Sab is in the house! haha! Je hebt maar weinig te vertellen over jezelf... Gewoon zwanger! Das natuurlijk helemaal super, hihi. Hoe is het met het moe zijn? Ik zal wel even een pb'tje sturen.
Mutzie...heb je pb-tje ontvangen...Eigenlijk gaat alles hier prima..af en toe een beetje misselijk maar het is goed te doen...en moe ja heel moe, haha..maar dat ben ik ook als ik niet zwanger ben.. Al met al..tot nu toe een heerlijke zwangerschap..alleen moet ik de laatste dagen steeds een steen uit een bepaald gaatje zien te krijgen, whahaha....
Oh eehh...mutzie... je hebt je eigen pb-tje weer terug...wilde antwoorden en drukte op versturen, voordat ik ook maar een letter getypt had, ahha... Dat is dus ook een kwaaltje...gelukkig kan ik heel hard om mezelf lachen, hahaha
Sabrina ben je weer een keertje leuk! Fijn dat het goed verloopt je zwangerschap, ik heb daar ook wel last van hoor, neem aan dat je je ontlasting bedoelt? Normaal kan ik gerust iedere dag, en nu 1 keer in de 2 tot 3 dagen, maar ze zeggen goed bruin brood eten en veel fruit, en raad eens vanmorgen ging het met gemak hahahaha Pfffff heb ik weer hoor, heb ik buikbalsem gekocht van Zwitsal krijg ik allemaal allergiebultjes op m'n buik...nou die smeer ik maar niet meer op dus...
aaahhhgggrrr... nog niets gehoord! verder is het hier rustig.. vanmiddag vrij en morgen uitslag van mijn bloedonderzoek... ben benieuwd.. Jammer, dat dit de laatste ronde is de komende maanden... merk heel erg dat het best heel erg kriebelt bij mij.. Vooral doordat ik vanmorgen kleutertjes heb gehad Maar ja, vriend moet ook achter die keuze staan, dusss wacht maar ongeduldig af... hehe, sab in weer back! Gelukkig dat je weer wat van je hebt laten horen werd al ongerust door die korte berichtjes naat... Vandaag minder moe? en niet meer overgeven??? mutz, bietje, smits, jojo, gelukkig, super alles goed? voor de klussers, super en mutz veel plezier met het gezellig maken kousen is mijn tip en voor de zwangeren.. Nog kwaaltjes ofzo?? Vraagje trouwens, hadden jullie de 3e week van je cyclus ook zo'n last van wit slijmvlies. Heel dik en klonterig, maar wel veel.. mmm... lekker details Schrok er gister zelfs van.. :S En heb zelfs (schaam schaam) last van natte onderbroekjes... zo veel slijm is dat normaal met een 'normale' cyclus??? heb er nooit zo veel last van gehad?!?!
Krisje: ik zeg Symptoom!!!!!! Ineens extra afscheiding is absoluut een van die dingen die erbij horen (helaas, echt fris is het niet). Heb je iets gehoord van je sollicitatie? Ik vind trouwens kapsel 2 ook het leukst. @Sab: Gezellig om weer wat meer van je te horen. En die stenen mogen van mij ook wegblijven. Wat een drama soms. @mutz: hoop morgen een goede envelop te scoren, maar ben nogal een zeef de laatste tijd dus het kan ook iets later worden, maar het komt eraan hoor! Vandaag voor de eerste keer het hartje gehoord van ons beebje. Zo super, helemaal geweldig!! Was ook zo mooi hoe vriendlief (haha manon vind man ineens zo raar) stond te glunderen naast me. Moet er zelf steeds om glimlachen. Gisteren nog een dierenarts gesproken over de tandenkwestie. Tja zeggen ze dat is het risico. Nou amehoela, ben het daar duidelijk niet mee eens en ze nemen het nu nog op met het hoofd. Zal mij benieuwen.
Oja Naat, ik heb gebruik o.a. de olie van Weleda. Heerlijk spul en krijg er een beetje een wellness gevoel van door het geurtje(heerlijk, mis de sauna). Olie schijnt trouwens beter in te trekken wanneer de huid iets vochtig is.
Hey meiden Ik heb net bijgelezen maar heb geen flauw idee meer wat er is geschreven! Kris nog nieuws over je sollicitatie? Raar hoor dat je nog niks gehoord hebt! Smits leuk dat je het hartje hebt gehoord. Zo bijzonder! Ik heb van de vrouw van mijn man zijn collega een angelsound te leen dus gister even heerlijk naar het hartje kunnen luisteren! Manon gefeliciteerd en geniet van Groningen!!!! Sab leuk weer meer van je te lezen! Uuhm naat ik weet t niet meer!!!! Gaat ie goed??? Vandaag aan het schilderen geweest in de babykamer. De grijze muur was al af natuurlijk, maar nu ook 2 roze muren gemaakt. Steekt heel gaaf tegen elkaar af! Nu nog een klein muurtje grijs en de roze muren moeten nog een keer want de muren zuigen verschrikkelijk. Morgen kijken of ik me nog kan bewegen hahaha! Vandaag ook de eerste mex griepspuit gehaald. Toch blij dat ik het heb gedaan!
