Krisje; Spannend hoor De uitslag zal vast goed zijn meid. Super; Jij zit ook in een moeilijke situatie meid met je ouders, vind het knap dat je jezelf zo goed kunt houden, ook met dingen die er op je werk gebeuren. Alvast veel klusplezier met je mannetje volgende week! Komt helemaal goed. Hier is de verkoudheid minder aan 't worden, nog wel last hoor. Ga maandag waarschijnlijk weer werken, wilde eigenlijk vandaag al gaan maar d8, doeiiii die ene dag blijf ik lekker thuis. Ook veel last van een droge keel. Morgen twee verjaardagen van een nichtje en mijn oom geeft een feest, die wordt 60 jaar. Dus hopelijk voel ik me morgen nog beter. Ga even een boterham eten, moet ook gebeuren
Naat wat een schattige echo foto!! Zo klein maar zo compleet he!!! Wow! Moeilijk hoor met je tante. Wel super lief dat ze zo blij is voor jullie! Super jeetje dat is heftig met die overdosis! Gelukkig is het goed afgelopen! Spannend het Kris! Als je eitje nu gesprongen blijkt dan kan hij ook best bevrucht zijn natuurlijk hahah zooo cool! Hopen maar! Sab niks voor jou dat je zo stil bent!!! Gaat het goed met je of beginnen de kwalen nu te komen??? Geef je er maar lekker aan over hoor en wij hebben onze luisterende oren klaar staan voor je! Jeeej! De veelbesproken lamp van de Karwei is binnen!!! Ben zoooo blij dat we hem uiteindelijk toch gekocht hebben!!! Gister een heerlijke dag met mijn mannetje gehad! Lekker naar het tuincentrum geweest om kerst ideeën op te doen (erg he heb nu zin om de kerstboom op te zetten hahaha) een mooie bling bling piek gekocht verder niks. Daarna nog even wezen shoppen in het dorp. Voor ons zelf dit keer, want meer dan de helft van ons salaris is op gegaan aan onze kleine meid! Daarna weer eens een bakkie gedaan bij mijn schoonmoeder. Kreeg toch een bak commentaar dat ik al zo lang niet was geweest pfff. Ik zei als je zo blijft zeuren duurt het de volgende keer nog langer dus denk dat de boodschap duidelijk was, omdat t daarna gezellig werd. 's avonds lekker tortilla's gegeten en 2 films gekeken. Ik hoor jullie denken en geklust??? Nee hahahah we gingen pas om 2uur slapen en toen wilde ik niet meer. Arme man hahahah! Oh ja volgens mijn schoonmoeder heb ik nog niet echt een buik. Ik was zooobeledigd omdat ik er van mezelf toch niet uitzie als een kamerolifant!!! Zie de foto's op hyves van mijn buik met 20,4weken.... Net belde de kraamzorg om een afspraak te maken voor de intake. 10 dec komt ze langs leuk! Zo weer heel verhaal hahah
Ooooh wat gemeen van je schoonmoeder Jojo. Ik hoop niet dat ze het ook echt gemeen bedoelde. Ga je eigenlijk normaal gesproken goed met je schoonouders om? Je hebt toch echt wel een zwangere buik op de foto's en je bent absoluut geen kamerolifantje!! Toch de karwei lamp gekocht! goedzo, hij is super! ja, als je jezelf niet kietelt.... Naat groot gelijk om nog een dagje thuis te blijven, je gezondheid gaat voorop, zeker als je zwanger bent en al zoveel over na te denken hebt met je tante enzo! beterschap en sterkte. krisje, spannend...wachten op de uitslag van de bloedtest..weet je al wat?? Super..gelukkig voor jouw uit de nachtdiensten en lekker weekend vieren. Om de dag klussen is het beste zei onze gyn ook maar als je niet zo'n zin hebt wel zwaar. Dat wordt oesters eten of koop een leuk setje voor jezelf. Mutzie..heb op hyves gereageerd... sab, smits, bietje..hoe is het met jullie? gelukkig...hopelijk voel je je al wat beter.
