Gestopt met de pil in mei, wie nog meer?!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Starfish, 7 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mevrnathalie

mevrnathalie Fanatiek lid

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Super, lieve meid, wat naar van je moeder en voor je vader is het ook egr moeilijk, werken en ze zorg voor je moeder. Ik snap dat je je zorgen maakt, helemaal logisch. Veel sterkte. Morgen je NOD, spannend, en je hoeft niet altijd symptomen te hebben toch?;) Ik duim voor je.

@Krisje; Wat fijn dat je vriend wilt meewerken met het onderzoek.

@Sabrina; Leuk zo'n GPS-speurtocht. Lijkt me altijd leuk met die kinderen vol vrolijkheid. Helemaal leuk. Ik hoop voor jou ook dat je geen last krijgt van misselijkheid!

@Manon; Meid, het rot nieuws al kunnen laten bezinken, het is niet niks wat je te horen hebt gekregen.

@Smits; Hebben je medicijnen geholpen?

@Jojo; Ik vind het ook niet echt collegiaal hoor, maar goed wij hebben ook zo iemand hier op het werk die alles op andere probeerd af te schuiven. Soms best een moeilijke situatie, maar denk om jezelf en jullie meisje!

Vanmorgen ging het beter met de misselijkheid, nog wel wat last van maar niet zoveel als de afgelopen keren, het helpt opzich dus wel heel de dag door eten. Hadden de zwangeren onder ons al een buikje met 9 weken of merkte je eigenlijk nog niet veel? IK vind dat het wel te zien is, een klein buikje. Vooral 's avonds heel erg. Merk het ook aan m'n broeken, die gaan al strakker zitten:D

Verder heb ik net een bricht geplaats op Hyves.

2. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi meiden, weer een hoop gekletst! Heb gisteren wel even meegelezen, maar was helemaal gebroken dus niet de puf om te reageren. Zoooooooo leuk zo'n dagje in de duinen!!

@Manon, wat een schok heb jij te verwerken gehad zeg!! Weet je wat ik dan zo oneerlijk vindt, dat er mensen zijn die om de haverklap zwanger zijn en eigenlijk niet eens voor een kind kunnen zorgen of er niet naar om kijken, of mensen die een kindje weglaten halen omdat het even niet uitkomt en dat jij en andere met jou, zoveel moeite moet doen om een kindje te krijgen dat zo ontzettend welkom is!!! Heel veel sterkte met dit zware nieuws, maar gelukkig is er wel een lichtpuntje dat ivf heet!

@Naat, omdat het mijn derde zwangerschap is, kon je het al vrij snel zien. Nu met 13 weken helemaal, zelfs mijn navel begint al "strak" te trekken. Ik ben savonds vaak wel misselijk, te wijten aan vermoeidheid en sochtends ook nogeen beetje. Hoop voor jou dat het snel over is!

@Jojo, lastig hoor voor jou mbt je schoonzus, jij zo blij en zij van binnen zo verdrietig...ik hoop voor ze dat hun tijd ook komt!

@Super, meid wat zwaar voor jou en je vader zeg! Op zo'n jonge leeftijd allemaal. Dat kan jij toch niet alleen dragen! Heb jij (en je vader) daar ook hulp bij?

@Kris, hahaha mannen....heb er best iets voor over om superzaad te leveren, maarre mijn biertje laat ik er niet voor staan. Maar goed hij reageerde grotendeels positief en niet afwijzend. Hoe is het gegaan op het werk, met de cluster 4 tjes, heavy hoor!!

@Mutzie, ervaar je het als negatief of niet dat je nu zo 'heftig" ongi bent?

nog een keer @jojo, weet je wat ik niet snap??? dat je baas hier geen rol in speelt. Mijn haren gaan hier dus rechtovereind van staan he. Heb je potverd*mme net alles verteld, wordt je nog niet in bescherming genomen. Ik vind dat dus zijn of haar taak!! Grrrr zal ik ff langskomen!!!!

@Smits; hoe gaat het met de medicatie slaat het aan???

