Gestopt met de pil in mei, wie nog meer?!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Starfish, 7 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja hoor, jas mag er op...mark vroeg al of ik wilde peilen of er interesse was haahha...

we willen zeker van jou weten wat het is, en inderdaad lijkt het me ook spannend hoor! Wij gaan niet voor een eerdere echo denk ik, ga dit keer ook niet voor een pretecho..dus met 20 weken weten we wat het is. als ik dan bedenk dat dat aan het einde van dit jaar is, is dat ook best snel.

en ook wel weer grappig; als ik de 20 weken echo heb, heeft sab de 12 weken echo ongeveer..

Meiden ga weer stoppen ga ff een filmpie kijken (voor hoe lang ik het vol hou)

2. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Haha... ik ook hoor Jojo..moest net weer bijna huilen, omdat mannetje lief extra kip op mijn bord ging gooien, hahaha...

3. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Wel de 12 weken echo van mijn tweeling he, haha...
    Veel kijkplezier en werkse morgen, whahaha..

4. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Ik gooi hem ook uit...

Nogmaals heel veel plezier Jojo..ik ga het forum en hyves in de gaten houden hoor..

Slaap lekker allemaal

5. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Veel plezier bietje!!!!

Erg he Sab! Ik zat bij de vk weer te janken vanmiddag! Alleen maar omdat ik zenuwachtig was. Schaamde me dood hahaha. Ik ben niet zo'n jankerd in t bijzijn van anderen! Mijn vriendin zei al eerder te weten dat ikzwanger was voor dat ik t wist, omdat ik zomaar moest huilen hahahhaa

6. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    slaap lekker allemaal!!!! Ik maak t ook niet te laat!

7. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    slaap lekker en jojo morgen tranen van blijdschap, dat mag

doeiiiiiiii

8. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    nou meiden,

wat een gekakel vanavond :S

Heerlijk om te lezen hoe iedereen druk bezig is met van alles en nog wat :S

sab...wat geod dat je nog niet gerookt hebt! en morgen gewoon bellen en niet twijfelen.. lijkt mij heel onwerkelijk om te doen :) wel leuk natuurlijk!

jojo...zag op hyves dat je hoopt 80% te mogen werken.. succes morgen met het melden bij je baas trouwens, Vind het zelf ook altijd vervelend om 'moeilijk' te doen :S En heel veel succes morgen met het zien van je ventje...(in ieder geval dat denk ik :p, vind je wel een mannenmama :D;))
    Enne, foto van je trouwkaart!?!?!? :p blijf je gewoon stalken haha...

naat... jij al naar bed, morgen weer werken, bhven las ik... Veel plezier hoop ik! Enne het komt wel goed met je misselijk zijn, en anders gewoon even rustig aan doen met de cursus!

Starfish.. nesteldrang, duidelijk! mag me morgen wel bij mijn thuis komen helpen ;):p

bietje... mijn vriend vind dit maar gekakel... snapt niet helemaal hoe ik lief en leed deel met wildvreemden... hallo, zo vreemd zijn jullie niet (meer)!!! dusss hij laat mij maar lekker mijn gang gaan..

manon... dank je wel voor je complimentjes... :d word er gelijk weer extra blij van.. :) succes met ons uitvogelen.. wie hoort bij welke naam en woont ongeveer waar, en wat voor werk doet ze dan ook nog... oja, en wie heeft er een vriend/man en hoe heette die...!!

Meiden, volgnes mij is dit wel een leuke quiz die ik nu bedenk.. Als ik tijd heb maak ik wel eens een topic quiz :D haha voor diegene die zin hebben in een spelletje ;)

Volgens mij op de meeste gereageerd... alvast trusten en morgen heerlijk vrij :D dan ga ik nestelen :)

9. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Over 10 minuten gaan we naar het echo bureau!!! Spannennnnnddd! vannacht hebben we allebei niet goed geslapen en zijn beide aan de diarree hahahahha erg he!!!!

10. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Spaaaaaaaaaaaaannnnnnnnnneeeeeeeeeeeeeennnnnnnnnnnnnnnd!!!!!!!!!!!!!!
    Heel heel heel veeeeeeeeeeeel plezier Jojo.... Geniet ervan...

Ik mag 26 november voor het eerst naar de vk

11. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    sab... dat is ook op tijd... en spannend geweest met bellen zeker???

duimen zitten voor je in mijn mond jojo.. ben zelf ook benieuwd wat het gaat worden!!

12. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Op tijd??? Duurt nog hartstikke lang, haha... En dan waarschijnlijk met 12 weken (pas) een echo... Ik wil gewoon bevestiging.. het liefst doe ik elke dag een test, haha..

Ja vond het heel spannend, werd al wakker met zenuwen, haha..

Hoe is het met jouw ongi?

13. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    die is allang weg... vrijdag bruinverlies, zaterdag roodverlies, zondag nog wat bruinverlies en daarna niks meer :D

lekker hoor zo ongi te zijn ;) maarre moet mevrouw de juf niet werken... Je gaat me niet vertellen dat je nu al ADV hebt na een week vakantie!?!??!

14. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Hahaha, wel dus... deze had ik nog te goed. Heb een keer gewerkt op een adv dag toen een collega ziek was. Als ik hem nu niet nam, werd het pas januari.. en ik was er alweer aan toe hoor, haha..

maar wel lekker zo kort ongi.. Nu opzoek naar een springend ei.. Hoop dat het nu wel gaat lukken met 100gr

15. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    jaja... voel me wel wat lamlendig.. maar dat kan natuurlijk ook komen door het verzetten van de klok???

Hoop dinsdag iets positiefs te zien ;)

16. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Een jetlag noemt mijn mannetje dat, haha.. Maar als je ei nu wel goed groeit en springt. Moet je dan je hele leven aan de clomid blijven of is het dan eenmalig.. Misschien een beetje een domme vraag hoor, haah

17. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    met medicatie... krijg zelfs geen ongi zonder primolut... :S dusss ook geen eisprong zonder clomid... én dan zou zelfs wel een eitje groeien maar geen goede eisprong veroorzaken. :S dusss het is nog niet zo makkelijk... vandaar ook dat we maar besloten hebben hiermee door te gaan... Misschien duurt het nog een aantal maanden voor we de juiste manier voor mijn lichaam hebben gevonden... En dan kunnen we een paar maandjes voor de bruiloft weer helemaal ervoor gaan.. (of nu nog gauw :p)

18. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Jeetje mina.. het is inderdaad zo makkelijk niet.. Gelukkig maar dat er medicijnen bestaan.. Anders was je helemaal gek geworden..

Ik zou mijn kledingkast uitmesten, maar heb zo geen zin.. maar ga het toch doen, daarna voelt het vast heel goed, hahah

19. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Damessssss het is een meisjeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik voel me zo gelukkig!!!! Ze heeft zo'n lief gezichtje (nu al) en ze is heel druk in mijn buik! Voetjes zijn pas 2,5cm oh ik ben zoooo verliefd!!!! Wat een prachtig meisje krijgen wij hahahhaha zit te janken van blijdschap!

20. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Jojoooooooooooooooo...krijg helemaal kippenvel van je.... Wat leuk een meid... Ga meteen even kijken wat ik gezegd had, haha...

GEFELICITEERD.....

Deel Deze Pagina