Nathalie; nog niks geen symptomen hoor hier, beetje vroeg nog ook denk ik. Wel wat steekjes onderin mijn buik maar ja dat heb wel vaker..... je mag inderdaad eerder voor een echo als je een mk hebt gehad, althans dat vertelde mijn vk mij. Ook mag je vaker als je je veel zorgen maakt. Krisje; lekker bezig geweest!!
Bedankt voor jullie lieve reacties meiden! Ben zo blij!!! Bietje wat fijn dat alles goed is! Is wel een hele geruststelling hoor jeempie!!!! Krisje tis dat je niet zwanger bent anders had je last van nesteldrang hahahaha lekker bezig geweest!!!! Naat wat spannend weer allemaal hopen dat t goed afloopt met haar! Dus je ben weer helemaal back in action super??? Lijkt me wel pittig die nachtdiensten hoor!!!! Nog maar 10 dagen dan hopen op goed nieuws!!!!! Smits heel veel sterkte!!!!! Hopen dat je je snel beter voelt! Weinig he die echo's Sab! Gewoon een pretecho laten maken Vandaag met mijn baas gepraat dat ik minder moet gaan werken. Nu zegt hij dat ik kortere dagen moet gaan werken, maar ik zie dat neit echt zitten, want dan moet er in die paar uur een hele dag gepropt gaan worden wat alleen maar meer stress geeft... Nou ja we wachten het maar af. Ben vanavond ook lekker een uur eerder weg gegaan. Heb toch wel veel last van mijn bekken... moet er ook maar aan toegeven! Morgen probeer ik de foto's op hyves te zetten, maar ben zoooo vreselijk moe weer dat ik er geen puf voor had sorry!!!!!
@all meiden fijn dat jullie zo meeleven!! Gelukkig was alles goed. Kindje idd goed gegroeid. Zat daar echt schijtensbenauwd te zijn om het maar ff grof te zeggen, en Lynn maar lekker spelen en melig zijn pffff. Toen dat apparaat erop, gelukkig zij ze meteen, het hartje klopt mooi. Er was in mijn baarmoeder ook niets te zien, dus het heeft echt te maken met de goeddoorbloede baarmoedermond. Ik moet er maar vanuit gaan dat het gewoon bij deze zwangerschap hoort. En gek genoeg had ik alleen gisterochtend iets en vandaag helemaal niets.... @Kris ik denk dat jij gewoon altijd energie over hebt, duuuuuus mocht je je vervelen; in mijn huis (met 2 kinderen, dames bereid je maar vast voor op het ouderschap; doe afstand van de hoop op een opgeruimd huis hahaha) is altijd wel iets te doen hoor, so you're welcome. @Super ik vind het zo ontzettend knap van jou dat je weer zo positief bent en er zo goed mee omgaat. Alleen het idee al om een kindje te verliezen, maakt mij al bijna aan het janken. Misschien ook wel omdat ik gewoon weet dat dit de laatste is. Mijn oudste heeft een slechte start gehad (geboren met 31 weken) en het is ook wel kritiek geweest. Ik heb toen echt gezegd; als hij het niet haalt, wil ik ook niet meer...en dat voelde ik ook echt zo op dat moment. Maar jij gaat er gewoon weer voor en we gaan er met zijn allen in geloven, voor hopen, bidden etc...dat het dit keer gewoon goed gaat!! @Naat, moet nog ff de hyves lezen, maar aan de reacties te lezen, is het geen blij nieuws.. het zit je niet mee hoor! @Jojo doe alstjeblieft waar jij je goed bij voelt wat betreft werk!! Ik ben het echt met je eens dat halve dagen NIET werkt. Je gaat je werk van een hele dag in een halve dag proppen idd. Volgens mij moet je je poot stijf houden en anders ook op zoeken hoe je rechtpositie daarin is. Verder echt super leuk dat je je nu helemaal