@Sab, ja wanneer ga jij het eigenlijk vertellen??? hihi

@all, mijn collega's op de andere locatie reageerde leuk hoor, wel verrast natuurlijk, want ze hadden het eerder bij een andere collega verwacht. Verder had de directrice het al gezien aan mijn gezicht zegt ze...zou kunnen. Nou dit was het weer even, ga zo even wat rekeningen online betalen en dan maar ff een bakkie doen bij mijn mams. (eigenlijk neig ik naar mijn hele huis doorsoppen, maar weet dat ik dan de rest van de week stuk ben, dus ik verbied het mezelf)

3. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey meiden!

Super je had het volgens mij al eens verteld van je ouders, maar ik kon me even niet meer herinneren wat het nu precies was sorry! Wat verschrikkelijk zwaar voor jullie... Krijgt je vader ook professionele hulp om met deze verschrikkelijk moeilijke situatie om te gaan?? Heel veel sterkte in ieder geval bah!
    Heb je al stiekem een test gedaan? Ben benieuwd!

Naat ik had ook een beginnend buikje met 9 weken. Geloof dat ik toen mijn eerste positiebroek gekocht heb. Was wel veeeel te groot, maar zo lekker dat die druk van mijn buik af was! Wat een rot nieuws weer van je tante. Ben benieuwd wat ze gaat beslissen... zwaar hoor!

Leuk zo'n GPS tocht haha zou ook niks voor mij zijn hoor!
    Sab hoe gaat het met niet roken? Hou je het nog vol???

Bietje, mijn baas wist hier niks van. Hij keek wel erg verbaasd dat ik er was en heb ook gelijk benoemd dat die collega me heeft laten zitten. Hij weet hoe zij is en er staan ook gesprekken met haar gepland, omdat haar functioneren ook niet goed is.
    Verstandig dat je de boel lekker de boel laat, je moet aan jezelf denken!

Manon hoe gaat het met je meisje???

Mutzie jouw lijf neemt je steeds in de maling he! Nu dus flink ongesteld. Moet wel weer een fijn idee zijn denk ik. Ga je nog ovu sticks gebruiken???

Kris succes met je moeilijke leerlingen vandaag, maar dat lukt jou wel! Fijn dat je vriend zo goed reageerde!! En mijn man had voor dat ik bevrucht werd (hahaha) ook een flinke borrel op hoor dus kan goed komen! ;)

Smits hoe gaat het met de pillen??? Helpt het? Hoop het!

Ik ben erg zenuwachtig voor morgen! Hoop zo dat alles goed is!!! Vrijdag wordt ook een emo dag, want dan is het 17jaar geleden dat mijn moeder is overleden... Hoe lang het ook geleden is, 6november blijft een klote dag nu helemaal!
    Vannacht weer niet lekker geslapen door de pijn in mijn bekken/rug zo irritant!!!!
    Gelukkig nog 1 dagje werken en dan lekker 3 dagen vrij!!!

4. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    @Bietje; Fijn dat ze positief reageerde op je heugelijke nieuws! En zeker niet tegelijk alles soppen want dan ben je straks echt heel de week brak:S

@Jojo; beter dat die collega van jou een gesprek gaat krijgen. Raar mens! En lekker aan jezelf denken meis en je beebje!

5. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    @Manon: Hoe is het vandaag met je? Is je bloeddruk al wat hoger?

@Krisje: mannen en bier (of in mijn geval wijn) wat is dat toch. Wel een opluchting dat hij er donderdag helemaal voor wil gaan. En wat de alcohol betreft: die van ons is ook verwekt na een behoorlijke slok en die van jojo ook las ik. Zouden ze er misschien harder door gaan zwemmen:D.

@Bietjes: Lekker rustig aan dan doen. Kan je zus haar werkster niet even uitlenen. Moet toch wel lukken, sab:D?

@jojo: 17 jaar alweer. Ben je vrijdag vrij of moet je werken. Je weet je mag hier lekker uithuilen, er zijn hier veel troost schouders voor je. Leuk hoor dat je morgen je kleine meid weer mag zien (ik willll ook!) enne veel plezier op de beurs! Ik hoor het graag hoe het was.