Oh ja de olie van Weleda is inderdaad erg lekker! Maar helaas heb gewoon striae hoor dus helpen doet het niet, maar lekker is het wel! Zeker als je het je mannetje laat doen. Is voor hem ook een mooie manier om met jullie kleintje bezig te zijn!
Ik ga die dan ook maar eens proberen, maar volgens mij komen die striemen toch wel whahaha, ach ja zie het wel hoor. Jojo, voel me goed hoor, niet meer zo misselijk, alleen dat kokhalzen...verders moe moe moe, maar neem lekker mijn rust hoor. Vanavond een feestje bij de voetbal en heb er eigenlijk best zin in zal wel allemaal leuke reacties krijgen Morgen een verjaardag en waarschijnlijk ook op kraambezoek, of dat doe ik op zondag. Morgen eerst ff naar de stad een nieuwe outfit scoren voor m'n verjaardag...maandag wordt ik 22 jaar en ben dan lekker maandag & dinsdag vrij. Smits, slik je nou nog steeds die medicijnen, gaat het nu beter? Verder de andere dames nog leuke plannen voor het weekend??? Pffff nog 4 weken werken en dan lekker 2 weken kerstvakantie...heb zo'n zin in de kerstdagen lekker eten mmmm
Dames heb ff me banner aangepast uitgerekende datum is bijgesteld, nu dus 14-6-2010. dus iets korter zwanger maar goed maakt niet uit het zit gelukkig goed.
Meiden ff een vraagje over echo's. Hoeveel echo's krijgen jullie vergoed of geregeld door de verloskundige? Bij mij is dit alleen de termijnecho (11 nov. gehad) en de 20 weken echo. Verder geen echo's, tenzij er medische oorzaak voor is. Ik vind dit echt weinig. Jojo; jij had toch een geslachtbepalende echo laten doen? Moest je dit dan zelf betalen of wat? En krijg je dan ook foto(s) mee? Nou hoor het wel
nou meiden, dat was het dan net te horen gekregen dat mijn progesteron nog te laag is... duss deze maand geen eigen ongi en ook geen + voor ons... baal echt wel nu... waarom nou niet gewoon even meewerken Sorry voor het lekkere ego bericht... maar meer zit er nu even niet in.. En nee, ook nog niets van die basisschool gehoord! sch*t mij het, ik ga gewoon een mail sturen naar de directrice! oja, meiden... wel een fijn weekend hoor!
Pfff vervelend Krisje. Sterkte. Nou hopen dat je nog wel positief bericht krijg betreft je sollicitatie. Duim voor je.
He getver Kris, wat verschrikkelijk balen... Was dit dan verlopig je laatste bezoekje aan de gyn? Niet je laatste berichtje hier toch? Wat gaan jullie vanaf nu doen? Ga je weer aan de pil? Ik baal met je mee hoor, was zo leuk geweest! Vind het raar dat je niks van je solli hebt gehoord! Ben benieuwd of je een reactie op je mail krijgt. Dit is niet netjes. En je weet, egoberichtjes mogen altijd, zeker bij zulk rotnieuws! @Smits en Sab: ik zie ze wel verschijnen. Geen haast, ik heb er zelf nog een paar. Ben nu wel aan het testen en het gaat hard zo. Beetje jammer dat de testen er wit blijven... Vind het lief van jullie dat je ze willen opsturen. @jojo: Goed bezig met dat kamertje!! Klinkt helemaal leuk! Ik heb vanwege mijn werk ook de vraag gehad of ik de mex.griep wil, maar ik wacht even mijn bezoekje aan de gyn af, kijken wat die zegt erover. @Naat: wat fijn dat je niet meer zo misselijk bent. Moe is ook niet alles, maar dat is beter te verdragen denk ik. Leuk een feestje vanavond! Kan me voorstellen dat je er zin in hebt, lijkt me ook leuk; reacties krijgen op je zwangerschap. Maandag jarig! Vier je het dan ook of in een weekend? Hier dus nog steeds geen bijzonderheden. Geen positieve ovutesen dus. Zit nu op cyclusdag 18, voel niks, merk niks... Volgende week dus naar de gyn, kijk er wel een beetje naar uit. Hoop eindelijk een beetje duidelijkheid. Van het weekend moet ik werken, slaapdienst. Zondag op kraamvisite, altijd leuk zo'n ieniemienie Jullie plannen?
