@Krisje; Wat vervelend zeg, als het moet lukt het niet blehhh! Echt irritant, snap je irritatie volkomen. Laat je even weten hoe het verder is gegaan? @Bietje; Wat een eigenwijsje die van jou! Hopelijk lukt het snel met de combitest en werkt je kleintje een beetje mee Wij hebben besloten om het niet te doen de combitest. @Super; Geen bloed geeft moed!!! Blijf hopen meid. Wanneer is precies je NOD? @Gelukkig; Meid als jij je daarbij prettig voelt om hier minder te komen, moet je dat gewoon doen en lees gewoon mee wanneer hij er behoefte aan hebt Je hebt heus snel een posi test in handen, blijf positief ook al is het soms moeilijk. @Smits; Hoe werken je medicijnen? Hier vanmorgen weer overgegeven en weer in de auto, gelukkig was ik voorbereid en had ik een tasje bij de hand, maar daarna gelijk even naar huis gereden om me op te frissen, je voel je dan zo super vies maar goed voel me nu weer beter en het hoort erbij.
@Kris, balen zeg...maar natuurlijk ook voor verloofdelief denk ik. Wel jammer, moet je nu dan weer een maand wachten? @Gelukkig, je moet doen waar jij je goed bij voelt. Als je er idd even helemaal geen zin in hebt, moet je het ook gewoon niet doen. Bedoel natuurlijk dit forum he. @Naat, toen ik van Mika en Lynn in verwachting was (vroeguh) heb ik ook geen combi test gedaan hoor. Was toen volgens mij alleen nog maar nekplooimeting en dat deden ze dan standaard. Maar wij doen het nu echt omdat ik AL 37 ben, als ik net zo jong was als jij (was oooook eens langggg geleden hihi) dan zou ik het denk ik ook niet doen. Verder ben ik ook nog steeds regelmatig misselijk en daar baal ik vaak ook van. Ik had verwacht dat het met 12 weken over zou zijn. Ik heb het eigenlijk elke avond, dus ik wijt het wel aan vermoeidheid. En als ik honger heb, heb ik het ook. Ik lust overigens wel gewoon alles. Maar wil er wel vanaf. Ik ga zaterdag weer voor een nieuwe combi test...ben benieuwd. @smits, lekker dat de medicatie toch aanslaat! @sab en heb je het verteld en hoe reageerde ze??? @Super....en en?
Meiden, de duivels zijn er! En flink ook.... Helaas niet mijn maand deze keer. Misschien een sinterklaaskado???? Best wel even balen weer. Maar ik had het eigenlijk al een beetje verwacht. Zucht......weer een hele maand wachten.... Nou ja, hup de schouders eronder en we gaan ervoor!!!!!! Krisje; nou wat balen zeg dat het niet wilde lukken met je vriend. Lijkt me toch wel een teleurstelling. Gelukkig: ik begrijp je gevoel heel goed. Ik ga voor je duimen dat het snel lukt!!! Bietje; wat vervelen dat je misselijk bent. Je zou toch hopen dat dat nu voorbij was! Hopelijk is het snel over....... Nathalie: Tjee wat irritant dat je zoveel moet overgeven. En dan ook nog in de auto!!!
