Hey mutzie, Wij tikten op dezelfde tijd ons bericht hahah. Maak je maar geen zorgen om je cyclus hoor, onze gyn zei dat juist heel bijzonder zou zijn als je elke maand precies 28 dagen bent. Onregelmatigheid is juist heel normaal zei ze zolang je maar niet teveel boven de 35 dagen uitkomt. Grappig he, want ik dacht ook juist altijd dat de meeste mensen juist regelmatig zijn maar dat is dus juist niet zo. Jij ook voor de tv vanavond dus. Wat kijk jij. Ik zie er nog meer online!! Wat doen jullie vanaaf??
Hey Manon, wij houden van dezelfde series. Heb gisteren alleen Grey's gemist en vergeten op te nemen, baal. Maar was voor goed doel. We zijn namelijk naar het concert geweest van Anouk. Was zo gaaf, wat een stem heeft die griet. even een vraagje: Hoe noem jij je partners sinds het geregistreerd partnerschap? man of vriend? Kris: Morgen zou je toch wat horen van je sollicitatie? Jammer dat verloofdelief het rustig aan wil doen na deze ronde. Misschien nog een klein kansje dat ie er anders over gaat denken? Mutz: heb hier nog 6 ovutesten, interesse? kan ze zo op de post doen hoor. Reageer zo verder. hahaha ben het weer helemaal kwijt, moet dus ff terug lezen
grrrr zit ik reactie te tikken..is ie ineens weg....:x nog een keer dan maar. Krisje...lekker dat je aanstaande nu thuis is, kunnen jullie lekker samen bankhangen Wat betreft je werk inlichten over jullie bezigheden: ik stem voor. Ik heb het zelf ook gedaan en ben daar heel blij mee. Er is veel begrip voor de situatie en ze zijn nu erg makkelijk met vrije dagen e.d. omdat ze weten waar het om gaat. Ik vond het een hele opluchting! Dus..doen zeg ik. Balen dat vriendlief nog maar 1 maand wil...hopelijk draait hij nog bij als je verteld hoe jij erover denkt. Dat ging je toch voorstellen of doe je dat nu niet meer?
Bietje: Laat die mannen lekker kletsen, ik vind het ook bijzonder hoor... op dezelfde dag de 20 weken echo. Tenslotte zitten er 5 werkdagen in de week, dus kans 1 op 5... bijzonder toch. Waardoor heb je toch ineens besloten de griepprik te halen? Mutzie:leuk he dat zilver. Wil onze slaapkamer ook wel weer veranderen. Hoef er alleen denk ik niet over te beginnen (en terecht, kamer is pas 2 jaar geleden vernieuwd) Ben trouwens goed bezig, al zeg ik het zelf. Het eten voor morgen staat al lekker te pruttelen. Heerlijke bolognese saus op de oude manier wordt hier gemaakt, mmmmmmmmmm
Smits... balen zeg..was steengoeie aflevering met klifhanger!!! maak je nu wel nieuwsgierig zeker... Maar Anouk voor in de plaats is wel Super. Ik heb haar 2x gezien in Den Haag(Anton Philipszaal). Ze is echt supergoed, hier zit ook een Anoukfan hoor!!! Enne ik noem mijn partner sindsdien mijn man. Op het werk bij mij zit nog iem die dat heeft en zij noemt het ook haar man. Het partnerschap is nauwelijks anders dat het huwelijk dus.... En bij de plechtigheid verklaarde de ambtenaar ons ook man en vrouw. Maar ik heb wel mijn eigen naam gehouden tot we het ooit gaan laten omzetten tot huwelijk en dan wil ik een groot feest, een taart en een jurk!!!
vertel, vertel, vertel. hoorde in een voorstuk al dat je deze aflevering niet mag missen. Tja en wat doe ik.... Man klinkt wel een stuk beter dan vriend. Bij ons hebben ze ons niet verklaard als man en vrouw. Ging ook wel een beetje apart op een hele leuke manier. We hebben de plechtigheid samen met vrienden gedaan (dus 2 koppels in 1 keer) en de de middelste van hun mocht de speech voorlezen. Was zo lief.
