Gestopt met de pil in mei, wie nog meer?!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Starfish, 7 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    @ Smits....nee joh.. die rot rug.. ik word er echt gek van.. ja ik weet het fysiotherapie..maar ik ben een schijtebroek, haha..
    En kwaaltjes?? wat voor kwaaltjes..Ben ik zwanger dan??

2. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    sab... ga gewoon naar de fysio... Vaak heb je dan een leuk lekker ding voor je staan, die heel bekwaam zijn en je van je pijn af kunnen helpen!
    Nu ben je nog geen skippybal maar straks moet je rug het ook allemaal nog aan kunnen he!?!?!

En dat zwanger voelen komt vast goed straks :D

Smits... 'fijn' dat je niet alleen thuis bent, maar wel vervelend dat je vent ziek is... :S de mijne is dan altijd zo zielig ziek.. zo van kuch kuch kan je even wat drinken halen?? voel me daar niet zo goed voor.. ;) terwijl wij als we ziek zijn alleen wat rustiger aan doen, maar áls het gaat zijn we toch in de weer..

3. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    He meiden, ik leef ook nog hoor!!!!!

Bietje Welkom en fijn dat alles goed is met je baby! Ook gefeliciteerd omdat je tante wordt!

Sabrina GEFELICITEERD, je bent zwanger! Echt geweldig. Je hebt dus weinig kwaaltjes, alleen last van je rug, da's minder. Wel gaaf dat je nu samen met je zus zwanger bent.

Smits Vervelend dat je je niet goed voelde, hopen dat die zoutoplossing goed werkt.

Jojo Je krijgt een meisje, ben echt jaloers zeg! Balen dat je last hebt van je bekken en dat je baas niet echt meewerkt zoals jij het wilt en wat het beste voor je is. Snap dat je er ff helemaal doorheen zit. Heb je die lamp nog gekocht?

Krisje Wat en mooie foto's van je trouwjurk. Zat echt ff weg te zwijmelen. Je ei komt er nu misschien wel aan dus klussen kan vanavond geen kwaad. En, wat ben jij iid. een poetsjuf zeg.

Starfish Leuk dat je vanalles voor de baby hebt gekocht, ik wil ook!!!!

Super Je wachtdagen komen er weer aan, altijd spannend. Hoop voor je dat het raak is.

Naat Hoe was je BHV? Ik moet ook binnenkort weer op herhalingscursus. Het zit je de laatste tijd ook allemaal niet mee zeg. Op je zwangerschap na dan! Hoop voor je dat jullie vrijdag positief nieuws krijgen.

Mutsie Kreeg je vrijdag de uitslag? Snap dat je flink baalt van je lichaam. Komt vast allemaal goed.

Nou, ik ben de laatste tijd erg druk. Snap echt niet hoe jullie dat doen hoor om (bijna) elke dag op het forum te kunnen reageren. Ik probeer wel elke dag bij te lezen maar heb dan geen tijd om te reageren.
    Morgen had mijn zwager 31 jaar geworden, dus gaan we ff een bakkie doen bij mijn schoonouders. Vrijdag een weekendje weg met de hele familie, met 20 man in 1 groot huis. Dus moet zo echt me tas gaan inpakken.
    Verder zit ik op dag 29 van me cyclus. Spannende tijd dus. Heb trouwens mijn ei deze ronde niet gevoeld ofzo, dus heb geen idee wanneer ik zou kunnen testen. Misschien test ik vrijdagochtend voordat we weggaan. Ook omdat ik tijdens het weekend weg wel wat biertjes zal drinken. Maar als ik positief test kan dat natuurlijk niet. Voel verder ook niks anders als anders. Dus het zal wel weer niet gelukt zijn.

4. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    @ Gelukkig.. ik zag je al zo nu en dan online springen en weer verdwijnen... Hoe ik elke dag kan reageren?? Gewoon 's avonds thuis zijn, haha..

En ik voelde deze ronde ook niets echt iets speciaals hoor.. Had alleen last van hoofdpijn en steken in mijn liezen..hoeft dus niets te beteken...

