Ja zelf ontworpen. een proffesionele grafische nogwat heeft hem vormgegeven. Is zoiets wat voor jou of ben je meer van de romantische kaarten met de voetstappen in het zand enzo?
Ik was er maar even kort, maar het was weer een lange dag. Ga lekker in mijn bedje liggen. Natuurlijk horen jullie morgen van me, want dan bel ik de dok even voor de uitslag! Truste!!!
join de club vanavond muts... Ik was ook even blond Vind de kaart erg mooi, ik houd ook wel van het romantische, maar dan niet het zoetsappige, dusss misschien inderdaad ook even de grafisch ontwerper die mijn pa kent even polsen wat die kost Nu wel overtuigd dat dat ook een hele goede optie is..!
Hahaha je bent idd lekker wakker vandaag mutz hahahahha geeft niks hoor! Je weet het nu! En ik ben vanuit mijn werk gewend te herhalen hoor dus is goooeeeed hahaha
Slaap lekker mutzie en succes morgen!!!!! Ik ga ook afsluiten want mijn mannetje komt thuis en we zien elkaar al zo weinig! Tot morgen!!!!!!
Jojo... Een leuke naam hoor! Je zal wel helemaal trots zijn op jullie meisje, zo leuk! Meiden, ALS ik morgenochtend test laat ik de uitslag jullie zeker weten. We gaan pas half 12 rijden dus heb nog wel ff tijd om de uitslag te melden. Alleen weet ik dus nog niet of ik wel ga testen. Eigenlijk durf ik niet. Ben weer zo bang voor de teleurstelling! En daarbij weet ik niet eens of me ei deze cyclus wel is gesprongen. Vorige cyclus heb ik de "etos zwanger worden" pillen geslikt, maar die waren op dus deze cyclus niet geslikt. Misschien is daardoor me ei niet gesprongen ofzo, zou dat kunnen denken jullie? En ben bang dat ik me zo klote voel als ik negatief test, ga ik dus met een kutgevoel een weekendje weg. Als ik van me langste cyclus uitga (36 dagen) kan ik volgende week donderdag testen. Maar zoals jullie in me handtekening kunnen zien heb ik de laatste 3 rondes 31-26-31 dagen gehad. Morgen zit ik dus op dag 31. Nou, een heel verhaal maar weet je denk niet dat ik ga testen. Voel niks, dus zal wel weer niet raak zijn. Moet er nu al bijna van huilen......dat het weer niet raak is!!!! Hhahaha wat een doos ben ik zeg! Ik spreek af, als ik morgenochtend test laat ik de uitslag weten. Als ik niet test horen jullie me pas maandagavond weer.
sorry, nu moet ik even eerst reageren.. Gelukkig meisje, snap heel je ding... Was ook altijd teleurgesteld wanneer ik testte... Ik kan die keuze natuurlijk niet maken voor je, maar als je het niet doet weet je dat je heel het weekend er toch aan denkt... Maar doe je het wel, en is hij - dan baal je wel je hele weekend... EN is hij + dan kan je weekend niet meer stuk... :S Snap dus best hoe je je voelt... Je ei hoef je niet te voelen he meid, sab heeft hem ook deze ronde niet gevoeld dusss daar moet je niet te veel aan trekken... Moet morgen trouwens veel duimen en aan meiden denken.. Naat voor de uitslag, mutz voor haar uitslag, en misschien gelukkig... SUcces meiden!!
Hoi Dames, Hier weer even een berichtje van mij. Weet niet meer wie het vroeg maar ik moet 5 nov. naar de verloskundige. Krijg dan niet gelijk een echo, dit wordt weer ergens anders gedaan. Ik ga ook niet eerder voor een echo denk hoor. Voel me prima, heb geen complicaties. Oehhh maar die misselijkheid, word er echt zo gek van blehhhhhh. Net kom ik op 't werk moet gewoon snel snel naar het toilet. BAH! Jojo, fijn zeg dat je nu echt minder kan werken. Start het vanaf nu? heerlijk meid! Weet iedereen in je omgeving ook dat het een meisje wordt? of dat niet? Sabrina, Hoe voel je je? Heb je al meer kwaaltjes? Mijn hoofd kan niet meer zo goed onthouden hoor lady's! Vandaag krijgt mijn tante de uitslag. Spannende dag dus, vanmiddag pas...dus moeten nog even afwachten. Hoop zo dat alles meevalt hoor.
