Gestopt met de pil in mei, wie nog meer?!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Starfish, 7 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Gelukkig beterschap meid! Wat vervelend dat je je zo rot voel! Dikke knuffel!

Smits wat een stoere wagen!!! Wij wilde ook eerst een bugaboo maar hij is te laag voor mij, aangezien ik t in mijn rug heb is dat niet handig, maar hij is wel gaaf! En lief dat je hem van je schoonouders hebt gekregen! Dat scheelt nog al pff wat zijn die krengen duur!

Net mijn schommelstoel in elkaar gezet en hij zit heeerlijk!!!! Ik ga zo een foto maken en die plaats ik dan morgen, want we gaan straks sinterklaas vieren bij mijn ouders met al mijn (6) broers en zussen plus aanhang en kids. Mijn schoonzus staat nl op t punt van bevallen dus moeten we het dit jaar eerder vieren!

Kamertje is echt gaaf geworden, ookal staat er nog niks in hahaha! Kleuren zijn super stoer maar ook schattig!

Bij de fysio moet ik mijn navel laag intrekken en ontspannen een bekken bruggetje maken en dan mijn been de lucht in enzo en ook op handen en knieën een holle en bolle rug maken door weer die navel in te trekken, maar niet te veel want dat is weer niet goed hahaha best pittig!

Krisje hoe gaat het nu met jou meid?? Heb aan je gedacht hoor!

2. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    Smits Leuk dat je een kinderwagen hebt gekocht!
    En rot voor je konijn dat hij weer onder het mes moet, echt zielig, maar misschien wel beter!

Ik voel me nog steeds erg beroerd. Heb zo'n keelpijn met slikken wat doorschiet naar me oor. Nog steeds aan de diaree als water, maar gelukkig niet meer gespuugd. Heb geen honger, zit alleen maar aan de ijsjes en keelsnoepjes, neusspray en zuigtabletjes voor de verlichting van me keel/oorpijn. Verder spierpijn, maar geen koorts. 37,7, dus iets verhoging.

Hoop dat ik snel weer opknap.

3. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Gelukkig: Beterschap! Zo te horen heb je het even flink te pakken. Bij mij begint de keelpijn ook! Grrrrrr.....

Smits: wat leuk een spijkerstof wagen. Ja ook ik moet nog wennen aan de bugaboo, maar hij is wel erg handig!

Jojo: het kamertje klinkt echt erg goed! Hebben jullie eigenlijk al een naam gekozen?

Nou vandaag nog een avonddienst (gelukkig maar van 13.30 tot 21.30) en dan heb ik twee dagen vrij. Pfff lange zware week geweest. Verder komen de wachtdagen eraan. Heb volgens mij goed geklust dus nou maar weer afwachten. Gelukkig heb ik het druk de komende week dus dan schiet het vast wel op.

Kris: Meid hoe is het met je?

4. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Meiden check de hyves! Foto's staan erop. Kleuren vallen iets lichter uit dan ze zijn, maar dit is een impressie van ons kamertje :D
    Ook een buikfoto van week 22

Nu snel douchen en naar Sinterklaas kijken of ik lief ben geweest!

5. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    korte reactie hier... even geen fut hoor...

voel me nog steeds klote... weet niet goed wat ik nu wil... wat wij willen eigenlijk :S maar eens goed overleggen de komende dagen...

Alles gelezen maar kort reactie op gelukkig...

beterschap meid!!

6. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    @lieve krisje: kan me zo goed voorstellen dat je je klote voelt! Goed plan om maar eens goed te overleggen thuis. Geen dingen doen (of niet doen) waar je later spijt van krijgt hoor! Echt in goed overleg een beslissing nemen, want anders gaan jullie het elkaar misschien later verwijten. Heel erg veel sterkte en af en toe een update achterlaten hier hoor. Was elke keer benieuwd of je gepost had, heb zo aan je gedacht van het weekend! Dikke knuffel!!

@gelukkig: je hebt het goed te pakken! Veel beterschap!

@super: je hebt een druk weekje achter de rug. Maar geukkig nu lekker 2 daagjes vrij. Geniet er maar van! Blijven rotdagen vind ik, die wachtdagen... Ach, als de uitslag over 2 weken maar goed is, dan is het het wachten zeker waard!