ppppppppppfff heel bericht te typen, is het weer weg.... hoi hoi allemaal, hier alles zijn gangetje al voel ik me wel enigszins brak, pijn in mijn hoofd (zit een beetje vast denk ik) misselijk (still) en moe. Hoort er bij, maar niet altijd lekker. @Jojo, fijn he soms schoonmoeders hahah. Je bent in ieder geval wel eerlijk tegen haar geweest! En ik vind je buik mooi hoor, je moet nog 20 weken, wat had ze dan verwacht????? Vind ik nu ook zo grappig; als je aan mensen vertelt (tenminste ik dan) dat je zwanger bent, krijg je van het soort reacties; ja ik vond al dat je wat dikker werd, maar ja dat is zo lullig om te zeggen duuuuh en bedankt he; dus als je zwanger bent mogen mensen het wel zeggen, maar als dat dus niet zo is, dan denken ze het alleen maar lekker dan!! Helemaal voor mensen zoals ik, wiens middelname ook jojo is...ene keer zwaar, noem het wintervachtje en de andere keer veeeeeeel lichter....maar goed, ik liet me weer even gaan. @super, ik heb echt bewondering voor jouw baan, zou mijn ding niet zijn hoor! Knap. Sab wilde ook altijd bij de politie, maar uiteindleijk toch het onderwijs in gegaan, ach wat scheelt het soms he.... zit er trouwens al een beetje hulp aan te komen voor jouw papa en jou? @Naat wat een toestand nu weer met je tante zeg...voor je moeder echt allemaal dubbel en zwaar! Gelukkig had jij iets mee om haar een beetje "blij" te maken, n.l je echo! @Kris wat een toestand zeg met het kwakkie van je a.s man. WIst echt niet dat dat zoveel voeten in aarde had joh....maar ja tis voor een goed doel natuurlijk. Het blijft voor jou een spannende periode! @Manon; kan wel met je meevoelen hoor, hoe je tegenover allesstaat. Het feit dat het nu niet vanzelf gaat, vraagt toch een bepaalde acceptatie van je....en dat gaat denk ik niet 1.2.3 Gelukkig is de medische wetenschap steeds groter tegenwoordig, dus we blijven met zijn allen positief toch! @Mutzie hoe'st het nou? Weet niet of ik iemand ben vergeten, anders sorry...ja sab natuurlijk maar die zie ik vanmiddag weer in levende lijve natuurlijk
Daar was ik ook weer eens en nu even lekker de tijd om te reageren. Vandaag mijn vaste vrije dag en ook geen werkweekend. Genieten!! Ok, ga ik willekeurige volgorde op iedereen reageren. Hopelijk vergeet ik niemand... Begin met de makkelijkste, haha: @Sab: waar ben je???? Alles goed? @Starfish: waar ben je??? Alles goed? Nu wat langer @jojo: fijne schoonmoeder heb je.. Je hebt een prachtbuik en nee, geen kamerloifant, maar mooi zwanger!! Leuk dat de lamp binnen is! Hoe ver zijn jullie met het kamertje? Enne, goed dat je ook voor jezelf shopt, hihi. Bevalt het minder werken? @Krisje: lijkt me best gek voor je verloofdelief om een kwakje in een potje te moeten doen... Ach met een beetje hulp van jou en je kousen moet het goed komen Wanneer krijg je de uitslag van de bloedtest (of bleodtest zoals je hem zelf noemde ). @Manon: hoe gaat het met je? Voel je je lichamelijk al weer wat beter? Niet te veel googlen naar verhalen over IVF he? Je weet dat het goed kan gaan, helaas gaat het ook wel eens mis, maar gelukkig hoor jij daar niet bij (postiviteit werkt ). Ik zal je dan nog even een positief verhaal vertellen, want die zijn denk ik fijner om te lezen. Vriendin van mijn collega is al twee keer via deze weg zwanger geworden in één keer. Ik weet zeker dat het helemaal goed gaat komen! Hihi, vind je tips wel erg leuk om het klussen wat spannender/leuker te maken @Nathalie: mooie foto's op hyves en wat fijn dat je je tante zo blij kan maken