@ De rest...heb gewoon vanmiddag nog een test gedaan, had er namelijk nog een liggen... haha.. hij zei zwanger 3+..dus het zit wel goed...

5. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey meiden heb de lamp toch nog niet gekocht stom he vind hem toch wel erg duur!

Vandaag dus jankend bij mijn baas geweest (ben tussendoor ook niet gestopt erg genant) Hij wil ook de dagen gaan minderen en ook de werktijden. Ik met mijn domme hormonale kop had het verkeerd begrepen! Ik vond het al zo raar dat hij zo reageerde. Gelukkig maar dat het zo gaat want dat is dus echt ideaal! En minder werken en kortere dagen!

Ben nu echt kapot dus probeer morgen op iedereen te reageren maar nu ff alleen voor Sab

Ga naar de fysio eigenwijs! Je kunt erop wachten dat je straks in t zelfde schuitje als ik zit! En geloof me meid dat wil je echt niet! Ik krijg een vrouwlijke fysio dus helaas geen lekkere vent!!!
    Niet zo eigenwijs zijn he!!! Je moet nog een hele tijd en je gaat heel snel heel rond worden!!!!!

6. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    gelukkig gister niet te veel bemauwd s avonds want anders had ik veel om bij te lezen... :)

Gelukkig... fijn dat je even tijd kan maken in je drukke programma :) Ik heb nu geluk dat ik makkelijker kan reageren omdat ik nu vakantie van de basisschool heb. Verder probeer ik elke dag even te kijken en dan te reageren. Vaak zorgt het er wel voor dat ik in de stress op moet schieten om alles te halen (zoals nu het geval is, moet over tien minuten weg en moet mijn schoenen nog aan doen, was uit de machine halen, tas opzoeken..:S)

@ sab... Bellen voor die afspraak he!??! Want om nu mijn vriend elke week naar jou te laten rijden is natuurlijk ook niet alles ;) :p En het kan zo veel helpen!!! Leuk lijkt me dat, om steeds + te testen!!!

@ jojo... Fijn dat je baas het anders bedoelde.. Emotionele muts ook :D Dan kan je alles niet meer goed volgen he??? haha... Fijn dat je én kortere dagen én minder uren mag gaan maken...
    En die lamp toch niet gehaald!??! je vond hem toch zo leuk?

@ super.. moet de hele tijd aan je denken (zit met het nieuws aan, rtl 4, herhaald elke 15 minuten en staat al drie kwartier aan :)) en daar gaat het steeds erover dat agenten beledigd worden en de minister een aanpassing wil... Is dat bij jou ook zo erg of valt het wel mee??

Gister heerlijk seks gehad :D is volgens mij nog te vroeg hoor, zondag zou mijn vermoedelijke eisprong zijn hoor...
    Vandaag met mijn 2 beste vriendinnetjes trouwjurken passen. DIe wilden ook graag mee, dus hebben gewoon een afspraak gemaakt :p

7. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Lieve Jojo, wat een opluchting met je werk. Kan gebeuren toch dat je het niet begreep. Fijn dat het nu opgelost is en jij weer heerlijk kan genieten.
    En meid ga die lamp halen. Het is echt een eye-catchers en dat kost eenmaal iets meer, maar je krijgt er wel iets moois voor terug. Heb nog een reden om de lamp te halen voor. Je krijgt een dochter en meisjes zijn dol op zulke dingen. Die lamp zal dus nog heeeeel wat jaartjes in haar kamer hangen. Deel dat eens door 69,- en tja dan is het niet veel meer he;). Genoeg overtuigingskracht????

Gelukkig: leuk om weer wat van je te horen. Hopelijk kom je weer vaker langs

Krisje: haha kan je geen genoeg van krijgen. Veel plezier, zal vast heel gezellig worden.

Sab: Heb je al een afspraak gemaakt?!

8. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Zo, nu ga ik even de tijd nemen om te reageren. Heb het ook een beetje druk de laatste tijd. Ben bijna niet thuis ’s avonds en als ik wel thuis ben is het voor vriendlief wel leuk dat ik er voor hem ben, haha. Maar goed, nu net klaar met werken (slaap) en vanmiddag weer aan de slag. Kan ook niet meer op mijn werk reageren aangezien mijn collega naaste me weer terug is, kan dus op mijn scherm meekijken… :(
    Zat gister wel met spanning te lezen naar de berichtjes van jojo en bietje!
    Wauw ons eerste meisje!! :D (of dat is niet zeker, Starfish kan natuurlijk ook een meisje hebben…). Wat gaaf zeg! Gefeliciteerd jojo! En een mooie wagen hebben jullie uitgekozen. Ik denk dat ik ook voor grijs zou gaan. Nu moet ik zeggen dat ik niet aan bruin heb gedacht, maar ik vind die van Starfish ook erg mooi. Leuk hoor, dat jullie al spulletjes aan het kopen zijn. Nu kunnen jullie gericht gaan shoppen. Wordt jullie kamertje ook roze jojo? Ben ook fan van lime groen, dus goede keuzen Starfish! Kan goed voor beide.
    Wat fijn jojo dat je minder dagen en uren mag gaan werken. Kon me al niet voorstellen dat het baas dat niet zou willen. Jammer dat je de lamp niet hebt gekocht, ik vind hem erg schattig. En daarnaast, hij kan nog heeeel lang in het kamertje blijven hangen, meisjes vinden dat leuk. Dus hup, naar de karwei en kopen dat ding!!

Bietje, wat fijn dat alles goed is met de kleine. Nu volop gaan genieten hè en geen zorgen maken. Kom helemaal goed!

Krisje is weer eens goed bezig! Fijn dat je je ring ook eindelijk terug hebt. Je blijft jurken passen, haha! Hij is erg mooi en staat je goed, ben benieuwd naar de live-versie, maar daar moeten we nog even op wachten ;)
    Je zijn druk druk aan het klussen en ook gewoon rond je ei? Kan nog makkelijk nu voor de zwangerschap, vindt je vriend dat ook? Het wachten is balen ja, weet dat ik niet de enige ben, dus ik kom gewoon hier al mijn frustraties uiten! :)

Sab: haha, nu weet je toch wel zeker dat je zwanger bent?? Kan me wel voorstellen hoor als je niks voelt. Blijft gaaf denk ik, zo’n positieve test. En ja, natuurlijk blijf ik hier. Niemand waar ik het aan kan vertellen, dus jullie moeten het ontgelden :D Als je het erg vinden zou ik het wel horen (of niet, dat negeren jullie me gewoon :$).
    Jij bent ook zo’n held in doktersafspraken? Ik stel het ook altijd uit en de fysio moet ik ook al een jaar of wat bellen voor mijn rug…

Naat, het zit je allemaal niet mee zeg. Ik hoop dat alles goed komt met je schoonzusje en dat ze het nog even kunnen rekken. Spannend week je voor je (alweer). Hoe is het verder met jou? (en je beebje?). Weet je al of je eerder naar de vk voor een echo mag aangezien je eerder een mk had?

Smits, lief dat je aan me denk! En dat terwijl je ziekjes bent! Kan me voorstellen dat het wel gezelliger is om samen ziek te zijn. Hoe is het met jouw beebje??

Gelukkig: spannend testen vrijdag! Nog even langswippen om het te laten weten hoor!

Super+ (zo ga ik je vanaf nu noemen, vind je erg stoer!!) Fijn dat je weer in de nachten zit. Is er bij jullie wel genoen te doen in de nachten of ook alleen als het stapavonden zijn? Vriendlief kan soms wel die saaie diensten hebben als het een doordeweekse nacht is.
    Spannend weer he, dat wachten tot je NOD? Al wat symptomen?

