hoor! Bleeeeh.. enne die trek in hutekaas die heb ik ook steeds hahahaha hoeze zussen!
Ja sab je bent echt zielig....pffff ik juist. Oh ja en Mark gaat ook een forum beginnen: "hellup mijn vrouw is zwanger" hahahaha
Wat grappig zeg sabrina, leuk leuk! jojo schreeuw er hier maar op lossss morgen ben zo benieuwd. Ik ga lekker naar me bedje tv kijken en dan lekker slapen. Morgen heel de dag cursus, Ben al moe als ik eraan denk wahahaha. Daarna lekker hutspot eten bij mijn ouders jammie. Tot morgen of woensdag. xxxxxxx
Bietje mis net je reactie. Ik ben ook blij dat ik het blijde nieuws verteld heb! Tot snel weer meiden doeiii
Slaap lekker Nathalie..succes morgen met je cursus.. @ Bietje.. mag mijn mannetje dan ook op dat forum?? Ik heb namelijk wel heel duidelijk een zwangerschapskwaal en dat zijn die moodswings, arme Jas... Enne ik heb vier bakken ingeslagen..
bietje wat knap dat je kids hun mond kunnen houden zeg!!!!!!! Echt goed van ze! Gaan jullie ook een pret echo doen of wacht je de 20 weken echo af? met 2 kids zal t geld ook niet aan de boom groeien en t kost een aardige duit! Weet je wat t is morgen is het echt dan kunnen we praten over een zoon of een dochter zoooo gek. Heb net al kokhalzend boven de pot gehangen hahahha zo stom, maar dat heb ik ook alitjd met mijn verjaardag dus ben net een klein kind whahahahhaaaaa Ik zet morgen gelijk foto's op de hyves van ons piemeltje of doosje hahahahha!!!
Mijn man sluit zich denk ik ook aan!!! hahahhaha Hij wordt gek van me! Jantje huilt jantje lacht. Slaap lekker naat