Gestopt met de pil in mei, wie nog meer?!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Starfish, 7 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

2 mei 2007
    2.637
    2
    0
    ff een vraagje: jullie tellen toch ook gewoon vanaf de eerste dag van de menstruatie om je cyclus bij te houden? Dus laatste pil van je laatste strip ingenomen, daarna wordt je ongesteld in wat normaal gesproken je stopweek zou zijn en dat is dan toch al het begin van je nieuwe cyclus? Echt stom, want heb dit allemaal al een keer gedaan, maar het lijkt net of ik het allemaal weer ben vergeten.....

2. Starfish

Starfish Actief lid

4 mei 2009
    485
    0
    0
    Dat weet ik dus ook niet precies....kun je niet pas gaan tellen als je 1e échte menstruatie is begonnen? Dus de "stopweek-menstruatie" niet meetellen? Ik weet het niet....

3. ann82

ann82 Actief lid

6 mei 2009
    392
    0
    0
    Ik heb minulet geslikt. Heb in december/januari door omstandigheden geen pil geslikt en had meteen een normale cyclus. Nu ik definitief ben gestopt hoop ik dat nu ook weer te hebben! Kan natuurlijk ook zo zijn geweest dat de pil nog doorwerkte en dat mijn cyclus nog beinvloedde!
    Heb nog nooit in mijn leven gerookt maar kan me voorstellen dat het moeilijk is om met een verslaving te stoppen!
    Ben ruim een jaar geleden 16 kilo afgevallen maar heb nog steeds moeite om mijn gewicht te blijven. dat snoepen sluipt erin vanzelf weer in en inderdaad vooral in de wintermaanden!!

Volgens mij moet je inderdaad tellen vanaf dag 1 van je menstruatie, maar weet niet zeker. ook voor mij is dit helemaal nieuw ;)

4. Q1987

Q1987 Niet meer actief

hoi mijn pil stopt volgende week de 15e,
    daarna gaan we ook proberen te vermenigvuldigen
    graag wil ik tot juni wachten tot mijn 1e zonder geregeld te worden menstruatie opgang is
    en dan 25ste zou dan ongv mijn ovulatie plaats vinden

zou het leuk vinden als ik mee kan mag doen ;)
    ps ik ben 21 :D

5. ann82

ann82 Actief lid

6 mei 2009
    392
    0
    0
    Hallo querido!!!
    klinkt zo definitief he, vermenigvuldigen ;)!!
    Ik voel me trouwens best wel oud met mijn 27 jaar, zie redelijk veel jonge dames hier. Ben ik een laatbloeier :oops: ?

6. Starfish

Starfish Actief lid

4 mei 2009
    485
    0
    0
    Gezellig! Nog eentje erbij! :D

Ann, dan zijn we samen laatbloeiers :) Haha, ik heb eigenlijk nog niet eens zo op de leeftijden gelet moet ik zeggen....bij ons was altijd de vraag wanneer het juiste moment nou was om aan kinderen te beginnen...en ik moet je zeggen dat dat juiste moment eigenlijk altijd is...als het goed voelt dan is het toch goed?! ;)

Vaak heb ik gedacht....eerst een vast contract, nu eerst een huis, nee wacht eerst de verbouwing, en dan weer dit en dan weer dat....en nu vond ik het genoeg! Laat maar komen die vermenigvuldiging haha! :) (leuke omschrijving!)

7. 1979

1979 Bekend lid

22 apr 2009
    627
    0
    0
    Hoi, ben ik weer!
    Dan ben ik helemaal een laatbloeier, 'k word deze zomer 30... we hebben eerst lekker genoten van ons leventje samen!
    Wat pil betreft: ik heb Diane-35 geslikt, maar wel voor zo'n 12 jaar... Ik denk dat niet alleen de 'zwaarte' van je pil telt, maar ook de periode dat je je eigen cyclus hebt stil gelegd.

8. Starfish

Starfish Actief lid

4 mei 2009
    485
    0
    0
    Ja dat heeft er denk ik ook wel mee te maken.....ik was me aan het afvragen hoe mijn cylcus was voordat ik de pil slikte maar ik kan het me niet meer zo heel goed herrineren :rolleyes: *lekker slim*

9. ann82

ann82 Actief lid

6 mei 2009
    392
    0
    0
    Ik heb ook altijd alles zo uitgesteld. Ik vond steeds dat ik nog tijd genoeg had, "ben nog jong zat" zei ik steeds. Maar toen werd ik ineens 27!!! Mijn vriend en ik gaan al zo'n 13 jaar met elkaar en veel mensen in mijn omgeving pushten ons steeds. Nu pas zijn we er echt aan toe maat we laten het lekker niemand weten dat we gaan beginnen :-$ !