Meiden heb net even de verloskundige gebeld om te vregen of je nou wel of geen echo krijgt bij ons eerste bezoek a.s. donderdag. Dit is jammer genoeg niet zo. Moet apart een afspraak gemaakt worden voor een echo, dit wordt namelijk ergens anders gedaan. Gevraagd of ik eventueel nu al een afspraak kon maken bij dat echo-centrum, dat kan wel. Joepiiii! Ze vertelde dat ik evt. kan proberen om donderdagmiddag na ons eerste bezoek voor een echo kan komen bij het echo-centrum. Alleen zijn ze van maandag t/m donderdag tussen 9 en 11 uur bereikbaar...dus jullie begrijpen dat ik maandag gelijk aan de telefoon hang, hopelijk kan ik dan snel terecht. Vind het zo spannend allemaal!!!!!! Was bij één van jullie de 1e echo via de buik of vaginaal? Nou doeiiii, heb weer een bespreking om 10 uur en heb totaal geen zinnnnn
Gelukkig, Sab had ook nergens last van! En als ik nu lees dat je al bijna moet huilen zou ik maar een testje doen!!! Weet niet of je normaal snel moet huilen, maar anders zeg ik SYMPTOOM!!!! Als je niet test zit je t hele weekend in onzekerheid en weet je niet of je nu wel of niet kan drinken. Als je zo emo bent dan kan t niet anders dat je + test!!!!! Spannend meid! Naat ik heb een inwendige echo gehad de 1e keer! Doet geen pijn hoor en ze gaan niet tussen je benen zitten gluren, maar zitten er keurig naast. Spannend joh zou wel heel gaaf zijn als je de echo dan al kan krijgen! Het minder werken is inderdaad per direct ingegaan gelukkig! Voel me zo opgelucht! Mutzie al een uitslag???
Good murning girls! @ Sabrina: ik zou echt naar de fysio gaan hoor, zeker nu je zwanger bent kun je die extra pijnklachten niet gebruiken! @ Gelukkig: kan me voorstellen dat je bang bent dat de test negatief is....ik hoop voor je dat je een dikke plus krijgt! @ Kris: wanneer is die bruiloft van je vrienden?! Lijkt me extra leuk om daar heen te gaan wanneer je zelf al het één en ander aan het plannen bent voor je eigen bruiloft. Kun je lekker vergelijken enzo haha! @ Smits: beterschap! @ Jojo: ga zo eens op Hyves kijken, ben we nieuwsgierig naar je foto's en naam! Ik ben er vast nog een hoop vergeten, maar jullie kletsen echt gewoon té veel! Ik heb net 2 buikbanden besteld, ben eens benieuwd of het wat is! Zal ze wel begin volgende week krijgen. Ook heb ik voor volgende week een afspraak gemaakt bij de kinderopvang aangezien dat ook allemaal geregeld moet worden. Toch best veel waar je aan moet denken eigenlijk! @ Nathalie: ik had ook een inwendige echo, het is te vroeg om deze uitwendig te doen, je baby'tje is nog te klein voor een uitwendige echo. Nou, misschien nog tot straks!
jeetje meiden, wat een geklets idd. En zoals de zwangeren onder ons wel zullen weten; too much om te onthouden... pfff mutzie, wel een spannende dag vandaag. Hoop je vanavond te horen/lezen. starfish, je bent al over de helft meid, nu gaat het echt snel! Jojo heerlijk dat je al minder kan werken! Ja Sab ik was gebroken gisteren, ik was pas om half 7 thuis, je kent het wel grrrrrr...maar goed, vandaag gewoon chilllllll (als het lukt) En starfish inderdaad een hoop geregel, hoeveel dagen gaat jullie kindje naar de opvang straks? Ik ga zelf vanaf januari minder werken, ik neem lekker 1 dag in de week ouderschapsverlof op; heb ik nog recht op van mijn dochter. Dat houdt in dat ik dan van januari tot april lekker 2 dagen in de week werk. Heerlijk even tijd om zwanger te zijn, te rommelen in huis en er voor de kinders te zijn. Ik ga er tenslotte vanuit dat dit de laatste zwangerschap is, dus extra genieten. Meiden waarschijnlijk ben ik vele vergeten, had op de naam van Jojo op hyves gereageerd, superstoer (had het stiekem ook wel leuk gevonden als het Lynn was geworden hahaaha) Naat hoe gaat het met je schoonzus en weet je al iets van je tante?? Enne als het goed is gaat de misselijkheid over, dus kop op he...je had het trouwens wel snel, zal er een tweeling in zitten????