kan richten op meisjesstuff!! roze roze roze... @Starfish; volgens mij heb jij het ook altijd druk??? hahaha @Sab lekker weer werken vandaag, is wel ff goed dat we elkaar nu niet op het werk zien...omdat ze nog niet weten dat jij ook zwanger bent en ik het natuurlijk gisteren hebt verteld. Kan jij vandaag overspoeld worden met reacties over mij en kunnen we morgen weer doen alsof er niets aan de hand is. Ik zal je vandaag nog wel ff spreken en bij praten over de or vergadering. Was weer een lekker gemuts!!! WANNEER BEGINT MIJN VERLOF GRRRRR zo, weet niet of ik iemand vergeten ben, zo ja soooorrryyy
Bietje: Wat ontzettend fijn dat je zo nu voor een echo mocht komen en natuurlijk nog veel fijner dat alles goed is. Een hele geruststelling. Krisje: Voel me nu helemaal een lapswans na al die actie van jou. Je bent me toch een lekker bezig bijtje. Trouwens je klokje is idd in de war meestal noem je dit voorjaarsschoonmaak. Jojo: Kan je er nog eens rustig over praten met je baas? of is hij niet zo? Hoe zit het met je avonddiensten, worden die wel minder? Mutzie:Ik heb zo'n vermoeden dat je een grote dip heb. Je bent namelijk weer erg stil hier. Hopelijk zit ik er naast en ben je gewoon druk, anders een hele dikke knuffel van mij -x- Naat: Vond je de cursus wel leuk? Erg vervelend van het andere. hoop dat de remmers aanslaan. Sab: pfff pas met 12 weken een echo. Een klein voordeel de tijd vliegt voorbij. Nu denk je vast "hoe kom ik al die weken door", maar let maar op als het zover is zeggen jullie "toch best snel gegaan". Schrale troost, ik weet het.
gruwel... typ net een heel bericht, 1 verkeerde toets en ben alles kwijt :S!!! Nou begin maar opnieuw... Morgen (werkende) meiden... erg rustig hier, maar ik ben nog vrij.. vandaag nog wel strijken en de badkamer (waarom ik de vervelendste klussen tot het laatst bewaar vraag ik me nu ook af ) Voorjaarsschoonmaak, smits, maak er inderdaad maar een najaarsschoonmaak van... ik vind het voorjaar veel lekkerder om buiten bezig te zijn Nu jullie! @ bietje...Heerlijk dat jij vandaag een vrije dag hebt (jullie wisselen elkaar wel geod af ja ) geniet er lekker van..én van het feit dat alles goed is met je spruitje... Volgens mij is dat een pak van je hart.. :S @ smits...wat balen dat je je niet 100% bent..:S Doe rustig aan en luister goed naar je lichaam... Het lichaam heeft het natuurlijk zwaar met een zwangerschap en jouw lichaam wil nu even helemaal niet meer... :S Dus rustig aan doen!! @ jojo... Lees je hierboven?!?!? geld ook voor jou natuurlijk!! Ik weet uit ervaring dat minder uur op een dag werken inderdaad geen oplossing is, dus praat nog eens met je baas...! Vraag om minder dagen, het liefst minder nachtdiensten...!! Hoe moeilijk je het ook vind...:S Want straks heb je bekkeninstabiliteit en daar zit jij en je baas natuurlijk niet op te wachten!!! @ naat... Druk aan het werk weer..! vanavond frietdag bij je schoonouders...Kan je lekker zonder geheimen over je zwangerschap hebben Veel plezier!!! @ mutz... je bent inderdaad erg stil, goed opgemerkt smits! Gaat het niet goed.. Je hebt je uitslag van de onderzoeken toch nog niet!?!? Misschien dat je daarom wel zo stil bent..:S Talk to us, dan kunnen we je steunen!! Volgens mij heb ik nu de meesten weer gehad... Tot later vandaag!
