@jojo, doe je alsjeblieft rustig aan!!! Harde buiken is op zich niet erg, want je lijf is aan het oefenen, maar teveel harde buiken is niet goed. Ook hier weer uit ervaring!!Dus denk om jezelf!!
@smits, leuk op dezelfde dag de 20 weken echo...ben reuze benieuwd. Willen jullie weten wat het is? En zo ja aan wie ga je het dan vertellen?? Ik zit dus te vertellen aan Mark; he grappig we hebben de 20 weken echo op dezelfde dag. We zijn ook ongeveer even ver zwanger, toevallig he?? Ja duuuh niet dus...logisch als je ongeveer net zo ver bent, dat je ook ongeveer gelijktijdig de 20 weken echo kan hebben. was weer behoorlijk blond en een stukje overbodige informatie...hihi, volgen jullie het nog...zo niet, geeft niet hoor.
@ Bietje...nee niet lekker gewerkt..ik ben veel te moe de hele dag...bleehhh...En dan ook nog mijn wegtrekker van vanochtend..heerlijk... @ Jojo..teveel staan swingen bij the bsb?? haha..die kleine van jou komt nu al in opstond..hier trouwens ook enorm veel last van afscheiding hoor..heb abbo op het toilet, haha... @ Kris..spannende tijden dus weer even..en natuurlijk kan het altijd beter...dat is toch bij elke leerkracht zo...ik geef af en toe een rekenles en dan denk ik bij mezelf...jeetje als ik dit tijdens mijn stage zou doen, dan had ik mijn diploma nooit gehaald, haha @ Nathalie..wat een mooie wagen zeg..neem je helemaal een nieuwe?? Wij hebben ook een tweede hands gekocht... wil dan liever mijn geld aan andere dingetjes uitgeven..maar ieder zijn ding... En toen wist ik het niet meer, haha...Wordt nog leuk morgen..ben de voorzitter tijdens de vergadering, haha...
Sab; Wat vervelend dat je zo moe bent, heb er ook nog wel last van maar 't wordt wel minder merk ik. Ja, we hebben de wagen nieuw, krijgen de wagen van mijn schoonouders en de kinderkamer mogen we uitzoeken van mij ouders, wat een verwennerij he Zijn er wel heel blij mee. Bietje; Leuk die kleuren van je kinderwagen! Heb je heen foto? Voor op Hyves. Nou ik vind dat mijn buikje nu wel iets meer zichtbaarr wordt, stond net onder de douche en merkte het echt al, echt leuk... Blehhhhh morgen EHBO cursus...maar daarna lekker stoofpeertjes eten bij mijn moeder samen met mijn vriend en mijn vader ook natuurlijk wahhaha
Bietje wat balen dat je nog steeds misselijk bent! Hopen dat het snel minder wordt of gewoon helemaal weg is! Sab sterkte met voorzitten morgen hahah! Vies he die afscheiding. Hopen dat dat ook minder gaat worden want is echt niet prettig! Kris spannend hoor wachten of je het geworden bent! Zo te horen heb je het voor je gevoel wel goed gedaan toch? Ik zal heeeel hard voor je duimen! Naat lekker gegeten bij je ouders??? Leuk dat je al een buikje krijgt!!! Maak je wel foto's! Voor jou zijn de veranderingen nu misschien niet zo groot, maar als je de foto's vande weken naast elkaar legt zul je zien dat het echt snel gaat! En ik ben ook benieuwd dus zet t op hyves Bietje begint jouw buik al te groeien eigenlijk?? Fotoooo's!!!! Ik denk dat dit mijn eerste echte harde buik was. Heb wel vaker last van een gespannen buik maar nog nooit zo als dit. Ik heb me vandaag wel lekker rustig gehouden, want een harde buik krijg je niet voor niks denk ik... Vanmiddag op mijn nichtje gepast wat een lekker ding is dat toch! We gingen samen naar de verjaardag van mijn vriendin en later nog even boodschapjes doen. Madame is bijna 2 maar wil niet meer in de buggy dus aan t handje lopen. Zo schattig zit ze tijdens het lopen steeds kusjes op mijn hand te geven en mijn hand te knuffelen. Ben echt verliefd op haar hahahha!
Ik ben er! Heb alleen weinig te vertellen... Lees wel mee en zal morgen uitgebreid op iedereen reageren. Zit nu ondertussen tv te kijken; Benelux Next Topmodel... Wat doen jullie?