Klinkt ook heel mooi!!! Wij hebben het met de ouders, oma's en zussen incl aanhang gedaan. Klein clubje ook maar wel gezellig. Gery's...hmm de hoogtepunten die ik heb onthouden: Bailey(weet niet of je het zo schrijft) gaat scheiden. Ze kan promotie maken in het ziekenhuis maar moet dan weer gaan leren. Dit kost veel tijd ook thuis. Haar man heeft haar de keus gegeven die baan of haar huwelijk. Ze heeft niet voor die baan gekozen, maar ook niet meer voor haar huwelijk. Als je huwelijk goed in elkaar zit stel je je partner niet voor dat soort keuzes voor zegt ze(en gelijk heeft ze volgens mij) Yang verklaart haar liefde aan ...eh naam kwijt...die rooie ex legerarts. Lizzy is bijgekomen. In eerste instantie lijkt de opreratie helemaal geslaagd maar al snel blijkt haar korte termijngeheugen niet meer te werken, ze vraagt alles steeds opnieuw. Alex schrijft alles op post-its en oefenend veel met haar ook maken ze ruzie. Net als het iets beter gaat met haar geheugen slaat haar hart als een gek op hol. George heeft zich opgegeven om het leger in te gaan als arts. Geroge zijn exvrouw wil hem eruit praten maar krijgt ruzie met haar vriendin(die blonde) hierover. Het blijkt dat haar broer(dacht ik) in afganistan is omgekomen en zei zegt dat ze het juist mooi vind van George dat hij daar de soldaten wil gaan helpen. En dat als op dat moment daar een Geroge had geweest dat haar broer misschien nog geleefd zou hebben. Er komt een John Do(onbekende ) binnen die onherkenbaar is doordat zijn hele gezicht onder het bloed zit en opgeblazen is. Er is een meisje bij dat wat kleine verwondingen heeft. Het blijkt dat hij haar leven heeft gered anders had ze onder de bus gelegen die nu hem heeft geraakt. Hij wordt geopereerd aan zijn hersenen(door Mc Dreamy). Kon handen niet goed gewegen en niet praten. Na operatie gaat Meredith naar hem toe om te kijken hoe het gaat. Hij schrijft 007 in haar handen. Het blijkt George te zijn!!! Ook met hem gaat het ineens niet goed. Cliffhanger is dat Izzy en George allebij gereanimeerd worden. Je ziet Izzy in een mooie baljurk in de lift stappen om naar het hiernamaals te gaan. Onderweg stopt de lift. Als de deuren opengaan staat George daar in legeruniform om ook in te stappen. Hier eindigt het. Grote vraag: wie gaat er dood???en wie overleeft??? Whaaaaa spannend Sorry als ik iets vergeten ben hoor..maar dit was denk ikwel het belangrijkste.
Nou, ben even afwezig en er is een hoop gekletst! Gezellig! @Manon: romantisch hoor, twee nachtjes weg! Ben dol op weekendjes weg in eigen lang. Groningen, ook nog nooit geweest. @Krisje: mmm, niet heel makkelijk te plannen die afspraken bij de gyn dus.. Ik zal wel even zien hoe het gaat lopen, heb natuurlijk nog geen idee wat ze gaan doen, dus ik zeg nog even niks. Ben toevallig vrij op vrijdag, dus dat kwam mooi uit. Tja, openheid op het werk.. Dan weet mijn moeder en mijn zus gelijk dat we bezig zijn, had toch gehoopt op een grote verrassing... Balen dat je aanstaande even een pauze wil inlassen, maar idd, je moeten er beide achterstaan. @Smits: Anouk, zooo gaaf! Lang geleden dat ik haar live heb gezien. Kom maar op met de ovutesten, kan er wel een aantal gebruiken denk ik... Gezien mijn enorm lange cyclussen... Zit nu half half NCIS te kijken, maar zit meer met mijn neus in de comp...