Goedemorgen meiden. Hier weer een zwangere in huilstand... Word zo gek van mezelf! Nu belt de fysio net voor een afspraak en ik zie daar gewoon tegenop. Ik werk al zo veel en dan moet ik tussendoor ook dat weer doen. Ik weet wel dat het voor mijn eigen bestwil is maar ben t gewoon ff zat allemaal en t is gewoon ff teveel. Op mijn werk willen ze dat ik dan kortere dagen tot 20.00uur ga werken. Maar wel gewoon 5dagen per week. Snappen ze dan niet dat dat juist het probleem is??? Nu zit ik tot ik moet gaan werken als een kasplant op de bank te wachten tot het tijd is, omdat ik het anders niet trek. En ben ik een dag vrij dan lig ik op de bank met emo buien. Dan bestaat mijn leven alleen nog maar uit werk. Voor dat ik zwanger was ging ik sporten en het huis soppen voor mijn werk. Sorry voor het gezeur hoor, maar ik moet het echt even kwijt. Ga ff proberen het gejank onder controle te krijgen en dan reageer ik op de rest... sorry hoor
Lieve Jojo, snap je volkomen. Je moet dan nog steeds 5 dagen werken, werkt voor jou natuurlijk niet. Ga gewoon goed met je leidinggevende om de tafel zitten en bespreek wat je dwarszit. Snap dat je dat misschien lastig vind, maar denk aan jezelf. @Krisje, lekker he patatdag. Vriendlief is vanavond weer klussen en morgen naar de voetbalwedstrijd FC Dordrecht - Ajax. Mijn neef speelt bij FC Dordrecht. Ik ga gewoon lekker thuis op de bank kijken hoor. Vrijdag voor mij de laatste werkdag voor het weekend kan beginnen. Ben er echt aan toe. Hoop ook zo dat we vrijdag niet al te slecht nieuws krijgen omtrent mijn tante. Smits hoe gaat het met jou? Alweer iets beter?
Lieve Jojo, als huilen oplucht gewoon doorblijven huilen. Meissie minder uren werken op zo'n manier gaat niet. Misschien is het een idee om dat op papier te krijgen van de vk. Dan kan je baas er niet omheen. Probeer je gevoelens op je werk niet uit te schakelen. Ze mogen echt wel zien hoe je je hieronder voelt. Dikke knuffel en veel liefs, smits
Jojo; lieve jojo, dit ga je toch ook niet volhouden? Je moet met je baas gaan praten, hoe moeilijk dat ook is. Als je zo doorgaat ga je er zelf aan onder door. Luister goed naar je lijf en doe waar jij je goed bij voelt! Dat hebben ze maar te accepteren! Nathalie; ik ga voor je duimen dat je goed nieuws krijgt over je tante. Bietje; bedankt voor je lieve woorden. Ben blij dat alles goed is met de kleine smurf!!!! Krisje; lekker een vrije dag! Ga je er ook nog een beetje van genieten????Of ben je echt in de schoonmaakstand. Smits; voel je je alweer wat beter?
jojo toch!!! wat zou ik willen dat ik gogo gadget armen had!!!! dan zou ik je een hele dikke knuffel willen geven! en met lieve woorden willen troosten... Snap dat je er even helemaal doorheen zit... Inderdaad een idee om de vk te vragen om schriftelijk te bevestigingen dat minder uren op een dag niet de oplossing is.... Gewoon rustig aan doen! Enne huilen als het nodig is hoor!!! enne over die fysiotherapeut... moet soms ook janken als ik de mijne zie maar ja, dat is natuurlijk mijn aanstaande dus dat ligt anders
Dank jullie wel meiden krijg de tranen niet onder controle zo irritant die rot hormonen ook. Normaal gesproken kan ik het echt goed vinden met mijn baas, maar nu heeft hij gewoon een bord voor zijn kop! Vandaag is er geen mogelijkheid om met hem te praten vanwegen allerlei besprekingen die hij heeft. Gelukkig werkt mijn leerling ook vanavond en staan we dubbel waardoor ik misschien wat eerder weg kan. Mijn hele buik staat gespannen en dat wil ik dus niet, want die kleine moet hier niet onder lijden... Voel me echt een oen dat ik zo zit te janken terwijl er hier veel ergere dingen gebeuren, maar zie het ff niet zo goed in perspectief allemaal... Ga denk ik maar even lekker lang onder de douche staan en proberen mijn ogen weer normaal te krijgen. Dan naar mijn werk. Mannetje belde net dat ik lekker een lamp moet gaan kopen bij karwei hahaha. Had er 1 gezien die zooo gaaf is voor de babykamer, maar ook best duur. Zo lief dat hij me blij wil maken. Hij staat op www.karwei.nl en dan de folder van deze week blz 8. Een kroonluchtertje met hele schattige kapjes. Bietje wat fijn dat alles in orde is en dat je je kleintje goed hebt gezien en dat t goed groeit allemaal!!! Smits voel jij je al iets beter? Doe maar rustig aan hoor. Lijkt me dood eng als je zo naar in je hoofd wordt steeds. En dat spugen is ook niet te doen zo he! sterkte meid! Naat geniet van de patatdag lekker hoor! Zou ik ook wel trek in hebben! Kris rustig aan vandaag he niet alles hoeft in 1 zucht schoon!!
