Gestopt met de pil in mei, wie nog meer?!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Starfish, May 7, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sunshine1

sunshine1 Niet meer actief

hmm zit te twijfelen of ik niet misschien maar eerder een test zou gaan halen...wat zouden jullie doen? ik drink bv normaal heel weinig...weet ik,dat is slecht...maar nu moet ik wel gewoon veel plassen! das wel een beetje raar toch?pfff wat kan je hoofd op hol slaan zeg als je zwanger wilt worden haha!

2. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

@ annelies: ik had die test allang gehaald haha!

3. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

May 21, 2007
    2,779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Ik geloof zelfs dat je het pas bij 30 weken ofzo hoeft te vertellen. Dan is het bij de meesten natuurlijk al wel te zien maar eerder hoeft niet als je niet wil.

@annelies als je graag wil testen zou ik dat gewoon doen anders blijft het toch maar steeds door je hoofd spoken en daar word je ook helemaal gek van.

Waarom heeft moeder natuur het toch zo moeilijk gemaakt. Waarom niet dat als je sex hebt zonder anticonceptie word je altijd zwanger. Is toch veel makkelijker.
    Ach ja wij gaan denk ik vandaag nog aan de klus en dan zien we het wel over 2 weken.

4. BellaNoa

@ majel: ik wilde dat het ook zo werkte!

5. sunshine1

sunshine1 Niet meer actief

haha ja werkte het inderdaad zo maar!
    en wat ik dan weer niet snap is dat de mensen die heel graag zwanger willen worden die worden het niet of niet "1,2,3". en mensen die het niet willen, die worden het juist wel!
    nou ik moet helaas stoppen want ben bijna klaar met werken en thuis heb ik nog geen internet.
    tot morgen damens! en misschien haal ik wel een test haha....

6. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566
    31
    48
    hoi meiden.. hier een avond bank gepland. alle leerlingen afgezegd.. heb een barstende hoofdpijn (waarschijnlijk door al het piekeren natuurlijk!!) en wilde even rust voor mezelf...

@ mutzie.. Dank je voor het toevoegen van mijn NO... en volgens mij zeg je het helemaal goed zo...

@ jandl.. het enige nadeel is dat je zoals al gezegd is vaak eerst een half jaar of jaar contract krijgt... dat zou dan eventueel niet verlengd kunnen worden.. Maar daar denken we niet aan... Lekker positief ingesteld blijven! :D

@ Majel24: helemaal met je eens hoor...

Hier heb ik ook wel veel afscheiding de laatste periode gehad... Houd het natuurlijk ook meer in de gaten.. maar er is geen zwangerschap of ongi op gevolgd.. dusss naar mij moet je niet kijken...

7. super80

super80 Fanatiek lid

Jun 8, 2009
    1,788
    0
    0
    Naam: Leeftijd: Kinderen: Laatste pil: maand eerste ronde
    Chelleke / 27 jr / 1 zoon / 12-05-2009 /1e ronde juni '09

FM81 / 27 jr/ 0 / 10-05-2009 /1e ronde juni '09
    Jandl / 22 jr / 0 / 30-04-2009 /1e ronde juni '09
    Jufkrisje / 23 jr / 0 / 5-4-2009 /1e ronde juni '09? (NO)
    Majel24 / 26 jr / 1 zoon / 19-05-2009 /1e ronde juni '09
    Mutzie / 27 jr / 0 / 28-04-2009 /1e ronde juni '09? (NO)

Nathalie / 21 jr / 0 / 21-05-2009 / 1e ronde juni '09
    Starfish / 26 jr / 0 / 08-05-2009 / 1e ronde juni '09
    Super80/ 29 jr/ 0/ 21-05-09/ 1e ronde juni '09

Zo ik sta er ook weer op. Mijn account was er niet meer!!!! Jeetje heb weer veel gemist zie ik!

Even een tip voor een ieder (misschien wisten jullie het al) als je glijmiddel gebruikt tijdens het klussen heb je minder (veel minder) kans om zwanger te raken. Door het glijmiddel kunnen de zaadjes hun weg niet vinden. Een oplossing hiervoor is het glijmiddel PRO SEED. Dat is het enige glijmiddel wat geen effect heeft op het zaad. Dat je het even weet.

Hoe maak je ook alweer die banner?

8. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566
    31
    48
    bij je gebruikersprofiel je handtekening aanpassen...

hier geen glijmiddel nodig :D maar het klopt wat je zegt...!!! super

9. mevrnathalie

mevrnathalie Fanatiek lid

May 20, 2009
    1,494
    0
    0
    @FM81; Ja, hahaha wie weet dezelfde persoon hahaha zal wel heeeeeel toevallig zijn.

@JufKrisje; doe lekker rustig aan meid, laat je verwennen door je mannetje en alles komt goed heus, gun het even wat tijd. Ik ken iemand die heeft er bijna 2,5 jaar over gedaan om zwanger te worden van de eerste en binnen NO TIME ook weer zwanger van de tweede. Geduld wordt beloond zeggen ze (ik weet het is moeilijk...ik heb ook helemaal geen geduld)...

Nou dames leuke avond. Ik ga lekker tv kijken en vroeg naar bed met manlief hihihihi voor je weet wel

groetjes

10. super80

super80 Fanatiek lid

Jun 8, 2009
    1,788
    0
    0
    even checken of mijn banner het doet

11. super80

super80 Fanatiek lid

Jun 8, 2009
    1,788
    0
    0
    Jufkrisje, thanks hij doet het volgens mij weer....

12. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566
    31
    48
    @ nathalie... hoop ik ook gewoon hoor... we zijn nog jong zat... 23 en met vent 27 duss hebben nog tijd zat... Maar het liefst was ik natuurlijk eergisteren al zwanger bij wijze van :D

13. super80

super80 Fanatiek lid

Jun 8, 2009
    1,788
    0
    0
    @jufkrisje, jij bent toch ook begonnen met Etos zw? Merk je al iets verschil? Ik hoop echt voor je dat het gaat werken...

14. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566
    31
    48
    nee niet echt... vandaag wel hoofdpijn en misselijk geweest maar dat kan door veel verschillende dingen komen... Gister drukke dag gehad, in mijn diepe slaap gewekt door mijn wekker e.d.

Verder niets... maar tot nu toe heb ik na het stoppen met de pil niet veel verschil gemerkt in mijn lichaam.. Wat meer puistjes, 2 kilo aangekomen maar verder ook niets...

15. super80

super80 Fanatiek lid

Jun 8, 2009
    1,788
    0
    0
    Ik merk het ook aan wat meer puistjes. Verder heb ik een paar dagen een wat zeurderige buikpijn (in de onderbuik) gehad. Ik gebruik Etos zw nu 2 weken. Sommige meiden werden er niet lekker van maar daar heb ik gelukkig geen last van. Iets wat misselijk soms maar dat komt gewoon omdat ik me te zenuwachtig maak..........

16. BellaNoa

@ jufkrisje: ik weet het dat je maar een half jaar of jaar contract krijgt maar dat is niet zo erg... als ik deze tijd maar uitzing hihi... met een kind wil ik toch maar 2 dagen werken...

Hier trouwens ook last van pukkels...... zou het erbij horen?

17. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566
    31
    48
    geen idee... ik vind ze alleen knap vervelend.... geef mijn majorette trainingen ook aan pubers en die hebben ook veel puistjes natuurlijk... Zie het nu weer allemaal terug bij mezelf... heb ze niet gemist hoor :(

Denk dat het komt omdat we gestopt zijn met de pil.. De hormonen moeten dan weer in balans komen en in het begin gaat ons lichaam puberen????

Net als die vreemde buien die ik soms heb... SOmmige dagen heel emotioneel of down... Maar dat hoort er ook bij zeggen ze... Sorry super80, weer een klacht hihi... maar dat was al voor ik met de etos pillen begon...

@ jandl... zo ist... leef nu, en denk niet te veel aan straks.. Doen wij ook.

Wij hebben nu namelijk een best hoge hypotheeklast :( en als ik een baan zou hebben n.a.v. mijn hbo diploma heb ik hogere inkomsten en zouden we die hypotheek over kunnen schrijven op onze naam... (nu staat hij helaas op mijn vriend en zijn ouders naam en woon ik bij hem in) Maar daarvoor zou ik dus een baan in het onderwijs moeten hebben, en het solliciteren gaat niet makkelijk met de weinige banen op dit moment... Met deze lasten redden we het allemaal redelijk, zoals ik al eerder zei met wat luxe e.d., maar het zou fijner zijn als we het ruimer zouden hebben...

Maar dan moet je kiezen.. Eerst een baan met een contract (voor onbepaalde tijd??) of gaan voor een baby...??? onze keuze is gaan voor een babytje.. En mocht het werk er ook nog bij kunnen komen, is het natuurlijk helemaal super...

18. BellaNoa

Ja ik kan nu op dit moment ook niets vinden als Hypotheekadviseur, dus ja dan maar met een mindere baan, als er maar geld binnenkomt. En wij hebben ook zoiets van dat we voor een kindje gaan ipv de vaste contracten enzo, maar goed nu mijn vriend dus in dezelfde situatie zit als ik word het een ander verhaal, aangezien wij ook een hypotheek hebben, ik wacht het wel even af hoe het gaat, misschien hebben we beide zo iets anders, ik kwam nu namelijk viavia bij een verzekeringsmaatschappij terecht. Meestal als je er viavia komt dan gaat het een stuk sneller en misschien word ik wel aangenomen. Anders heb ik altijd de thuiszorg nog hahaha... Vriendlief wil ineens iets voor zichzelf beginnen, hij heeft daar 3 jaar geleden wel zijn papiertjes voor gehaald maar het was er toen niet van gekomen, nu heeft hij zoiets dat ie toch niets te verliezen heeft en geen baan heeft op dit moment dus why not???

19. laurav

laurav Lid

Apr 26, 2009
    23
    0
    0
    Dag allemaal.

Daar ben ik weer dan een keer.
    Elke keer als ik wat wilde schrijven kwam er weer iemand langs dus de computer snel weer dicht.
    Ik heb ook last van puistjes heel vervelend.
    EN Jandl het is spannend volgens mij kan ik wel testen maar vorige keer was ik pas na 5 weken ongie geworden dus, als je op de calculator uitgekend kan ik pas volgende week testen.
    Ik heb ze al wel gehaald vanmiddag maar kijken of het lukt om tot volgende week te laten liggen.
    En wij zijn er niet super mee bezig, met klussen dan.
    Onze badkamer zijn we aan het verbouwen dus me mannetje is vaak moe ook wel te begrijpen.
    Allemaal een fijne avond en slaap lekker..

groetjes laura

20. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566
    31
    48
    wat een spanning voor jullie zeg.... Vervelend he, die crisis... Ik prijs me ook nog steeds gelukkig dat mijn vriend en ik beide een contract voor onbepaalde tijd hebben... heb je toch een beetje een zekerheid... Maar helaas niet in mijn vakgebied...

wat voor bedrijf wil je vent beginnen, jandl?

Share This Page