hoi girls... nou de irritatie/teleurstelling en frustratie van vannacht/vanmorgen zijn over... Wel balen hoor, gister toen hij thuis kwam geprobeerd tot ongeveer twaalf uur (met opwarmen enzo natuurlijk ) en toen maar een wekker om 5 uur om nog een x te proberen.. Wat zijn we trouwens ook gek zegt kris nu met een op haar gezicht :S Gek he dat het dan niet lukt Dusik met lood in mijn schoenen naar de gyna.. Bleken mijn eitjes nog niet verder gegroeid te zijn :S duss bietje, nee nog geen maand verloren dus maar wel een late eisprong ALS hij nog komt... Want het kan natuurlijk zijn dat het nu weer net als de eerste maand stabiliseert de groei en dat er niets te zien is...:S Maandag weer terug en dan gelijk nog een keer voor de test.. Dus zeg nu niets tegen verloofdelief verleid hem zondagavond wel... alleen balen dat het pas ná kwart voor 11 s avonds mag want ik heb rond elf uur een afspraak in het ziekenhuis voor de test (echo kwart voor 11) Dus ik weer naar mijn baas vandaag... Euh, dank je dat ik vandaag later mocht beginnen, maar maandag moet ik weer voor mijn knie (dat is nu steeds mijn smoes ) en hij zo, ja je kan ook zumba geven met die knie... dus waarom naar het ziekenhuis :S BIJNA bijna had ik het verteld, maar stel dat we nu niet zwanger raken word het wachten tot augustus dusss dan vertel ik eigenlijk een dooie mus verhaal.. Dus heb het niet gedaan.. Maar was echt kwaad omdat hij niet geheel begrepend reageerde! Net of ik altijd vrij wil hebben of afbel.. alleen omdat ik nu minder werk begint hij volgens mij moeilijk te doen... dus ik klagen bij mijn liefste collegaatje.. daar dus ook BIJNA het echte verhaal verteld maar bedacht me dat ik jullie vanavond met mijn verhalen kon bestoken dus bij deze... enne sorry he al dat geklaag om weinig.. er zijn zoveel ergere dingen :S zoals @ super... balen van jouw ongi... :S hoop dat het volgende ronde raak mag zijn... Zal voor je duimen hoor! @ naat en bietje... misschien niet geheel fijn en eerlijk om te zeggen zo hoor maarre je kan beter misselijk zijn omdat je weet dat het goed zit dan dat je niets voelt en je gaat twijfelen aan je kindje en de gezondheid ervan! toch??? Nog een paar weken en dan zijn jullie hopelijk van al dat gekots en misselijk zijn af @ sab.. ben ook wel nieuwsgierig hoor!! @ gelukkig... balen van je ongi.. maar je weet ons te vinden he?!?!!
Krisje; jeetje wat een verhaal! Wat vervelend dat je steeds smoesjes moet verzinnen voor je baas. en als hij dan ook nog een beetje moeilijk gaat doen kan ik me voorstellen dat je baalt. Knap dat je niets hebt verteld over je kinderwens! Jeutje je hebt wel moeite gedaan voor dit eitje met je wekker zetten!!!!! Jammer dat het nog niet mocht lukken. Maar wie weet dat het je zondag nog lukt. Ik hoop dat er maandag een super ei te zien is op de echo...Moet je dan steeds een inwendige echo??? We hebben er toch allemaal wel veel voor over he? En dan te bedenken dat ik een jaar geleden nog helemaal niet bezig was met kinderen krijgen...toch die eierstokken die zomaar beginnen te ratelen!!!!! Ik ga voor je duimen hoor kris dat het je zondag mag lukken. Hier ook een baal avondje.....ongesteld, buikpijn pukkels grrrrrrrrrrrrrrr.... nou ja gaat morgen vast beter.
Meiden wat is het stil hier!!!! Iedereen lekker van zijn weekend aan het genieten??? Ik heb net het hele huis gepoetst. Moet zeggen dat het al te lang geleden was doordat ik gewoon te veel pijn had, maar vandaag een goede dag gelukkig (nu na t poetsen niet meer hahaha) dus ons huis blinkt weer! Gelukkig ik snap dat je wat meer afstand van t forum wilt nemen. Weet dat je hier altijd een luisterend oor vindt! Super wat ontzettend klote dat je ongesteld bent geworden! Knap van je dat je er zo sterk onder blijft of dit alleen maar schijn? Hoe dan ook ik hoop dat het zowel voor jou als gelukkig (en kris ook natuurlijk) heel snel raak is! Kris wat jammer dat het je vriend niet lukte! Wel begrijpelijk natuurlijk dus goed plan om hem er nu even niks over te vertellen! Je eitje wacht geduldig op zijn deel!!!! Naat wat erg dat je zo misselijjk bent steeds! Hoop echt voor je dat het snel minder wordt dit is ook niks! Wel slim dat je een tas mee had in de auto! Dat had ik ook moeten doen! Auto heeft nog steeds een apart luchtje nu hahahhaa! Bietje hoe is het vandaag gegaan? Is de combitest gelukt? Hoop het voor je, want dan weet je ook weer waar je aan toe bent! Sab had nog geen antwoord gehad hoe het gaat met niet roken? Ben zo benieuwd of het je lukt! Hoop het wel voor je! Ik ben een slappeling! Hoe reageerde je collega???? Manon hoe gaat het met jou nu??? Smits hoe voel jij je??? Hopelijk werken de pillen! Nou ik ga mezelf lekker verwennen met shoarma hahah slecht maar lekker!!!!! Hoop zo nog wat van jullie te lezen