in deze moeilijke tijd. Hoe gaat het met de misselijkheid en de snotters? @super: bedankt voor je reactie op mijn pb'tje. Hoe is het met jou? Heftig dienst gehad las ik! Moet bekennen dat ik het altijd wel weer spannend vind als vriendlief weer met zulke verhalen thuis komt @bietje: even een tip over je berichtjes die steeds weg zijn: óf schrijf ze eerst in een Word document óf wat ik altijd doe is mijn tekst voordat ik het vertuur even kopieer. Als ik dan op verzend druk en het is weg zet ik het zo weer terug door het opnieuw in een venster te plakken. Best handig. Vervelend dat je zo brakjes bent... Gelukkig nu weekend. Even beetje bijkomen! Ik geloof dat ik iedereen nu wel een beetje heb gehad... Oh mezelf dan nog even. Echt totaal geen nieuws als het gaat om zwanger worden. Voel niks, is ook te vroeg voor een eventuele ei, ongi is voorbij en zwanger kan ik dus nog niet zijn. Ga nog even naar hyves om verhaaltje te doen en dan ga ik me maar eens klaarmaken voor een avondje kroeg. Wat zijn jullie plannen voor het weekend? Ik ben dus lekker vrij, dus uitslapen en de avonden gezellig eten met vrienden en familie. Fijne weekend en avond allemaal!!
Hallo allemaal, Het gaat hier prima hoor.. heb eigenlijk (gelukkig) geen klachten en voel me top, wat me natuurlijk weer onzeker maakt, want Bietje is al 9 weken misselijk.. Nu is het zo..ik lees wel mee hoor, elke dag zelfs, maar dan weet ik niet meer waar het over gaat en als ik dan wat wil typen, dan is het al drie keer geweest, enz enz... Dus jullie worden gevolgd..don't worry...maar t gaat me gewoon allemaal even te snel, haha...
Ga toch een poging wagen... @ Jojo..leuke opmerking van schoonmama voor een zwanger vrouw.. nou je buik ziet er prachtig uit en ik kan niet wachten tot ik ook zo'n buik heb @ Kris..spannende tijden voor jou en je mannetje..hoop dat je ei gesprongen is vorige week... @ nathalie..druk weekendje weer voor de boeg..hopelijk is het een beetje vol te houden, anders lekker je rust nemen hoor.. @ Super..dat zijn wel de nadelen van jouw baan...wilde inderdaad ook bij de politie, maar werd tijdens de eerste ronde al afgewezen... @ Manon...hebben jullie het al een beetje een plekkie kunnen geven?? @ Mutz..je zit weer in de saaie dagen van je cyclus.. vreselijk vond ik die altijd...hopelijk is dit je laatste saaie periode... @ Bietje...je moet ook rustiger aan doen en eerder eten... Volgens mij heb ik iedereen gehad...ga ik nu nog even naar de hyves..
hoi girls! hier ikke weer... eerst reageren en dan mijn stuiter verhaal.. Nee ik ben nog niet zwanger bloedtest pas volgende week dus ook daar geen positief nieuws van... heb geduld vertel het zo (klifhanger lezen jullie heel het berichtje tenminste haha!!) @ sab... welkom hier... Voor de duidelijkheid, ik ben kris, ben verloofd en ben in april gestopt met de pil... tot op heden niet zwanger en loop nu bij de gyna... hihi... Nee hoor pest je maar, ben gewoon in een pestbui vandaag Jij bij de politie.. het onderwijs is soms ook agentje spelen.. :S als je de klas gister zag waar ik inviel... Wat een k*tklas was dat zeg... wees trouwens blij dat je niet misselijk bent... geniet gewoon van je zwangerschap @ mutz.. zoals sab al zegt... je laatste keer afwachten.. enne bedenk maar gewoon nog maar 2 weken wachten en je hebt je afspraak bij de gyna... daar kan je ook naar toe leven! En veel plezier in de kroeg! @ jojo... Leuk dat je lamp binnen was... Ben benieuwd hoe hij straks in het kamertje staat.. EN ook van deze kant van het