10. ann82

ann82 Actief lid

6 mei 2009
    392
    0
    0
    oeps ging iets fout met bericht plaatsen :oops:

11. Q1987

Q1987 Niet meer actief

Wel nee dames wat is oud tegenwoordig! je bent nog jong je zit niet in de overgang
    dus je bent jong hihihi!! :D

ja vroeger had ik het dus nooit op kinderen ik vond ze maar schreeuwers enzo
    maar kijk er ZO anders op nu, is heel raar lijkt wel dat me eierstokken aan het ratelen zijn
    hahahahaha kennen jullie dat stukje van die jochem meyer hahaha zo leuk! :p
    wacht ik zoek wat op

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/ZfJgu0bw5Wc&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/ZfJgu0bw5Wc&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

link : http://www.youtube.com/watch?v=ZfJgu0bw5Wc

12. Starfish

Starfish Actief lid

4 mei 2009
    485
    0
    0
    Dat doen wij dus ook maar dat wordt misschien wel nog lastig....eind juni gaan we met mijn familie een weekje op vakantie en ook al ben ik dan nog niet zwanger waarschijnlijk, ik wil dan toch opletten dat ik geen alcohol drink en bepaald eten niet eet....hopelijk krijgen we dan geen vragen...dan zou ik zeker een rood hoofd krijgen! :oops:

Ik ga het wel tegen mijn beste vriendin vertellen....ik moet het aan iemand kwijt...vandaar dat ik hier iedereen gek maak (sorry :p)...AARGH! :)

13. ann82

ann82 Actief lid

6 mei 2009
    392
    0
    0
    ja ik herken wel dat je het aan tenminste 1 iemand kwijt wilt hahahah!
    En dat tripje weg; Ik adviseer een griepje ofzo te veinzen :^o ?!! Of een antibioticakuurtje ofzo :D
    en querido. Dat stukje van jochem meyer ken ik inderdaad, is super!!!!! Ik heb geen last van ratelende eierstokken :) ahum, gewoon meer een vorm van nesteldrang ;)

14. Starfish

Starfish Actief lid

4 mei 2009
    485
    0
    0
    :D

Gaan jullie trouwens ook temperaturen en dat soort dingen? Het lijkt me allemaal zo ingewikkeld! #-o

15. ann82

ann82 Actief lid

6 mei 2009
    392
    0
    0
    Nee, moet ik voorlopig nog niet aan denken. eerst maar 'spontaan' proberen. Kijk wel naar de dagen waarop ik waarschijnlijk vruchtbaar ben. Maar ondanks dat ik het liefst meteen zwanger wil zijn, gaan we voorlopig niet stressen!!!

16. Q1987

Q1987 Niet meer actief

nee ik ook niet maar heb laatst zo'n soort oveluatie test gezien
    misschien is dat wel wat!!

17. Twingy

Twingy Lid

7 mei 2009
    21
    0
    0
    Daar ga ik in ieder geval nog niet aan beginnen hoor.
    Hoewel ze inderdaad handig kunnen zijn ;)

Ik heb gewoon nog niet zo'n zin om dat allemaal te timen en te plannen. Tuurlijk zal ik stiekem wel bijhouden wanneer ik ongeveer vruchtbaar ben, maar om dat nu allemaal precies te gaan meten ed... nee bedankt :rolleyes:

18. Q1987

Q1987 Niet meer actief

tja weetje wat het is ik heb gelezen dat als je vlak voor je ovulatie paart :p
    danne heb je meer kans op een jongen
    en ik heb toch een voorkeur voor geslacht erg he, is al een wonder DAT ik zwanger wordt natuurlijk maar ik ben echt een jonges doerak mama ben totaal niet van de vlechtjes, kg's speelgoed (barbies/dora ect) en ik heb gependeld (ja ik pendel ook dus als er vrouwen zijn?)
    maar 1e voor mij zou een jongen zijn en de 2e, een tweeling een jongen & een meisje! :-o !!

hihi :p spannnnnnnnnend ben erg benieuwd bij wie het van ons raak is meteen! en wat het wordt
    en wat vor namen jullie hebben

hebben jullie al een idee voor namen?
    wij wel wij hebben ze al uitgekozen alleen moeten de nog op volgorde zetten aangezien ik
    mn kind gedoopt wil hebben
    dus eerst de ene of eerst de andere maar dat duurt nog lang zat voordat ik daar achter kom hiuhihi

19. ann82

ann82 Actief lid

6 mei 2009
    392
    0
    0
    ik heb inderdaad al namen in mijn hoofd. Wordt trouwens wel een lichtelijk probleem aangezien ik les geef en bij veel namen een beeld van een bepaald kind voor me heb!
    Mij maakt het overigens niks uit wat het wordt, gezondheid boven alles!

20. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

2 mei 2007
    2.637
    2
    0
    nee hoor! Mijn eerste kreeg ik op mijn 29ste en eind van deze zomer/begin najaar gaan we voor een tweede! Je bent dus niet de enige ;)

Deel Deze Pagina