Manon: ook weer terug van vakantie. Fijn dat het lekker is geweest. Twee verschillende weken. Ook wel eens leuk!
    Wat balen dat ze een fout hadden gemaakt in het ziekenhuis! Nu nog een weekend wachten, grr. Wat gaan ze nu precies doen, alleen kijken of ook iets ondernemen? Zie je er tegenop? Weet je omgeving dat jullie bezig zijn? Hoop vragen! Hihi

Goed, ik denk dat ik wel weer een beetje bij ben toch? Als ik iemand ben vergeten: steek even je hand op, dan reageer ik alsnog even!
    Met mij gaat het wel hoor. Je raakt er een beetje aan gewend om niet meer ongesteld te zijn. Ik weet niet precies wanneer de uitslag er is, maar ik geloof deze week. Ja, hij zei ‘volgende week’. Alleen weet ik dus niet of hij zou bellen of ik hem. Ik wacht even af tot morgen, dan bel ik zelf wel even.
    Ben in huis de boel een beetje aan het pimpen. Vriendlief de slaapkamer (behangen en mooie kastdeuren) en ik beneden, ander kleurtje accessoires (rood ipv lime groen, leuk voor de winter). Hou mezelf dus wel bezig… Lees ondertussen ook mee en ga vanaf nu ook weer ouderwets reageren, want anders moet ik steeds zoveel inhalen, haha!

9. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Oh en had ik nou al gezegd dat ik het lief vind dat jullie aan me denken als ik zo stil ben? ;) Nee??? Nou bijdeze: jullie zijn schatten!!! :D

10. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    @ Jojo..wat fijn dat je baas toch niet zo erg is, haha.. Nee ff serieus.. goed dat het zo gelopen is en top dat je terug gegaan bent... En dan nog iets...GA DIE LAMP NOU KOPEN...later heb je weer spijt hoor en dan besluit je om hem toch te halen en dan is ie weg, haha. dat heb ik dus altijd

@ Mutz...kijk zo ken ik je weer..heerlijk die lange reactie...

@ Bietje..hoe is het met u?? Was een lange dag he..weer kapot denk.. nu dus in ruststand en pas maandagochtend weer van die bank af..

@ Kris.. ik heb ietwat vergeetachtig..wanneer moest je nou terug naar de gyn voor je ei meting?? En zaad kan soms lang leven hoor..dus you never know

@ Smits.. alweer op de been of nog steeds dizzy??

@ gelukkig alvast een fijn weekend als ik je niet meer "spreek".

@ De rest...nee heb geen afspraak gemaakt, haha..ga ik ook niet doen hoor...
    En heb gister van mijn grote zus (en aanhang) een boekje van dikkie dik gekregen met knuffeldoekje...zo schattig, haha..
    Van paps en mams het boekje oei ik groei en mijn 9 maandendagboek..lief he...hahah

11. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Mutz; zoooooooooooo dat was een flinke reactie............Ja bij ons is het ook wel eens saai hoor de doordeweekse nachten. Alleen de laatste tijd is het erg druk. Heerlijk weer...Gelukkig dat het wel goed met je gaat. Fijn dat er hier aan je gedacht wordt!!! Oh enne ik was vanmorgen super misselijk...................vanmiddag weer. Gister had ik veel geborrel in mn buik. Tja misschien heb ik dat wel vaker en merk ik het nu pas:). Ik hou het er maar op dat het alle kantien op kan.

Krisje; Tja helaas word ook ik regelmatig bedreigd en/of beledigd en zelfs al een aantal malen aangevallen. Ben echt niet zo onvriendelijk hoor :p. Maar er zijn gewoon veel vreemde mensen in deze wereld. Gelukkig kan ik er wel redelijk mee om gaan en vergeet ik het altijd snel weer. Nog geklust?????? Ja, ik lees net dat je hebt geklust.....Gaan jullie je eitjes nog snel even benutten of gaan jullie echt wachten?

Sabrina; Niet zo mutsen, hup naar die knappe fysiotherapeut.... kan me wel voorstellen dat je er geen zin in hebt. Heb zelf mijn fysio ook nooit afgemaakt voor mijn enkel met plaat en schroeven:$.....Maar je rug is wel belangrijk als je zwanger bent

Jojo; fijn om te horen dat je ook minder gaat werken. Lucht het een beetje op???

Gelukkig; oh spannend je nod komt eraan..... Wel laten weten als je getest hebt! Ook jij bedankt voor je lieve woorden. Fijn om te horen dat ik het best goed doe. Maar geloof me ik heb ook mijn slechte dagen:(. Gelukkig overheersen de goede dagen.