Kris Wat klote zeg dat de 100 g. clomid ook niet aanslaat. Snap dat je er flink van baalt. En dat je nog niks op je sollicitatie hebt gehoord kan er ook nog wel bij. Sterkte met alles. Vond trouwens kapsel 2 het mooiste. Nathalie Gelukkig voel je je wat beter, nog wel een beetje misselijk maar niet meer spugen. En vanavond een voetbalfeest (zijn de gezelligste feestjes), kan je heerlijk genieten van alle leuke reacties. Dat je maar 2 echo's vergoed krijgt is iid. jammer. Mutzie Over 1 week naar de gynacoloog. Spannend, hopen dat ze je snel kunnen helpen. Klussen jullie nog steeds om de dag, of ben je het al zat? Manon Bedankt voor de uitleg over het temperaturen. Ga er mee beginnen als ik weer ongi ben. Zal iid. wel lastig worden, maar het is voor een goed doel. Jojo Heb je last van de MG prik? En kun je je nog bewegen na al het verven in de babyamer? Leuk dat je thuis het hartje kan horen via de angelsound. Smits Fijn dat je het hartje hebt gehoord van jullie beeb. En mooi hoe je vriend/man reageerde, dat hij zo glunderde. Hoe is het nu met je konijn? Sabrina Je kwaaltjes beginnen zo langzamerhand toch te komen, moe misselijk en ontlasting als steen. Succes ermee! Super80 Vandaag heb je je meest vruchtbare dag volgens je banner, aan de klus dus! Hoe was het bij de woonvoorziening voor je moeder? Zijn moeilijke dingen zeg, succes! Met mij alles goed, zit op cyclusdag 21, en denk dat ik volgende week ergens ongesteld moet worden. We hebben maar 3 keer sex gehad deze cyclus, dus weinig kans op een zwangerschap.
Hey Gelukkig, je bent goed bezig met je reactie! Je hoeft maar één keer seks te hebben om zwanger te worden, dus gewoon blijven hopen! Wij doen het braaf om de dag... Vind het wel lastig om het dan spontaan en spannend te houden, maar zoals Kris al zei: kousen helpen of laarzen een kort rokje en verder weinig, haha Ik heb niet zo heel veel geduld, dus testen is niet zo mijn ding heb ik ontdekt, haha. Maar even een vraagje: hoe lang moet je ook al weer wachten bij een ovutest? (heb de gebruiksaanwijzing niet meer). Zal ook wel zo iets als 10 min zijn toch? Ik ben het al beu als het roze wegtrekt, haha: "geen streepje te zien naast de teststreep, dus niet prosief", denk ik dan (nog een minuut gewacht, hihi). Maar nu vergat ik hem weg te gooien, dus toen ik net naar de wc ging lag ie er nog. Toch een licht streepje... Kan dat ook een indroog streepje zijn? (Gaat hier dus om een OVUtest he, dat ik niemand op het verkeerde been zet )
Mutzie Volgensmij moet je de ovutest idd. binnen 10 min. aflezen. Ik had ook geregeld een licht streepje, maar dan is je test niet positief. Ik heb overigens nooit een positieve ovutest gehad. Welke testen gebruik je? Ik had ze van sensitest, en die gaven geen indrooglijntjes bij mij. Misschien zit je ovulatie eraan te komen...en loopt het streepje vanaf nu steeds dikker op! Hoop het voor je. En ja, je hebt gelijk dat er een kans is voor mij. Maar denk het niet. Had op een maandag veel afscheiding en savonds steekjes rond me eierstok. Toen dus savonds geklust, en toen pas zaterdag weer geklust. En vrijdagavond ontdekte ik dat me tepels iets gevoelig waren. Dit heb ik meestal na me eisprong. Ben dus bang dat me ei die vrijdag is gesprongen, en toen waren er geen zwemmers meer ben ik bang. Maar ja, we zullen zien!
@ Kris...dat is inderdaad mooi kl*te...zeg..maar je gaat toch nu niet weer aan de pil, dan kun je volgend jaar weer opnieuw beginnen..dan doet je mannetje er maar een zakje om hoor... (sorry zijn me hormonen, haha)..En heel slordig dat je niets gehoord hebt zeg... @ Jojo..nog verder gegaan met het kamertje?? @ Nathalie..fijn dat je minder misselijk bent.. en leuk toch een feestje af en toe moet je je gewoon verzetten tegen die vermoeidheid..het is lastig ik weet het, hihi @ Mutz...de testen heb ik vandaag gepost, dus als het goed is heb je ze morgen..heb niet mijn eigen adres bij gevoegd, want had de envelop al dicht gekwijld, haha.. @ Smits...het hartje gehoord...wat leuk..ik wil ook...het duurt zo lang!!!!!!!! @ Manon..zijn jullie een beetje aan het genieten daar in Gruun?? @ Gelukkig..zoals mutzie al zei..1 keer is genoeg hoor.. we blijven gewoon duimen zolang er geen bloed te zien is... Vind het wel gedisciplineerd van je dat je gaat tempen de volgende ronde..dat zou dus echt niets voor mij zijn... @ Bietje..was de spinazie lekker?? Enne bedankt voor Woezel en Pip..of had Sinterklaas die echt in mijn jaszak gestopt??? @ All..hier alles goed hoor...heerlijk weekend..was ik weer aan toe...