Hoi hoi, Het is hier zeker rustig zeg... Dit weekend heel weinig gedaan... Vannacht bijna niet geslapen, weer zo'n last van mijn darmen..is altijd 's nachts..pff vervelend hoor..vooral als je dan gaat googlen, word je midden in de nacht natuurlijk ook niet heel veel rustiger van... Net weer even een uurtje geslapen...hopelijk kan ik vannacht lekker slapen, anders ben ik morgen zo gaar als een balletje...bleh @ Jojo...leuk he al die spulletjes kopen, bij mji brandt het geld ook al in de zak, maar ik wacht nog maar eventjes, hihi... Ben benieuwd wat je vandaag allemaal gaat scoren voor je kleine meid...
Zo gelukkig hoef ik niet zoveel bij te lezen! Rustig hier. Nou ja hier is het begonnen met regenen dus ik lig languit op de bank........ Vanavond even een extra dienst draaien van 20.00 uur tot 04.00 uur, gaaaaaaaaaaaaaaap. Geen symptomen meer te bekennen hier. Heb weer een aantal rot dagen achter de rug. Het zit gewoon allemaal niet mee....Mn vader gaat slecht mn moeder gaat slecht, zucht....... Jojo; lekker aan het genieten van je hele weekend vrij?? Leuk geshopt? Heerlijk lijkt me dat al die leuke spulletjes kopen. Sabrina; wat vervelend dat je zo'n last van je darmen hebt! Erg vermoeiend om 's nachts wakker te liggen. Smit; gaat je vriend al wat beter???? Nathalie; uit je berichtje hier begrijp ik dat er slecht nieuws is over je tante. Nou meis het zit je niet mee. Heel veel sterkte en denk goed om jezelf. Krisj: en hoe is je wedrstrijd gegaan?
Lieve Super wat vervelend dat het bij jou ook allemaal niet lekker gaat met je ouders. Vervelende dingen allemaal bah Inderdaad hebben we geen goed nieuws gekregen van mijn tante. Ze is ongeneeslijk zijn, die rotziekte ook! Dinsdag gaan ze bespreken of ze evt. chemo/bestraling kunnen doen om te rekken. Tuurlijk denk ik aan mezelf, dat komt goed. Gister hebben we een spaarpotje gekocht voor onze kleine, je kan er niet vroeg genoeg mee beginnen toch Jojo; Jij bent nu lekker aan shoppen, veel plezier! Sabrina; Wat rot dat je zo slecht slaapt snachts. Heb ik echt geen last van, slaap al op de bank en rol dan zo me bedje in. Voel echt dat ik af en toe echt wat meer rust moet nemen. Tot nu toe vanaf gister nog niet overgegeven, wel af en toe die misselijkheid. Verder voel ik me goed. Mijn schoonzusje is ook weer thuis. Het kindje ligt qua groei 3 tot 4 weken achter. echt vervelend allemaal. Ze heeft wel steeds harde buiken en steken, hopelijk blijft het kleintje nog ff zitten. net even voetbal wezen kijken maar het begon te regenen ben nu lekker thuis en eet lekker makkelijk vandaag, broodje met ei ofzo. Heb echt geen zinnnnn... Ga ff me was doen doeiiii
hoi meiden, neem later de tijd om te reageren. Maar voor nu; heb ik een speciale opdracht van mijn man. Hij heeft als zielige echtgenoot van zwangere vrouw behoefte aan lotgenoten. Hij heeft hiervoor een forum geopend; Help ze is zwanger !!! - Home Ooooh dit bericht is volgens Mark te serieus, dus neem het niet al te serieus, het is puur voor de fun (duuuh) gewoon geboren uit een geintje, nog niet goed; HELLLUP hij is ook zwanger denk ik....