Wat een rust hier zeg! @Bietje; Ja we hebben er ook gewoon om die reden voor gekozen om het niet te doen, snap wel dat je door je leeftijd het risico gewoon wil weten, je heb helemaal gelijk, is het gister wel goed gelukt? @Super; pfffff vervelend zeg dat je ongi bent geworden, maar kop op meid het wordt voor jou zeker een mooi Sint&Piet cadeau! @Krisje; Ja, die smoesjes ivm werk raken ook een keer op, vind het knap dat je het niet verteld hebt, wordt denk ik wel steeds moeilijker. Heb je nog bruidsjurken gepast?? @Jojo; Ja inderdaad niet zo'n fris geurtje, was ook blij dat die tas in de auto lag, heb nu weer een nieuw tasje gedropt in de auto. Moet zeggen dat ik er door de weeks meer last van hebt dan in het weekend, denk dat het komt dat ik dan moet werken en dan ben je toch wat meer gehaast als in het weekend, nu dus het weekend nog niet gespuugt. Alleen gisteravond nog wat misselijk geweest maar niet lang en gelukkig niet overgegeven. Vandaag is mijn nichtje jarig van me schoonzus. Ze is 4 jaar geworden en gaat morgen naar de basisschool. Ze heeft een Mega Mindy dekbedovertrek cadeau gehad. Zo dus even eten en dan met Pascal terug naar de verjaardag want die moest natuurlijk voetballen vandaag. Tot morgen, vanavond denk geen tijd meer.
Het is hier zeker stil... Ik reageer even op hyves. Was een heftig weekend en ook even geen puf om te reageren verder.. Hoop dat jullie het snappen... Zie hyves dan maar.
hoi girls... sorry ook ik heb jullie verwaarloosd... zo druk gehad.. gister lesgegeven en cursus streetdance.. S' avonds uit eten met onze vriendengroep erg gezellig! en daarna met zijn allen stappen.. Was vreemd om weer eens te stappen, lang geleden en nu voelt het zo gek omdat ik steeds dacht volgend jaar is het helemaal over dan ben ik écht bezet.. (net of ik nu van alles zou doen ) Vandaag wedstrijd gehad, jaja duo was 1e met een gouden medaille en ook mijn leerlingen kwartet mocht met een gouden plak naar huis duss helemaal blij... Nu verplicht laat naar bedje... Morgen namelijk pas om 10.45 afspraak en mag niet meer dan 12 uur tussen de gemeenschap en de test zitten.. dus niet voor elf uur seks... Vriend weet nog steeds van niets... wel grappig eigenlijk... Sorry, ben erg moe, weet totaal niet meer op wie ik moet reageren :S Bietje: hoe was de combitest? nu wel gelukt Mutz... zal je berichtje eens op hyves gaan bekijken.. :S reageer daar wel op je
bahhh... we blijven allemaal erg stil zeg! hier goed nieuws Mijn eitjes waren weer gegroeid.. Ze zijn van de 12,8 gem van vrijdag na 15,5 mm gemiddeld vandaag! volgens de echo vrouw zit er dus waarschijnlijk wel een eisprong aan te komen.. Maar omdat mijn eitjes gem niet 17 mm was, was het nog te vroeg voor een samenlevingstest... Dus morgenavond weer verplicht klussen (zonder dat verloofde er iets van weet ;s) en dan woensdag 9 uur de test... Krijg ik gelijk formulieren mee om bloed te laten prikken of ik een eisprong heb gehad en om te testen of ik chlamydia vrij ben... DUss mijn dag kan niet meer stuk :S Naat, wat balen dat je niet lekker bent! zag het staan op hyves... :S veel vitamines eten dan!! Verder de rest nog niets? Smits gelukt met de meubels? bietje hoe was de combi test? Starfish zeker ook druk druk druk? Gelukkig denk wel aan je hoor! Super hoop dat je ongi nu minder is? mutz en ook aan jou denk ik vandaag
@Krisje: Het gaat dus de goede kant op met je eitje. Ben helemaal voor je. Ga morgen vanaf 21.00 uur duimen dat het hartstikke raak is. Mutzie : Hoe gaat het? Super: Je krijgt vast een mooie kerst cadeautje Manon: hoe is het met je? Bietje: Morgen heb toch de test? Sab: Al een paar dagen niets van je gehoord. Druk of ff geen zin? Naat: altijd vervelend een verkoudheid. Lekker veel vitamientjes eten en rustig aan doen. Gisteren naar de beurs geweest. Was erg gezellig, maar was wel helemaal kapot. Heel de avond liggen slapen en ik kan nu weer zo in slaap vallen. Zo apart dat je zo bekaf kan zijn. We zijn zaterdag nog geslaagd voor een ledikantje en commode. Zal vanavond een foto op hyves plaatsen.