jeetje jojo, wat een rottoestand voor je. Is er niets waar je wat rustiger van wordt? Op visite gaan bij iemand werkt bij mij vaak wel. Dat geeft lekker afleiding en onbewust heb je door dat je bij iemand anders niet de hele tijd kan gaan zitten huilen. Gebeurt het toch kan diegene je lekker troosten. Hopelijk kom je er snel uit met je baas om wat dagen minder te gaan werken. Kun je anders niet naar een vertrouwenspersoon of je bedrijfsarts? Kop op en dikke knuffel. Bietje, gelukkig is alles goed met je kleintje en is hij/zij zelfs gegroeid!! Dat bloedverlies lijkt me lastig en ik zou me ook steeds zorgen maken maar hopelijk geeft deze uitslag wat verlichting nu. En wat een lief berichtje voor super zeg wat je hebt achtergelaten, schoot er echt even vol van. Ik kan zelf ook haast niet geloven dat Super zich er zo goed doorheen slaat. Heel knap hoor SUPER en hopelijk is het voor jou weer raak deze ronde. Bij ons is meestal zondag patatdag, dus nog even wachten voor mij. krisje aan de schoonmaak...ik wou dat ik daar zin in had. Hier moet heel wat gebeuren maar ik heb er gewoon geen fut voor. Ja mutzie..waar zit je en hoe is het met jou??
wat een leuke lamp jojo... Weet je, als je het zo moeiiljk vind dat bord voor je te hebben schrijf het anders op papier... vooral als je bang bent emo te worden met je baas (al is dat misschien ook wel een optie: huilen bij de baas zorgt vaak wel ervoor dat ze de ernst inzien!) En hoezo geen tijd om je aan te horen vandaag!? Hij maakt maar even tijd.. al is het toch maar 2 minuten... Dit moet je niet te lang laten lopen jojo... Zo raak je zelf helemaal in de stress!! moet je niet doen hoor!
Inderdaad Jojo, wat krisje zegt; ff lekker volschieten bij je baas. Je niet inhouden, gooi het eruit...lekker uithuilen. Als hij dan nog niet toegeeft snapt hij er echt niets van. En ook even je lamp bewonderd. Ga hem maar lekker halen, misschien voel je je dan wat beter!!
Lieve lieve Jojo, volgens mij moet je idd even met je verloskundige gaan praten en kijken of zij iets op papier krijgt. Ik ben zelf bij Mika en Lynn eerder gestopt met werken, mijn bloeddruk was veel te hoog, ook van de spanning. Ik had constant harde buiken ook, niet lekker dus. Ik ben de ziektewet in gegaan, deden ze gelukkig op het werk niet moeilijk over. En waarschijnlijk zit het niet in je aard, maar als de baas niet wil luisteren, zou ik als ik jou was me ziekmelden. Geloof me meid, jouw meissie in je buik is het belangrijkste op de wereld, de rest is allemaal bijzaak!! Kop op he, en lekker janken hoort erbij hoor!! En Kris STOPPEN nu, juf Netjes!!! het is prachtig weer, lekker naar buiten, winkeltjes kijken of weet ik veel wat, ben jij betoeterd al dat poetsen!!!!! En ik sluit me aan bij de meiden over Mutzie, waar ben je nou???