Sab: haha een gps en vrouwen is denk ik hetzelfde als kaart lezen en vrouwen (uitzonderingen daar gelaten natuurlijk). Wel leuk zo'n dagje. Volgens mij worden zulke dingen steeds meer gedaan op scholen dan vroeger, of zit ik er naast?

Super: Het kan nog steeds dus geef de hoop niet op. Ga je nog testen of wacht je het af? Super vind het een verschrikkelijke situatie met je ouders. Hopelijk krijgen jullie professionele hulp hiermee, want ook jij kan deze "last" niet alleen dragen.

@all: Het gaat de goede kant op hier. Morgen wil ik weer een paar uurtjes gaan werken. Heb nog niet zo heel veel energie en een hele dag trek ik denk niet, maar heb er helemaal zin.

6. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Hoi hoi....

Jeetje mina..maar goed dat ik op woensdag een halve dag werkt, want dat had ik wel nodig om bij te lezen, haha..

@ Super..jeetje meid..wat lijkt me dat zwaar en moeilijk, zowel voor jou als voor je paps en natuurlijk ook voor je mams.. Wat je ongi betreft..die komt morgen niet hoor...
    En natuurlijk had je ons mogen begeleiden, haha..had je meteen wat irritante kinderen mee kunnen nemen..oh nee die heb ik niet in de klas...

@ Smits...doe je wel rustig aan als je morgen gaat werken..niet meteen teveel willen he..snap dat je van thuis zitten gek wordt, maar wel om jezelf blijven denken..

@ Jojo..spannend morgen, maar ook super leuk...en vrijdag een emo dag...logisch toch, maakt toch niet uit hoelang het geleden is...het is en blijft je moeder..

@ Naat...gaat het vandaag weer wat beter met je misselijkheid?? En een buikje heb ik ook al..nou ja die had ik ook toen ik niet zwanger was, haha...

@ Kris..begin bij mannen niet over hun zaad, want volgens mij denken alle mannen dat ze super zaad hebben... Wel fijn dat hij het goed opnam...Heb je lekker gewerkt vandaag??

@ Manon...hoe is het vandaag met je??

@ Mutzie...blij of niet met je ongi?? Wel naar de gyn gaan evengoed he..niet afblazen hoor...

@ Bietje..ik denk dat ik het vrijdag aan 1 collega ga vertellen...die praat toch niet met die anderen, haha.. En dan vlak voor de kerstvakantie aan de kinderen uit de klas en aan de rest...

Volgens mij heb ik iedereen gehad..anders mijn welgemeende excuses

7. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Hoi allemaal,

wat lief dat jullie zo bezorgd zijn en meleven.
    Het gaat naar omstandigheden redelijk goed. Ik voel me een stuk beter lichamelijk. Ik blijf nog even ego omdat ik veel visite krijg en 's avonds geen puf meer heb om op iedereen te reageren. Vanmorgen heb ik voor het eerst ff lekker uitgehuild. Het kwam er zomaar ineens uit. Steeds kreeg ik telefoontjes en visite en kon ik gewoon niet erg verdrietig zijn met mensen om me heen. Heel raar. Maar gelukkig kwam het er toch ineens uit. Ik dacht bijna dat het me niet zoveel deed en dacht ineens ben ik dan wel toe aan een kindje?? Maar blijkbaar moest het even bezinken en misschien spelen mijn medicijnen ook wel een rol.
    Ook heb ik nog wel erg veel pijn in mijn rechterschouder waardoor tikken achter de laptop niet erg fijn is. Ik lees wel nog even met iedereen mee elke dag. Dus ik doe het even zo zodat het niet een hele erge ego mail gaat worden: Degene die het nodig hebben veel sterkte, succes en liefde toegewenst. XXX

8. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    hi girls!

ben iik ook weer.. drukke intensieve werkdag gehad.. Maar wel weer erg leuk :D 11 kids met alle 11 een grote gebruiksaanwijzing! Oja, onze feestlocatie is ook al geboekt... weer wat geregeld voor de bruiloft :D

Vriendlief spaart zijn zaadjes nog een dagje op ;) maar hij is nog steeds wel van plan de test goed te gaan maken haha :p zijn eigen woorden :D

verder net te horen gekregen dat mijn zumba uren verdrievoudigd worden... van 2 uur naar 6 uur! lekker bijverdienen voor de bruiloft (of beebje ;))

Nu even reageren..