Smits; jeetje de griep heeft toegeslagen bij jullie??? Hopelijk voelen jullie je snel beter

12. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    hoi girls!

ben ik ook weer... leuke meidendag gehad :D daarna nog een leuk trouwcadeautje gekocht voor het bevriende stel dat nu trouwt vanwege de kleine die pas is geboren (dat schatje! oja, voor de vergeetachtige ;) zij zijn dus dát stel die als enige weet dat we gestopt zijn met de pil)... Ze trouwen niet heel groot gewoon omdat ze graag dezelfde naam willen hebben eigenlijk... Maar vond dat ik dat niet kon laten gaan... Hebben zondag doop- en trouwfeest waar we niet heen kunnen dus dan zo :S
    het is een mand geworden met champagne glazen, chocolade fondue met chocolade erbij natuurlijk, ijslepeltjes in hartjes vormen, badeendjes in bruidsteneu, kaarsen, kaarsenbrander... Zo leuk vind ik het geworden :D

Muts... fijn dat je nog wat van je laat horen... En dan gelijk een lekker lange reactie :D Succes morgen, zal aan je denken!!

Gelukkig... Als je test, laat je het dan weten!??! ben nieuwsgierig, zoals iedereen hier volgens mij :)

@ sab... Drukke dag gehad lees ik... Dan jij ook nog uitrusten.. enne bel nou gewoon die fysio, je rug is zoo belangrijk straks.. Je krijgt er ongeveer 15 kilo bij met de zwangerschap (toch bietje?!?!?! ongeveer geschat :S)

@ super... vervelend dat jij daar ook mee te maken hebt zeg... :S Hopen dat al die vervelende mensen gewoon thuis blijven hoor!! ;) scheelt jou weer vreemde gasten..

Op de vraag of we de eitjes nog willen benutten.. ??? het is niet echt uitgesproken of benoemd maar we houden wel rekening ermee denk ik... Weten dat de eisprong dus zondag is, en dan klussen we niet... maar de dagen ervoor waarschijnlijk (als we tijd hebben natuurlijk ;)) wel... DUs de kans bestaat... Dat risico nemen we, want gebruiken geen condoom, dus weten we dat er kans is... Alleen klussen minder gericht ;) Snappie?!?!

Sab... hulp nodig... zit een beetje met mijn handjes in mijn haren.. heb een solo leerling (die alleen optreed) bij de majo. heel onzeker typetje die meningen van anderen er aan trekt. Wil ook graag niet buiten de boot vallen, vergelijkt zichzelf constant met anderen... Ik kon dit 3 jaar lang remmen en haar met woorden goed ophemelen om zekerder te worden van zichzelf.
    Nu is de laatste weken wat zwakker op trainingen, vallen meer drops (baton die op de grond klettert ;)) en ik zag dat het haar niet lekker ging. Nu is ze dinsdag huilende op de les bij mij geweest, nadat ik vroeg wat er scheelde. Ze zei dat ze bang is om de show nog te doen, want alles gaat mis... Ze vond dat ze niets kon en dat soort dingen... Hierdoor zit ze nu steeds in die negatieve spiraal...
    Heb jij tips als mede juf om haar uit die spiraal te halen.. Woorden helpen dus echt niet... :S

13. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    oja sab... dinsdag heb ik weer een meting... eigenlijk 1 dag te laat... maar anders moet ik wéér vrij nemen op mijn vaste werk... :S kan ik echt niet maken...

14. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Pff jeetje.... Ik neem aan dat het optreden steeds dichterbij komt, het lijkt alsof zij ook steeds zenuwachtiger gaat worden. Hoe denkt de rest van de groep over haar? Misschien is het een idee om samen met de groep met haar te praten, wel positief natuurlijk... En als ze het echt niet durft er nog eentje bij zetten die zij dan als het ware gaat begeleiden..ik weet natuurlijk alleen niet of dat in het programma past...

Dus zaterdag en maandag aan de klus, haha.. jij gaat gewoon zwanger worden Kris en dan in augustus bevallen...

15. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Ohja...en 15 kg...ben je gek geworden ofzo.. ik was van plan om 0 kilo aan te komen, haha.. moet ik vooral zo doorgaan, want ik kan op dit moment alles eten...