Leuk dat je geslaagd bent voor een commode en ledikantje Smits! Zet de foto's maar snel op hyves. Vitamine met overvloed, vanmorgen al een appel en straks een banaantje... Pascal is helaas gezakt voor zijn theorie voor zijn moter, hij heeft een baaldag en is nu thuis verplicht aardappels schillen voor vanavond hahaha Hij moet nu 30 november weer. Krisje wat mooi zeg dat ze gegroeid zijn, weer een klusavond voor jou dus. Moet je eerlijk zeggen dat ik er weinig fut en zin in heb, gem. 1 tot 2 keer in de week nu en dat vind ik ook genoeg pffff...soms vind ik het gewoon nog een beetje eng??? raar misschien maar het is echt zo. ben ook zo moe blehhh...en vanmorgen weer spugen op 't werk bah bah bah, heb een tandeborstel + tandpasta in m'n tas gedaan
Hee eindelijk weer wat te lezen. We zijn weer buiten de spannende dagen Krisje; jeuhhhhhhhhh wat goed dat ze groeien!!! Er komt gewoon een eisprong aan! En dan heb je net geklust met je verloofdelief en dan is het gewoon hartstikke raak! Nathalie; jeetje wat een gedoe zeg met dat gespuug van je! Vervelend hoor. Ik hoop dat de weken voor jou snel voorbij gaan en dat je er snel vanaf mag zijn. Heb je vitamine tekort ofzo? Je kan wel wat extra gebruiken met dit koude weer! Smits: leuk een ledikantje en commode. Heerlijk allemaal leuke spulletjes kopen. Bietje; hoe is het gegaan zaterdag??? Hier weinig nieuws. Ben vrijdag dus ongesteld geworden en dat was zondag weer helemaal over. Snap er niks van...normaal ben ik echt wel een week ongesteld. Nou ja het zal wel. Morgen ga ik de nachtdienst weer in. Moet eerlijk bekennen dat mijn geduld wel weer een beetje begint op te spelen. Ik wil zo graag. Wachten duurt zooooooo lang, bah! Nou ja mijn volgende NOD is 5 december wie weet krijg ik een heeeeeeeeeeeeeel mooi kado'tje....
hoi super... mijn geduld is ook ver te zoeken hoor... hoop zo dat het bij ons deze maand raak is... :S anders moeten we óf onze bruiloft gaan verschuiven of dus zeker een half jaar pauze inlassen... :S Dus snap jou helemaal!!! naat... wat balen dat hij gezakt is... Op naar 30 november!! en inderdaad sab??? waar ben je??? alles wel goed?? manon.. hoe is het met jou meisje?
Krisje; blij om te horen dat ik niet de enige ongeduldige met rammelende eierstokken miepje ben...... Zucht, frustrerend soms. Ik hoop echt dat het raak mag zijn voor jou deze keer. Lijkt me namelijk heeeeeeeeel moeilijk om nu nog eens een half jaar pauze in te lassen! Lukt het nog om een beetje je je mond te houden tegen je mannetje over wat er moet gaan gebeuren? Sabje en Bietje; waar zijn jullie gaat het wel goed????