Manon, bedankt voor de geweldige omschrijving. OP zo'n manier kan ik meer afleveringen missen. Leuk hoor naar Groningen. Ben ook nog nooit geweest, maar hoor altijd goede verhalen over deze stad. Mutzie: Stuur je adres even in pb dan komen ze naar je toe. Vanmiddag eens even boos de dierenarts bellen. Een van onze konijntjes is al twee keer geopereerd om haar tandjes te verwijderen (last van olifanten tanden)Nu kwam ik er gisteren achter dat er voor de tweede keer een terug is. Vind dit echt niet kunnen. Het kost steeds behoorlijk veel geld en dat kleine humpie moet weer onder narcose. Zo zielig zo'n tand groeit en groeit maar door en dat kan je niet laten zitten. Krisje: Succes vandaag met de uitslag. Zal voor je duimen!!
Good morning lady's!!! Gister heel de dag EHBO cursus gehad en had dus echt geen puf meer gisteravond om even hier langs te wippen Wel weer veel geleerd Probeer even te reageren: Krisje; Al wat gehoord van je sollicitatie/proefles? Jammer dat je verloofde even rustig aan wil doen...maar wel goed dat hij hier eerlijk over is, jullie moeten er beide achter staan. Manon; Lekker zeg een weekendje weg, lekker gaan genieten Smits; Wat zielig zeg voor je konijn, en eerlijk gezegd vind ik het ook niet kunnen hoor vooral omdat hij al twee keer geholpen is. Zielig hoor, succes met bellen. Bietje; Leuk toch dat je buikje al goed zichtbaar word! Bij mij ook al een beetje hoor, mijn broeken knellen gewoon, de randen staan er 's middags echt helemaal in, dat is wel vervelend...maar snel even shoppen voor een nieuwe broek Sorry voor wie ik vergeten heb hoor...weet het echt allemaal niet meer...
hoi hoi meiden, nou, net mee geweest met de kappersleerling voor proefkapsel.. gewoon al voor de lol daarna bloed geprikt en dan vrijdag de uitslag .... ben benieuwd.. maar nog benieuwder ben ik naar mijn sollicitatie! nog niets gehoord pufff... wachten duurt echt veel te lang zeg!
Manon: Yes eindelijk een mede grey's fan!!!! Heb gister aan al mijn collega's gevraagd of ze keken maar nee! en het was zo'n goeie aflevering. Zag dat van george echt niet aan komen....... oh is het nu awinterstop? Lekker een weekendje weg!!! Doe je goed. Krisje; wat spannend dat wachten op bericht van je sollicitatie. Ga voor je duimen hoor! Jammer dat je mannetje wil wachten als het nu niet lukt.....maar ook wel begrijpelijk. Mutz: vooral doorklussen! Doe ik ook weer, pfffffffffff hahahahaha.... helaas zit ik weeeeer (word er echt moe van) in de nachtdienst. Dus vandaag en morgen niet klussen. Vrijdag is mn meest vruchtbare dag dus dan kunnen we gelukkig wel aan de klus. Smits: Leuk anouk! Super stoer wijf en een beetje vreemd.... goeie muziek. Jojo: wat eng die harde buik. Kan me voorstellen dat je daar van schrikt. Naat: heerlijk dat je een mooie wagen hebt gekocht! Hier weinig nieuws. Ben druk geweest met werken dus wienig op het forum geweest. Probeer wel steeds mee te lezen. Zometeen gaan we weer kijken bij een woonvoorziening voor mijn mams. Zucht.....nou ja even doorbijten en komen vast betere tijden aan. Mijn klusdagen zijn er weer, dus an die arbeittttt..... Wat een weer, stormt het bij jullie ook zo?
hoi hoi meiden, ja, super.. hier ook stormachtig weer! en op naar de klusdagen zou ik zeggen... ik ben ook een grey's fan maar nu de serie 2 jaar terug naar de maandag is verhuist kan ik niet meer kijken.. .dinsdags kon ik altijd na het lesgeven lekker kijken, maar maandag geef ik tot half 10 weg dusss mijn broer moet van mij gewoon de hele serie downloaden kan ik ook nog genieten, vind het ook zo'n super serie!!! pfffuufff... nog niets gehoord (zegt kris een uur na het eerdere bericht hoezo ongeduldig ) zou ik gewoon bellen ? o, zal de foto's van de proefkapsels, gemaakt door een 2e jaars kappersleerling wel eens op hyves zetten zo...