land nieuwsgierig naar de vorderingen van de babyjkamer... Je hebt een super mooi bescheiden buikje.. .Je bent géén olifant maar gewoon mooi zwanger... volgens mij zijn hier de meeste jaloers op je mooie buikje wij willen ook ' en schoonmoeders kunnen soms rot opmerkingen maken.. reageer dan ook (zoals jij vanmiddag deed) even bot terug en dan is de bui hier ook over haha... Ik ben ook helemaal in to de kerst... nog maar 3 weken wachten, 6 december staat hier ook de kerstboom hoor @ manon... hoe is het met jou meisje... vind het wel super dat je hier actief bent na zulk nieuws... Maar hier ook super positief!!! je gaan wel de mmm in maar ik weet zeker dat jullie snel je kindje(en later kindjes toch ) mag verwelkomen.. het is alleen met een moeilijkere manier, maarja dat doen wij hier ook al dusss komt goed... Mijn bloedtest is pas volgende week dus de uitslag volgende week vrijdag... @ bietje... mmmm ben gewoon vergeten wat je over jezelf hebt getypt :S in ieder geval dat je sab vandaag zou zien.. In ieder geval, doe rustig aan... Geniet van het weekend en van je zwangerschap @ naat.. een feestweekend bij jullie... wel leuk altijd, maar ook zo vermoeiend! Veel plezier in ieder geval... Hier dus ook een druk weekend... Morgen lesgeven van 9-12 uur aan solisten majo.. Daarna cursus street van 1 tot half 7 en dan s avonds bankhangen (en strijken moet ook gebeuren :S) en dan zondag poetsdag... Maar mijn nieuws!! ik mag maandag op sollicitatie komen.. ok, het is voor een tijdelijke vacature tot einde van het schooljaar in een groep 7 op donderdag en vrijdag... het is maar 10 minuten rijden met de toetoet dus dichtbij.. Wel spannend, maar ben wel bang weer voor de teleurstelling als ik nee krijg te horen :S Maar positief denken he ! Dus ik vanmiddag weer mijn baas moeten bellen 4 x in 2 weken tijd vrij moeten krijgen... :S baalde er wel van maar ja, ik wil wel gewoon op sollicitatie... dus ik verhaal gedaan hij zo... dat wordt wel een hele grote bos bloemen.. maar ik kreeg wel vrij maandag dus maar een grote bos halen en een biertje voor meneer zelf zo een heel verhaal... nog een half uurtje en het forum ligt er even uit..!:S
Hahaha...Kris...wat ben je toch lekker flauw...hahah... Wat super dat je op sollicitatie mag komen..groep 7 een heerlijke leeftijd... Het gaat je gewoon lukken hoor..moet gewoon..kunnen we mooi ideeen uitwisselen voor deze groep.. En wat heb je weer een lekker druk weekend..als ik de helft zou sporten van wat jij doet, dan had ik me toch een strak lijf.... helaas niet dus... Veel plezier dit weekend..misschien tot vanavond...
Zie ginds komt de stoomboot uit Spanje weer aan......... Haha ik word altijd weer een beetje kind op zo'n dag als vandaag. Joepie Sinterklaas is weer in het land. Op een of andere manier voel ik altijd weer de spanning van vroeger. Over 40 min zit ik dan ook de intocht te kijken, hihihi. Gossie alle zwangeren zijn hier lekker bezig met vergeten wat iedereen schrijft. Helaas ik moet ook bekennen....heb er ook last van. @Manon: Nog even en dan mag je terug naar de Gyna en krijgen jullie vragen op al jullie antwoorden. Schrijf ze allemaal op he, voor je weet ben je er een paar vergeten. En om op het positieve door te gaan. Ook in mijn omgeving zijn er prachtige kindjes geboren met IVF. Het gaat jullie dus ook gewoon lukken. @ Krisje: Wat goed dat je op gesprek mag komen. Nu nog even inkoppen. De volhouder wint uit eindelijk! Pffff meid wat ben je toch sportief. Ben je dat altijd al geweest of is dat