Gestopt met de pil in mei, wie nog meer?!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Starfish, May 7, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

naja, tis niet anders... Heb net al bij de thuiszorg gesolliciteerd haha moet IETS he! Maar aan de andere kant, is dat straks wel perfect te combineren met kids, dus ja ieder nadeel heeft weer een voordeel :D

Maar ik blijf klussen hoor! Hihi... Al zouden velen dat onverstandig vinden denk ik maar goed.. we zien het allemaal wel en anders duurt het toch nog 9 mnd voordat dat ukkie komt haha...

2. sunshine1

sunshine1 Niet meer actief

komt allemaal vast wel goed jandl....je hebt nog tijd genoeg om te solliciteren toch!? alleen als je zwanger bent gaat t wat moeilijker....

3. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566
    31
    48
    @jandl... wat een k*t nieuws zeg!!! hopelijk dat het solliciteren inderdaad goed gaat voor jullie... Als je zwanger bent wordt het solliciteren ook wel moeilijker denk ik...

Ik hoop dat je na 6 weken ook nog positief kan testen hihi... Of ik heb een eisprong gehad zonder te merken en wordt daarom niet ongi... Jeetje wat heb ik een denk dag zeg... Had gister (op advies van de verloskundige op het forum) besloten streng te zijn voor mezelf en minder intensief ermee bezig te zijn... Maar..

Vanmorgen op mijn werk begon het al... Had onwijs veel hoofdpijn en was misselijk na het bukken enzo.... Gewoon ontbeten zoals normaal, dus daar kon het niet aan liggen... Ok, werd in mijn diepe slaap gewekt door de wekker en dan ben je extra duf is mijn mening. En gister ook een drukke dag gehad, dus dat het vandaag wat minder gaat is dan ook logisch...
    Maar tóch begint mijn hersenpan dan overuren te maken... Stél dat het nu ochtendmisselijkheid zal zijn.... ik kan natuurlijk een eisprong hebben gehad en niet ongi zijn geworden omdat ik zwanger ben geworden, 1,5 week geleden voor het laatst getest... Ik mezelf streng toe spreken. Doe normaal dat kan niet... Punt uit... En dan komt er ook een mannelijke collega, 2 kids overigens, oowww misselijk en hoofdpijn.. nou dan weet ik het wel !?!? uit de gekheid natuurlijk maar dan word je hersenspinsel wel verder aangewakkerd.. Zucht...

4. BellaNoa

ja mij gaat het er vooral om dat mn mannetje werk heeft... ik zou met kids toch amper gaan werken en ja de eerste 3 mnd van een zwangerschap daarin hoef je het niet te vertellen toch?

5. mevrnathalie

mevrnathalie Fanatiek lid

May 20, 2009
    1,494
    0
    0
    @JufKrisje; nou zeg nooit nooit hoor. Misschien toch nog een tesje uitvoeren voor alle zekerheid?

@Jandl; je moet wat inderdaad, maar het komt heus wel goed hoor. En ik zal ook lekker doorklussen je hebt nu lekker alle tijd ook al is het niet echt lekker om zonder werk te zitten. Maar zoals je al zegt ieder nadeel heeft zijn voordeel.

Nou ik merk hier nog steeds nikd hoor van mijn eisprong. We zien het allemaal wel. Vandaag ook nog maar ff 'klussen' en dan lekker om de dag. Ik heb het rondom mijn vruchtbaarste dag gewoon elke dag gedaan omdat je het toch nooit weet. Vind het zo jammer als je het net NIET doet en je zal dan maar super vruchtbaar zijn, je weet het natuurlijk nooit precies. Ik laat geen kans lopen hoor.

6. sunshine1

nou ik heb ook last van die kwaaltjes hoor jufkrisje...

heb jij/jullie ook last van je borsten? of het gevoel dat ze "wat"harder binnenin zijn? het misselijke heb ik niet echt,maar ben wel af en toe duizelig en vorige week heb ik door mijn wekker heengeslapen! en dat heb ik echt nooit!! ik word al bij het eerste geluidje wakker en zet m af en dan heeft mn vriend hem normaal al niet gehoord....zo raar allemaal.en af en toe denk ik van: oei,nu ben ik ongesteld...maar dan is het gewoon afscheiding(sorry maar klinkt zo vies he haha!) en dan mn onderbuik,die staat boller als normaal,maar dat heb ik ook als ik ongesteld moet worden,maar dan houd ik m een beetje in en dat gaat nu dus niet! als ik zit moet ik echt een knoopje open maken omdat de druk dan te veel is zeg maar...
    wat kan het lichaam van een vrouw toch ingewikkeld zijn he!?
    de mannen hebben het maar makkelijk!