@Smits: wat gaaf zeg, spijkerstof! Vanmiddag de wagen 'live' gezien bij een vriendin. Is gebruiksvriendelijke wagen begreep ik ja en ziet er super uit. Maar zoals jojo ook al zei, niet handig voor mij ook vanwege rugklachten. Daar is de Mutsy dan weer erg geschikt voor. Hebben jullie hem al thuis staan? En wat super dat jullie hem cadeau kregen van je schoonouders!!

@jojo: ik ga even tenissen naar hyves, want ik ben enorm benieuwd, dus mijn reactie aan jou komt daar!!

Oooh, ik ben in love! Vandaag op kraamvisite geweest.. Ach wat was ze lief en klein :D Ik wil oooook!

7. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    Krisje Snap heel goed dat je je zo klote voelt. Overleg iid. goed met je partner wat jullie nu verder willen/kunnen doen. Wens je heel veel succes. Denk aan je.

Super80 Heb je nog keelpijn? Hoop niet dat je ziek geworden bent. Gelukkig heb je het van de week druk, dan duren de wachtdagen minder lang voor je gevoel.

Bietje Hoop dat ik net als jou met weinig sex toch raakgeschoten heb hahah

Mutzie Het is bijna vrijdag, ben benieuwd wat ze doen/zeggen bij de gyn. Iig. fijn dat je meer duidelijkheid krijgt.

Jojo En ben je lief geweest? Zeker veel kado's gehad van de sint voor de kleine beeb?

Ik ben gelukkig al een heel stuk opgeknapt, bijna geen keelpijn meer. Ben nog wel aan de diaree, weinig/geen honger en me spieren doen nog een beetje pijn. Heb me dus ziekgemeld op me werk (eerste keer in 9 jaar dat ik daar werk). Me leidingevende viel zowat van haar stoel toen ik haar vanmorgen belde hahah.
    Omdat ik me al zoveel beter voel belde ik net naar me werk dat ik morgen weer zou komen, maar me leidinggevende vond dat geen goed idee. Ik moet morgen nog 1 dag thuisblijven en echt goed uitzieken. Nou, ok dan, dan doe ik dat maar hahah.

Verder heb ik deze week ergens me NOD. Had vandaag precies 2 weken terug steekjes, dus denk me eisprong. Hebben toen ook geklust. Maar kreeg pas die vrijdag pijnlijke tepels wat ik meestal krijg na me eisprong. Dus heb geen idee wanneer me ei is gesprongen. Maar dat ik deze week me NOD heb is iig. zeker. Voel niks raars, dus ga nergens vanuit. Had alleen gisteravond voor het naar bed gaan na het plassen met afvegen heeeeeel veel afscheiding. We zullen zien, wacht het maar weer af.

8. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Zoveel geschreven zoveel alweer vergeten, haha...

@ Krisje..hoe is het vandaag met je?? En er eens goed over praten lijkt me een zeer strak plan...

@ Gelukkig...gelukkig alweer wat opgeknapt en je mag je inderdaad wel langer dan 1 dag ziek melden hoor in negen jaar...

@ Jojo..nog verwend door de Sint?

@ Super...lekker aan het genieten van je vrije dagen??

Voor de rest weet ik het echt gewoon niet meer...solly

9. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Gelukkig: hier gaat het wel. De keelpijn heeft nog niet door gezet. Voel wel dat er iets aan zit te komen, heb nog nooit zoveel appels gegeten haha....Voel jij je al weer goed! Verstandig nog een dagje thuis blijven.

Krisje; heb aan je gedacht meid! Hoop dat een goed gesprek wat rust zal geven....

Sabrina: hoe voel jij je? wanneer mag je ook al weer voor de echo?? Ben het vergeten

Mutz: hoe gaat het eigenlijk met jou? Na dat hyves verhaal bedoel ik dan. de 27ste mag je toch naar de gyna? Spannend

Hier zijn de suffe lange wachtdagen weer begonnen......geen nieuws dus verder. Probeer maar weer rustig af te wachten. Hoe zal het met starfish zijn? en manon? Wordt steeds stiller hier! Nou ja hoeven we ook niet zo veel bij te lezen.

10. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    @ Super..weet niet wanneer ik voor de echo mag... ga donderdag naar de Vk..daarna zal ik wel een afspraak mogen maken hoop ik, haha

11. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Sabrina:hahaaha dan was ik het dus niet vergeten;) Spannend hoor!

Bietje: hoe is het eigenlijk met jou? Kan me voorstellen dat je zoon niet bij de politie mag:D. Mijn kroost mag dat later ook niet hahahaha.....

12. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    nou, omdat super klaagt dat het te rustig is, een update na de korte reactie...

Afgelopen weekend en vandaag heel erg druk gehad en dus ook nergens aan gedacht..Nu een avondje vrij gepland, was helemaal op, lichamelijk maar merk ook dat het nieuws vrijdag er toch best is ingehakt. Ben mentaal ook erg vermoeid... A.s. is er ook erg blij mee :S NOT! hij vind me sjaggie en dat is dus ook niet echt bevoordelijk voor de sfeer :( hij snapt nog niet helemaal hoe erg ik het vind dat mijn lichaam gewoon niet mee werkt, reageert met dat komt nog wel meisie. Rustig maar, maar ik wil gewoon dat mijn k*t lichaam weer vrouwelijk word zodat ik uberhaupt kinderen kan krijgen :S voelt nu helemaal niet fijn... Oja, en als ik niet sjaggie ben, jank ik heerlijk !! vind vriendlief ook al zo fijn ;)

Sorry maar probeer weer wat meer te aan reageren op jullie, maar weet het nu niet helemaal meer wie wat heeft meegemaakt... :S komt van de week goed hoop ik :)

Naat... gefeliciteerd met je 22ste verjaardag... Wat heb je gekregen, motorrijlessen :p kunnen jullie straks samen toeren (na de bevalling natuurlijk en dan met zijspan :D)

13. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    Krisje Maak je niet druk om ons, dat reageren van jou op ons komt wel weer. Jij hebt nu ff een flinke dip. Kan me voorstellen dat je baalt van je lichaam. Dat het niet werkt zoals jij wilt. En dat je vriend zo reageerd...sja, dat zijn nou eenmaal mannen. Die zien alles veel luchtiger. Wees lekker chagerijnig en huil lekker wanneer jij wilt. Dat lucht vast op! Nogmaals veel sterkte.

Natalie Begriip uit het bericht van Krisje dat je jarig bent? Iig. gefeliciteerd. Leuke kado's gehad? Moest wel lachen om Kris, zie jullie al helemaal zitten met zijn 3e op de moter met zijspan hahah!!!

Sabrina Donderdag voor het eerst naar de verloskundige, spannend zeg! Veel plezier.

Super Hoop voor je dat de keelpijn niet doorzet, is geen pretje kan ik je zeggen. Ik durfde op de duur niet eens meer te slikken van de pijn. Nu overigens is het zo goed als weg. Rook weer, dus dat zecht genoeg denk!!!

Mijn vriend is maandag jarig, vieren het zondag. Hoop dus dat ik hem een heeeel mooi kado kan geven. (maar dat zal wel weer niet)

14. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Krisje: goed van je dat je even flink baalt van alles!!!!! Het si ook gewoon niet eerlijk als het allemaal niet mee werkt. Kan me voorstellen dat je je daar boos/ onzeker en verdrietig van gaat voelen. En zoals gelukkig al zei; mannen!!!!!!!!!!!!! Die snappen ons wat dat betreft echt niet.....Sterkte meis...

Nathalie::$:$ ben je vergeten gister. Maar alsnog van harte gefeliciteerd meid!

Gelukkig: mijn keelpijn is weg!! jeuhhh de vitamines hebben geholpen. Rook ook weer! Best wel zonde want was bijna 12 weken gestopt en toch weer begonnen. Onder het mom van: ïk ben niet meer zwanger dus het kan mj niet meer schelen!!". Nu toch best wel balen... moet er straks weer van af natuurlijk! Ga na komend weekend weer een poging wagen om te stoppen. Oeh zou zeker een leuk kado zijn voor je vriend!!! Merk je al iets???

15. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Krisje....balen van je lichaam, ik weet hoe het voelt...gooi het er maar lekker uit...even veel huilen en kroelen met je vriendje. Jammer dat hij je niet begrijpt. Praat erover met hem dat helpt vast. Je moet mannen laten weten hoe je je voelt want dat pikken ze niet vanzelf op..zo zijn ze helaas..van Mars he:p. Heb je verder iemand die weet van je situatie? Probeer er veel over te praten...en verder...je bent nog niet klaar natuurlijk hiermee..ik denk ook dat je lichaam gewoon tijd nodig heeft en de medische wereld staat klaar om je daarbij een handje te helpen.

Nathalie..Nog gefeliciteerd met je verjaardag. Heb je al een zijspan uitgekozen:D

Gelukkig/Super...hier ook ziekjes...keelpijn is nu over,maar verder nog overvolle 'deus' en hoesten. Heel vervelend idd. Beterschap jullie.

Jojo...Mooi de kleuren in het kamertje!!En je buik ziet er mooi uit...dit wil ik ook!!!!!!!!!!!! helemaal geweldig:).

Smits...Ik vind de wieltjes niet raar hoor, gewoon een mooie wagen en leuk dat spijkerstof!

Mutzie mag naar de gyn...spannend...

Sabrina..naar verloskundige...hoop dat je snel voor een echo mag!

ennn verder weet ik het niet meer eerlijk gezegd...moest aardig wat pagina's bijlezen weer..dus sorry als ik je vergeten ben.

Wij zijn gisteren naar de gyn geweest en hebben niets nieuws gehoord eigenlijk. We hebben beide bloed laten prikken en gaan de procedure in nu. We hebben folders, verklaringen en vragenlijsten meegekregen. We moeten 31 dec terug voor een intake gesprek en dan moeten we alles getekend en ingevuld meenemen. Ik moet mezelf gaan prikken met hormonen:(..hiervoor krijgen we prikles.. Het gaat al met al een heel druk nieuwjaar worden, ziekenhuis in, ziekenhuis uit en ik wordt een grote wandelende apotheek...maar alles voor een goed doel:D

Groningen was super en superromantisch...zucht....

16. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    #4256 manon31, 24 nov 2009
    Laatst bewerkt: 24 nov 2009
    Oh meiden... ik heb nog een vraagje.:)
    Hebben jullie misschien de Linda gelezen over een vrouw die zoveel miskramen heeft gehad. 9 miskramen...ik geloof inmiddels 10 zelfs.
    Maargoed..zij is een vroegere vriendin van me waar ik sindskort weer een beetje contact mee heb via de hyves.
    Gister liet ze me weten dat ze het heel fijn vond dat we wat steun aan elkaar konden hebben en dat een hoop van haar vrienden het in die tijd hebben laten afweten omdat ze niet wisten hoe ze met de situatie om moesten gaan. Hier heb ik me best kwaad:x over gemaakt, ik kan me niet voorstellen dat je eigen vrienden het laten afweten in zo'n periode, terwijl ze toch weten dat jij ze op dat moment juist zo nodig hebt.
    Maar wat nu mijn vraag is...vinden jullie het goed als ik haar op de hoogte stel van dit topic. Ze kan wel wat steun gebruiken en daar zijn jullie zo goed in:). Ik weet niet of ze ooit in mei gestopt is met de pil, maar dat kan ik nog vragen natuurlijk:D.

17. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Manon: fijn dat je een leuk weekend hebt gehad! Jeetje jullie krijgen het zeker zwaar en erg druk komend jaar. Wat moet je er veel voor over hebben zeg. Ik hoop zo dat het voor jullie heel snel iets mag gaan opleveren. Natuurlijk is je vriendin hier van harte welkom. Spreek wel namens mijzelf maar denk dat de andere meiden het ook een goed plan vinden.
    Wat erg als vrienden het zo laten af weten zeg....juist als iemand zoveel steun nodig heeft. Jammer, heb het stuk niet gelezen maar zo te horen heeft ze aardig wat meegemaakt.

18. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Oh Manon: beterschap trouwens!!! Met mij gaat het vandaag wel goed. Ik denk dat ik ontsnapt ben aan een griep!

19. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Hey ladies,

Daar was ik ook weer eens. Het is even goed stil geweest hier op de topic, gelukkig nu wel weer wat meer gekletst, kan ik ook weer eens reageren :)

@Krisje: kan me zooo goed voorstellen dat je baalt, is logisch ook hoor! Wist je maar dat alles goed werkte, dan was het nog wel te verdragen, maar niemand die je zwart op wit kan geven dat je lichaam gaat doen wat ie moet doen. Praten helpt en net zoals Manon zegt: mannen komen van Mars en dus moeten we alles voor ze uitspellen. Ook doen hoor, anders gaat hij je nooit helemaal begrijpen. En kom maar geregeld even hier spuien, want wij begrijpen je en je hoeft niks uit te leggen. Sterkte en een knuffel.

@gelukkig: fijn dat je je weer wat beter voelt. Even uitzieken kan natuurlijk geen kwaad. Heb je al tekenen van zwangerschap of ongi? Zou een mooi cadeautje zijn: positieve test. We duimen weer met je mee!

@jojo: hoe was sinterklaas? Nog leuke dingen gekregen?

@Sab: bijna naar de VK, leuk hoor! Dan is het wel heel echt he? haha. Hoe voel je je verder? Nog niks tegen je collega's gezegd?

@super: saai he, deze dagen? Zit in het zelfde schuitje, alleen is er voor mijn geen NOD. Zou namelijk niet weten hoelang deze cyclus weer zal zijn. Vrijdag weet ik vast meer.
    Zonde dat je weer begonnen bent met roken hoor! (ook wel logisch hoor, was even niks wat je nog tegenhield, komt wel weer ;)).

@Manon: you're back! Lekker hoor, zo'n romantisch weekend weg *zwijmel, zwijmel*.
    Toch wel een beetje spannend dat het nu allemaal gaat gebeuren in de MMM. Hopen dat jullie er maar even 'gebruik' van hoeven te maken. Bijzonder begin van het nieuwe jaar, maar het gaat jullie jaar worden hoor 2010!!
    En wat betreft je vraag over je vriendin: wat mijn betreft is het geen probleem als ze mee komt kletsen. Ook bietje is niet gestopt in mei (of misschien wel, jaren geleden ;)) en ook dat gaat goed tot nu toe (hahahah, grapje hoor bietje :D).

Nou zoals al gezegd, hier geen nieuws en dat zal ik ook niet hebben tot vrijdagmiddag. Helaas kan vriendlief niet mee, is dan niet thuis. Kan geen vrij vragen ivm twee trainingsdagen. Veel mannen gaan mee heb ik al gelezen, maar er zijn ook meiden die alleen gaan.

Ga nog even de stad in. Lees later weer mee!

20. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    Manon Leuk dat het weekend zo geslaagd en romantisch is geweest!
    Ook ik hoop natuurlijk dat jullie snel zwanger mogen raken door ivf. Je moet jezelf dus gaan prikken, zie je daar tegenop? Wel spannend allemaal lijkt me. Veel succes iig.
    Ik heb het verhaal van je vriendin ook niet gelezen maar ook ik vind het goed als ze mee komt kletsen hoor. Kan ook zo boos worden dat mensen je dan ineens laten vallen, juist als je ze heel hard nodig hebt!
    Beterschap, ik ben weer aardig op de been. Ga morgen weer werken.

Super80 Mooi dat je ontsnapt bent aan de griep.
    Je vroeg of ik wat voelde...nou, omdat ik nog niet helemaal de oude ben denk ik dat ik weinig kan zeggen. Ben moe.
    Wel heb ik nu al 2 avonden met afvegen na het plassen heel veel afscheiding op me wcpapiertje. En een licht zeurend gevoel rond me baarmoeder, vanmorgen weer iets misselijk.
    Maar nogmaals, dit kan ook komen door de griep, dus ga nergens vanuit.
    Weet ook niet wanneer ik kan testen, dacht eerst dat ik op een maandag (gister 2 weken geleden) me ei had, maar die vrijdag kreeg ik pijnlijke tepels, wat ik meestal heb na me ei, dus ga er nu maar vanuit dat ik vrijdag me nod heb. Heb nog 1 test thuis liggen, en denk steeds, zal ik testen, maar hoop dat ik het vol kan houden tot vrijdag, of later.
    En, voel jij al iets?

Krisje Hoe gaat het? Hebben jullie al gepraat over wat jullie nu willen/gaan doen?

Deel Deze Pagina