met je afvallen geboren? @Super: Heftig om zulke dingen mee te maken. Gelukkig dat jullie er optijd bij waren. @JoJo: Heb op hyves gereageerd op je prachtige buik. Lekker laten kletsen die schoonmoeder. Hoe ver zijn jullie inmiddels met het kamertje? Jullie hadden de muur toch grijs geverfd? Ben erg benieuwd. Vind dat namelijk ook wel erg mooi, maarja twijfel, twijfel, twijfel. Vandaag gaan we naar een decorette ( jaja we hebben een mega zaak in dit kleine dorp zitten) om ideeen om te doen. uhhhhhh ik vergeet er nog een paar.... oja @Sab: Geen zorgen hoor meid. Ik heb 2 a 3 weken een beetje last gehad van misselijkheid. Voornamelijk wanneer mijn maag leeg was en ja dat kan heel snel verholpen zijn. Verder verloopt alles gewoon (sneller moe en een hoofd als een zeef tel ik maar niet mee). @Bietje: Volgens Sab moet je rustiger aandoen en optijd gaan eten, dusse doen he. @ All: Ik heb de vraag al een keer op hyves gesteld, maar doe het hier ook nog even. Hoe denken jullie over borstvoeding en flesvoeding? Ik neig erg naar het laatste, maar twijfel dus. Borst is tenslotte beter. Helaas kan je ook alleen maar info krijgen over borstvoeding ( met dank aan Den Haag). Als ik alleen al aan borstvoeding denk zie ik mezelf in koeienstal staan. Ben erg benieuwd wat jullie gaan doen als het kleintje er is.
hahahah Smits ik zeg net precies het zelfde tegen mijn man, dat ik altijd weer zenuwachtig word als Sinterklaas in het land komt hahahaha!!! En nu er lekker bij fantaseren als de kleine er is hoe je dat in gaat vullen hahaha heerlijk! Zit ook de intocht te kijken! Wat is hij snel in het land! Normaal gaat er op de boot altijd van alles mis... haaha Wat betreft het kamertje is nog steeds alleen die muur grijs geverft. We hebben het er toevallig net over gehad hoe we het verder willen doen. Toch ook maar een muurtje heel erg licht roze schilderen. Het wordt immers een meisje hahah! Ik ben van plan om donderdag verder te gaan met schilderen heb er echt zin in om het af te maken! Ik wil wel proberen borstvoeding te gaan geven. Het lijkt me zo intiem, maar als het niet lukt ga ik zonder drama's over op de fles hoor! Krisje wat een goed nieuws zeg! Spannend hoor en ik weet zeker dat je wordt aangenomen! En wat altijd wel lekker is, is dat je wanneer je eenmaal een school binnen bent je daar best vaak kunt blijven voor misschien eerst inval en daarna als er 1 stopt voor vast te komen! Dat is iig mijn ervaring bij mijn werk! Succes gaat je lukken! Ook succes met je drukke programma van vandaag! Naat voel jeje weer wat beter? Hoop het! Dan kan je lekker gaan genieten van alle feesten en partijen dit weekend! Sab heerlijk toch dat je niet veel kwalen hebt, behalve het gaatje in je hoofd! Ik zou er voor tekenen en ik denk onze kotsende dames hier ook! Mutz saai he die wachttijd voor je ei! Hopen dat hij toch ergens zijn koppie om de hoek gaat steken he! Ik moet vandaag helaas weer werken. Nou ja mag niet klagen, want deze week moest ik maar 3 dagen en volgende week ook hahah maar heb zo'n zin om aan het kamertje verder te gaan! Morgen ga ik met mijn beste vriendin naar een concert. Durf bijna niet te zeggen van wie hahah want genant is het zeker! Maar jeugdsentiment is en blijft het voor ons want wij gaan naar de Backstreet Boys hahahahhahahahhaha!!!!
grappig trouwens! Smits Sab en ik hebben onze week wisseldag op zaterdag!!!! Jeeej Sab 7 weken zwanger, Smits 15weken zwanger en ik 21weken zwanger!!!!! Naat en Bietje welke dag wisselen jullie van week???
