Dat is dus niet meer terug te zien, haha... Nou ja wat maakt het ook uit... Je krijgt lekker een meisje.. Leuk leuk leuk, dus nu echt een ROZE wolk.
Ja letterlijk een roze wolk hahahah! Eindelijk na al die onzekerheid eindelijk wat leuks! Volgende week de 20weken echo en als dat goed is gaan we echt helemaal genieten!!! Wil jij weten wat t wordt Sab?
Ja natuurlijk wil ik dat weten... haha...vind sint er kerst ook altijd al te spannend, omdat ik perse moet weten wat ik krijg, haha.. Vroeger maakte ik ook altijd de kadootjes al eerder open, whaha... Die 20 weken echo zit echt wel goed hoor.... vind het zo leuk, haha
jojo... al gereageerd op hyves maar hier ook in stuiterstand op de bank hoor leuk leuk leuk... sab.. ik ben er ook zo een hoor... ik wil ook altijd alles weten! nog gelukt met de kleidingkast?? die heb ik gister al gedaan, vandaag gezeemd, stofzuigen, bed verschoont, wc gedaan.. wassen gedraaid en zo ook even boodschappen doen.. Morgen badkamer en bijkeuken muren schrobben.. even weer wat witter maken
He meiden, goed gekletst hier.......... Jojo: wat een mooi nieuws, een meisje jeeeeeeeeeee wat leuk voor jullie. En nu hop op die roze wolk!!!! Manon; goeie vakantie gehad zo te horen! Fijn dat je er weer bent. Jammer dat je ongi bent geworden. Nou deze ronde dan maar??? Met mij gaat het gelukkig hartstikke goed! Sabje; jajajajajajajajajaja hartstikke zwanger die pendelaars kunnen er niks van!!! Echt super leuk voor je. Heb je al ergens "last "van? Bietje; krijg direct hartkloppingen als ik lees over bloedverlies. Is het al minder??? Wel enigszins geruststellend dat je dat bij je andere zw ook had. Hoe voel je je verder?? Krisje; ben nieuwsgierig naar je jurk!!! zal eens kijken of ik nog op hyves kom.....Ben trouwens ook blij dat ik weer terug ben. Zo ik heb weer ouderwets drukke nachtdiensten gehad, heerlijk weer die spanning en actie. Ben weer helemaal terug van weggeweest... Nu nog weer even wachten tot mijn nod, duurt weer lekker lang hahaha
@ Krisje..ja gelukt met de kast..heb zo alles in dozen gedaan, haha..dan is het zo klaar... @ Super.. ik heb weinig tot nergens last van..beetje moe, beetje ongi buikpijn en een beetje moodswings, haha..
Hoi Meiden, Bedankt voor jullie welkom afgelopen vrijdag. Helaas dit weekend geen tijd gehad om even te kijken. Nog 4 dagen voor mijn NOD. Ik ben misselijk vandaag, maar ja dat ben ik helaas wel eens vaker. Dus afwachten. Net als vele van jullie. Liever vandaag zwanger dan gisteren... Liefs, Babywish777
Jojo leuk leuk leuk een meid!! Gefeliciteerd!! Volgens mij had ik een jongetje bij jou gezegd! @Super, dat kan ik me voorstellen; ik ga ook niet aan je vragen hoe dat bij jou ging (hoewel ik het wel zou willen weten natuurlijk, maar ook bang voor je antwoord ben) Maaaar; ik mag zometeen (19.45) voor een echo komen...gewoon voor mijn eigen gemoedsrust. Ik voel me verder goed en zwanger dus ik ga er maar vanuit dat het niets is. Ik had gisteren de hele dag geen bruinverlies, toen vanochtend weer wel (wel geperst met afgaan) en vandaag de rest van de dag weer niks....maar goed nog even en dan weten we het. Ga daarna door naar een vergadering, maar ik laat het vanavond nog even weten!
En weet je al iets Bietje?! @ Jojo: gefeliciteerd met de kleine dame! (Sorry voor de korte reactie maar heb weinig tijd )
Bietje: jeetje wat spannend zeg! ben heel hard voor je aan het duimen hoor!!! Je mag mij alles vragen hoor, maar dan wel alleen als je de waarheid wil horen... Duim duim duim duim Sabrina; ook nog niks gehoord van bietje???
Oh Bietje wat lees ik nou, bloed/bruin-verlies. Hoop zo dat het goed zit. Hopelijk weten we snel iets. Super wat fijn om te horen dat het weer lekker met je gaat! Nog een paar dagen en hopelijk heb je een positieve test in je handen. Heb je al symptomen? Krisje, ik vind het goed dat jullie doorgaan met het onderzoek en eventuele medicatie. Inderdaad weet je nooit hoe het loopt. Petra, hier ook nog even een reactie! Vind het echt helemaal leuk dat het een meisje wordt! Geweldig. Hier vandaag cursus BHV en een stuk EHBO gehad, ben helemaal op van die dag. De 2e dag is pas 17 november en dan examen op 8 december. Dus nog even de tijd om alles goed te leren. Vandaag lekker hutspot gegeten bij mijn ouders, mmm heerlijk! Morgen patatdag bij mijn schoonouders. Pfff de rest heb ik op Hyves gezet. Iets te persoonlijk voor hier misschien. Zooo ben blij als het volgende week donderdag is. Ben zo benieuwd. Ga denk toch maar even bellen of ik dan gelijk een echo krijg, weet ik nog niet eens. Zou het toch wel leuk vinden, net wat Sabrina zegt, je wil toch bevestiging! 26 november voor jou dus, Spannend meid. De tijd vliegt, voor je het weer is het zover.
Ja ze was helemaal vrolijk... De rest ging ze vanavond hier op het forum zetten.. Ik zei wel dat ik even zou vertellen dat alles goed was, omdat iedereen in spanning zat. @ nathalie.. weet de vk dat je ook al eerder een mk gehad hebt? Dan mag je volgens mij eerder een echo hoor.. Ik krijg er eentje met 12 weken ongeveer en met 20 weken...vet weinig, haha
gelukkig dat alles goed is bij bietje weer een opluchting voor haar en fijn dat wij het al zo snel horen sab...morgen weer werken zeker... net heb ik gewoon mijn bijkeuken al helemaal geschropt, hoef ik dat morgen niet te doen... zit nu likkende (van het zweet) even op de laptop.. zo eerst even douchen.. voel me vies Naat...wat een nieuws weer op hyves... :S het zit je niet mee zeg! Verder geen idee meer wat iedereen allemaal heeft gezegd.. sorry :S