Ik ben er nog!!! Wat een lief groepje meiden zijn jullie toch!! Ik ben idd een beetje druk en baleb van mijn lichamen blijf ik ook maar doen... Dacht: misschien helpt t als ik even niet op t forum ben, maar dat helpt dus ook niet, haha. Sorry, sorry, maar heb even geen tijd om te reageren. Maar wil even laten weten dat ik er nog ben Ok, even voor jojo: Een meisje!!! Wauw wat gaaf!! Gefeliciteerd!! En meissie, luister naar je lichaam! Als jij t niet kan 5 dagen, dan moet je baas zich er maar bij neer leggen. Raar dat je wel minder per dag, maar niet minder dagen mag gaan werken. Lijkt me roostertechnisch makkelijker voor je werk. E ziektewet wegens zwangerschap kost je baas helemaal niks, dus dat mag de reden niet zijn. Lieve andere allemaal, ik ga snel even tijd maken om te reageren!! Dank jullie voor het denken aan mij!
juf netjes?!?! mijn badkamer was gewoon 3 weken geleden dat ik die gepoetst had!!! dus dat netjes valt wel mee hoor :S Mijn schoonmaak is nu helemaal achter de rug hoor.. Nu lekker laptop op schoot, dvdje aan.. Straks lekker koken, samen eten, en een avondje bankhangen... off... klussen ook wel lekker om de aond te vullen Nou, zie dat mutz en sab ook online zijn.. sab lekker gewerkt en veel gefeliciteerd??? en mutz... Wij kennen je toch al beter dan we denken... Kom op meid, het komt goed. Kijk maar na mij! Nu nog een eitje laten springen maar het komt echt wel.. Helaas duurt het allemaal wat te lang voor jou (en voor mij) maar geduld is het enige wat we kunnen hebben... Kreeg je je uitslag vrijdag nou?
Hehe..moest eerst een half uur bijlezen haha... Ik zet altijd kladblok ernaast om meteen op iedereen te reageren, anders vergeet ik echt alles... Wilde al over Mutz gaan typen maar kwam vanzelf op haar berichtje.. Ze is er nog.. @ Mutz En wat nou minder op het forum Mutz??? Dat gaat dus mooi niet gebeuren..al die keren dat jij ons een hart onder de riem gestoken heb..dan nu zeker zelf wegblijven he... dacht het niet.. En balen van je lichaam kun je hier ook doen..doe ik namelijk ook op dit moment.. @ Krisje..volgens mij heb je mijn nesteldrang overgenomen, haha.. Ik heb nergens last van. Wel lekker dat het nu schoon is. Onze werkster komt morgen weer..heerlijk En heb op zich wel lekker gewerkt hoor.. Veel gefeliciteerd??? Mmm we waren met zijn drieeen vandaag..dus twee keer, haha @ Jojo...gewoon nog een keer met je baas gaan praten..jij moet je er goed bij voelen..en anders de zietewet ingaan.. Nu ga je er zelf aan onderdoor, zowel lichamelijk als emotioneel..en lekker janken mag hoor.. anders prop je al die hormonen op dat past nooit.. Heb je die lamp nog gekocht? @ Bietje..ik wacht met spanning je telefoontje af, haha @ Smits.. ik hoop maar dat het allemaal snel gaat.. Ik heb nu namelijk helemaal niet het idee dat ik zwanger ben... Hoe is het trouwens met je?? Heb je iets gekregen tegen de duizeligheid.. En voel je geen lapzwans hoor..ik was gister de hele dag vrij en heb ook niets gedaan.. en dan ben jij ziek en ik niet, haha @ Naat..lekker patatjes eten.. en weer zo'n rot spannende week voor jou.. @ Super is terug in de nacht.. Respect voor jou... Wat ben jij een sterke vrouw zeg... Verder weet ik het even niet meer...mijn hoofd is een zeef en mijn lichaam is k*t
Hey Sab, waarom baal je van je lichaam? Vandaag soms ernstig last van kwaaltjes? Met mij gaat het redelijk. Beetje ups en downs, maar goed het gaat weer de juiste kant op. Tegen de duizeligheid kan ik niets anders doen dan een zoutoplosssing gebruiken (in neusspray vorm dan wel). Vriendlief is inmiddels ook ziek thuis. Sneu voor hem, maar stiekem ben ik wel blij.