Sab wat irritant die darmen! Maak je geen zorgen alles is plek aan het maken voor jouw baarmoeder en dan gaat alles een beetje in de war zitten! Ik had de eerste periode ook steeds rommelende darmen zo hard dat iedereen het hoorde hahaha genant maar ja! Super wat balen van je ouders zeg. Heel veel sterkte ermee het is niet makkelijk... Geen kwalen zegt niks natuurlijk he dus alles kan nog! Ga je eerder testen of wacht je tot je NOD? Nathalie leuk zo'n spaarpotje! Is wel een goed idee voor ons ook om vast te doen! Bietje hoe was je echo??? Alles in orde met de nekplooimeting???? Net terug van het shoppen heb dit weekend echt veel gekocht en dus ook veeeeel geld uitgegeven. Zal t ff opsommen hahha: Toch maar de lamp besteld bij karwei. Hij was uitverkocht maar kon hem toch bestellen. bedankt voor t pushen meiden hij is zoooo leuk! 3 lakens voor het ledikantje (a star is born, my little sweetheart en een wit met wat roze dingetjes erop) 3 hoeslakentjes 1lakentje voor het wiegje, gewoon wit 1hoeslaken voor t wiegje 1deken voor het ledikantje en 1 voor de wieg. (ik wil er nog een soort gehaakt lakentje bij ook maar waren uitverkocht bij de HEMA) een waskussen 2 waskussenhoezen manicure setje 3 schattig rompertjes (heb er al genoeg maar vond deze zooo leuk) 1 starters set avent flessen pyjamatje sokjes Hahah volgens mij was dat het! Veel spullen rijker, maar een hoop geld armer hahahahhaa!!! Heb nu echt zoooo'n zin om het kamertje in orde te maken!!!!!
Oh ja ook nog 2 molton hoeslakentjes!!! Vanavond lekker patatjes eten!!! Zo'n zin in! Vorige week was ik zo verkouden dat ik ze niet proefde hahaha!
Bietje wat een giiiilleer hahahahhahaha dat hij het echt gedaan heeft!!! Mijn man is gelijk gaan kijken en gaat zo denk ik wel ff posten hahah maar eerst zit hij de herhaling van ..... durf t bijna neit te zeggen..... voetbalvrouwen te kijken whahahahhahahahhaa
@ Super..Wat vervelend van je ouders zeg... Hopelijk gaat het snel wat beter...en jouw kwaaltjes die komen nog wel hoor, let maar op @ Nathalie..fijn dat je schoonzus weer thuis is...hopelijk blijft de kleine nog even zitten' @ Jojo..weer een hoop gekocht dus... leuk leuk leuk... Enne wordt straks nog druk op dat forum, haha....
getverdemme (wil t eigenlijk wat groffer uitdrukken maar dat mag niet..) Net een sms van mijn schoonzus die met IVF voor de 4e keer zwanger is geworden. (de vorige 3 eindigde in een miskraam) Het leek goed te gaan, maar het bloedverlies en de krampen zijn weer begonnen... Dinsdag is ze 6weken en krijgt ze een echo, maar zelf heeft ze weinig hoop op een goede afloop... He bah vind het zo erg voor ze... Ik gun het ze zoooo erg dat ze een kleintje krijgen... bah bah bah
Bietje; hahahhahahaha leuk idee van hem! Wie weet straks ook wat voor mijn vent! Nathalie; oh bah wat een vreselijk nieuws. Weer al die spanning voor je en dat afwachten. Bah, sterkte meis... Sabrina; hahaha ik hoop op al die symptomen, kom maar op. Maar mijn gevoel zegt: niet raak deze keer. Maar we wachten tot donderdag, nu trouwens wel buikpijn onderin mijn buik Jojo; wat heerlijk al die spulletjes, je hebt al een aardig nestje bij elkaar gesprokkeld Mijn mannetje is nu op weg naar de snackbar MMMMMMMMMM patatje met en een mexicano met sate voor mij!!! Dan snel met het hondje uit (in dit hondeweer) en dan snel douchen en dan snel naar mijn werk!!
He gedsie Jojo..wat vervelend zeg...waarom lukt het nou toch niet bij sommige mensen..na drie keer mis, zou je toch wel zeggen dat ze genoeg ellende hebben gehad..Hopelijk valt het mee...Sterkte in ieder geval
Oh jojo wat een afschuwelijk nieuws. Oh wat erg dat ze dit zo vaak mee moeten maken!!! Bah......ben er stil van!