7. sunshine1

oja en mevr nathalie....ik voel mijn eisprong ook niet hoor..ik ben voor mijn vriend een tijdje gestopt met mijn pil(was vrijgezel en ff geen zin in mannen haha) omdat ik wel eens wilde weten hoe mijn lichaam daar nu op reageerde en ik voelde die toen ook niet.teminste ik was er toen natuurlijk niet mee bezig maar anders had ik het denk ik wel gevoeld.

8. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

May 21, 2007
    2,779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    @jandl jeetje meid wat naar. Hopelijk snel weer wat anders op het oog.

Ik voel mijn eisprong ook niet hoor. Het is gewoon klussen op de gok.

Nou ben weer bij gelezen en ga weer aan het werk. Tot vanavond.

9. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566
    31
    48
    Hier voel ik ook geen eisprong hoor...

Ik ben bang dat als ik test hij toch weer negatief is... Ik moet er gewoon niet zo veel mee bezig zijn.. Waarschijnlijk gewoon extra vermoeid door de wedstrijddag gister.... :( maar anders test ik vrijdag toch... mij is aangeraden 1 x per 2 weken voor de zekerheid te testen... want je weet inderdaad maar nooit...

@ annelies.. ik heb verder weinig last tot nu toe gehad... Soms wat rugpijn maar dat was na een zware dag werken, en dat had ik soms voor het stoppen met de pil ook... Geen pijnlijke borsten al vind vriendlief ze groter.... Ben wel iets aangekomen,2 kilo, maar dat kan (heb ik gelezen op het forum) komen door het stoppen met de pil.. Je lichaam reageert daar weer op. (net als met het beginnen met de pil)

@ jandl... Je hoeft inderdaad 3 maanden niets te zeggen.. Al zou ik dat wel vervelend vinden, maar hè je moet toch wat... Om nou te zeggen ga toch maar weer aan de pil omdat ik misschien werk zal krijgen zou ik persoonlijk ook geen optie vinden.. Dus nogmaals veel succes de komende tijd!

10. BellaNoa

hey meiden.

ik weet nog niet of ik mij eisprong zou voelen, heb m pas over een paar dagen...hihi... en ja om weer te beginnen met de pil zou helemaal een teleurstelling zijn, maar goed.. en misschien is het al wel te laat want ik zit nu natuurlijk wel in mijn vruchtbare week ;) We zien het allemaal wel en uiteindelijk komt alles toch weer op zijn pootjes terecht, hopen we maar!

11. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

Apr 30, 2009
    1,688
    0
    36
    Grrrrr!!! Had ik net een heel bericht getypt, leuk persoonlijk gereageerd, wil ik m versturen zegt dit domme programma dat ik niet ben ik gelogd!!!! Dat was ik wel! Aaah, word ik niet blij van!

Goed, ik ga nog een poging doen..

@jufkrisje: wordt steeds drukker bij jou op t wachtbankje... Ik kom naast je zitten hoor! Ben ook wel streng voor mezelf hoor, wil ook eigelijk even niet testen, pas wanneer ik symptomen heb van ongesteldheid/zwangerschap.
    Heb ook van die fijne collega's die bij alles roepen: oh die is zwanger! Heel leuk als het allemaal niet loopt zoals je zou willen..
    Super dat de wedstrijd zo goed is gegaan! Snap dat je trots bent.

@Starfish/iedereen: als je geen gelijkmatige cyclus hebt is het niet zo makkelijk om te bepalen wanneer je je eisprong hebt geloof ik. Dacht namelijk dat je eisprong 14 dagen vóór je aankomende ongesteld was en dus niet 14 dagen ná. Dat is alleen zo als je een gelijkmatige cyclus hebt van 28 dagen, dan is het precies op de helft. Ach, gewoon seksen als je zin hebt!! hihi

@jandl: leuk spermaweetje. Zo zie je maar weer dat ook de wetenschappers het nooit eens zijn.
    Jeetje wat balen van jullie contracten zeg! Hopen dat je vriend snel iets anders heeft gevonden en mocht jij aangenomen worden bij de thuiszorg; misschien vind je het nog wel leuk ook!

@Majel24: beterschap met je mannetje Luc! Blijft toch altijd zielig bij zulke kleine kids, de waterpokken.

@annelies24: ik heb nog geen kwaaltjes gehad die lijken op ongesteldheid/zwanger zijn... Ook nog niet ongesteld geworden na laatste ontrekkingsbloeding...

Op deze site bovenaan pnder kopje 'zwanger worden' staat wel genoeg info over het ongesteld worden of juist niet. Heeft me wel even gerust gesteld...

Goed, ga nu eerst een poging doen tot dit berichtje plaatsen....

12. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

Apr 30, 2009
    1,688
    0
    36
    Lijstje maar weer even in alfabetische volgorde gezet...