Hier ook de finale van Benelux next topmodel aan t kijken! Wie vind jij het mooist??? Ik weet het echt niet!
Ik vind Rosalinde de grappigste met de meeste zelfspot hou ik wel van, maar of zij is wat ze zoeken?? Maxime kijkt erg nors en die andere vind ik een beetje hoochy!!
zo nu even reageren.. bietje... donderdag en vrijdag zou de dagen worden.. Ik denk dat ik de proefles moest geven omdat ze zeker willen weten dat ik sterk in mijn schoenen sta. En dat niet voor de kids maar voor de moeilijke ouders die er zijn :S de vacature is vrij gekomen omdat een leerkracht min of meer is weggepest door de ouders vertelde de locatieleidster Niet in de klas waar ik nu heen zou gaan maar in een andere klas. de duo partner gaat 2 dagen die groep draaien nu. Het is een groep 7 van 13 kids. Super leuke groep trouwens Oja, 4 kandidaten is niet heel veel hoor... Hier in brabant heb je gemiddeld op een vacature 50-100 brieven. Weinig werk namelijk, dus veel sollicitanten. Geluk dat deze vacature er pas op stond waardoor ze minder aanmeldingen hadden... @ sab... mm... dat wordt een korte vergadering volgens mij haha... Ik ben hier ook moe, maar ja, dat komt niet van een zwangerschap maar gewoon drukke dag haha... @ jojo... goed dat je je gemak hebt gehouden luister naar je lichaam! @ naat... Iedereen is aan de stoofperen... :S eerlijk gezegd heb ik ze nog nooit zelf gemaakt... En het is best lang geleden dat ik ze op heb... Iemand kooktips jojo, jouw vent misschien ) En vandaag weer gewoon aan het werk geweest??? of had je nog te veel snot ? en vandaag moeten overgeven? @ mutz... lekker relaxd op de bank volgens mij... meiden, dank je wel voor jullie mede leven allemaal morgen duimen he??? Kan nooit kwaad, maar ja 4 in totaal is maar 25 % kans.. Hopen dat het wel wat wordt..
hahaha, lees net nog even wat er is geschreven, voordat ik mijn bedje in duik...maar hoochy ken ik ook niet hoor. Dacht al dat het aan mij lag, hihi. Hier het mooiste meisje van de klas gekeken met dikke tranen door die lekkere hormonen, hahaha ik zit al te janken bij het journaal....hebben jullie (de zwangere onder ons) daar ook last van? En mijn buik, tsjaaa...die is wel zichtbaar ja. Vrij snel al hoor. Mijn mams vindt het in ieder geval nodig om er elke keer opmerkingen over te maken; tssjee je bent echt zwanger hoor! Ja duuuuuuuh en zo'n collega (2 zelfs) heb ik ook; de ene zegt gewoon; je wordt nu echt dik (en de woorden wegslikkend; jij ook en je bent niet eens zwanger, zeg ik budankt) en de andere collega, jullie kennen haar wel; wijst me ook dagelijks op mijn buik. Maar gna gna...wacht maar totdat het wereldkundig wordt gemaakt dat ook ZIJ zwanger is! can't wait! Kris jij gaat het gewoon worden hoor, ik voel het aan mijn water (vruchtwater dit keer) Ik volgde in het begin ook bntopmodel, maar ben afgehaakt, vind het wel leuk om te lezen dat Rosalinde heeft gewonnen, dat gunde ik haar wel. Nou meissies, ga mijn bedje in, zal binnen kort eens kijken of ik iets op de hyves kan zetten wat foto's betreft. Morgenmiddag ga ik trouwens voor de mexicaanse griepprik. Ga hem toch halen... welterusten
Gelukkig: temperaturen heb ik ook gedaan. Maar ik heb een oorthermometer gebruikt. Je moet elke dag rond dezelfde tijd temperaturen. Begin op de eerste dag van je menstruatie(het begin van je cyclus dus). Het beste is om het te doen als je net wakker wordt en nog niet bent opgestaan!! Wekker gaat, ding erin, gelijk opschrijven. Op een gegeven moment zie je een stijging van ongeveer een halve graad(kan ook iets minder zijn 0,3 tot 0,5), nu is je ie gesprongen. Sex heeft geen zin meer nu trouwens je bent dan al te laat. Maar als je dit een paar maanden doet zie je wel hoe regelmatig je bent of juist niet. Als het goed is daalt je temp vlak voor je menstruatie weer naar het beginpunt. Houdt ook goed andere gegevens bij; wanneer je sex hebt gehad(handig om te weten ook voor arts als het niet lukt) en als je een keer op een andere tijd hebt getempt of het de avond ervoor heel laat(vroeg)gemaakt hebt want dat kan invloed op je temp hebben. Het werkt trouwens niet als je onregelmatig werkt, ik draai nachtdiensten en kwam erachter dat het dan niet betrouwbaar is. Je lichaam werkt dan anders en je temp ook(gaat bij mij omhoog in de nachtdienst, wel grappig om te zien). Heel precies zijn en regelmatig leven dus voor dit systeem. Hoop dat het jou wel lukt. Dokter zei dat hetzelfde kan gelden voor de ovu-testen. Als je onregelmatig werkt kunnen deze ook onbetrouwbaar zijn. Pff heel verhaal, maar het is dan ook best lastig hoor, onderschat het niet. Het is wel erg leuk om na een maand een curve te kunnen maken! Veel succes!!