Ja het is echt niet eerlijk... Ze hebben echt een horror scenario meegemaakt... Bij de eerste keer was ze bijna 12 weken en toen klopte er geen hartje meer... Toen ze voor de curretage gingen ging de gyn nog 1x kijken voor de zekerheid en bleek het hartje toch te kloppen. Wel lag het kindje achter in de groei, wat natuurlijk niet veel goeds betekende. Na een week weer controle en toen was het echt afgelopen. Je wordt dan echt verscheurd door hoop en verdriet. Hoop nu dat het toch nog goed blijft gaan, maar door de voorgaande keren ben ik er bang voor... Ik gun het ze zo erg! Het zijn echt lieverds met een heel groot hart! Heb gelijk een kaarsje aangestoken. Niet dat ik nou zo spiritueel ben hoor, maar als het helpt dan doe ik alles!!!
haha..Jojo..die van mij ook hoor.. Wat ik alleen niet snap he..waarom klagen ze nou zo...Zij hebben hem er toch ook ingehangen??? Hahhaha
hoi meiden, @Nathalie, wat een toestanden weer zeg, het zit echt tegen. Hoop dat die van je schoonzus inderdaad nog even lekker blijft zitten...ik duim! Van je tante ook rotnieuws! Zijn deze tantes allebei zussen van je moeder? @Super voor jou ook balen van je papa en mama! Ik gun je zo dat je deze maand SUPER goed nieuws gaat hebben als je test!! @Jojo leuk leuk leuk dingen kopen! Ik zelf heb nog een aantal dingen wel, maar ook al heel veel weg gedaan. Ik heb het nieuws dit weekend aan iedereen bekend gemaakt en ik krijg van de hele wereld spullen aangeboden. Mijn vriendin, die superzuinig is op haar spullen heeft nog ontzettend veel, dus geweldig. 2 andere vriendinnen hadden ook nog van alles...heb gezegd dat ze het maar moeten bewaren tot mijn zusje ook zwanger is...(hahah, lastig hoor dan je mond houden) De nekplooimeting is mislukt, ons wormpje was supereigenwijs en liet zich niet van de goede kant zien...het moet dus overnieuw. Ik mag nu donderdag weer. Vind het stiekem niet erg hoor, nog een keer een echo. Als Mark niet meekan, gaat Sab mee...gezellig! Jojo,
hoi meiden, @Nathalie, wat een toestanden weer zeg, het zit echt tegen. Hoop dat die van je schoonzus inderdaad nog even lekker blijft zitten...ik duim! Van je tante ook rotnieuws! Zijn deze tantes allebei zussen van je moeder? @Super voor jou ook balen van je papa en mama! Ik gun je zo dat je deze maand SUPER goed nieuws gaat hebben als je test!! @Jojo leuk leuk leuk dingen kopen! Ik zelf heb nog een aantal dingen wel, maar ook al heel veel weg gedaan. Ik heb het nieuws dit weekend aan iedereen bekend gemaakt en ik krijg van de hele wereld spullen aangeboden. Mijn vriendin, die superzuinig is op haar spullen heeft nog ontzettend veel, dus geweldig. 2 andere vriendinnen hadden ook nog van alles...heb gezegd dat ze het maar moeten bewaren tot mijn zusje ook zwanger is...(hahah, lastig hoor dan je mond houden) De nekplooimeting is mislukt, ons wormpje was supereigenwijs en liet zich niet van de goede kant zien...het moet dus overnieuw. Ik mag nu donderdag weer. Vind het stiekem niet erg hoor, nog een keer een echo. Als Mark niet meekan, gaat Sab mee...gezellig! Jojo, ik zie dat je een advent starters set hebt gekocht, heerlijke flessen, gebruikte ik ook altijd. Ik wil zelf ook de magnetron sterilisatie set kopen. Je moet namelijk om de zoveel tijd je flessen uitkoken. Ik deed dat altijd in een pan, maar dit zag er wel erg makkelijk uit. Misschien ook voor de andere een tip. Verder zijn er al 3 leden op het nieuwe forum van Mark, leuk hoor! dus kerels, kom op! Wij zijn vandaag ontzettend verwend, mijn lieve zusje kwam langs met een grote mand vol kadootjes, voor elke week 1, ze zijn gek hoor die twee....maar wel superleuk, nu maar weer wachten tot a.s donderdag=13 weken
ohoh...ze hebben al drie leden, hahah..moet er zo om lachen, hahaha @ Jojo..en bietje kaapt dus gewoon alle spullen voor mijn neus weg he, haha..muts
ooooooooooooooh jojo vergeet ik helemaal op jou te reageren; over je schoonzus dan!! Triest hoor.....lijkt me echt zooo zwaar, helemaal als je idd nog helemaal geen kinderen hebt. Ook voor hun duim ik en mooi dat je een kaarsje hebt gebrand hoor!