Naam: Leeftijd: Kinderen: Laatste pil: maand eerste ronde
    Chelleke / 27 jr / 1 zoon / 12-05-2009 /1e ronde juni '09

FM81 / 27 jr/ 0 / 10-05-2009 /1e ronde juni '09
    Jandl / 22 jr / 0 / 30-04-2009 /1e ronde juni '09
    Jufkrisje / 23 jr / 0 / 5-4-2009 /1e ronde juni '09? (NO)
    Majel24 / 26 jr / 1 zoon / 19-05-2009 /1e ronde juni '09
    Mutzie / 27 jr / 0 / 28-04-2009 /1e ronde juni '09? (NO)

Nathalie / 21 jr / 0 / 21-05-2009 / 1e ronde juni '09
    Starfish / 26 jr / 0 / 08-05-2009 / 1e ronde juni '09

Ik heb bij mij en bij Krisje een vraagteken en NO (niet ongesteld) erachter gezet (zijn er meer die daar op wachten, maar wist niet goed wie allemaal), geloof toch dat je pas echt van een ronde kan spreken als je binnen 35 dagen ongesteld bent geworden na je laaste (nep)ongesteldheid. Tenzij je gelijk zwanger bent natuurlijk.. Als jullie het er niet mee eens zijn hoor ik het wel, haha.

13. mevrnathalie

May 20, 2009
    1,494
    0
    0
    Wat raar dat je dat niet voelt he. IK heb vrijdag/zaterdag/zondag wel gevreen, gister was de vurhcbaarste dag. vanaf nu gewoon weer om de dag. Wie weet is mijn eisprong wel later. Ik weet het niet zo goed vandaar.
    Ik wou dat het al de 22e was, hihihi heb geen geduld meer hoor!

Hoe je in de eerste 3 maanden niets te zeggen als je zwanger bent tijdens een sollicitatie, opzich is dat beter

14. BellaNoa

@ mutzie: helemaal mee eens hoor!

@ nathalie: ja dat had ik ergens gelezen, want in feite kan er nog heel wat gebeuren in de eerste 12 weken. En als je zwanger bent mogen ze je ook niet daarom ontslaan.. want dan heb je een soort handicap ofzo hahaha...

15. mevrnathalie

May 20, 2009
    1,494
    0
    0
    @Jandl. Dat is opzich wel beter...maar ja je moet het toch ooit vertellen...

Jij bent nu ook aardig aan het klussen denk ik hahahah! Merk je al iets of nog niet?

16. BellaNoa

ja dan vertel ik het zodra ik een contract getekend heb hahaha :D

Uhmm ja opzich voel ik niet echt wat, heb wel een hoop afscheiding (om ff vies te praten hihi) en wat hoofdpijn maar ik weet niet of dat er nou mee te maken heeft... als je maar iets hebt dan combineer je het snel met dat haha..

17. sunshine1

om ook ff vies te praten haha...ze zeggen als je afscheiding dradig is,dus als je het tussen je vingers hebt en je opent je vingers en het vormt een draadje tussen je vingers,dan ben je het vruchtbaarst.dus kan goed dat over 3 dagen je eisprong is jandl...of misschien wel eerder!

18. FM81

FM81 Lid

May 15, 2009
    24
    0
    0
    Het is hier weer gezellig druk!!!!

@ Jandl; ik heb een beetje hetzelfde "probleem". Nu ook geen baan... Meestal krijg je eerst een half jaar of een jaarcontract. Ik heb er ook aan gedacht of dit wel het goeie moment is om aan kinderen te beginnen. Ik zou me enigzins wel schuldig voelen naar de werkgever, maarja hoevelen doen het wel niet op deze manier?

@ voor diegene die geen eisprong voelen of zonder ongi;
    Mijn schoonzusje was zeer onregelmatig of niet ongesteld, ook nooit geen eisprong gevoeld, had ze volgens de gynacoloog ook niet (kon dus waarschijnlijk ook niet zwanger worden) maar was toch binnen no time zwanger!

Lijkt trouwens wel een beetje op het schoonzusje van mevr.nathalie:(

Ik denk dat ik mijn eisprong wel gevoeld heb. Was pijnlijker dan mijn menstruatie, terwijl ik dacht dat ik daar veel last van zou hebben???
    Ingewikkeld hoor die vrouwenlichamen..haha.

Ga nu even eten koken en wellicht tot vanavond!

19. BellaNoa

@ annelies: ja ik denk wel dat ie eraan te komen zit.. Maar ben al aan het klussen dus hij mag komen die ei hahaha...

@ FM81: schuldig voelen??? nee joh.. dat je het zo zou doen creeeren de werkgevers zelf, want anders nemen ze je niet aan, dan voelen ze zich ook niet schuldig als ze NEE zeggen tegen een vrouw die een kindje verwacht en dus een baan nodig zou hebben hihi, naja zo bekijk ik het maar hoor... Welkom in de realiteit!

20. FM81

FM81 Lid

May 15, 2009
    24
    0
    0
    Je hebt gelijk en ik weet ook wel dat het de hele wereld dat doet... We zien het wel als het zover is... Was het maar zover;)

Share This Page