Hoochy is hoerig hahahah in t engels!!! Of ik het goed schrijf weet ik niet hoor hahah! Dat janken om niks wordt bij mij een beetje minder heb ik het idee, maar had het wel heel erg! Jeetje dat temperaturen is me nog al wat zeg! pfff maar alles voor een goed resultaat!
hahah jojo... ik was het al aan nederlands uit aan het spreken.. hoo- kie.. in plaats van hoe schie uitgesprongen dan in het moeilijk gezegd, op zijn fonetisch Bietje, ik jank ook bij alles, en dan ben ik niet zwanger... Maar ik krijg hormonen he dus dan krijg je ook dat soort dingen.. Schoonmoeder had het zelfs gevraagd aan mijn a.s waarom ik zo emo was de laatste tijd :S mmm.... manon... puff.. dát alles is dus dé rede dat ik niet temperatuur... Zo veel moeite... Ok, steeds naar het ziekenhuis is ook niets hoor, maar dit is ook niets voor mij... Zag dat je donderdag 1 jaar g. partnerschap had wat leuk zeg!
Zo, ik zal even de tijd nemen om te reageren... Zit weer eens gezellig in mn uppie op de bank, vriendlief is aant werk. Best wel een lekker hoor, geloof namelijk niet dat hij het altijd erg gezellig vindt als ik altijd achter de comp zit, hihi. Als ik nou een heel regelmatige cyclus had gehad van 28 dagen, dan waren dit mijn vruchtbare dagen... Heb er weinig vertrouwen in dat er een ei zal springen, maar we klussen braaf om de dag, hihi. Ga ik alleen geen weken volhouden denk ik Maar goed, volgende week vrijdag mag ik naar de gyn, dus tot die tijd wil ik het wel volhouden denk ik Heb trouwens een topic gevonden waar een hoop meiden zijn met zulke cyclussen, wel fijn om te lezen dat ik niet de enige ben. Trouwens, waar is mijn mede lange-cyclus-topicster Julesz? Ok, genoeg weer over mij, ik ga eens even kijken of ik nog een beetje weet hoe en waar jullie zijn... @Kris: spannend hoor, afwachten op antwoord op je sollicitatie. Zou natuurlijk geweldig zijn! Fijn trouwens dat je het een beetje hebt kunnen delen met je schoonmoeder. Ik wil af en toe ook zo graag even mijn verhaal kwijt, maar ik hou nog even mijn mond. Kan je trouwens redelijk je afspraken bij de gyn een beetje plannen of moet je echt op een bepaalde dag en tijd terug komen? Ik werk namelijk niet hele dagen, dus hoop het daarom heen te kunnen plannen. Kan het namelijk niet op mijn werk met een slechte smoes aankomen waarom ik vrij moet nemen... Mijn moeder is mijn baas.... Zij weet wel wat me bezig houdt en we vertellen meestal ook wel even wat we gedaan hebben de dag... Heb je het met verloofdelief er al over gehad of jullie door gaan met de gynbezoekjes? Ik snap heel goed dat je niet wil stoppen. @jojo: wat eng lijkt me dat die harde buiken. Kan me niet voorstellen dat je kleine meisje niet van the BSB houdt! Oh, ben net als Kris wel benieuwd naar een goed recept van stoofpeertjes. Dol op, maar nog nooit gemaakt. @Smits: wat klinkt het behang mooi zo op 'papier'. Ben benieuwd naar de foto's. Vind dat zilver ook erg gaaf, hebben wij sinds vorige week ook op de slaapkamer, helemaal hip. Leuk dat jij en bietje op dezelfde dag jullie 20-weken echo hebben! Leuk kerstcadeautje! @Gelukkig: goed te horen dat het beter gaat nu je wat minder bezig bent met de topic. Ook totaal geen ervaring met tempen en als ik het zo lees van Manon vind ik het ook nogal een gedoe... Ik hoop dat je nu