Manon... vond je al zo stoer... Je leek zo 'makkelijk' even te vertellen dat je zwaar nieuws had gekregen... Een hele dikke knuffel voor je deze tijd!

Smits.. rustig aan doen op het werk hoor... Niet te veel willen en op tijd stoppen he!?! (zegt mama kris :D)

sab... spannend dat je het een collega wilt vertellen... Misschien ook net die ene (al heb je volgens mij op jullie mini school niet veel collega's toch???) waar je veel mee samenwerkt of optrekt??

@ jojo... Heftig zeg overmorgen.. En al zou ze 30 jaar overleden zijn, zoals sab al zegt het is jouw moeder, en je hebt er maar 1 in principe! dus zoiets blijft altijd moeilijk. en dan vooral de sterfdag, verjaardag met kerst en zulke dagen... :( En spannend, morgen je afspraak.. :) wel leuk dat je nu zo vaak op controle mag komen in de afgelopen weken!! veel plezier!

super... heftig ja. Wist het nog van de ms met dementie.. Mijn oma heeft ook beginnende dementie.. Al heb ik steeds meer het gevoel dat ze volgend jaar, dus over 11 maanden, al zo ver weg is dat ze onze bruiloft niet mee zal gaan krijgen :S heel veel sterkte he!? En zoals al meer meiden hier zeiden, zoek anders prof hulp??

sab online zie ik nu... Alles goed, weer flink aan het forumen ;) zal je vriend leuk vinden :p of home alone??

9. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    marlies, jojo en naat veel plezier vandaag bij de vk!

ben benieuwd straks!!!

vandaag onze verplichte klusdag ... :S zo vreemd!!

10. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Weer een hoop bij te lezen! Altijd leuk! Helaas niet altijd leuke berichten…

@Manon: fijn dat je even lekker hebt kunnen huilen en dat je weer helemaal zeker bent dat je echt heel graag een kindje wilt. Je wordt toch een beetje geleefd als iedereen langs komt. Wel super lief en misschien ook wel heel fijn. Wat zijn nu de vervolgstappen?

@Smits: hoe is werken bevallen? Kan me voorstellen dat je bezig wilt zijn en niet alleen maar thuis wil zitten. Hoe slaan de medicijnen aan?

@Krisje: ik was nieuwsgierig naar hoe en wat verder nu bij de gyn (je dacht super ;)) Maar het is helemaal duidelijk zo! :D Zou fijn zijn als je lichaan het nu over gaat nemen. Vanavond goed jullie huiswerk doen hè?? ;)
    Hoe was het werken met de clusterkids? Vond het altijd wel een hele uitdaging! En verdrievoudigd je lessen? :$ Ik zie geld rollen!! Je kunt gelijk voor een tweeling gaan! Haha.

@Jojo: hoe is het met jullie meisje? Alles goed?? En vrijdag idd een emodag.. :( Doen jullie er als gezin iets aan die dag? Sterkte alvast!

@Sab: leuk dat je het al aan iemand gaat vertellen. Lijkt me zo gaaf om te doen, haha!

@Naat: hoe is het vandaag met je misselijkheid?? Hoe was het bij de verloskundige?

En ik maar klagen over mijn ongesteldheid. Sorry hoor! Ik ben er natuurlijk ook heel blij mee. Ik had er gewoon veel last van de eerste twee dagen. Om die reden alleen mag het wegblijven. Nu geen last meer. Ga natuurlijk wel naar de gyn, nou ja, 'natuurlijk'… Ik heb even getwijfeld, maar ik lijk wel gek! Veel meiden die een jaar moeten wachten voordat ze eens langs mogen..
    Ga snel wer aan het werk. Lees vanavond hoe het allemaal met jullie en jullie beebjes is!

11. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Sorry niet eerder de tijd gehad om te reageren! Het was leuk zo'n intake. Kregen veel vragen waarop wij moesten antwoorden, natuurlijk konden wij achteraf ook nog vragen stellen. Verder werd ik gewogen en werd mijn bloeddruk gemeten, dit was prima gelukkig.
    Ze heeft uitgerekend wanneer wij ons kleintje kunnen verwachten, rond 9 juni 2010. Dit is nog niet definitief, we moeten nog even afwachten tot de echo, dan kunnen ze dit nog precies bijstellen. Woensdag dus de echo. Spannend allemaal.
    Moet nu 30 november terug komen.

Krisje; Goed dat vriendlief zijn zaadjes opspaard! Het zal heus goed komen.

Mutzie; Ja iedereen is blij met iets anders, helemaal prima toch!

Net lekker gegeten en een wasje gedraaid. Morgen lekker pannenkoeken bakken en daarna soep maken voor zaterdag jammieeeee. Maar eerst nog heel de dag werken blehhhhh

12. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Meiden heb uitgebreid op hyves gereageerd maar hier ook even snel!
    De echo was goed!!! Ben zo ontzettend opgelucht! Ik lag daar wel als stage materiaal, want er stonden 3 mensen over me heen en ze praatte totaal niet met me. Uiteindelijk zelf maar gevraagd of alles in orde was, want ze zeiden niks. Was niet zo leuk maar ach ons meisje is voor zover ze het kunnen zien gezond!!!
    Als kersje op de slagroom deed ze haar duimpje in haar mond toen ze haar in zijn geheel gingen bekijken! Nou ik kon wel janken wat is dat schattig!!!!! Ik zet de foto op hyves :D

Naat fijn dat het bij jou ook goed is gegaan. Een intake maakt het wel allemaal echt he! Spannend hoor volgende week!!!

Mutzie goed dat je toch doorgaat met de gyn! Wat je zegt, andere meiden moeten zo lang wachten en nu heeft hij je beloofd dat hij je in een zucht zwanger heeft! Doen dus hahaha!!!

13. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    ff snel ego echo berichtje. Vandaag weer voor de combitest geweest. Wederom mislukt. Ons opdondertje laat zich niet van de goeie kant zien. Moest weer van alles doen, hoesten, draaien, springen pfffff. Op een gegeven moment drukte ze keihard met dat echo ding op mijn buik, werd er helemaal misselijk van. En nog hielp het niet. Nu of zaterdag of dinsdag nog een kans. Dinsdag echt de laatste kans want het kan maar tot 14 weken en dat ben ik woensdag. Word er een beetje moedeloos van....

@jojo ga ff je hyves lezen zo.
    @Naat mooi dat er weer iets positiefs is gebeurd, dat kon je wel even gebruiken he. Nu spannend op naar de echo.

@Manon, weet niet of ik het al gezegd had, maar jij hebt alle reden om even ego te zijn in je reacties hoor!! Dat mag ook gewoon.

@Kris, spannend vandaag DE klusdag...ben wel benieuwd hoor.
    @Sab, ben heel benieuwd hoe 10 gaat reageren.

14. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Bietje wat balen zeg! Nu weet je nog niks! Een klein eigenwijsje houdt zich schuil in jouw buik... Hopen dat het de volgende keer wel gaat lukken, je wilt toch ook gewoon weten of alles in orde is toch!

Echo foto's staan op hyves!

15. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    JoJo, Bietje en Nathalie: reactie staat op hyves.

Krisje: Verdrievoudigd:$ mammamia... je moet trouwjurk straks nog een maatje kleiner bestellen. Leuk hoor voor je dat iedereen je les wil volgen. Enne veel plezier vanavond;)

Mutzie: Extra heftig geweest dus deze ronde. Ach het is je laatste dus voorlopig ben je er vanaf.

Super: Hoe is het met je?

Manon: Dezelfde vraag voor jou.....hoe gaat het vandaag? En hoe is het met je mannetjes (of is het vriend?). Jullie hebben nogal een behoorlijke klap te verwerken. Nogmaals een dikke knuffel

Sab: En heb je het verteld?

16. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    He meiden,

mijn vader heeft zo nu en dan een gesprek met een psycholoog, dat wordt nu meer omdat het zo slecht gaat. Ook ik ben een keer bij haar geweest (gelukkig was het een jonge vrouw dus niet zo'n geitenwollensok). Ik moet eigenlijk binnenkort bweer eens heen maar vind het toch lastig om met een "vreemde" te praten. En buiten dat stellen ze altijd van die lastige vragen:p, dat doen ze natuurlijk niet zomaar.

Verder heb ik gister stiekem vast getest. Helemaal niks te zien helaas. Vandaag wat buikpijn dus denk dat de duiveltjes in aantocht zijn.

Manon; je was al zo sterk. Logisch dat het een en ander even moet bezinken. Sterkte meis!

Bietje; wat balen dat het weer niet is gelukt. Kan me voorstellen dat je er moedeloos van wordt!!! Je krijgt een dwarsliggertje;)

Jojo: fijn dat alles goed is! Lekkere geruststelling. Jammer dat ze niet zo netjes waren en je er bij betrokken.

Mutz: worden de ongi klachten al wat minder? En tuurlijk ga je naar de gyna....hup werken zal hij voor je

Smits: hoe voel jij je verder?nog klachten?

Nathalie: leuk de intake!!! Spannend hoor allemaal. Hopelijk snel tijd voor de echo. Kun je al zien dat je zwanger bent???

Sabrina: heb jij eigenlijk al ergens "last" van?

17. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    Wat is er weer veel gekletst zeg, gezellig!

Super...Balen dat de test wit bleef, maar zolang je niet bloed is er hoop. Sterkte met je ouders.

Jojo, bietje en natalie...Toevallig dat jullie alledrie vandaag naar de verloskundige mochten. Leuk! Jammer dat je baby niet wilde meewerken bietje.

Kris...Je bent nu zeker flink aan de klus? Spannend hoor. Zou zo leuk zijn. En meer lesuren voor de zumbalessen, straks moet je idd. nog oppassen dat je niet ontzettend veel afvalt i.v.m. je trouwjurk.

Manon...Jeetje wat een heftig nieuws zeg. Heel veel sterkte.

Hier is me ongi zo goed als voorbij. Ik merk aan mezelf dat ik er echt minder mee bezig moet zijn. Moet eerlijk bekennen dat ik niet meer zovaak op zwangerschapspagina kom en het me goed bevalt. Lees nog wel met jullie mee, want wil wel op de hoogte blijven maar post weinig. Het is denk beter zo voor me. Als het komt ben ik super blij, maar heb me er (een beetje) bij neergelegd dat het nog wel maanden kan duren. Ik wil dit niet meer elke maand. Mezelf zo verdrietig voelen. Ben soms mezelf niet meer. Ga deze maand maar niet met de beentjes omhoog en klaarkomen na me vent enz. Maar gewoon om de dag klussen en dan zien we het wel.
    Dus als jullie niks/weinig van me horen, maak je geen zorgen. Probeer ff wat meer afstand te houden. Maar lees zeker met jullie mee.

18. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    sorry... even ego.. morgenvroeg reactie op de rest ;)

Hier aan het wachten op verloofdelief... hij komt er zo aan :D ben genieuwd hoe het verplicht vrijen voelt :S haha...

gelukkig .... wel even op jou reageren.. Meid, je moet doen waar jij je lekker bij voelt! dus als je afstand wilt nemen moet je dat doen, maar bedenk maar dat wij er altijd voor je zullen zijn als je ons nodig hebt.. En je weet ons te vinden :)

19. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    hoi dames...

sorry even niet reageren hoor... ben even zwaar teleurgesteld... vriendlief lukte het gister ineens niet om klaar te komen :S normaal natuurlijk geen probleem maar nu omdat het moest lukte het niet... dus vandaag zo wie zo geen samenlevingstest voor ons :S
    Nu maar kijken of het eitje groeit...

20. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Kris: reactie staat op hyves

Deel Deze Pagina