jojo ik gooei roet in eten... of nu pepernoten... Mijn wissel is op zondag, banner loopt dus 1 dag voor. hihihi zo soepel ging het toch niet die intocht
Nou Smits...dan strooi ik even mee, want volgens mij is de mijne ook op zondag, hihi... Leuk he Sinterklaas.. zat het ook te kijken, maar mannetje ging zappen...stom, haha... @ Jojo...lijkt mij ook heerlijk om aan het kamertje te beginnen... grijs vinden wij ook erg mooi, wie weet wordt dat het ook wel... @ Smits..tja borst of fles..ik weet het niet..borst lijkt me heel speciaal, maar fles weer super makkelijk..en dan afkolven..dat zie ik dan ook niet zitten en krijg er ook koe beelden bij, hihi... En of de borst beter is..ik weet het niet hoor, mijn neefje (nu 9) is ook groot..(super groot) geworden met de fles, omdat borst niet lukte..en dan was hij ook nog 9 weken te vroeg..dus tja..
Waaaaaah, jojo gaat naar de Backstreet Boys!!!! Oh ik ben zooooo jaloers!! hahaha! Was zo fan Wie was jouw idool? Ik was zo gek van Brian, hihi! Veel plezier! Wil natuurlijk heel graag verslag. Leuk hoor, jeugdsentiment
Smits, ik was jou gewoon helemaal vergeten in mijn reactie bedacht ik me gister... Sorry hoor... Ben je weer helemaal beter? Ik ben altijd een beetje bang voor verkleden mensen... Maar het sfeertje om Sinterklaar is wel helemaal geweldig. Ik ga helemaal terug in die tijd als ik manderijnen ruik, hihi. Kennen jullie dat,bij een geur terug gaan naar een gebeurtenis? Vroeger (misschien nu ook nog) kreeg je altijd manderijnen van de Sint bij de intocht. Niet dat ik al zwanger ben, maar heb wel mijn ideeen over borst- of flesvoeding. Ik zou ook wel graag borstvoeding willen geven. Ik zie het nu bij mijn zus. Tis wel makkelijk, je hebt het altijd bij je en het is goed voor je kleine. Kan me ook wel voorstellen dat vrouwen en het niet willen, want het is ook wel een aanslag op je lichaam, vermoeiend en je bent de enige die het kan. Je moet doen waar jij je goed bij voelt. Als jij je niet goed voelt bij borstvoeding, dan niet doen, dat voelt je kleintje ook.
Nou lekker dan daar gaat het leuke idee om samen de wisseldag op zaterdag te hebben hahahaha! Jaaa Mutzie ik ga foto's maken hoor! Zal dit jaar niet vooraan gaan staan, omdat ik veel te bang ben dat ik door de hitte bevangen wordt, maar foto's komen er zeker!!! Ik zit gewoon voor het eerst stiekem op mijn werk op het forum ooh hoo ik ben slecht! Maar heb geen zin om te werken en ben gewoon zo moe de afgelopen dagen! Hebben jullie daar ook last van? Zal wel door het weer komen. Helaas zien mijn clienten het ook altijd gelijk aan me dus moet ik de hele tijd een happy face opzetten om het weg te wuifen... Nou ja morgen en maandag lekker vrij dus doe het nu nog lekker rustig aan hier!