gewoon raak hebt geschoten, dan hoeft het allemaal niet. @Naat: Wat een gave wagen hebben jullie uitgekozen. je worden verwend door de aanstaande opa's en oma's! Ben je al minder misselijk? @Manon: hoe is het met je? Je mag bijna terug naar de gyn. Gaan jullie dan ook al kijken naar hoe en wat verder of alleen controle? Donderdag een klein feestje voor jullie jaar geregistreed partnerschap? @Sab: je hebt maar weinig te vertellen! Alles gaat goed? Ook wel eens lekker. Nog geen kwaaltjes? Balen alleen dat je zo moe bent. Hoe gaat het met je mond houden? Of heb je het al veel mensen verteld? Ik zou t zooo moeilijk vinden!! @Bietje: leuke reacties krijg jij! Dik is nu niet echt een positief woord.. Gelukkig ben jij 'dik' door een leuke reden en kan je dat niet van je collega zeggen Onze topicstarter Starfish is ook al even niet meer hier geweest.. Ik geloof dat ik wel weer even bij ben... Vanavond avondje tv, wat kijken of doen jullie?
Krisje... ik zag gelukkig al snel dat het bij mij geen zin had dus gelukkig niet veel tijd verspilt aan het temperaturen. Ja...donderdag zijn we 1 jaar "getrouwd" we gaan lekker 2 romantische nachtjes naar Groningen in het Hampshire Hotel. Ook leuk omdat ik nog nooit in Groningen geweest ben!! Bietje...huilen om niks..dat kan ik de laatste tijd ook goed...zal wat worden als ik mezelf straks moet inspuiten met hormonen!! Arm mannetje van me Goed van je om de griepprik te halen! Naat..lekker stoofperen..kreeg er gelijk weer trek in en heb ze gelijk gekocht...heeeeerlijk.(wel de kant en klare trouwens hihi) Next Top Model kijk ik niet dus kan ik niet over meepraten, vanavond is weer Net 5 vrouwenavond met Samantha Who en Being Erica. Gister Grey's anatomy. Deze series neem ik zelf op als ik moet werken of op vakantie ga!
hoihoi, mutz... een avondje alleen op de bank... dat staat op mijn planning a.s. bij de voetbal... En had eigenlijk moeten strijken en wassen, maar mijn schoonmoeder heeft vandaag alles gedaan, zonder dat ik iets had gevraagd, voelde me eerst lullig... Nu alleen maar blij dat het gedaan is haha Over de gyna... Is wel een hoop gedoe hier hoor.. Ik ben zo wie zo maandag- en woensdag middag vrij en hoopte dus een beetje die middagen de afspraken te planenn. Maar hier worden de echo's alleen in de ochtend gemaakt. En het ligt eraan hoe je eitje groeit. Heb je nu om de dag een afspraak en zien ze de 2e dag dat het eitje ineens 3 mm extra is gegroeid planenn ze gerust een afspraak voor de volgende dag... Dussss het is niet makkelijk plannen met werk ervaar ik zo hoor... dus inderdaad niet makkelijk om smoesjes te verzinnen.. misschien een optie om gedeeltelijk de waarheid te vertellen.. Hier weten ze dus dat ik geen ongi heb gekregen meer maar weten niet dat we zwanger wilden worden.. Succes met klussen trouwens mutz! Hier wil mijn a.s. dus na deze maand rust nemen tot juli/augustus... niet echt mijn mening maar ja, het is niet anders.. moeten er beide achter staan.... Nog niets gehoord van mijn sollicitatie... geen mail, geen belletje... Balen!!!! :S mmm... vriendlief komt nu ineens thuis!?! heel mijn avond weer om gegooid zo! puhhhffff
manon bietje en smits er ook ineens! hi girls... manon, lekker 2 nachtjes samen weg... even lekker van elkaar genieten zal vast goed komen!!