hoi hoi meiden, ja ja het gaat wel goed, alleen hier in het weekend wordt flink geklust (en niet zoals jullie hier bedoelen maar echt met hamers, zagen, boren etc haahaha) Ik ben zaterdag weer voor de combitest geweest. Ik zag er best tegenop en mijn blaas stond op knappen dat we er heen reden. Maar ja moest met volle blaas. En warempel ons wormpje heeft zich om gedraaid en liet zich van de goede kant zien. De uitslag was supergoed. Ik heb net zoveel kans op een kindje met het syndroom van Down als iemand van 15 jaar...geen reden voor vervolg onderzoek dus. Nu dus genieten. @Kris; jawel die eisprong komt eraan bij je hoor! @super weet je zeker dat je niet gewoon echt zwanger kan zijn, 1 dagje ongesteld is niet veel natuurlijk?! @Mutz, moet nog ff op hyves lezen hoor. @Naat, ik snap dat je "klussen" eng vind hoor! Omdat ik in het begin natuurlijk het bloedverlies had, vindt mijn mannetje het eng. Ik minder, maar kan het me wel voorstellen. @all, met Sab gaat ook alles goed hoor! Tenminste dat ik haar vanmiddag sprak nog wel. ;0) zo ga ff de hyves lezen, eten en dan maar weer vergaderen en nadenken over de mexicaanse griepprik voor mijn oudste....de mexicaanse heeft namelijk helaas mijn vriendengroep bereikt. Zelf ben ik snotverkouden, maar voordat ik een jongetje ben, is dat vast weer over.
Smits vergeet jou helemaal. Ik zou idd morgen pas de test hebben, maar kon gelukkig nog eerder komen....zie vorige bericht. Leuk he shoppen voor de baby, ben benieuwd naar wat je hebt gescoord....en dat gevoel van bekaf dat herken ik zeeeeker...alsof je soms een marathon hebt gelopen...
Hoi hoi, Hier ben ik dan...jullie maken je teveel zorgen, alles gaat hier goed.. Tenminste, ben vandaag niet helemaal fit, maar zat vannacht ook weer op de pot en er schijnt ook iets te heersen in het land, haha.. Verder heb ik wel steeds meegelezen hoor, maar de kracht niet om te reageren en bovendien is mijn hoofd een zeef dus ik heb geen idee wat er allemaal geschreven is... Toch een poging wagen.. @ Kris..oleeeeeeeeeeeee oleeeeeeeeeeeee oleeeeeeeeeee je eitjes die gaan knappen....oleeeeeeeeeeeeeee lekker aan de klus vanavond @ Nathalie...euhhh... 1 a 2 keer?? Mijn gemiddelde is momenteel ff denken....0!!! @ Smits...leuk spulletjes gekocht...ik kan niet wachten tot ik dat ook kan doen, ben zo dol op geld uitgeven.. @ Bietje..lekker he zo'n snotneus, gelukkig had je genoeg hulp vandaag in de klas.... mag je eigenlijk ook neusspray als je zwanger bent...?? Jas vraagt even zijn moeder wat die adviseert voor M-er @ Super...2 dagen ongi...vaag zeg, maar wel lekker... en jullie krijgen een pracht kado met pakjes avond @ Jojo..om eindelijk eens antwoord te geven op je vraag over het roken..het gaat boven verwachting super goed... heb zo nu en dan wel trek, maar dan ga ik even iets anders doen... @ Manon...hoe is het met jou?? Weer op de been??? @ Gelukkig..we blijven aan je denken... @ Mutzie ook wil ik graag weten hoe het nu met jou is??? Zo volgens mij heb ik ieder gehad....
Heb helemaal over je combitetest heen gelezen Bietje. Af en toe......... Wat fijn dat de uitslag zo goed is. Heerlijk gevoel moet dat geven...... 37 en dan een uitslag van een 15 jarige. Naat: Bah het is altijd zo balen als je ergens voor zak. Komt de volgende keer vast helemaal goed. Sab: Heb je het nog verteld aan je collega? hihi ik ben ook steeds meer een vergiet. Wist vanavond echt niet meer dat ik alleen zou zijn. Toch maar meer in mijn gaan agenda noteren. Super: 1 dag.... lekker vaag. Kan je je wel een beetje vermaken in de nachtdienst of is het erg slaapverwekkend? En Super het is begrijpelijk hoor dat je ongeduldig bent. Maarrrr die pietjes hebben vast wat leuks en moois voor je. Ga je ovu-sticks gebruiken deze ronde? Foto's staan op hyves
@ Smits...nee heb het niet verteld, vond niet echt een goed moment ervoor, haha... Ach heb nog tijd zat om het te vertellen... Wat een prachtige babykamer...ik wil ook wit en strak..erg leuk...ben jaloers... @ All...woensdag komt hier iemand van moeders voor moeders... spannend, wat als die test van hun nou negatief aangeeft??? Haha...dat haal ik weer in mijn hoofd hoor...Onzeker?? Wie ik??echt niet...