En mijn dag was niet druk hoor... mijn lio-er was er en Bietje had na schooltijd nog vergadering en ik niet.. ik was naar de stad, maar dat was ook geen succes

16. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey hallo daar!

Mutzie wat fijn om te horen dat naar omstandigheden goed met je gaat! Niet weg blijven als je je niet goed voelt hoor gewoon lekker hier komen vertellen. Het lucht op!!!!

Super pittig hoor jouw werk. Ben het met de andere meiden eens dat je een super sterke vrouw bent! Ben blij te lezen dat de positieve gevoelens de negatieve overheersen!

Gelukkig en toch al stiekem getest?

Smits gaat het weer een beetje meid? Hoop het voor je! Rustig aan maar he!

Leuk trouwpakket Kris!!! Is echt leuk om te krijgen weet ik uit ervaring!!!!!
    Lastige situatie met je leerling hoop dat Sab je kan helpen!

Sabje sabje eigenwijze drol dat je er bent! De vk gaat je hoe dan ook toch wel doorverwijzen hoor hahaha dus je komt wel bij de fysio!!!!

Bietje hoe voel jij je? Drukke dag gehad lees ik! Doe maar lekker rustig aan dan vanavond!

Vandaag met mijn teamleider naar het rooster gekeken en ze heeft me gelijk voor 20%ziekgemeld. Werk nu niet meer dan 3 dagen achter elkaar heeerlijk dus!!!!
    Tsja die lamp... Ik zit met de kleurtjes van de kapjes, omdat onze kamer zilver/grijs met oranje is (had nu liever voor zilver roze gekozen maar goed hahaha). Misschien dat ik een leuke kroonluchter bij xenos koop in een kleur die beter bij de kamer past.

Foto's van de echo staan op hyves!!! Kris de trouwkaart kan ik ff niet vinden hahaha door het opruimen weet ik ff niet waar ik t heb neergelegd! Misschien staat er op de pc nog een voorbeeld, maar dan is alleen de kleur niet helemaal goed ik ga kijken!

17. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    lio-er... lijkt al zo lang geleden.. haha

Nou in de groep is het probleem op dit moment niet echt... Ze heeft het het ergst met haar solo optreden.. en dat moet ze dus echt alleen doen :S ik sta altijd al aan de voorkant om haar :) positief te helpen natuurlijk... Moeilijk he?!?! echt een puber!! moeder heeft er thuis ook moeite mee, ze is aan de zware kant qua gewicht en zit daar mee, moeilijk laatste vmbo jaar voor haar, dus die kon me ook al niet echt helpen..
    denk zelf ook nog even verder natuurlijk ;)

Bietje, heb medelijden met je hoor!! laten ze je gewoon ook nog vergaderen!!! je bent zwanger hoor ;) op tijd thuis zijn is dan wel lekkerder :p nu zeker helemaal moe???

Jojo... zie dat ook jij online bent... Hoe is het vandaag? huilbuien ver weg, en zie je de zon weer schijnen???

18. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    zo gelijk naar hyves tennisen...

oja sab... klussen doen we graag hoor :p dus wie weet?!?!?

19. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja ik heb hem Kris, maar het is geen afbeelding maar een adobe bestand dus als je je mail adres ff in een pb'tje stuurt dan mail ik hem door!

20. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    die pubers ook.... haha.. Lastig hoor kinderen met faalangst en onzekerheid... heb ook zo'n grietje in de klas..super slim, maar zo onzeker...word er af en toe zelf helemaal zenuwachtig van..

Maar ik dacht, misschien kan de groep haar complimenteren over hoe ze het doet en dat ze het goed kan...volgens mij hechten ze rond die leeftijd meer aan de mening van leeftijdgenootjes dan die van de juf...ookal is die natuurlijk de expert he, hahah

Heel leuk ja dat trouwpakket...

@ Jojo...oke dan mag je bij xenos een lamp kopen...maaaaaaaaaaaaarrrrr je mag hem niet laten liggen, omdat je hem te duur vindt, hihi

Deel Deze Pagina