Jeetje Krisje, je zit dus nog steeds in onzekerheid over je sollicitatie, hebben ze niet gezegd wanneer je ongeveer iets zou kunnen horen? Spannend hoor. Heeee Super! Goed doorklussen he meid Wil dat je weer gauw zwanger bent En idd even doorbijten ivm je ouders, komt allemaal goed. Vind je een kanjer hoe je alles zo maar ff doet. Ennnn die wagen is zo mooi, een quinny echt geweldig...wou dat ik er nu al 8ter kon lopen Pfff zit bijna te pitten op de zaak....ben zo ontzettend moe. Straks als ik thuis kom van het eten bij mijn schoonouders ga ik lekker een warme douche nemen en duik in lekker met mijn joggingpakkie op de bank...heerlijk
smits... sorry meid, door al mijn onzekerheid vergeet ik dat jij zo iets veel heftigers gaat doen! sterkte hoor, kan best heftig zijn zulke dingen... :S Naat... ze zou op zijn vroegst gisteravond iets laten weten.. maar ja, morgen is er een teambuilding en de kandidaat wilden ze wel graag daar bij hebben... duss???? Ik ben ook erg moe hoor, en ik ben niet eens zwanger gewoon te lang gelezen gister in mijn boek. Het verloren symbool van Dan Brown. Het móést gewoon uit wat een gaaf verhaal weer
@Smits: wat vervelend voor je konijntje! Ik zou er ook geen genoegen meenemen! Bellen die dokter! Heb pb'tje gestuurd. @Krisje: kan me voorstellen dat je zit te wachten op de uitslag van de solli. Ik zou nog even geduld hebben als ik jou was. Als ze eruit zijn bellen ze je vast met het goede nieuws! Ben benieuwd naar je proefkapsel! @Naat: vervelend dat je zo moe bent. Wel lekker dat je bij je schoonouders kan eten dan. @Super: saaie dagen vind ik deze altijd. Maar een beetje klussen en niet weten of het raak is.. Fijn dat je vrijdag wel vrij bent. Ik loop tegen mijn vriend zijn diensten in: ik werk 's ochtends, hij 's middag en 's avonds en ik de nacht... Morgen maar weer aan de klus. Ik hoop dat je snel een passende woonvoorziening voor je moeder kan vinden. Succes. Hier stormt het inderdaad ook zo en ik vind het koud, maar dat vind ik het nogal snel volgens vriendlief... Ga zo nog even lekker banghangen, moet een slaapdienst in, dus even lekker niks daarvoor.
@Krisje: oh zo zouden gisteravond al iets laten horen... Dan zit ik dan je in onzekerheid zit... Vreemd hoor, dat je niks hoort, zeker vanwege de teabuilding. De kapsels zijn erg mooi, ik vind kapsel 2 het mooist (alsof je naar mijn mening vroeg )
Zo daar ben ik weer... Jullie hebben zoveel geschreven..ik weet het echt niet meer, haha.. Manon..wat heerlijk dat je een paar daagjes weggaat..hopelijk wordt het weer wat beter... Mutzie..hier ook nog ovu testen voor je hoor, dus geef maar een pb-tje als je ze wilt hebben.. Kris...heb je al wat gehoord?? Pfff lekker die onzekerheid... Smits...hoe is je gesprek gegaan met de dierenarts, vind het ook heel slordig hoor..je verwacht toch dat het met een operatie goed is..oke dan twee, maar als het dan nog niet goed is..vind dat als je konijntje weer geopereerd moet worden, dit kostenloos moet gebeuren.. Super.. hier ook een flinke wind, haha..logisch he..scheelt niet zoveel km... Jij dus lekker aan de klus..en wat naadje die nachtdiensten, heb je er nog iets over gezegd?? Naat... het is ook echt van dat weer om met een joggingpak op de bank te hangen... VOlgens mij iedereen weer gehad..anders sorry, maar leef op dit moment in een soort roes ofzo, haha..word gek van mezelf
Ohja...wilde nog wat tegen Jojo zeggen... Ik had wel meteen door wat je bedoelde met hootchy hoor....hihi