hoi girls, ben ik er weer, is er helemaal niemand hier helaas moest ik de optocht door mijn cursus missen maar hier ook helemaal blij als deze maanden komen helemaal op en top sint fan! vroeger ook altijd piet geweest, een jaar of 7 ofzo dus ben wel voor zulke dingen.. ben zelfs zo iemand die al twee jaar lang in de schoenen van mijn a.s. (jaja meneer sloddervos is zijn 2e naam ) pepernoten strooit s nachts/s avonds/s morgens... haha... maar ook een erge kerst fan, dus ben ook wel blij als het straks 6 decmeber is... dus smits.. Hier ook lekker heel de dag in hyper bui door sinterklaas.... nu ver over hoor ben er moe :S Het sporten heb ik altijd al wel gedaan vanaf mijn 5e, maar geef nu 6 jaar majo trainingen en voor het 3e jaar street... Duss dat is niet door het afvallen gekomen.. Over het geven van borst-/flesvoeding... ben er niet aan uit wat ik zou willen. Denk dat ik graag borstvoeding zou willen geven maar de romslom van het afkolven zorgt er wel voor dat ik twijfel... maar ja, ben nog niet zwanger dus kan er nog over na denken... @ jojo... grijs met roze is een mooie combi.. Ik denk dat wij voor bruin gaan, in ieder geval ik zou graag voor basis bruin gaan past ook mooi bij baby blauw/baby roze/mint groen... En bij witte meubels.. Maar he, dat is weer mijn eigen inbreng... De backstreet boys... Ik was vroeger fan van de spice girls... Ken nog steeds alle nummers mee blerren haha.. maar de backstreet boys vond ik ook wel goed.... ben benieuwd hoe het morgen was... laat het wel weten he!?!? op je VRIJE maandag nou smits... ben nog niet zwanger maar weet ook even niet meer op wie ik nog moest reageren sab, zou erg leuk zijn als we samen ideeen kunnen gaan uitwisselen... ben nu al wel wat aan het zenuwen... Weet niet of ze meer uit genodigd hebben.. De vacature stond er pas sinds woensdag op, donderdag sollicatie weg gedaan, gisterochtend al een reactie terug.. Dus dat lijkt wel gunstig, toch??? :S Nog wat nieuws hier... vanavond naar de pepernotenmarkt geweest hier in het dorp (jaja, om in de sint sfeer te blijven ) met schoonouders en schoonzusje.. kregen het over mijn afspraak maandag. A.s. had thuis laten vallen dat ik weer terug moest... ik vertellen hoe het nou in mijn lichaam werkt en toen zijn mijn schoonmoeder, hoop wel dat het straks mag lukken hoor, weet hoe erg je het zou vinden niet zwanger te kunnen worden... en dan maar een bruiloft uitstellen hoor, als je nu zo zwanger zou raken dan zou dat ook een wondertje zijn toch?? als je tot nu toe geen eisprong heb gehad... Ze weet trouwens niet dat we bewust klussen en de test enzo doen. Ze denken dat ik alleen naar het ziekenhuis ga om te zien of ik een eisprong krijg door hormoonmedicatie... Maar was wel fijn even mijn ei kwijt te kunnen... al luisteren jullie ook goed hoor Meiden, wanneer gaan we nou samen eten ? jojo is nu wel vaker vrij toevallig dinsdagavonden niet vrij voortaan
een pepernotenmarkt, klinkt lekker Kris. Fijn dat even je ei heb kunnen luchten. Ik vind het zo knap dat je je mond verder kan houden. haha schoenen vullen doe ik ook ieder jaar. @jojo: veel plezier vanavond. Ben benieuwd hoe je nu vindt. Roze met grijs is inderdaad een goede combi. Wij hebben gisteren heel wat behangboeken doorgespit. Wat een drama. Dacht werkelijk dat we er niet uit zouden komen. We houden absoluut niet van tekeningetjes alla beertjes etc en tja dat zagen we alleen maar. Maar we zijn toch geslaagd. Het is een grote grove bloemprint geworden ( alleen de contouren) in het blauw en zilver. De achtergrond is wit en zit ook een beetje zwart in. Klinkt wel erg vaag zo hahaha. Daarbij laten we van een doorschijnende zilverstof een vouwgordijn maken en van een witte stof de gewone gordijnen. en dan antraciet kleur vloerdekking op de grond. Het totaal plaatje ziet er zo gaaf uit. Vandaag gaan we het oude behang van de muur halen, heerlijk, heb er helemaal zin in. @Bietje: Mijn 20 echo staat ook 22 december gepland. Hopelijk gaan we met een gerust hart de kerstdagen in.
Wow Smits dat klinkt echt heeeeel erg hip en trendy! Kan ook voor allebei he! Heel stoer, ben benieuwd naar t resultaat!!!! Ik laat jullie weten hoe het was! Net opgezocht dat Madcon in het voorprogramma staat! Die van beggin begging youhouhouhou lalalalalaalaa hahaha zo leuk! Ik ga ff de voetbalvrouwen kijken met manlief, heeft hij ff gedownload! Kris fijn dat jeje ei (hihi) kwijt kon bij je schoonfam! Is toch altijd prettig om er met je familie over te kunnen praten!